>
Ontvangen bedankjes 319
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjraveleer schreef : Aswin "thanx", voor het goeie speurwerk. Het geeft een redelijk beeld van de situatie .
De TV gelden zijn zeker lucratief, het bedrag is nog niet helemaal duidelijk, maar 500.000 is dus haalbaar.
De extra inkomsten die te halen zijn bij de "Kaartverkoop" kunnen we ook berekenen , denk ik ?
De inkomsten kaartverkoop zijn in de JL : 808.000 . Stel we verhogen de prijzen met 30% of 50 %, dan is ook daar een prima bedrag haalbaar: 250.000 tm 400.000 extra. De kaartverkoop zal ook stijgen: In 1997/1998 verkochten wij 25% meer kaarten. Ook in 2012 is dit nog steeds haalbaar. Het totaalbedrag "kaartverkoop" kan oplopen tot 1.500.000 bij een prijsverhoging van 50%, en 25% meer kaartverkoop. Is de prijsverhoging 30% , dan is dit bedrag ongveer: 1.200.000
Kunnen we stellen? De extra inkomsten "kaartverkoop" zijn ongeveer 400.000 en 700.000 bij 30% en 50% resp. ?
Kunnen we stellen: de extra inkomsten kaartverkoop en tv gelden samen, zijn ongeveer: 900.000 t/m 1.200.000 ?
Onze begroting stijgt naar 4.000.000 of hoger, exclusief de extra inkomsten catering en sponsoren
De catering prijzen verhogen kan ook , maar welk percentage is redelijk?
Het berekenen van de sponsoring is een verhaal apart.
Sjraveleer schreef : We moeten dus richting de 8000 toeschouwers ? Zijn we dan pas klaar voor eredivisie?
Dus van 5500 naar 8000 , dus ze willen 45% groeien in de juup., is dat hun plan?
Kijk de geschiedenis na "aantal toeschouwers" , en denk effe mee....
We zijn dit jaar 1% gestegen, qua bezoekersaantal, dus over 45 jaar zijn we klaar voor eredivisie.
Nou, geef die Reus nog maar een "pallet slaappillen" .....
Sorry, maar 8000 gemiddeld in de juup lijkt mij onmogelijk?
seppo schreef :
Sjraveleer schreef : We moeten dus richting de 8000 toeschouwers ? Zijn we dan pas klaar voor eredivisie?
Dus van 5500 naar 8000 , dus ze willen 45% groeien in de juup., is dat hun plan?
Kijk de geschiedenis na "aantal toeschouwers" , en denk effe mee....
We zijn dit jaar 1% gestegen, qua bezoekersaantal, dus over 45 jaar zijn we klaar voor eredivisie.
Nou, geef die Reus nog maar een "pallet slaappillen" .....
Sorry, maar 8000 gemiddeld in de juup lijkt mij onmogelijk?
Kan snel gaan hoor..ik vind de aantallen tot nu toe tegenvallen voor een #1. Maar dit heeft er (denk ik) mee te maken dat de wedstrijd tegen excelsior op zondag was en afgelopen vrijdag een uitwedstrijd. Nu staan we echt 1e en mag ik toch hopen dat de 6000 tegen Almere al gehaald word. Win je die wedstrijd en verlies je niet in Leeuwarden dan mag je toch wel aan de 8000 toeschouwers gaan denken tegen Sparta en Den Bosch thuis, of is dat heel gek??
Sjraveleer schreef : @seppo: tegen de betere ploegen, gaat dit misschien lukken...maar vergis je niet in de laagvliegers en wintermaanden.
Sjraveleer schreef : @seppo,de lange en danny: tegen de betere ploegen, gaat dit misschien lukken...maar vergis je niet in de laagvliegers en wintermaanden.
.