Oefenwedstrijden 2020-2021
- hindriks
-
Topic Author
- Junior Member
-
Oefenwedstrijden 2020-2021
11 Jul 2020 23:03 - 11 Jul 2020 23:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Driver
-
- Platinum Member
-
Re: Oefenwedstrijden 2020-2021
18 Jul 2020 16:57Ik heb echter bewust geen Facebook, kan ik op een andere manier de wedstrijd volgen?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
18 Jul 2020 17:09Driver wrote: Vandaag om 19:00 uur zendt L1 rechtstreeks via een stream op Facebook de vriendschappelijke wedstrijd Mvv-Helmond Sport uit.
Ik heb echter bewust geen Facebook, kan ik op een andere manier de wedstrijd volgen?
Meestal kun je die streams ook zonder Facebook account kijken, net als het supporterscafe pas geleden. Zolang straks iemand de directe link hier kan plaatsen.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2020 18:26 - 18 Jul 2020 18:30jeoff wrote:Driver wrote: Vandaag om 19:00 uur zendt L1 rechtstreeks via een stream op Facebook de vriendschappelijke wedstrijd Mvv-Helmond Sport uit.
Ik heb echter bewust geen Facebook, kan ik op een andere manier de wedstrijd volgen?
Meestal kun je die streams ook zonder Facebook account kijken, net als het supporterscafe pas geleden. Zolang straks iemand de directe link hier kan plaatsen.
Ik ook bewust geen Facebook meer dus wie heeft die link?...Gr opa.
Ps meestal staat er achteraf op de site van l1 een samenvatting.
- Dennis
-
- Banned
-
18 Jul 2020 18:43Rafael Zbinden; Tim Zeegers, Shermar Martina, Thibaut van Acker (c), Tom Plezier; Luc Mares, Patrick Finger, Koen Kostons; Timo Stavitski, Brice Tutu en Joeri Schroijen.
Zbinden, Plezier, Finger en Tutu zijn op proef.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2020 19:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
18 Jul 2020 19:07Maosbrögk wrote: www.facebook.com/L1mburg/videos/3749965055016791/
Die link werkt perfect zonder Facebook account
- Driver
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2020 20:00Stavitski bevalt me wel, snel en behendig aan de bal, Tutu de spits bakt er (nog) niet veel van. Plezier is fysiek sterk, voetballend nog niet veel gezien.
Schroyen speelt nonchalant, Kostons middelmatig, Mares, Martina en van Acker spelen goed. Keeper straalt wel iets uit maar heeft bijna niets te doen. Tim Zeegers speelt onwennig.
Eens kijken wat de tweede helft gaat worden.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2020 20:56Dennis wrote: De opstelling van MVV is als volgt:
Rafael Zbinden; Tim Zeegers, Shermar Martina, Thibaut van Acker (c), Tom Plezier; Luc Mares, Patrick Finger, Koen Kostons; Timo Stavitski, Brice Tutu en Joeri Schroijen.
Zbinden, Plezier, Finger en Tutu zijn op proef.
En stavitski dan zie nog nergens dat hij getekend heeft....Gr opa.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2020 20:58Voor alle criticasters van VD Hurk: die gaan we echt missen hoor, zo iemand vind je niet snel terug die in een matig elftal zo vaak weet te scoren.
Linksback Plezier vond ik aardig spelen. Erg fel en gedreven, behoorlijk snel en zat goed in de wedstrijd.
Beide keepers kun je weinig over zeggen. Simpelweg te weinig te doen gehad.
Die Fin vond ik ook wel aardig spelen.
Ben absoluut geen fan van Mares, maar hij zat goed in de wedstrijd.
Kostons daarentegen vond ik zwak. Hij is te lief. Lijkt wel of hij geen enkel duel/actie/schat met 100% overtuiging doet.
Tutu kan terug naar huis. Heeft volgens mij letterlijk geen bal goed geraakt.
