MVV - De Graafschap

11 mei 2016 10:55
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #106
Ook ik ben een seizoenkaarthouder die zijn eigen plaats, om redenen die Schapendonk ook al aangeeft, niet heeft terug gekocht maar gewoon voor een andere stoel heeft gekozen. En zo zullen er nog veel meer zijn. Denk toch dat het gros van alle seizoenkaarthouders wel aanwezig zal zijn hoor!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2016 10:57
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #107
Idemdito hier, ook mijn plaats niet gekocht maar een kaartje op de Angel Side

11 mei 2016 10:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #108

HIER!! schreef : Dan valt de kaartverkoop toch een beetje tegen... hopen op meer volk..

Ik denk dat MVV echt uiterst zelden drie dagen voor een wedstrijd al ruim meer dan 4000 kaarten verkocht heeft, zeker bij een wedstrijd waar de kassa's gewoon open zijn op wedstrijddag. Wat is jouw verwachting precies? Ik blijf er bij, vrijdag meer dan 6000 man en waarschijnlijk halen we de 7000 wel.

Wat me wel opviel, ik kan "gewoon" voor 20 euro een kaartje kopen in de zitjes die normaal voor de business club zijn. De sponsoren komen massaal niet of hoe zit dit?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

11 mei 2016 11:04
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #109
vriend van me heeft kaartjes gehaald dus niet op mijn SD kaart. Toch gaan we zitten waar we altijd zitten :P

11 mei 2016 11:13
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #110
Anna D. je kunt je kaart nog ruilen heeft MVV bekend gemaakt. Er zijn nog 400 kaarten over voor de Angel Side en aangezien ze gister hebben aangegeven dat deze tribune was uitverkocht, kun je alsnog je kaartje vandaag ruilen als je je andere kaart meeneemt. Geld ook voor anderen, maar ik zag haar toevallig zeggen dat ze een kaartje voor een andere tribune had gekocht

11 mei 2016 11:18
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #111

HIER!! schreef : Beetje raar verhaal allemaal.. 400 s.k houders geen kaart?? Op de a.s

Ik moest voor 6 mensen met seizoenskaart tegelijk bestellen. Je kunt enkel je eigen plek opnieuw bestellen, dus zo zijn er al 5 die gister bezet leken maar nu weer vrij zijn (bijvoorbeeld). Het is dus niet per definitie dat die 400 geen kaart hebben.

11 mei 2016 11:31
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
MVV - De Graafschap #112

Olzie schreef :

HIER!! schreef : Beetje raar verhaal allemaal.. 400 s.k houders geen kaart?? Op de a.s

Ik moest voor 6 mensen met seizoenskaart tegelijk bestellen. Je kunt enkel je eigen plek opnieuw bestellen, dus zo zijn er al 5 die gister bezet leken maar nu weer vrij zijn (bijvoorbeeld). Het is dus niet per definitie dat die 400 geen kaart hebben.

De medewerker van MVV heeft voor mij een groep aangemaakt waardoor ik kaarten kan bestellen voor mijzelf, mijn zoon en een vriend. We zijn alle drie seizoenskaarthouders en ik heb voor ons drieeën digitaal kaartjes besteld (en ontvangen) voor onze eigen plaatsen.

11 mei 2016 12:29
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #113

Sjeng14 schreef : Anna D. je kunt je kaart nog ruilen heeft MVV bekend gemaakt. Er zijn nog 400 kaarten over voor de Angel Side en aangezien ze gister hebben aangegeven dat deze tribune was uitverkocht, kun je alsnog je kaartje vandaag ruilen als je je andere kaart meeneemt. Geld ook voor anderen, maar ik zag haar toevallig zeggen dat ze een kaartje voor een andere tribune had gekocht

Merci er staat niets bij over een eticket of geld terug en buiten dat ben ik aan het werk vanmiddag dus laat het maar zo.

11 mei 2016 12:37
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #114

Sjeng14 schreef : Anna D. je kunt je kaart nog ruilen heeft MVV bekend gemaakt.

Bron?

Boe is dat feeske?

11 mei 2016 12:48
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #115

Boe is dat feeske? schreef :

Sjeng14 schreef : Anna D. je kunt je kaart nog ruilen heeft MVV bekend gemaakt.

Bron?

Ik zie het al, via de MVV facebook in een commentaar.

Boe is dat feeske?

11 mei 2016 12:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #116
Tov van vanochtend zijn er grofweg 800 kaarten minder beschikbaar. Ik zeg bewust niet "verkocht" want...

Op de noordtribine is er amper iets veranderd. Op de Boschpoort en Maastribune allebei ongeveer 150 plaatsen minder. En op de hoofdtribune... Ongeveer 500 minder!!!

Ik neem zelf aan dat dit grotendeels kaarten voor sponsoren zijn die eerder nog niet geblokkeerd waren in het systeem. Dus positief dat die plaatsen wel bezet zijn, maar we moeten nu niet gaan rekenen met 800 kaarten verkopen iedere twee uur :P

Als angel side en Boschpoort ongeveer zo doorgaan is AS over twee uur uitverkocht en boschpoort einde dag of anders morgen wel. Gesteld dat het uitvak vol gaat zitten (las ergens dat de graafschap dat verwacht) zitten we momenteel ruim boven de 5000 verkochte kaarten. Hulde.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

11 mei 2016 13:18
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #117

Jacques schreef : Tov van vanochtend zijn er grofweg 800 kaarten minder beschikbaar. Ik zeg bewust niet "verkocht" want...

Op de noordtribine is er amper iets veranderd. Op de Boschpoort en Maastribune allebei ongeveer 150 plaatsen minder. En op de hoofdtribune... Ongeveer 500 minder!!!

Ik neem zelf aan dat dit grotendeels kaarten voor sponsoren zijn die eerder nog niet geblokkeerd waren in het systeem. Dus positief dat die plaatsen wel bezet zijn, maar we moeten nu niet gaan rekenen met 800 kaarten verkopen iedere twee uur :P

Als angel side en Boschpoort ongeveer zo doorgaan is AS over twee uur uitverkocht en boschpoort einde dag of anders morgen wel. Gesteld dat het uitvak vol gaat zitten (las ergens dat de graafschap dat verwacht) zitten we momenteel ruim boven de 5000 verkochte kaarten. Hulde.

Waar kun je die aantallen eigenlijk zien Jacques? Op facebook?

11 mei 2016 13:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #118
Mvv.nl en dan naar ticket kopen en boven de tribunevakken hangen zeg maar. Pin me niet vast op precieze aantallen, ik doe even snel hoofdrekenen. Er is vast wel een forumer dit in een excel bestand aan het bijhouden, die kan het precies zeggen. ;)

11 mei 2016 13:31
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #119
Toch nog een vraagje. Ik heb mijn kaart gekocht bij de balie wel op mijn sk plaats maar op mijn kaart staat alleen de tribune en vak. Gewoon je sk meenemen dan of wat?

Zonder inzet, geen waardering

11 mei 2016 13:39
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #120
Wat is eigenlijk toegestaan qua sfeeracties? Fakkels mogen niet, rood/witte confettikanonnen wel? Stadiontoeters? Of is er een grote actie georganiseerd zoals de vlaggetjes bij MVV-VVV lang lang geleden;?

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden