Oefenwedstrijden 2020-2021

15 aug 2020 18:46 15 aug 2020 18:46 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #151
@ Schapendonk:
Als je op de wedstrijd vorig seizoen doelt: toen speelde Westerlo de eerste helft niet in de sterkste formatie en was het bij rust 3-0. Na rust inderdaad veel dezelfde namen dan vandaag. Als jij daar jouw conclusies uit wil trekken prima. Ik heb in de Geusselt zelden zo’n sterke en goed combinerende ploeg gezien, vandaar mijn conclusie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 18:56
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #152
spelen met best veel basis spelers en worden helemaal weggetikt Westerlo is echt geen goeie ploeg ofzo en voor de mensen die wat blij zijn met heerings daar snap ik helemaal niks van nooit wat gepresteerd en is al 30jaar met dit team gaat het heel moeilijk verhaal worden om play offs te halen
En kalezic gaf aan te willen gaan bouwen er komen bijna alleen maar huur spelers die volgende jaar allemaal weg zijn ligt niet aan kalezic fout elsen en zoals kalezic aangaf profesinaliteit bij mvv Is ver te zoeken op gebied van transfers elsen is 100 procent niet de goeie man voor zijn positie en ook een van de best betaalde functie misschien wel de best verdiende wat doet die man daar totaal geen conecties geen contacten heeft ook geen ballen om ook maar een kleine risico te nemen als je hem hoort praten zitten we over 10jaar nog op de zelfde positie en elsen zal niet snel opstappen met het geld wat die nu verdient heeft nog nooit zoveel mogen verdienen in zijn leven heeft ook helemaal geen recht op dit salaris heeft helemaal geen kwaliteiten voor deze positie let maar op over een jaar is kalezic klaar met mvv vooral door hoe amateuristisch elsen is als je beetje op het interview van kalezic let weet je genoeg over hoe het bij mvv eraan toe gaat

Ben altijd een positieve die hard supporter geweest en zal ik altijd blijven maar begin er een beetje de schijt van te krijgen voor mijn gevoel dalen we ieder jaar harder omlaag totdat we dalijk een fk dordrecht of Telstar worden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 19:14
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #153

Mestreech schreef : spelen met best veel basis spelers en worden helemaal weggetikt Westerlo is echt geen goeie ploeg ofzo

Westerlo geen goeie ploeg??? Die zijn bovenaan geëindigd in de Belgische tweede klasse en alleen niet gepromoveerd door het idiote competitieformat van die klasse. De Belgische tweede klasse is bovendien kwa niveau echt wel beter dan de KKD...En daarbij beginnen zij volgende week al.met de competitie en zijn dus logischerwijs verder als MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 19:18
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #154
@Brncic excuseer me, zie inderdaad dat deze wedstrijd al in januari was. Mijn fout.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 21:19
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #155
Het blijft jammer dat vele supporters op dit forum alleen maar door een rood/witte bril kijken en een andere mening (met kritiek) over het elftal niet kunnen verdragen.
Dit Mvv in deze samenstelling komt absoluut niet verder als het rechterrijtje dus laten we aub hopen op nog ECHTE versterkingen. Het zegt genoeg dat Mares iedere oefenpotje tot een van de betere spelers behoort, afgelopen jaar was hij toch een van de mindere spelers in het elftal. Je hoeft niet veel verstand van voetbal te hebben om te zien dat dit elftal geen enkele rol van betekenis gaat spelen in de Jupiler League.
We zijn (nog) niet veel opgeschoten, elftal is nog altijd niet compleet, we hebben nog geen hoofdsponsor of andere nieuwe sponsors, we horen niets meer van talentvolle spelers van Luik (of Genk ) die men bij Mvv wil stallen, nog geen keeper terwijl al heel lang bekend was dat Mvv op zoek moest naar een nieuwe keeper. Ik weet dat Mvv niet veel te besteden heeft maar echt creatief zijn ze bepaald ook niet m.b.t. spelers. Ik had gehoopt dat er een frisse wind door Mvv zou gaan dit seizoen maar ik zie eigenlijk niets veranderen.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 21:30
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #156
@mestreech, jij doet een serieuze gooi naar een nominatie in het Guiness Book of World Records voor de langste zin zonder interpunctie. Na het lezen van die zin moest ik echt even bijkomen, knap gedaan. Alvast excuus voor de inhoudsloze reactie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Nietzsche, Brncic, De Zwarte Vogel, Zeus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2020 23:45
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #157
Hahaha maar wat vind je van de inhoud van het bericht ? Ik merk altijd als er mensen kritisch naar mvv zijn dat andere boos reageren of gewoon helemaal niet reageren ze willen de waarheid niet aanhoren er moeten veel meer dingen veranderen we zijn een veel te grote club voor de positie waar we al jaren staan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2020 00:01
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #158
Misschien heb ik er over heen gelezen: maar weet iemand waarom Deom tegen Westerlo ontbrak?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2020 00:02 16 aug 2020 00:03 door Mestreech.
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #159
100procent mee eens driver met elk ding wat je zegt. mensen zijn bang om de realiteit in te zien waar mvv eigelijk echt staat op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2020 00:08 16 aug 2020 00:19 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #160