Al met al een heel pover MVV, waar nog heel wat kwaliteit ontbreekt. Veel jeugdspelers hebben minuten mogen maken, maar zijn me nauwelijks positief opgevallen.
Laat de nieuwe lading proefspelers maar komen!
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2020 21:02Maosbrögk wrote: Onterechte 0-1 nederlaag. Zeer matige wedstrijd, waarin MVV wel beter was dan Helmond. Kreeg ook 3-4 goede kansen, maar benutte deze niet.
Voor alle criticasters van VD Hurk: die gaan we echt missen hoor, zo iemand vind je niet snel terug die in een matig elftal zo vaak weet te scoren.
Linksback Plezier vond ik aardig spelen. Erg fel en gedreven, behoorlijk snel en zat goed in de wedstrijd.
Beide keepers kun je weinig over zeggen. Simpelweg te weinig te doen gehad.
Die Fin vond ik ook wel aardig spelen.
Ben absoluut geen fan van Mares, maar hij zat goed in de wedstrijd.
Kostons daarentegen vond ik zwak. Hij is te lief. Lijkt wel of hij geen enkel duel/actie/schat met 100% overtuiging doet.
Tutu kan terug naar huis. Heeft volgens mij letterlijk geen bal goed geraakt.
Al met al een heel pover MVV, waar nog heel wat kwaliteit ontbreekt. Veel jeugdspelers hebben minuten mogen maken, maar zijn me nauwelijks positief opgevallen.
Laat de nieuwe lading proefspelers maar komen!
Wat mij betreft vergeet je de beste speler te benoemen. Ik vond Deom veruit de beste speler op het veld.
Stavitski vond ik ook erg goed spelen, heel behendig en snel. Op het eerste oog een betere versie van Goppel.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2020 21:07Laten we zeggen dat het wat onwennig was allemaal. Een aantal testers, veel wissels en een blik jonkies dat werd opengetrokken (in de tweede helft).
Wat betreft de testspelers: Ik vond met name Tom Plezier aardig spelen. Geen hogere wiskunde, maar degelijk en niet bang voor het duel. Klapte er behoorlijk in. Spits Tutu dan. Die was onzichtbaar. Dat gold ook voor middenvelder Finger. Aanvaller Stavitski vond ik gedreven en snel, maar nog niet alles lukte. Niet gek natuurlijk als je voor de eerste keer in een nieuwe ploeg speelt. Keeper Cymer speelde in de tweede helft en deed het niet verkeerd. Kwam een keer heel ver het doel uit waar het niet nodig was, maar redde ook weer goed in een één-op-één situatie. Keeper Zbinden stond in de eerste helft onder de lat en deed het prima in de zestien, maar zijn uittrappen vond ik dan weer niet zo geweldig.
Van de 'vaste klanten' speelden Van Acker, en Mares (met name in de tweede helft) echt wel prima. Toen kwam ook Deom er in. Dan zie je meteen dat daar het voetbal van MVV zit. Alleen heeft-ie wel wat fysiek naast zich nodig om goed uit de verf te komen. Nu stond-ie wat verloren tussen de jonkies er bij.
Ben benieuwd hoe de rest van de oefenperiode EN de transferperiode gaat verlopen.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2020 21:14Scheelt toch een rit naar Maastricht ...

Positieve van vanavond !?
We hebben gelukkig nog de helft van ons spelersbudget te besteden ...350.000 !!

- Driver
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2020 21:29Spits Tutu, grote stevige kerel, strik erom en snel naar huis laten gaan, geen enkel duel gewonnen.
Het was een zeer matige wedstrijd maar Mvv is nog lang niet compleet.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
18 Jul 2020 21:53Van de jeugdspelers vond ik Kleinen niet verkeerd, verder weinig opvallende spelers. Volgens De Limburger wil Kalezic acht nieuwe spelers. Een giga uitdaging met een beperkt budget en met de huidige transferperiode die tot oktober loopt. Tot dan wachten op buitenkansjes is geen optie...