>
Ontvangen bedankjes 303
dreekemvvke schreef : Waarom twan visser niet de kans geven heeft meer laten zien als al die nieuwe gelukszoekers waar ze nou mee bezig zijn ,
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Twee vragen aan onze Drazen (met alle respect), heb je wellicht een positie binnen MVV? En hebben de technische staf en bestuur/directie in jouw ogen ooit een misstap begaan?
Die tweede vraag zou je trouwens ook aan onze Thomas tappunt kunnen voorleggen.
Aan een kant vind ik het mooi dat op het forum niet enkel achterlijke kritiek wordt geuit (zoals op facebook) maar dat steeds twee kanten belicht worden. Maar het valt me wel op dat sommige gebruikers echt alles verdedigen qua keuzes van de staf.
Ik weet dat ik zelf ook wel vaker kritisch zal zijn ipv rare keuzes te verdedigen. Dus je zou mij ook verwijt kunnen maken van eenzijdigheid. Maar ik ben ook niet bang om een compliment te geven op de spaarzame gepaste momenten daarvoor.
Mestreech schreef : Het plan was toch om te gaan bouwen dit jaar om volgend jaar weer serieus mee te gaan doen ik zie daar totaal niks van terug
dreekemvvke schreef : Ik weet niet waar jij die verhalen vandaan haalt dat deze gelukszoekers al jaren betaald voetbal in de benen hebben ik heb de oefenwedstrijden gezien die uitgezonden werden ,en heb daar niets van gezien dat mij kon overtuigen dat deze spelers een meerwaarde zouden kunnen zijn om mvv verder te brengen.dus als je wild gaan bouwen naar de toekomst begin dan eerst met die jonge gasten zoals twan visser en van Bommel en ik zag nog eentje maar kan even niet op zijn naam komen het gevoel te geven ze een kans krijgen ,want anders ben je ze binnenkort kwijt .
Hill28 schreef : Twee vragen aan onze Drazen (met alle respect), heb je wellicht een positie binnen MVV? En hebben de technische staf en bestuur/directie in jouw ogen ooit een misstap begaan?
Die tweede vraag zou je trouwens ook aan onze Thomas tappunt kunnen voorleggen.
Erg amateuristisch? Leg effe uit...Dennis schreef : Erg amateuristisch.....
Hoop maar dat er nog een tegenstander gevonden kan worden.....