Oefenwedstrijden 2020-2021

04 aug 2020 09:35
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #91

Zeikbak schreef :

Napoleon schreef : Zeker durft Kalazic, maar die is niet bang voor een uitspraak( ik hou er wel van)... bij Roda koste hem dat zijn kop en ook bij anderen clubs trok hij aan het kortste eind.
Zijn vragen zijn relevant en terecht... de antwoorden daar hoeft hij niet zo ver voor te zoeken of te graven , goed om zich heen kijken zou mijn advies zijn ;-)

Echter zolang er binnen MVV zoveel verschillende belangen zijn kun je deze patronen alleen maar doorbreken door wat niet goed genoeg is te reorganiseren ( laat ik het eens netjes benoemen) en daarnaast wat overblijft op een welbekende zelfde lijn zien te krijgen , immers het heeft een oorzaak dat we al 20 jaar eerste divisie spelen... het was ook mijn irritatie waarom dit niet lukte om iets te veranderen . Maar eerst moet je weten waarom het niet lukt, daar heb ik wel heel veel antwoorden op gekregen .... Darije mag mij bellen ik zal hem graag bijpraten , scheelt hem veel tijd en moeite ;-)


Word jij nou nooit moe van jezelf, Dreeke 2.0? Jij bent gevaarlijk voor deze club door mensen tegen elkaar op te willen zetten, zo komen we nooit vooruit!



@zeikbak hoezo moe van jezelf omdat ik een afwijkende mening heb dan de jouwe en deze onderbouw met standpunten en feiten !
Gevaarlijk... laat me niet lachen, of hoe vaak zijn wij de laatste 20 jaar gepromoveerd ?!

Weet je wat pas gevaarlijk is , als je de feiten niet onder ogen durft te zien en een struisvogel politiek speelt, kop in het zand zullen we maar zeggen.
We komen niet vooruit doordat er doorlopend spelletjes worden gespeeld in alle geledingen van de club op ieder niveau en op ieder vlak !
Blijkbaar heeft Kalazic dat nu na 4 weken al in de gaten . Tja ik mag hopen dat hij daar iets aan gaat bij dragen om dat te veranderen maar ben bang dat hij dan zijn "baas" de TD aan t ontslaan komt, maar niks is onmogelijk het is voetbal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 09:35
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #92
@Napoleon, meteen weer de boel tegen elkaar opzetten. Lekker bezig. Waarom zou Kalezic jou moeten bellen? Ik denk dat deze man wel meer te doen heeft dan een willekeurige supporter te bellen. Misschien wordt het tijd voor jou om een aantal zaken te accepteren en leren leven met deze dingen.

Excuses dat ik hier op reageer. Ik word alleen in ieder topic gek van het geschreeuw van Napoleon. MVV staat er nu goed en positief voor. Het begint allemaal weer te leven. Ik lees eindelijk discussies waar MVV wat aan heeft, lees maatregelen en ideeën voor meer bezoekers, transfers en proefspelers. Dan is daar Napoleon die weer de boel tegen elkaar wil opzetten omdat meneer zijn zin niet heeft gekregen.

Ga aub deze onrust stoken bij je clubje ui Aachen waar je zo graag sponsor wil worden. Zet hem op daar!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 09:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #93

Draankörgel schreef : @Napoleon, meteen weer de boel tegen elkaar opzetten. Lekker bezig. Waarom zou Kalezic jou moeten bellen? Ik denk dat deze man wel meer te doen heeft dan een willekeurige supporter te bellen. Misschien wordt het tijd voor jou om een aantal zaken te accepteren en leren leven met deze dingen.

Excuses dat ik hier op reageer. Ik word alleen in ieder topic gek van het geschreeuw van Napoleon. MVV staat er nu goed en positief voor. Het begint allemaal weer te leven. Ik lees eindelijk discussies waar MVV wat aan heeft, lees maatregelen en ideeën voor meer bezoekers, transfers en proefspelers. Dan is daar Napoleon die weer de boel tegen elkaar wil opzetten omdat meneer zijn zin niet heeft gekregen.

Ga aub deze onrust stoken bij je clubje ui Aachen waar je zo graag sponsor wil worden. Zet hem op daar!


