Oefenwedstrijden 2020-2021

16 aug 2020 18:28
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #166
Waarom twan visser niet de kans geven heeft meer laten zien als al die nieuwe gelukszoekers waar ze nou mee bezig zijn ,
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2020 19:13
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #167

dreekemvvke schreef : Waarom twan visser niet de kans geven heeft meer laten zien als al die nieuwe gelukszoekers waar ze nou mee bezig zijn ,


Die ‘gelukszoekers’ hebben al een paar seizoenen betaald voetbal in de benen op acceptabel niveau. Twan komt, met alle respect, net kijken. Voor die jongen is het, net als voor bijv Van Bommel, heel goed dat er nu een U21 is. Eerst daar meters maken en af en toe invallen. Worden die gasten alleen maar beter van. Op Cavcic en Zeegers na waren er zaterdag ook geen jonkies meer bij...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2020 21:21 16 aug 2020 21:27 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #168
Twee vragen aan onze Drazen (met alle respect), heb je wellicht een positie binnen MVV? En hebben de technische staf en bestuur/directie in jouw ogen ooit een misstap begaan?

Die tweede vraag zou je trouwens ook aan onze Thomas tappunt kunnen voorleggen.

Aan een kant vind ik het mooi dat op het forum niet enkel achterlijke kritiek wordt geuit (zoals op facebook) maar dat steeds twee kanten belicht worden. Maar het valt me wel op dat sommige gebruikers echt alles verdedigen qua keuzes van de staf.

Ik weet dat ik zelf ook wel vaker kritisch zal zijn ipv rare keuzes te verdedigen. Dus je zou mij ook verwijt kunnen maken van eenzijdigheid. Maar ik ben ook niet bang om een compliment te geven op de spaarzame gepaste momenten daarvoor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2020 23:10
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #169

Hill28 schreef : Twee vragen aan onze Drazen (met alle respect), heb je wellicht een positie binnen MVV? En hebben de technische staf en bestuur/directie in jouw ogen ooit een misstap begaan?

Die tweede vraag zou je trouwens ook aan onze Thomas tappunt kunnen voorleggen.

Aan een kant vind ik het mooi dat op het forum niet enkel achterlijke kritiek wordt geuit (zoals op facebook) maar dat steeds twee kanten belicht worden. Maar het valt me wel op dat sommige gebruikers echt alles verdedigen qua keuzes van de staf.

Ik weet dat ik zelf ook wel vaker kritisch zal zijn ipv rare keuzes te verdedigen. Dus je zou mij ook verwijt kunnen maken van eenzijdigheid. Maar ik ben ook niet bang om een compliment te geven op de spaarzame gepaste momenten daarvoor.


Beste Hill, ik ben van nature een positief ingesteld mens, dat om te beginnen. Ik heb geen positie binnen MVV, al doe ik wel vrijwilligerswerk in het mediateam. Technische staf en bestuur hebben zeker misstappen begaan. Bijvoorbeeld het aanstellen van Usta en het samenstellen van een selectie die totaal niet in balans was, het niet doorpakken na de finale play-offs, het te lang elkaar de hand boven het hoofd houden omdat er geen kritisch vermogen meer was. En ook ik had gehoopt dat we na 20 seizoenen eerste divisie er beter voor hadden gestaan dan nu.
Voor dit seizoen had ik het beter gevonden als er eerder een keeper was vastgelegd. Daar hoef je volgens mij geen 7 man voor te testen.
Ik probeer enkel hier en daar verder wat nuance mee te geven, vanuit mijn kijk op de club en op het voetbal. Bij Twan Visser bijvoorbeeld: ongetwijfeld een talent, paar leuke acties tegen Helmond en Eindhoven, maar we moeten niet te vroeg juichen. Ik heb dan vertrouwen in Kalezic die de selectie elke dag ziet trainen. Dat vertrouwen heb ik vaak, dat klopt, en vandaar mijn optimisme.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Lassie80, Hill28, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2020 06:21
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #170

Mestreech schreef : Het plan was toch om te gaan bouwen dit jaar om volgend jaar weer serieus mee te gaan doen ik zie daar totaal niks van terug


Ik weet niet hoelang je al meeloopt, Mestreech ?
Maar ikzelf ga al 40 jaar kijken, en heb hier nog nooit een plan zien slagen.
Dus aan die plannen zou ik geen enkele waarde hechten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2020 08:18
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #171
Ik weet niet waar jij die verhalen vandaan haalt dat deze gelukszoekers al jaren betaald voetbal in de benen hebben ik heb de oefenwedstrijden gezien die uitgezonden werden ,en heb daar niets van gezien dat mij kon overtuigen dat deze spelers een meerwaarde zouden kunnen zijn om mvv verder te brengen.dus als je wild gaan bouwen naar de toekomst begin dan eerst met die jonge gasten zoals twan visser en van Bommel en ik zag nog eentje maar kan even niet op zijn naam komen het gevoel te geven ze een kans krijgen ,want anders ben je ze binnenkort kwijt .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2020 09:45
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #172

dreekemvvke schreef : Ik weet niet waar jij die verhalen vandaan haalt dat deze gelukszoekers al jaren betaald voetbal in de benen hebben ik heb de oefenwedstrijden gezien die uitgezonden werden ,en heb daar niets van gezien dat mij kon overtuigen dat deze spelers een meerwaarde zouden kunnen zijn om mvv verder te brengen.dus als je wild gaan bouwen naar de toekomst begin dan eerst met die jonge gasten zoals twan visser en van Bommel en ik zag nog eentje maar kan even niet op zijn naam komen het gevoel te geven ze een kans krijgen ,want anders ben je ze binnenkort kwijt .


Die jongens zullen ook echt wel dit seizoen hun kans krijgen, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Echter kun je van deze jongens niet verwachten dat ze er het hele seizoen staan, 38 wedstrijden lang. Zover zijn ze nog niet en zij zullen zich dit seizoen moeten ontwikkelen door regelmatig minuten te maken en daarnaast ervaring op te doen bij het U21 elftal. Dus heb je op deze posities spelers nodig die al de nodige wedstrijden in de benen hebben, zodat zij een goede concurrentie vormen voor jongens als Visser en van Bommel, waardoor zij zich kunnen ontwikkelen en wij er misschien volgend seizoen al de vruchten van kunnen plukken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2020 10:01
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #173
Dat bedoel ik ook ,ze zullen zeker geen 38wedstrijden kunnen spelen maar geeft ze wel het gevoel dat zij erbij horen,maar er zal toch echt wat beters moeten komen dan wat ik tot nu toe heb gezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2020 10:03
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #174

Hill28 schreef : Twee vragen aan onze Drazen (met alle respect), heb je wellicht een positie binnen MVV? En hebben de technische staf en bestuur/directie in jouw ogen ooit een misstap begaan?

Die tweede vraag zou je trouwens ook aan onze Thomas tappunt kunnen voorleggen.


Ik neem aan dat je mij bedoelt met ''Thomas Tappunt''. Thomas de Stoomlocomotief was inderdaad ook een leuke nickname geweest voor dit forum. We gaan hem onthouden!

Ik sluit me, hoe cliché het wellicht ook is, volledig aan bij het antwoord van Brncic. En om alvast je volgende vragen te beantwoorden ; nee, ik ken diegene die achter het account van Brncic zit niet en nee ik heb (helaas) ook geen positie binnen MVV. Alhoewel, het ligt eraan wat jij onder het woord positie verstaat. Ik neem een behoorlijke positie in als het gaat om bierafname tijdens de wedstrijd.

Ook ik heb nooit aangegeven dat het bestuur / technische staf nooit een fout heeft gemaakt. Alleen een beetje nuance. Wellicht ben ik te positief, zijn andere de negatief en ligt de waarheid ergens in het midden.

