MVV - De Graafschap
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - De Graafschap
11 May 2016 10:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjeng14
-
- Premium Member
-
11 May 2016 10:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
11 May 2016 10:58HIER!! wrote: Dan valt de kaartverkoop toch een beetje tegen... hopen op meer volk..
Ik denk dat MVV echt uiterst zelden drie dagen voor een wedstrijd al ruim meer dan 4000 kaarten verkocht heeft, zeker bij een wedstrijd waar de kassa's gewoon open zijn op wedstrijddag. Wat is jouw verwachting precies? Ik blijf er bij, vrijdag meer dan 6000 man en waarschijnlijk halen we de 7000 wel.
Wat me wel opviel, ik kan "gewoon" voor 20 euro een kaartje kopen in de zitjes die normaal voor de business club zijn. De sponsoren komen massaal niet of hoe zit dit?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
11 May 2016 11:04
- Sjeng14
-
- Premium Member
-
11 May 2016 11:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Olzie
-
- Premium Member
-
11 May 2016 11:18HIER!! wrote: Beetje raar verhaal allemaal.. 400 s.k houders geen kaart?? Op de a.s
Ik moest voor 6 mensen met seizoenskaart tegelijk bestellen. Je kunt enkel je eigen plek opnieuw bestellen, dus zo zijn er al 5 die gister bezet leken maar nu weer vrij zijn (bijvoorbeeld). Het is dus niet per definitie dat die 400 geen kaart hebben.
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
11 May 2016 11:31Olzie wrote:HIER!! wrote: Beetje raar verhaal allemaal.. 400 s.k houders geen kaart?? Op de a.s
Ik moest voor 6 mensen met seizoenskaart tegelijk bestellen. Je kunt enkel je eigen plek opnieuw bestellen, dus zo zijn er al 5 die gister bezet leken maar nu weer vrij zijn (bijvoorbeeld). Het is dus niet per definitie dat die 400 geen kaart hebben.
De medewerker van MVV heeft voor mij een groep aangemaakt waardoor ik kaarten kan bestellen voor mijzelf, mijn zoon en een vriend. We zijn alle drie seizoenskaarthouders en ik heb voor ons drieeën digitaal kaartjes besteld (en ontvangen) voor onze eigen plaatsen.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re:MVV - De Graafschap
11 May 2016 12:29Sjeng14 wrote: Anna D. je kunt je kaart nog ruilen heeft MVV bekend gemaakt. Er zijn nog 400 kaarten over voor de Angel Side en aangezien ze gister hebben aangegeven dat deze tribune was uitverkocht, kun je alsnog je kaartje vandaag ruilen als je je andere kaart meeneemt. Geld ook voor anderen, maar ik zag haar toevallig zeggen dat ze een kaartje voor een andere tribune had gekocht
Merci er staat niets bij over een eticket of geld terug en buiten dat ben ik aan het werk vanmiddag dus laat het maar zo.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
11 May 2016 12:37Sjeng14 wrote: Anna D. je kunt je kaart nog ruilen heeft MVV bekend gemaakt.
Bron?
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
11 May 2016 12:48Boe is dat feeske? wrote:Sjeng14 wrote: Anna D. je kunt je kaart nog ruilen heeft MVV bekend gemaakt.
Bron?
Ik zie het al, via de MVV facebook in een commentaar.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
11 May 2016 12:56Op de noordtribine is er amper iets veranderd. Op de Boschpoort en Maastribune allebei ongeveer 150 plaatsen minder. En op de hoofdtribune... Ongeveer 500 minder!!!
Ik neem zelf aan dat dit grotendeels kaarten voor sponsoren zijn die eerder nog niet geblokkeerd waren in het systeem. Dus positief dat die plaatsen wel bezet zijn, maar we moeten nu niet gaan rekenen met 800 kaarten verkopen iedere twee uur

Als angel side en Boschpoort ongeveer zo doorgaan is AS over twee uur uitverkocht en boschpoort einde dag of anders morgen wel. Gesteld dat het uitvak vol gaat zitten (las ergens dat de graafschap dat verwacht) zitten we momenteel ruim boven de 5000 verkochte kaarten. Hulde.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
11 May 2016 13:18Waar kun je die aantallen eigenlijk zien Jacques? Op facebook?Jacques wrote: Tov van vanochtend zijn er grofweg 800 kaarten minder beschikbaar. Ik zeg bewust niet "verkocht" want...
Op de noordtribine is er amper iets veranderd. Op de Boschpoort en Maastribune allebei ongeveer 150 plaatsen minder. En op de hoofdtribune... Ongeveer 500 minder!!!
Ik neem zelf aan dat dit grotendeels kaarten voor sponsoren zijn die eerder nog niet geblokkeerd waren in het systeem. Dus positief dat die plaatsen wel bezet zijn, maar we moeten nu niet gaan rekenen met 800 kaarten verkopen iedere twee uur
Als angel side en Boschpoort ongeveer zo doorgaan is AS over twee uur uitverkocht en boschpoort einde dag of anders morgen wel. Gesteld dat het uitvak vol gaat zitten (las ergens dat de graafschap dat verwacht) zitten we momenteel ruim boven de 5000 verkochte kaarten. Hulde.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
11 May 2016 13:24
- omnisciens
-
- Elite Member
-
11 May 2016 13:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
11 May 2016 13:39Please Log in or Create an account to join the conversation.