@draankorgel , even de feiten Kalazic wakkert de discussie aan !? even pas op de plaatst he !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 09:41
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #94

Napoleon schreef :

Draankörgel schreef : @Napoleon, meteen weer de boel tegen elkaar opzetten. Lekker bezig. Waarom zou Kalezic jou moeten bellen? Ik denk dat deze man wel meer te doen heeft dan een willekeurige supporter te bellen. Misschien wordt het tijd voor jou om een aantal zaken te accepteren en leren leven met deze dingen.

Excuses dat ik hier op reageer. Ik word alleen in ieder topic gek van het geschreeuw van Napoleon. MVV staat er nu goed en positief voor. Het begint allemaal weer te leven. Ik lees eindelijk discussies waar MVV wat aan heeft, lees maatregelen en ideeën voor meer bezoekers, transfers en proefspelers. Dan is daar Napoleon die weer de boel tegen elkaar wil opzetten omdat meneer zijn zin niet heeft gekregen.

Ga aub deze onrust stoken bij je clubje ui Aachen waar je zo graag sponsor wil worden. Zet hem op daar!


@draankorgel , even de feiten Kalazic wakkert de discussie aan !? even pas op de plaatst he !!



Ja Kalezic snijdt dit aan in een interview. Betekent dit dat jij openlijk weer mensen tegen elkaar moet opzetten? Nergens voor nodig.

Ik vind het eng worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 09:44
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #95
Napoleon, ik had respect voor je, dat je het aandurfde om als ‘gewone’ sponsor ideeën en namen aan te dragen bij MVV. Maar nu meer je jezelf echt een te grote broek aan. Waarom zou Kalezic jou moeten bellen? Twintig jaar eerste divisie zit niet bij één persoon (Elsen), en je hetze begint nu echt zielig te worden. Volgens de voorzitter heeft MVV naar je geluisterd, maar toch een andere weg in geslagen met andere personen dan door jou aangedragen (Rook, Jonker). Als je écht supporter bent, geef je die mensen een kans. Maar wat je nu doet is alleen maar onrust zaaien door in zo ongeveer elk topic je grijsgedraaide langspeelplaat af te draaien. Je verwijt de club dat ze niet verder komt, maar dat komen we ook niet door te blijven hangen in kleinzieligheid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 09:45
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #96

Napoleon schreef :

Zeikbak schreef :

Napoleon schreef : Zeker durft Kalazic, maar die is niet bang voor een uitspraak( ik hou er wel van)... bij Roda koste hem dat zijn kop en ook bij anderen clubs trok hij aan het kortste eind.
Zijn vragen zijn relevant en terecht... de antwoorden daar hoeft hij niet zo ver voor te zoeken of te graven , goed om zich heen kijken zou mijn advies zijn ;-)

Echter zolang er binnen MVV zoveel verschillende belangen zijn kun je deze patronen alleen maar doorbreken door wat niet goed genoeg is te reorganiseren ( laat ik het eens netjes benoemen) en daarnaast wat overblijft op een welbekende zelfde lijn zien te krijgen , immers het heeft een oorzaak dat we al 20 jaar eerste divisie spelen... het was ook mijn irritatie waarom dit niet lukte om iets te veranderen . Maar eerst moet je weten waarom het niet lukt, daar heb ik wel heel veel antwoorden op gekregen .... Darije mag mij bellen ik zal hem graag bijpraten , scheelt hem veel tijd en moeite ;-)


Word jij nou nooit moe van jezelf, Dreeke 2.0? Jij bent gevaarlijk voor deze club door mensen tegen elkaar op te willen zetten, zo komen we nooit vooruit!



@zeikbak hoezo moe van jezelf omdat ik een afwijkende mening heb dan de jouwe en deze onderbouw met standpunten en feiten !
Gevaarlijk... laat me niet lachen, of hoe vaak zijn wij de laatste 20 jaar gepromoveerd ?!

Weet je wat pas gevaarlijk is , als je de feiten niet onder ogen durft te zien en een struisvogel politiek speelt, kop in het zand zullen we maar zeggen.
We komen niet vooruit doordat er doorlopend spelletjes worden gespeeld in alle geledingen van de club op ieder niveau en op ieder vlak !
Blijkbaar heeft Kalazic dat nu na 4 weken al in de gaten . Tja ik mag hopen dat hij daar iets aan gaat bij dragen om dat te veranderen maar ben bang dat hij dan zijn "baas" de TD aan t ontslaan komt, maar niks is onmogelijk het is voetbal


Ik heb werkelijk nog geen enkel feit onder ogen gekregen van jou. Het enige ‘feit’ dat ik constant van jou lees is dat je, ondanks dat mvv goed bezig is en weer begint te leven, je iedereen die net nieuw is binnen mvv wil opzetten tegen de mensen die er al waren, terwijl zij nu juist de neuzen in dezelfde richting hebben staan.
Het is absoluut gevaarlijk om de feiten niet onder ogen te zien en een struisvogelpolitiek te spelen, dus zie alsjeblieft het feit even onder ogen dat je moet accepteren dat je plan om mvv omhoog te helpen tekort geschoten is en je aandachtsmoment voorbij is! Door in je waan te blijven en van alles te proberen om het alsnog door te drukken verziek je een heleboel! Probeer het anders eens bij die club uit het Oosten waar je je sponsorschap hebt aangedragen, daar zijn ze iets minder kritisch. Overigens vind ik je sponsorschap aanbieden bij de Oosterburen omdat je je zin hier niet krijgt ook echt van een heel erg laag niveau!

Excuses voor het even offtopic reageren, maar deze man is een gevaar voor de club aan het worden en door ‘met hem mee te lopen’ wordt hij een nog veel groter gevaar, juist op het moment dat mvv aan de weg aan het timmeren is en er mooie initiatieven zoals SV-1902 en sfeeracties AS ontstaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 09:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #97

Brncic schreef : Napoleon, ik had respect voor je, dat je het aandurfde om als ‘gewone’ sponsor ideeën en namen aan te dragen bij MVV. Maar nu meer je jezelf echt een te grote broek aan. Waarom zou Kalezic jou moeten bellen? Twintig jaar eerste divisie zit niet bij één persoon (Elsen), en je hetze begint nu echt zielig te worden. Volgens de voorzitter heeft MVV naar je geluisterd, maar toch een andere weg in geslagen met andere personen dan door jou aangedragen (Rook, Jonker). Als je écht supporter bent, geef je die mensen een kans. Maar wat je nu doet is alleen maar onrust zaaien door in zo ongeveer elk topic je grijsgedraaide langspeelplaat af te draaien. Je verwijt de club dat ze niet verder komt, maar dat komen we ook niet door te blijven hangen in kleinzieligheid.


zeker krijgt Kalazic een kans, ik hou wel van zijn uitspraken die hij doet in de media. Ik vind ze wel al behoorlijk snel en confronterend voor het beleid van MVV van de laatste 20 jaar... maar het zal ergens vandaan komen denk ik dan, waarom zegt hij dat ?! Wellicht voelt hij een bepaalde energie die hij niet had verwacht dat die er zou zijn . De man gaf aan een jaartje "geduld" te hebben maar eigenlijk heeft hij dat niet, hij wil vandaag presteren en dat snap ik als sportman !
Dus mij zegen heeft hij als hij op zoek gaat naar de vragen die hem bezig houden en die mag ik toch hopen alle MVV supporters bezig houden ,waarom 20 jaar eerste divisie ?! Er is net een topic voor geopend meen ik door Frank Salemans.
Wat ik niet begrijp dat een andere menig vaak als onrust wordt gezien, volgens mij is de onrust gewoon een uitkomst dat we zien dat MVV als club meer richting plek 13-14-15 aan het gaan is dan de aansluiting naar de top 8

En even over de voorzitter.... geloof me die heeft mij zoveel toezeggingen gedaan daar staat mijn telefoon vol mee en als je me niet geloofd ik nodig je van harte uit bij mij op kantoor dan laat ik het je allemaal lezen !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 09:55
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #98
@Zeikbak, maak je niet druk. Napoleon in zijn eentje is echt geen gevaar voor de club. Het feit dat hij het podium op het forum nodig heeft om zijn oorlog te voeren zegt voldoende. Die neuzen blijven echt wel dezelfde kant op staan, wat Napoleon hier ook schrijft.

Wel grappig trouwens Napoleon, dat je nu zelfs tegen iemand durft te zeggen dat hij pas op de plaats moet maken. Ik denk dat als er iemand is die zo langzamerhand zijn plaats moet gaan kennen dan ben jij het wel. Kalezic jou bellen? Kleine komiek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 10:07
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #99
Waarom maak je je er nog zo druk over Napoleon, als je je heil toch bij onze oosterburen lijkt te zoeken? Ik heb even gemist of dat echt zo is? Als je zo'n groot MVV-hart hebt is dat toch een stap te ver? Daar reageer je niet op, ik ben wel benieuwd naar je beweegredenen hieromtrent?

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 11:00
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #100
Oprechde vraog veur Napoleon:

Iech huur d'ch noe al maonde euver ''feite''. Mer es d'ch dan gevraog weurt nao die feite, daan beginste kier op kier weer euver vaan alles en nog get, mer feite höb iech nog neet gezeen.
Daan kom ezzebleef 'ns mèt die feite vaan d'ch. Boe zien ze?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 11:21
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #101

MVVke schreef : Oprechde vraog veur Napoleon:

Iech huur d'ch noe al maonde euver ''feite''. Mer es d'ch dan gevraog weurt nao die feite, daan beginste kier op kier weer euver vaan alles en nog get, mer feite höb iech nog neet gezeen.
Daan kom ezzebleef 'ns mèt die feite vaan d'ch. Boe zien ze?


Hoezo geen feiten , om je 1 voorbeeld te noemen , dat Marel Joris onwaarheden uitkraamt op een supportersavond en dat mijn hele telefoon vol staat met het tegendeel , feiten hoe het wel is gegaan ?! bedoel je dat ??
Ik zou zeggen , ik nodig je uit bij mij op kantoor dan kun je t zelf allemaal lezen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 11:26
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #102
Napoleon, flikker toch op met je kom op mijn kantoor kijken.

Als je de waarheid spreekt kun je ook screenshot van jouw whatsapp geschiedenis hier plaatsen.
Dan kan iedereen zelf zijn mening vormen, doe je dat niet dan blijf je in mijn ogen een schijnheilige leugenaar die alleen maar zoekt naar aandacht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 11:32
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #103

Napoleon schreef :

MVVke schreef : Oprechde vraog veur Napoleon:

Iech huur d'ch noe al maonde euver ''feite''. Mer es d'ch dan gevraog weurt nao die feite, daan beginste kier op kier weer euver vaan alles en nog get, mer feite höb iech nog neet gezeen.
Daan kom ezzebleef 'ns mèt die feite vaan d'ch. Boe zien ze?


Hoezo geen feiten , om je 1 voorbeeld te noemen , dat Marel Joris onwaarheden uitkraamt op een supportersavond en dat mijn hele telefoon vol staat met het tegendeel , feiten hoe het wel is gegaan ?! bedoel je dat ??
Ik zou zeggen , ik nodig je uit bij mij op kantoor dan kun je t zelf allemaal lezen...


Napoleon kom noe toch. Op die vergadering is toch gans get aanders vertèlt es wie 't in dien beleving is gegaange. Diech vins get oonzin, dat wèlt nog neet zègke tot get daan ouch oonzin is. En wat dee tèllefoon aon geit; iech mein toch geleze höbbe hei tot 't ieder aandersum is. Dats diech constant achter M.V.V. aon löps, in plaots vaan zie achter diech. Iech had oprech gehoop totste d'n wäörd woer kos make, mer de zake zien -um wat veur 'n reie daan ouch- aanders geloupe. En noe biste wèld um d'ch heen aon 't stampe, is de ganse wereld vaan alles en nog get sjöld, giefste nog steeds gein antwoord op m'n vraog en geiste tot euvermaot vaan ramp aon lui vertèlle tot ze pas op de plaots mote make. Es noe eine eve pas op te plaots moot make noe....

Los daovaan, de höbs weke geleie hiel hèl gerope totste al dat ''bewies'' hei ''binnekort'' allemaol oet de deuk zouws doen. Iech weit neet exac wie breid dien definitie vaan ''binnekort'' is, mer nao mien besjeie meining is die fase toch al wel veurbij.
't Sjeelt m'ch daan alweer 'n flinke rit nao d'n kentoer en de hèls d'ch daan aon d'n eige wäörd, dus iech zouw zègke, gaank d'n gaank, maak d'n eige wäörd woer, goej alle bewies op taofel, en maak de zaak openbaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, jovkle, Bromsnor-West

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 15:08
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #104
Gooi die feiten dan op tafel. Want je hebt dit ondertussen al meerdere malen gemeld. Gooi je feiten op tafel zodat mensen kunnen oordelen. Of stop met deze onzin. En niet kom naar mijn kantoor. Er hangt eindelijk weer rond de club een positieve vibe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 16:59
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #105
Tot nu toe iedere keer achter de plannen blijven staan van Napoleon, maar nu wil ik die feiten wat hij roept ook wel eens graag zien. En niet op kantoor, maar gewoon online. Iets met transparantie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden