>
Ontvangen bedankjes 1604
Zeikbak schreef :
Napoleon schreef : Zeker durft Kalazic, maar die is niet bang voor een uitspraak( ik hou er wel van)... bij Roda koste hem dat zijn kop en ook bij anderen clubs trok hij aan het kortste eind.
Zijn vragen zijn relevant en terecht... de antwoorden daar hoeft hij niet zo ver voor te zoeken of te graven , goed om zich heen kijken zou mijn advies zijn
Echter zolang er binnen MVV zoveel verschillende belangen zijn kun je deze patronen alleen maar doorbreken door wat niet goed genoeg is te reorganiseren ( laat ik het eens netjes benoemen) en daarnaast wat overblijft op een welbekende zelfde lijn zien te krijgen , immers het heeft een oorzaak dat we al 20 jaar eerste divisie spelen... het was ook mijn irritatie waarom dit niet lukte om iets te veranderen . Maar eerst moet je weten waarom het niet lukt, daar heb ik wel heel veel antwoorden op gekregen .... Darije mag mij bellen ik zal hem graag bijpraten , scheelt hem veel tijd en moeite
Word jij nou nooit moe van jezelf, Dreeke 2.0? Jij bent gevaarlijk voor deze club door mensen tegen elkaar op te willen zetten, zo komen we nooit vooruit!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Draankörgel schreef : @Napoleon, meteen weer de boel tegen elkaar opzetten. Lekker bezig. Waarom zou Kalezic jou moeten bellen? Ik denk dat deze man wel meer te doen heeft dan een willekeurige supporter te bellen. Misschien wordt het tijd voor jou om een aantal zaken te accepteren en leren leven met deze dingen.
Excuses dat ik hier op reageer. Ik word alleen in ieder topic gek van het geschreeuw van Napoleon. MVV staat er nu goed en positief voor. Het begint allemaal weer te leven. Ik lees eindelijk discussies waar MVV wat aan heeft, lees maatregelen en ideeën voor meer bezoekers, transfers en proefspelers. Dan is daar Napoleon die weer de boel tegen elkaar wil opzetten omdat meneer zijn zin niet heeft gekregen.
Ga aub deze onrust stoken bij je clubje ui Aachen waar je zo graag sponsor wil worden. Zet hem op daar!
Napoleon schreef :
Draankörgel schreef : @Napoleon, meteen weer de boel tegen elkaar opzetten. Lekker bezig. Waarom zou Kalezic jou moeten bellen? Ik denk dat deze man wel meer te doen heeft dan een willekeurige supporter te bellen. Misschien wordt het tijd voor jou om een aantal zaken te accepteren en leren leven met deze dingen.
Excuses dat ik hier op reageer. Ik word alleen in ieder topic gek van het geschreeuw van Napoleon. MVV staat er nu goed en positief voor. Het begint allemaal weer te leven. Ik lees eindelijk discussies waar MVV wat aan heeft, lees maatregelen en ideeën voor meer bezoekers, transfers en proefspelers. Dan is daar Napoleon die weer de boel tegen elkaar wil opzetten omdat meneer zijn zin niet heeft gekregen.
Ga aub deze onrust stoken bij je clubje ui Aachen waar je zo graag sponsor wil worden. Zet hem op daar!
@draankorgel , even de feiten Kalazic wakkert de discussie aan !? even pas op de plaatst he !!
Napoleon schreef :
Zeikbak schreef :
Napoleon schreef : Zeker durft Kalazic, maar die is niet bang voor een uitspraak( ik hou er wel van)... bij Roda koste hem dat zijn kop en ook bij anderen clubs trok hij aan het kortste eind.
Zijn vragen zijn relevant en terecht... de antwoorden daar hoeft hij niet zo ver voor te zoeken of te graven , goed om zich heen kijken zou mijn advies zijn
Echter zolang er binnen MVV zoveel verschillende belangen zijn kun je deze patronen alleen maar doorbreken door wat niet goed genoeg is te reorganiseren ( laat ik het eens netjes benoemen) en daarnaast wat overblijft op een welbekende zelfde lijn zien te krijgen , immers het heeft een oorzaak dat we al 20 jaar eerste divisie spelen... het was ook mijn irritatie waarom dit niet lukte om iets te veranderen . Maar eerst moet je weten waarom het niet lukt, daar heb ik wel heel veel antwoorden op gekregen .... Darije mag mij bellen ik zal hem graag bijpraten , scheelt hem veel tijd en moeite
Word jij nou nooit moe van jezelf, Dreeke 2.0? Jij bent gevaarlijk voor deze club door mensen tegen elkaar op te willen zetten, zo komen we nooit vooruit!
@zeikbak hoezo moe van jezelf omdat ik een afwijkende mening heb dan de jouwe en deze onderbouw met standpunten en feiten !
Gevaarlijk... laat me niet lachen, of hoe vaak zijn wij de laatste 20 jaar gepromoveerd ?!
Weet je wat pas gevaarlijk is , als je de feiten niet onder ogen durft te zien en een struisvogel politiek speelt, kop in het zand zullen we maar zeggen.
We komen niet vooruit doordat er doorlopend spelletjes worden gespeeld in alle geledingen van de club op ieder niveau en op ieder vlak !
Blijkbaar heeft Kalazic dat nu na 4 weken al in de gaten . Tja ik mag hopen dat hij daar iets aan gaat bij dragen om dat te veranderen maar ben bang dat hij dan zijn "baas" de TD aan t ontslaan komt, maar niks is onmogelijk het is voetbal
Brncic schreef : Napoleon, ik had respect voor je, dat je het aandurfde om als ‘gewone’ sponsor ideeën en namen aan te dragen bij MVV. Maar nu meer je jezelf echt een te grote broek aan. Waarom zou Kalezic jou moeten bellen? Twintig jaar eerste divisie zit niet bij één persoon (Elsen), en je hetze begint nu echt zielig te worden. Volgens de voorzitter heeft MVV naar je geluisterd, maar toch een andere weg in geslagen met andere personen dan door jou aangedragen (Rook, Jonker). Als je écht supporter bent, geef je die mensen een kans. Maar wat je nu doet is alleen maar onrust zaaien door in zo ongeveer elk topic je grijsgedraaide langspeelplaat af te draaien. Je verwijt de club dat ze niet verder komt, maar dat komen we ook niet door te blijven hangen in kleinzieligheid.
MVVke schreef : Oprechde vraog veur Napoleon:
Iech huur d'ch noe al maonde euver ''feite''. Mer es d'ch dan gevraog weurt nao die feite, daan beginste kier op kier weer euver vaan alles en nog get, mer feite höb iech nog neet gezeen.
Daan kom ezzebleef 'ns mèt die feite vaan d'ch. Boe zien ze?
Napoleon schreef :
MVVke schreef : Oprechde vraog veur Napoleon:
Iech huur d'ch noe al maonde euver ''feite''. Mer es d'ch dan gevraog weurt nao die feite, daan beginste kier op kier weer euver vaan alles en nog get, mer feite höb iech nog neet gezeen.
Daan kom ezzebleef 'ns mèt die feite vaan d'ch. Boe zien ze?
Hoezo geen feiten , om je 1 voorbeeld te noemen , dat Marel Joris onwaarheden uitkraamt op een supportersavond en dat mijn hele telefoon vol staat met het tegendeel , feiten hoe het wel is gegaan ?! bedoel je dat ??
Ik zou zeggen , ik nodig je uit bij mij op kantoor dan kun je t zelf allemaal lezen...