MVV EREDIVISIE?

10 okt 2012 23:37
Breur
Bezoeker
Bezoeker
MVV EREDIVISIE? #76

Aloy Agu schreef : Beste allemaal,

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat MVV nog steeds de eindjes aan elkaar moet knopen om op tijd de salarisen over te kunnen maken. Als MVV hier nog steeds moeite heeft kun je toch nog niet praten over promotie. Persoonlijkwil ik hier nog niet aan denken. Bij promotie is de club nog voor de winterstop failliet in deze situatie.

Kan een mod dit svp even moven naar het moppen topic.

Bedankt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 23:40
Breur
Bezoeker
Bezoeker
MVV EREDIVISIE? #77

MVV4life schreef :

Anita schreef : Kan jouw redenatie goed volgen. Al is het tegenwoordig o zo moeilijk om de jeugd te boeien en te verleiden behalve als er ergens een facebookfeestje aangekondigd wordt. De Geusselt wordt steeds meer een theater of een stadion waar een wedstrijd van het Nederlands elftal gespeeld wordt. Als je tegenwoordig jong bent zoek je naar niet geregiseerde bijeenkomsten.

Mesjiens hubs diech geliek. Kinne veer dat neet probeere?
Kondige veer 'n Project M aon, beij eedere thoeswedstrijd.

Probeer ut 'ns, kinste zien wat gebäört, toch ;)

11 okt 2012 01:22
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #78

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat MVV nog steeds de eindjes aan elkaar moet knopen om op tijd de salarisen over te kunnen maken. Als MVV hier nog steeds moeite heeft kun je toch nog niet praten over promotie. Persoonlijkwil ik hier nog niet aan denken. Bij promotie is de club nog voor de winterstop failliet in deze situatie.

Wat een vreemd en tendentieus bericht. De financiën bij MVV zijn toch op orde, maar inderdaad krap aan. Dat is geen nieuws. Elke maand worden salarissen op tijd overgemaakt, maar is er geen sprake van echte winst. Dat blijft sappelen. Het probleem voor MVV Maastricht ligt vooral in extra kosten voor beveiliging en een verwarmde grasmat, mochten ze promoveren. Maar dat staat los van de salarissen die dit seizoen betaald worden. Maar dat promotie extra inkomsten vraagt lijkt me zonneklaar. Die komen er deels via tv-gelden die MVV nu niet heeft. En ik denk dat MVV in de eredivisie ook extra sponsoren zal trekken. Het zal in ieder geval niet gemakkelijk worden. Maar om over faillissement te spreken?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

11 okt 2012 06:35
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #79

opadiehard schreef :

??????????????????...wie is je bron en ook nog zeer betrouwbaar...dat volgt op wie er allemaal vertrekken eventueel in de winterstop...en vind ik ook een goed antwoord op eventuele promotie ja of nee :thumbsdown:...hoe is toch mogelijk dat mensen het voor elkaar krijgen om na alle positivie tijd met een bericht te komen die kant nog wal raakt...blablabla...en dan ook uit zeer betrouwbare bron :daag:...pffffffffff ik word hier zo moe van...Aloy agu is een keeper die hier ooit gekeept heeft...en zo wil ik ook dit soort geruchten uit zeer betrouwbare bron zien nl...een bericht uit voorgaande tijden en niet meer als dat :thumbsup:...gr opa ;).

OPA; als een selectie speler mij eerder vermeld verhaal verteld. is dat dan voldoende?

11 okt 2012 09:02
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #80
Ik zou zeggen: gewoon goed voetballen misschien worden we wel kampioen of kunnen we via de nacompetitie promoveren. Dan zien we wel waar het schip strand... :thinking:

11 okt 2012 09:06
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV EREDIVISIE? #81

Aloy Agu schreef :

opadiehard schreef :

??????????????????...wie is je bron en ook nog zeer betrouwbaar...dat volgt op wie er allemaal vertrekken eventueel in de winterstop...en vind ik ook een goed antwoord op eventuele promotie ja of nee :thumbsdown:...hoe is toch mogelijk dat mensen het voor elkaar krijgen om na alle positivie tijd met een bericht te komen die kant nog wal raakt...blablabla...en dan ook uit zeer betrouwbare bron :daag:...pffffffffff ik word hier zo moe van...Aloy agu is een keeper die hier ooit gekeept heeft...en zo wil ik ook dit soort geruchten uit zeer betrouwbare bron zien nl...een bericht uit voorgaande tijden en niet meer als dat :thumbsup:...gr opa ;).

OPA; als een selectie speler mij eerder vermeld verhaal verteld. is dat dan voldoende?

Ik geloof het niet..
Wie is die speler en waarom zou hij dat tegen jou zeggen?
Maar mocht het waar zijn sorry maar denk t niet.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

11 okt 2012 09:43
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #82
ik vind het sowieso erg vreemd..
dat ze geen grote winst maken geloof ik best..
dat ze de salarissen mss net op tijd kunnen betalen, lijkt me bij een krap sluitende begroting ook nog best reeel.
maar dat het bestuur of wie dan ook gaat vertellen dat het salaris is over gemaakt, maar dat het niet veel scheelde dat ze het niet hadden gekunt, lijkt me wel heel erg stug!!

11 okt 2012 10:45
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #83

Dan is het dus zowiezo voorbij ;) promotie is pas in mei.
Tenzij je 21 dec 2012 bedoelt. De wereld vergaat behalve maastricht :thumbsup:

11 okt 2012 12:21 11 okt 2012 12:25 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #84
Ik kan me opzich best voorstellen dat dit financieel zware maanden zijn voor MVV nu er zoveel gewonnen wordt. Als ik hoor dat MVV één van de beste beloningssystemen van de JL heeft, zijn dit met onze 20/24 zware maanden geweest ;) In deze tijden van crisis kan het ook gewoon niet dat MVV veel geld op overschot heeft. Het zal dus vast zo zijn dat er regelmatig eindjes aan elkaar geknoopt moeten worden om de salarissen te betalen, dat is volgens mij ook bekend en bij welke club is dit niet zo? Het belangrijkste is dat MVV geen schulden meer opbouwt. Een promotie zorgt voor heel wat extra inkomsten, dus het kan ook net mogelijkheden scheppen op dit gebied. Wat Aloy Agu zegt, klinkt dus erg negatief in de oren (ook omdat het wat sensasiegericht over komt), maar eigenlijk is dit helemaal niet zo gek en vooral niet zo'n drama. Het is overigens bijzonder positief dat we meerdere spelers hebben die ook op een hoger niveau mee kunnen en waar we dus geld voor kunnen krijgen bij een evt. verkoop. Dat kan ook de gaatjes weer opvullen.

11 okt 2012 13:43
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV EREDIVISIE? #85

sjoen-mestreech schreef :

Haha leuk op mijn verjaardag

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

11 okt 2012 15:01
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV EREDIVISIE? #86

Aloy Agu schreef :

opadiehard schreef :

of zoals de vermaarde trainer ernst happel ooit zei,wat een geloel !!

11 okt 2012 19:55 11 okt 2012 19:56 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #87

Danny1983 schreef :

sjoen-mestreech schreef :

Haha leuk op mijn verjaardag

Ik wil een ieder oproepen om voor Danny lang zal ze leven te zingen!! Danny;.......... Word je nu niet moe van al die onzinge reacties? Je gaat er maar gewoon mee door, ondanks dat er al andere forumleden ook iets over hebben geschreven. ik zie de meerwaarde hier niet van in. :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

11 okt 2012 20:04 11 okt 2012 20:06 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #88

Belgske schreef : Ik kan me opzich best voorstellen dat dit financieel zware maanden zijn voor MVV nu er zoveel gewonnen wordt. Als ik hoor dat MVV één van de beste beloningssystemen van de JL heeft, zijn dit met onze 20/24 zware maanden geweest ;) In deze tijden van crisis kan het ook gewoon niet dat MVV veel geld op overschot heeft. Het zal dus vast zo zijn dat er regelmatig eindjes aan elkaar geknoopt moeten worden om de salarissen te betalen, dat is volgens mij ook bekend en bij welke club is dit niet zo? Het belangrijkste is dat MVV geen schulden meer opbouwt. Een promotie zorgt voor heel wat extra inkomsten, dus het kan ook net mogelijkheden scheppen op dit gebied. Wat Aloy Agu zegt, klinkt dus erg negatief in de oren (ook omdat het wat sensasiegericht over komt), maar eigenlijk is dit helemaal niet zo gek en vooral niet zo'n drama. Het is overigens bijzonder positief dat we meerdere spelers hebben die ook op een hoger niveau mee kunnen en waar we dus geld voor kunnen krijgen bij een evt. verkoop. Dat kan ook de gaatjes weer opvullen.

Belgske,

Ik zie dat jij begrijpt wat ik bedoel. Natuurlijk zou ik graag terug willen dat MVV in de race is voor Europees voetbal, zoals in seizoen 93 / 94. Maar voor nu ben ik gewoon realistisch. juist door de vele contractspelers zijn de premies noodgedwongen aangepast. Laat MVV eerst zorgen dat het "spek op de ribben heeft" dan is promotie reeel. Kijk nu maar naar PEC Zwolle.

12 okt 2012 13:55 12 okt 2012 13:58 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #89

Sjraveleer schreef : @opa: Begrijp me niet verkeerd, Vind het natuurlijk al lang sjiek, dat we deze discussie kunnen voeren. ;)

Pec Zwolle had een begroting van 4,8 miljoen in de juup, en stijgt naar 7,1 miljoen in de ere. De begroting stijgt met 50%, door extra inkomsten. Die 50% stijging kan bij ons ook haalbaar zijn. De sponsoren zien hun naam ook graag in de eredivisie, en de meeste willen wel betalen. Denk niet dat ze dit feestje willen missen. Tja, dat alles duurder gaat worden voor de mvv-supporters is een ding wat zeker. Ik persoonlijk vind het niet erg als mijn scc stijgt met 50% of meer, heb ik geen moeite mee. De mediainkomsten en andere extra's komen daar nog bij. Het lijkt me haalbaar....van 3,2milj naar 5 milj. Dit is misschien te weinig voor eredivisie, maar het kan ook genoeg zijn voor het eerste jaar. De prestaties op het veld zijn bepalend.

Het wegkapen van sponsoren bij de vijand is niet zo makkelijk. Je zult goedkoper moeten zijn, en ze moeten tevreden zijn met de kwaliteit die wij bieden. Maar alles is mogelijk in deze grote puzzel.

Een overzicht waar de problemen liggen, is makkelijker praten.

12 okt 2012 14:05
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV EREDIVISIE? #90
@aloy: Zek 't uns....

Of hub ieg get gemis?

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden