>
Ontvangen bedankjes 36
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mie leef Mestreech schreef : En ik begin gelijk over proefspeler Joy-Lance Mickels. Wat een speler is dit! MVV moet deze speler gelijk vastleggen! Westerlo nam wat gas terug en MVV kon aanvallend meer een vuist maken. En dat kwam vooral door deze Mickels. Flankspeler, kwam dreiging uit, had een actie in huis, tweebenig. Hij gaf MVV meer vleugels in aanvallend spel. Dus MVV, meteen vastleggen deze man! Hij is niet bang voor een duelletje, gaat er vol voor. Prima speler.
MVV maakte nog een eretreffer en, daar is die weer, zorgde Mickels voor. Actie op rechts, gaat naar binnen en met links uithalen in de lange hoek, 1-3.
Oldchap schreef : Als Mvv Mickels niet gaat vastleggen dan begrijp ik het niet meer,speelde een leuke pot,is niet bang om een duel aan te gaan,en durft een actie te maken.Is twee benig dus kan aan beide flanken gezet worden.
mvv4ever schreef :
Mie leef Mestreech schreef : En ik begin gelijk over proefspeler Joy-Lance Mickels. Wat een speler is dit! MVV moet deze speler gelijk vastleggen! Westerlo nam wat gas terug en MVV kon aanvallend meer een vuist maken. En dat kwam vooral door deze Mickels. Flankspeler, kwam dreiging uit, had een actie in huis, tweebenig. Hij gaf MVV meer vleugels in aanvallend spel. Dus MVV, meteen vastleggen deze man! Hij is niet bang voor een duelletje, gaat er vol voor. Prima speler.
MVV maakte nog een eretreffer en, daar is die weer, zorgde Mickels voor. Actie op rechts, gaat naar binnen en met links uithalen in de lange hoek, 1-3.Oldchap schreef : Als Mvv Mickels niet gaat vastleggen dan begrijp ik het niet meer,speelde een leuke pot,is niet bang om een duel aan te gaan,en durft een actie te maken.Is twee benig dus kan aan beide flanken gezet worden.
Wat ben ik blij dat jullie geen scouts zijn van mvv... Wat is dit een afschuwelijke slechte speler.