Oefenwedstrijden 2020-2021

15 aug 2020 14:53
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #136
Ik zie op Facebook geen aanmelding van een live wedstrijd van mvv?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 15:56
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #137

mvvke4life schreef : Ik zie op Facebook geen aanmelding van een live wedstrijd van mvv?


Wellicht omdat het niet uitgezonden wordt. Ik denk dat er op het veld van Heugem geen mogelijkheid is om de wedstrijd te filmen op de hoogte waar dat normaliter op gebeurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 16:05
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #138

tuutsje schreef :

mvvke4life schreef : Ik zie op Facebook geen aanmelding van een live wedstrijd van mvv?


Wellicht omdat het niet uitgezonden wordt. Ik denk dat er op het veld van Heugem geen mogelijkheid is om de wedstrijd te filmen op de hoogte waar dat normaliter op gebeurd.


Je kunt het wel volgen via het Twitter-account van MVV. Het staat nu 0-1. Duin heeft wel al eerder de paal geraakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 16:09
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #139
0-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 16:30
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #140
Volgens MVV Twitter worden we helemaal weggespeeld. Ik weet al weer genoeg.........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 17:12
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #141

Dennis schreef : Volgens MVV Twitter worden we helemaal weggespeeld. Ik weet al weer genoeg.........

Wat weet je dan precies? Dit is een oefenwedstrijd. MVV startte met een handvol invallers/testers. Westerlo is de officieuze kampioen van de Belgische tweede klasse en speelt gezien de namen met hun sterkste opstelling met onder andere oud-MVV-er Bruls.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 17:42
Belsj
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #142
3-1 verlies. MVV - doelpunt van MVV door tester Joy Lance Mickels
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 17:50
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #143
Al die uitslagen zeggen niet alles, maar 9 testers 2 weken voor het begin van de competitie is zelfs voor mvv uniek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 18:09 15 aug 2020 18:19 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #144
Net terug van MVV-Westerlo, die ik kon kijken vanuit de parkeerplaats van het verzorgingstehuis/tennisclub die daar ligt. Daar stonden een man of 20 a 25.

1e helft kon MVV totaal geen vuist maken. Aanvallend dan onmachtig.
MVV begon met de volgende elf:

Lathouwers
Swanson-Mares-Heerings-Cavcic
van Acker-Kaplan
Stavitski-Zamouri-Schroijen
Duin

MVV dus machteloos in de eerste helft, weinig tot niks gecreëerd. Jelle Duin raakte wel de paal.
Keeper Lathouwers maakte weer een goede indruk en hield MVV op de been.
Swanson die speelde niet denderend. Kon me niet bekoren. Mares/Heerings was wel stabiel. Cavcic als linksback weinig van gezien.
Die Kaplan kwam weinig in het spel voor. Deze speler werd gewisseld in de rust. Bij rust was het dan ook 0-2 voor Westerlo. Dit waren goed uitgespeelde doelpunten.

Wissels in de rust:
Zeegers voor Swanson
Couturier voor Kaplan
Mickels voor Stavitski

En ik begin gelijk over proefspeler Joy-Lance Mickels. Wat een speler is dit! MVV moet deze speler gelijk vastleggen! Westerlo nam wat gas terug en MVV kon aanvallend meer een vuist maken. En dat kwam vooral door deze Mickels. Flankspeler, kwam dreiging uit, had een actie in huis, tweebenig. Hij gaf MVV meer vleugels in aanvallend spel. Dus MVV, meteen vastleggen deze man! Hij is niet bang voor een duelletje, gaat er vol voor. Prima speler.

MVV kon dus aanvallend meer een vuist maken en kreeg ook wat kansen met oa. Schroijen die voorlangs schoot. Duin volledig onzichtbaar.
Westerlo kreeg een terechte penalty na een overtreding van Lathouwers, die feilloos werd ingeschoten: 0-3 voor Westerlo.

MVV maakte nog een eretreffer en, daar is die weer, zorgde Mickels voor. Actie op rechts, gaat naar binnen en met links uithalen in de lange hoek, 1-3.

Verder viel ook nog een andere proefspeler in, Matteo Waem. Linksbenige centrale verdediger. Zat voorkort bij Royal Antwerp. Speler niet veel gezien in verdedigend opzicht, omdat Westerlo wat gas terug nam en MVV het spel liet doen.

Later vielen ook nog Raoul Last in en Dean Guezen. Guezen weinig gezien, want die viel vlak voor tijd nog in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jesfen, Brncic, bokkesprongen, Burgundian043, Medusa, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 18:13
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #145
Aanvulling nog: ook Couturier kon mij bekoren. Fysiek sterk, slim aan de bal en Bracht balans op het middenveld. Ook een aanwinst, vind ik. Verder klopt het verslag van Mie leef Mestreech helemaal. Overigens: Westerlo is onderkant eredivisie niveau. Geen schande om daarvan te verliezen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 18:22
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #146
Tja geen schande? Ik kan het dan niet laten om te zeggen: Roda jc-Westerlo-4-0! Dat beloofd dan wat....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 18:24
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #147
Ook aanwezig vanmiddag.
Zoals hierboven al vermeld een zeer matige eerste helft,tweede het aanzien meer dan waard.
Als Mvv Mickels niet gaat vastleggen dan begrijp ik het niet meer,speelde een leuke pot,is niet bang om een duel aan te gaan,en durft een actie te maken.Is twee benig dus kan aan beide flanken gezet worden.
Wat viel me Duin tegen,heeft de hele wedstrijd geen een duel gewonnen.Kan mij tot nu toe niet bekoren,begrijp ook niet waarom hij niet eerst getest is geworden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 18:33
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #148
Wat me ook niet bevalt is Zamouri op 10. Ik vind hem toch meer een linksbuiten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 18:35
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #149

Oldchap schreef : Ook aanwezig vanmiddag.
Zoals hierboven al vermeld een zeer matige eerste helft,tweede het aanzien meer dan waard.
Als Mvv Mickels niet gaat vastleggen dan begrijp ik het niet meer,speelde een leuke pot,is niet bang om een duel aan te gaan,en durft een actie te maken.Is twee benig dus kan aan beide flanken gezet worden.
Wat viel me Duin tegen,heeft de hele wedstrijd geen een duel gewonnen.Kan mij tot nu toe niet bekoren,begrijp ook niet waarom hij niet eerst getest is geworden.


Ja, dat zeiden een paar mensen ook al. Iedereen wordt getest, behalve Duin en Zamouri. Was MVV dan zo zeker van hun zaak dat deze twee spelers zullen slagen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 18:39
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #150

Schapendonk schreef : Tja geen schande? Ik kan het dan niet laten om te zeggen: Roda jc-Westerlo-4-0! Dat beloofd dan wat....[/quote

Je gaat vergelijken met een match die in januarie is gespeeld....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden