>
Ontvangen bedankjes 236
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
seppo schreef : Stel we winnen van de Graafschap, spelen we dan de finale pas de 2e wedstrijd thuis? Zondag 22 mei?
serke schreef : Heb net 2 kaarten besteld en betaald via de site van Mvv, nu gaat er iets mis.
Ik heb betaald, is afgeschreven van mijn rekening, maar door de opgegeven fout heb ik geen kaarten en volgens hun is er ook niet betaald.
wel kreeg ik een code, maar die werkt niet als ik opnieuw bestel.
Iemand hier meer verstand van, of gewoon morgen met Mvv bellen en hopen dat mijn kaarten er nog zijn?
Klopt je vergeet er wel bij te zeggen dat heel Nederland en zeker Eindhoven maar ook Rotterdam gewoon blij is dat 020 geen kampioen is geworden en dat dankzij 'onze' Bryan.Napoleon schreef : De kaart is binnen , goed geholpen door MVV !
heb er zin in !!
Dat die boeren gister een punt pakken tegen Ajax zegt helemaal niets, geen druk tegen alle druk van de wereld, geeft wel een beetje aan de Ajax gewoon een jank ploeg heeft zonder body, PSV terecht kampioen en ook beter voor het Nederlandse voetbal
Wij gaan tegen die boeren aan de gang, direct vast zetten , voetballen kunnen ze namelijk toch niet
thomas043 schreef : Net eens de nog beschikbare plaatsen geteld. Nog 4.754 plaatsen beschikbaar wat volgens mij dus betekent dat er al meer dan 4.000 plaatsen verkocht zijn. Ik reken toch op meer dan 6.000 man vrijdag!
Olzie schreef : Zojuist vernomen dat PSV fans in de thuisvakken MVV plaats willen nemen (weet niet de originele bron, maar denk een facebook pagina PSV fans). Ze willen vak naast uitvak. Dit om De Graafschap te ondersteunen als dank voor de prestatie. Dit zouden ze een aantal jaar geleden ook gedaan hebben voor Excelsior.
Hopelijk zal dit niet gebeuren, want dit is natuurlijk vragen om moeilijkheden. En wie heeft het volgens de KNVB dan natuurlijk weer gedaan? Juist: MVV.