>
Ontvangen bedankjes 396
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Maosbrögk schreef : Heb zelf niets van de wedstrijd gezien. Lees wel dat Werker heeft meegedaan. Dan neem ik toch aan dat hij alsnog een serieuze optie is? Je gaat toch niemand die er alleen maar is om zijn conditie op peil te houden, mee laten doen in vriendschappelijke wedstrijden? Dan zou dat ten kosten gaan van de wedstrijdreglement/ervaring van je eigen spelers of testspelers. Mag hopen dat hier nog wat speelt. (Zou anders wel heel dom zijn...)
Zelfs het Twitterverslag van MVV zelf leek verbaasd dat ie meedeed.
Ik weet niet of het er 700 waren. Ik heb ze niet geteld. Het was het maximum wat volgens mij werd toegelaten voor deze wedstrijd. Overigens snapte ik er niet veel van. Om het stoeltje mocht iemand plaatsnemen, en op het stoeltje achter me zat iemand in mijn nek te praten.Roed en Wit 70 schreef : @schapendonk...links en rechts gehoord. Op het forum is een getal van 1500 vermeld, misschien daardoor. Wordt gewoon tijd dat mvv communiceert hoeveel personen men van plan is in eerste instantie binnen te laten. Iedereen wil mvv zien. Als dit uiteindelijk wel de 1500 blijken te zijn, zouden zeker 750 sk houders niet naar binnen kunnen, 30%. Dan gaat men qua aantal dus voor de makkelijkste optie. Ook vrijkaarten en sponsorkaarten gaan nog ten koste van sk houders. Hopelijk is de SV een partij om toe te zien op juiste en rationele verhoudingen.
Hoe kom je aan 700? ..367 op de Boschpoort (waar er als je naar de beelden keek makkelijk 450-500 kunnen zitten). Las wel in de commentaren van de livestream dat er op hoofdtribune mensen.