Mestreech schreef : Hahaha maar wat vind je van de inhoud van het bericht ? Ik merk altijd als er mensen kritisch naar mvv zijn dat andere boos reageren of gewoon helemaal niet reageren ze willen de waarheid niet aanhoren er moeten veel meer dingen veranderen we zijn een veel te grote club voor de positie waar we al jaren staan


Als jij kijkt naar het budget (700.000) , is dat profclub onwaardig, maar dan vind ik wel dat mvv het redelijk heeft gedaan. Een rechtsback van een grote club, Zamouri die 2 jaar terug nog een van de smaakmakers was in onze competitie. Ook hebben we een spits gehaald met potentie.

Anderzijds hebben we veel te veel testers , het keepersprobleem had ook al lang opgelost moeten zijn.

Verder denken wij dat we dat een grote club zijn , maar is dat al jaren niet meer het geval.
M
Meedoen om de play off plekken zal er niet inzitten, tenzij wij net die ene verasssing zijn die er ieder jaar is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2020 00:27
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #161
Stel je voor swanson duin en stavitski doen het goed dit jaar. Wat heb je eraan ? Als ze volgend jaar toch weer weg zijn. Het plan was toch om te gaan bouwen dit jaar om volgend jaar weer serieus mee te gaan doen ik zie daar totaal niks van terug waarschijnlijk komen er nog 4 of 5 spelers de helft van die spelers zullen ook weer huur spelers zijn dan heb je zoon 5huur spelers en 3contract speler binnengehaald ik begrijp niet hoe je wilt gaan bouwen dan ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2020 08:04 16 aug 2020 08:14 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #162

Mestreech schreef : Hahaha maar wat vind je van de inhoud van het bericht ? Ik merk altijd als er mensen kritisch naar mvv zijn dat andere boos reageren of gewoon helemaal niet reageren ze willen de waarheid niet aanhoren er moeten veel meer dingen veranderen we zijn een veel te grote club voor de positie waar we al jaren staan


Heel eerlijk gezegd vind ik dat onzin. Ik vind het een grijsgedraaid stokpaardje van criticasters. Zodra iemand kritiek pareert, nuanceert of er andere (minder kritische) gedachtes/meningen op nahoudt, wordt die persoon al gauw weggezet als iemand die geen kritiek kan verdragen en/of alles door een rood-witte bril ziet. Dat is mij te gemakkelijk. Ik kies er namelijk voor om zoveel mogelijk het positieve er uit te lichten en te kijken naar wat er wél goed gaat, zonder uit het oog te verliezen dat er dingen beter kunnen. Het verschil zit hem echter vaak in de manier waarop je je mening of zienswijze uitdraagt. Ik doe dat liever overwegend positief en opbouwend. Dat reflecteert direct hoe ik in het dagelijks leven sta, dus dat voer ik hier op het forum ook door.

Het wordt eens tijd dat er meer algemeen wordt begrepen en gerespecteerd dat wanneer iemand vraagtekens plaatst bij geleverde kritiek, dit niet is omdat diegene een hielenlikker, vriendje van Ron, mak schaap of wat dan ook is. Geldt andersom natuurlijk ook voor de 'criticasters'. Laten we elkaar tolereren en kijken naar de overeenkomsten, minder naar de verschillen. Voorbeeld: ik heb niks op met de denkbeelden en manier van communiceren van Napoleon en ook haalt hij met zijn bijdrages regelmatig het bloed onder mijn nagels vandaan, ik zou nooit om een ban van hem vragen of tegen hem zeggen dat hij moet opflikkeren. Wat schieten we daar mee op? En nee, ook ik ben geen heilige.