Ook fijn dat dreekemvvke terug is van Spanje. Hoe was je vakantie ouwe forummer? ;) Zoals Zeikbak aangeeft zijn het inderdaad talenten, maar niet voor een heel seizoen. Als je ze dit seizoen kunt laten rijpen, kun je volgend seizoen doorselecteren en de vruchten plukken. De jongens nu hun minuten in de nieuwe competitie laten maken, hun minuutjes laten meepikken bij het eerste en het hele seizoen meetrainen met het eerste. Dan kun je de huurlingen aan het eind van het seizoen bedanken en heb je (hopelijk) komend seizoen vanuit de jeugd 1 tot 3 potentiële basisspelers. Dat is doorselecteren in mijn ogen. Niet je eerste stap in het stadion zetten, alle spelers de deur wijzen en alle last op de schouders van de jeugd leggen. Maar goed, dat moet jij toch weten als oud voetballer? ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2020 10:33
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #175
Nee lijntje ik ben nog steeds in Spanje en ben pas 1 november terug in Nederland ,maar kan alles goed volgen en zien op fox en via Croome Cast ultra er gaat mij dus niks mis maar vind het toch niet erg overtuigend wat ik tot nu toe heb gezienEn zoals je weet wat goed is komt snel en dat geld zeker voor twan visser die mag voor mij echt wat meer speeltijd krijgen van wat ik tot nu toe van hem heb gezien.dus maar hopen dat er snel nog wat goeds bijkomt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2020 10:34 17 aug 2020 10:35 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #176
Leuk om wat meer te lezen over de motieven van Drazen en Tappunt. Ik zou zeggen hou de nuance inderdaad erin, dat geeft dit forum toch nog steeds toegevoegde waarde ten opzichte van facebook. Zelf ben ik doorgaans ook aardig genuanceerd, maar het lukt mij bij MVV vaak niet om dat te blijven;)

Op naar de volgende oefenwedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2020 13:49
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #177
Oefenwedstrijd tegen TOP Oss gaat niet door.
Volgens MVV omdat de spelers van TOP niet zijn getest ( www.mvv.nl/nieuws/top-oss-mvv-maastricht-vindt-geen-doorgang ), wat TOP zelf weer tegenspreekt ( www.vi.nl/nieuws/mvv-wil-niet-spelen-teg...nwege-eigen-protocol ).

Bericht van VI:
Het oefenduel tussen MVV Maastricht en TOP Oss dat voor vrijdag gepland stond, is afgelast. 'Vanmorgen bleek dat de spelers van de Brabantse ploeg niet zijn getest op corona', zo schrijven de Limburgers. 'MVV wenst, vanwege de gezondheid van de eigen selectie en staf, enkel te spelen tegen tegenstanders die maximaal twee dagen voorafgaande aan de wedstrijd getest zijn.' TOP laat in een reactie weten dat de spelers donderdag wel getest zijn, volgens protocol, en dat de afgelasting dus voor de rekening van MVV komt.

Twitter account TOP Oss:
In tegenstelling tot berichtgeving over besloten duel vanmiddag: TOP Oss spelers zijn wel getest en gemonitord. Echter niet gisteren. Vanochtend belde MVV en bleek dat MVV zelf de richtlijn heeft dat ze dan niet speelt. TOP Oss houdt zich aan het vastgesteld protocol.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2020 15:55
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #178
Erg amateuristisch.....
Hoop maar dat er nog een tegenstander gevonden kan worden.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2020 04:40
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #179

Dennis schreef : Erg amateuristisch.....
Hoop maar dat er nog een tegenstander gevonden kan worden.....

Erg amateuristisch? Leg effe uit...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2020 05:53
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #180
Meerssen gaat niet door? Dus dan zijn we klaar met oefenwedstrijden? Volgens mij stond er niets meer gepland of vergis ik me?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden