>
Ontvangen bedankjes 556
Aloy Agu schreef :
Danny1983 schreef :
Haha leuk op mijn verjaardagsjoen-mestreech schreef :
Aloy Agu schreef : Beste allemaal,
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat MVV nog steeds de eindjes aan elkaar moet knopen om op tijd de salarisen over te kunnen maken. Als MVV hier nog steeds moeite heeft kun je toch nog niet praten over promotie. Persoonlijkwil ik hier nog niet aan denken. Bij promotie is de club nog voor de winterstop failliet in deze situatie.
Dan is het dus zowiezo voorbij promotie is pas in mei.
Tenzij je 21 dec 2012 bedoelt. De wereld vergaat behalve maastricht
Ik wil een ieder oproepen om voor Danny lang zal ze leven te zingen!! Danny;.......... Word je nu niet moe van al die onzinge reacties? Je gaat er maar gewoon mee door, ondanks dat er al andere forumleden ook iets over hebben geschreven. ik zie de meerwaarde hier niet van in.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Aloy Agu schreef :
Danny1983 schreef :
sjoen-mestreech schreef :
Aloy Agu schreef : Ik wil een ieder oproepen om voor Danny lang zal ze leven te zingen!! Danny;.......... Word je nu niet moe van al die onzinge reacties? Je gaat er maar gewoon mee door, ondanks dat er al andere forumleden ook iets over hebben geschreven. ik zie de meerwaarde hier niet van in.
MVVke schreef : En daan moot super Danny TÓCH nog WÉÉR eve reagere. Ezzebleef moderators, wie dèks moote noe toch verdomme nog luij blieve bedele um dat irritant nutteloos gepost vaan dee 'ne halt tòw te rope???
Armand schreef : We hebben tot nu toe goed gedaan,Maar zelf denk ik als mvv wil promoveren Kampioen wil worden er toch nog een stuk beter gevoetbald moet worden,Zelf zou ik heel content zijn als mvv rond de 4e plek zal eindigen We zullen zien waar we staan als straks de echte goeie ploegen komen.Zelf zou voor mij een droom uitkomen mocht mvv promoveren.
Armand schreef : Ik hoop ook dat mvv naar de eredivisie gaat maar helaas zie ik dat dit jaar nog niet gebeuren,Leuk dat mvv nu eerste staat maar dat gaan ze zo niet volhouden of ze moeten toch echt nog een stuk beter gaan voetballen ,Buiten dat zal de graafschap enz,, zich zeker in de winterstop zich flink gaan versterken.
seppo schreef : Zwolle is vorig jaar met 72 punten kampioen geworden.
Als MVV in de resterende 24 wedstrijden 15 keer wint en 1 keer gelijk (dus 8 keer verliezen) speelt hebben ze het zelfde aantal en staan we op de markt als het goed is
Ze mogen dus 1 op de 3 wedstrijden verliezen vanaf nu (mits er niet teveel gelijk wordt gespeeld )