On topic: die verliespartij tegen westerlo zegt mij niet zoveel. Heb de wedstrijd niet gezien, maar leek mij vooraf toch wel duidelijk hoe de krachtsverhoudingen lagen. Wat mij wel wat zegt is het feit dat we 90 minuten lang hebben kunnen oefenen tegen een kwalitatief sterkere tegenstander en dus ook echt spelers hebben kunnen testen. Kalezic zal ongetwijfeld lessen halen uit deze oefenwedstrijd. Beter dan een potje tegen amateurs lijkt me zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Bieske, jovkle, Brncic, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2020 08:46
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #163
Mooie bijdrage Komopdieroeie!

Elk seizoen is de vraag waar we nou precies staan. MVV zal deel gaan uitmaken van de hele brede middenmoot in de KKD. Dan moet je fit blijven, geluk hebben en vooral een team zijn dat voor elkaar wil gaan. Op dit moment denk ik dat de eerste 11 niet verkeerd zijn, al mag er nog wat verrassing in de voorhoede bij. De selectie is echter smal, en dat is altijd een risico. Over de huurlingen: ja, dat zijn er veel. Maar volgens mij heeft Kalezic aangegeven dit seizoen te willen doorselecteren. Het budget van 7 ton gaat bij mijn weten voor ongeveer de helft naar de spelers die nog vastlagen, dan kun je niet veel... Dus dit jaar publiek en sponsoren terugwinnen en hopen dat je kunt verrassen en dan volgend seizoen met een compleet schone lei aan de slag. Onze opstelling in de eerste wedstrijd vorig seizoen was:

Deusings; Frenoy, Shermar Martina (Vlijter/77), Mares, Shermaine Martina; Kostons, Nys, Deom (Everaers/81); Holtby, Van den Hurk, Schroijen.

Zal nu zijn:

Lathouwers; Swanson, Mares, Heerings, Last; Van Acker, Déom, Zamouri; Stavitski, Duin, Schroijen.

Tja, zeg het maar ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2020 10:14
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #164
brncic, dus na 10 jaar elsen, publiek en sponsoren terug winnen en dan door saneren. inderdaad compliment voor de T.D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2020 11:25 16 aug 2020 11:28 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #165
Wacht je tot het laatste moment met spelers vastleggen, is het niet goed. Leg je ze direct vast, is het ook niet goed. Bij sommige van jullie is door mvv nooit iets goed te doen...

Er is een beperkt budget, dat is voor iedereen helder. Met dat budget krijg jij geen selectie van 16 spelers bij elkaar, dus moet je op een andere manier aanvullen: spelers lenen of jeugdspelers doorschuiven. Met alleen jeugdspelers doorschuiven ga je voor de onderste plekken in de KKD spelen, omdat het grootste deel van die jongens met alle respect het niveau nog niet hebben en er zeker niet het gehele seizoen kunnen staan. Die jongens zul je dus met en met minuten moeten geven om zich te ontwikkelen. Spelers huren doe je om je selectie wat extra’s te geven en om de jeugdspelers op bepaalde posities concurrentie te geven zodat ze zich kunnen ontwikkelen en een stip aan de horizon hebben om na toe te werken: die huurspeler eruit spelen. En geloof me: Kalezic kan jeugdspelers beter maken, dus die jonge jongens gaan echt wel minuten maken, waardoor we dus toch gaan bouwen en doorselecteren volgend seizoen.

Dat een speler als Heerings gehaald wordt lijkt me ook logisch. Dat hij misschien in de wedstrijden nog geen indruk heeft gemaakt, daar kunnen meningen over verschillen. Echter denk ik dat hij met zijn brok aan ervaring wel een echte toevoeging kan zijn aan onze jonge selectie. Wie heb je anders die dit moet doen? Joeri heeft ook wat ervaring, maar die zie ik eerlijk gezegd niet de jonge jongens op sleeptouw nemen.

Als laatste, als mensen nog steeds het idee hebben dat we voor de play-off plekken kunnen/moeten gaan spelen: zet je playstation uit en wordt wakker, realistischer is om voor een plek in de brede middenmoot te gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Ben Salemans, opadiehard, Lassie80, jovkle, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden