Oefenwedstrijden 2020-2021
- Ekstertjj
-
- Elite Member
-
Re: Oefenwedstrijden 2020-2021
31 Jul 2020 21:25 - 31 Jul 2020 21:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ekstertjj
-
- Elite Member
-
31 Jul 2020 21:43
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lummel
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2020 21:53 - 31 Jul 2020 21:54En ook een compliment aan Tim Zeegers die een prima partij speelt als rechtsback in de tweede helft. Hopelijk zetten deze jongens de groei door.
- Schapendonk
-
- Banned
-
31 Jul 2020 22:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- LRB
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2020 22:08 - 31 Jul 2020 22:25Ekstertjj wrote: Voor een ieder die graag even in de lach wil schieten; uitslag oefenwedstrijd vrijdag 31-7: RJC - SV Meerssen 2-3!!
Meerssen-middenvelder Nino Everaers (ex-MVV) schoot na nauwelijks twee minuten spelen de 0-1 erin :lachen:
Trök nao die vaan us; met dees hits boete, kinste meujlik volle petaj en kwaliteit verwachte.
Neetemin bin iech kontent met wat iech zaog.
De inzet en dörf vaan Zeegers waor good ( a la DelaHaye vreuger) mer heer waor leeg op ut lets...
Wel kin iech de kretiek vaan Schapendonk begriepe .
Nog get tied en e paar maan debij.... daan veer weer in uzzen Tempel
We shall not, We shall not be moved, We shall not, We shall not be moved, Just like the team, That's gonna win the league ... We shall not be moved,
- TPC
-
- Premium Member
-
Re: Re:Re:Oefenwedstrijden 2020-2021
31 Jul 2020 22:10Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
- Ekstertjj
-
- Elite Member
-
31 Jul 2020 22:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
31 Jul 2020 22:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2020 22:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
31 Jul 2020 23:07 - 31 Jul 2020 23:07Ben ook razend benieuwd naar de O21 groep. Ik denk dat die ontwikkeling juist voor clubs als de onze ontzettend belangrijk is. Ik ga daar zeker af en toe kijken.
- FatyPapy1990
-
- Elite Member
-
31 Jul 2020 23:29Bij MVV zag het er enkele malen niet goed uit verdedigend de voorzetten die een Hagenees maar net miste (2x). Dat was aan de kant van Plezier en het centrum.
Voordat er weer een nieuwe club-lieveling wordt gedefineerd!
Met spelers als Schroojen zul je NOOIT promoveren.... als je het van een geluks-actie moet hebben. (zijn voorzet opa Verheidt in Cambuur zal ik nooit vergeten).
MVV wordt een van de winnaars tgv Corona…dat wordt steeds duidelijker. 250.000 Euro in Maastricht is beter uitgegeven als als een half miljoen in de Oostelijke mijnstreek, waar de subsidie-club continue aan een infuse ligt.
Hopelijk heeft Willy deze wedstrijd ook gezien, hij zou dit jaar zomaar de rol van Kelechi Nwakali kunnen spelen dit seizoen....
en misschien wordt het dan toch nog promotie-Ron via de play-offs.
Zeegers : zijn hoofdtaak is verdedigen maar als hij mee naar voren is dan moet hij niet inhouden maar door lopen naar de achterlijn en die bal voor de pot …niet weer inhouden en terugv-erdediger (dit geld voor iedere back). De nieuwe trainer zal het hem nog wel leren.
…maar ik denk dat Shermar Martina dat nog veel beter kan, die kan trouwens nog beter als Mares de plek naast van den Acker innemen.
Toen we wonnen in Cambuur voor de play offs stond hij daar toch ook naast Pereira (die hier in het begin ook verguisd werd).
Trainer lees niet te veel mee hier, je wordt op het valse spoor gezet.
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2020 08:33 - 01 Aug 2020 08:46Puntje van kritiek: verdedigend viel er af en toe rechtsachter een gaatje en kon de linkerflank van ADO een paar keer te gemakkelijk de bal voorzetten. Zo kreeg ADO een paar goede kansen.
Goed hoe trainer Kalezic spelers wil leren compacter te spelen. Hij brengt duidelijk een visie over hoe hij wil voetballen. Een verademing.
Kortom: een gelijkspel tegen een eredivisionist is niet verkeerd. Het begint weer te kriebelen bij mij.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2020 09:01Maar ik zie dat zelf liever dan de kleurloze Mares. Verder ben ik echt onder de indruk van onze trainer, zie zijn interview op Fox. Rustig, realistisch en met iets simpels als zones inbouwen gericht aan tactiek werken.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2020 10:06 - 01 Aug 2020 10:08De eerste helft (met veel beoogde basisspelers) was ADO de bovenliggende partij. De tweede helft was MVV dat. Al zegt mij dat niet zo veel; er stonden twee compleet andere teams op het veld. Wel mooi om te zien wat de jonge garde aan intensiteit en wedstrijdbeleving in het veld brengt. Daar zou ik bij een aantal (beoogde) basisspelers ook wel meer van willen zien.
Maar dat fanatisme en die drang naar voren die je in de tweede helft zag, kunnen ook tegen je werken. Je kunt in de laatste minuten een goal tegen krijgen zoals tegen Helmond. Nu maakt dat in een oefenpotje niet zoveel uit, maar toch...
Verder opvallend vond ik Plezier. Ik denk dat je daar daadwerkelijk plezier aan kan beleven. Veel drang naar voren.
Ook opvallend: de keeper in de eerste helft (Chesneau) trapte een aantal ballen gewoon over de zijlijn. Als je al zo weinig te doen hebt, wees daar dan in ieder geval secuur in.
Overigens legt de nieuwe spits Duin in het interview na afloop prima uit waarom hij voor MVV heeft gekozen. Kennelijk een gevoelskwestie. Hij had een goed gevoel na gesprekken met Elsen en Kalezic. Ook werd-ie al sinds vorig seizoen in de gaten gehouden en wist Elsen veel van hem. Dat mag ook wel eens gezegd worden aangezien hem soms verweten wordt niet verder te kijken dan Luik, Genk en Zuid-Limburg.
Duin is in ieder geval veel speeltijd in het vooruitzicht gesteld en er is een technische tien (Zamouri) gehaald om achter hem te spelen. Benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen na een tijdje samen getraind te hebben.
- Driver
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2020 10:08Wel goed dat Mvv tegen sterkere clubs speelt, Ado Den Haag was niet veel beter dan Mvv, dat mag ook een compliment voor Mvv zijn.
Van de andere kant is het nog te vroeg om te oordelen, spelers kunnen elkaar amper en hebben nog geen wedstrijdritme in de benen. Komende weken zal alles duidelijker worden hoe Mvv er gaat uitzien, tenminste ik verwacht op korte termijn nog enkele versterkingen .