MVV EREDIVISIE?

10 okt 2012 16:19 10 okt 2012 16:20 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV EREDIVISIE? #61
@seppo: Klopt, de resultaten bepalen de koers van het eerste elftal.
"45 jaar was Ironisch bedoeld" ;) "Krijg de vieze smaak, drama&promotie niet uit mijn mond"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 16:23
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #62
MVV trok onder Maaskant veel meer toeschouwers omdat iedereen erbij wilde horen. In de stad sprak het zich rond; de fantastische sfeer, het fanatisme. Vooral veel jeugdigen (lees tieners|) kwamen hier op af Vaak namen die vrienden (dinnen) mee die ook weer nieuwe mensen meenamen. In deze leeftijdsgroep zit de grootste terugval. De geweldige sfeer is weg, je mag dit niet meer en dat niet meer en MVV is eigenlijk een gewoon clubje geworden als 13 in een dozijn in de Jupilerleague. Ik ken via mijn kinderen veel tieners die toen naar MVV gingen en het geweldig vonden; daar gaat nu geen een meer van! Hun vrienden gaan niet meer omdat ze het niks meer vinden en dus gaan zij ook niet meer. Kijk maar naar de aantallen jongeren in de vakken bij de Ultras. Het worden er steeds minder. De oudere, vaste supporters blijven toch wel komen, maar er is nauwelijks nog "nachwuchs", zoals de duitsers zo mooi zeggen. De tol voor het afbreken van de sfeer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Jean

10 okt 2012 16:30 10 okt 2012 16:30 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #63

pinobel schreef : MVV trok onder Maaskant veel meer toeschouwers omdat iedereen erbij wilde horen. In de stad sprak het zich rond; de fantastische sfeer, het fanatisme. Vooral veel jeugdigen (lees tieners|) kwamen hier op af Vaak namen die vrienden (dinnen) mee die ook weer nieuwe mensen meenamen. In deze leeftijdsgroep zit de grootste terugval. De geweldige sfeer is weg, je mag dit niet meer en dat niet meer en MVV is eigenlijk een gewoon clubje geworden als 13 in een dozijn in de Jupilerleague. Ik ken via mijn kinderen veel tieners die toen naar MVV gingen en het geweldig vonden; daar gaat nu geen een meer van! Hun vrienden gaan niet meer omdat ze het niks meer vinden en dus gaan zij ook niet meer. Kijk maar naar de aantallen jongeren in de vakken bij de Ultras. Het worden er steeds minder. De oudere, vaste supporters blijven toch wel komen, maar er is nauwelijks nog "nachwuchs", zoals de duitsers zo mooi zeggen. De tol voor het afbreken van de sfeer.

Precies Pinobel. In de tijd van Maaskant hadden we ook geen supportersplan of acties nodig om supporters binnen te krijgen. Dat ging toen automatisch.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

10 okt 2012 16:35
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV EREDIVISIE? #64
@de lange: Het zijn zeker prima acties, alles zal helpen, om de geusselt vol te krijgen.

10 okt 2012 16:39
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #65
ja Sjotelsplak, dat ging inderdaad vanzelf. En als we 2 keer achter elkaar wonnen zaten er gelijk 1000 man meer op de tribune. Bij vele jongeren leeft nu het idee dat als je een scheet laat er tig personen op uit zijn om je een stadionverbod aan te smeren met alle financiele en maatschappelijke gevolgen van dien. dus durft zich bijna niemand meer te rippen en blijven ze weg. En dit effect versterkt zichzelf; die blijft weg dus blijft die ook weg en zo verder.
MVV-bestuur: PAS OP JE ZAAK.

10 okt 2012 16:57
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #66
Je slaat de spijker op zijn kop pinobel! Maarja ondanks dat dit al vaker is aangegeven aan het bestuur lijken ze hun kont af te vegen met deze informatie.

10 okt 2012 17:50
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #67

seppo schreef :

Sjraveleer schreef :
Kan snel gaan hoor..ik vind de aantallen tot nu toe tegenvallen voor een #1. Maar dit heeft er (denk ik) mee te maken dat de wedstrijd tegen excelsior op zondag was en afgelopen vrijdag een uitwedstrijd. Nu staan we echt 1e en mag ik toch hopen dat de 6000 tegen Almere al gehaald word. Win je die wedstrijd en verlies je niet in Leeuwarden dan mag je toch wel aan de 8000 toeschouwers gaan denken tegen Sparta en Den Bosch thuis, of is dat heel gek??

EDit: In het jaar 2007 (maaskant) speelden we om de 1e plek (of iig iets in die richting) thuis tegen Eagles. Hier waren 8043 toeschouwers aanwezig.

Ben eens benieuwd Hoeveel er meegaan na cambuur over 2 weken. Ik vermoed alleen de vaste groep 75-100 man Die Altijd gaan.

10 okt 2012 17:56
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #68

pinobel schreef : ja Sjotelsplak, dat ging inderdaad vanzelf. En als we 2 keer achter elkaar wonnen zaten er gelijk 1000 man meer op de tribune. Bij vele jongeren leeft nu het idee dat als je een scheet laat er tig personen op uit zijn om je een stadionverbod aan te smeren met alle financiele en maatschappelijke gevolgen van dien. dus durft zich bijna niemand meer te rippen en blijven ze weg. En dit effect versterkt zichzelf; die blijft weg dus blijft die ook weg en zo verder.

Over dat laatste gedeelte van je tekst ben ik het 200% met je eens. Het eerste gedeelte echter is onzin.. Als je je normaal gedraagt, gebeurd er niets.. de vraag is alleen: wat is normaal? Als jij strontbezopen het stadion binnengaat en meent dat je alles kunt doen, vind ik het niet gek dat je erop aangesproken wordt (ik noem maar wat) dat geldt overigens voor iedereen, jong, oud, kreupel, atletisch haha. Sommige personen menen nou eenmaal dat je als supporter veel meer mag..Schelden hoort erbij, maar verder.. voor welke belachelijke dingen wordt je opgepakt of krijg je een stadionverbod?

10 okt 2012 18:02
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV EREDIVISIE? #69

sjoen-mestreech schreef :

seppo schreef :

Sjraveleer schreef :
Kan snel gaan hoor..ik vind de aantallen tot nu toe tegenvallen voor een #1. Maar dit heeft er (denk ik) mee te maken dat de wedstrijd tegen excelsior op zondag was en afgelopen vrijdag een uitwedstrijd. Nu staan we echt 1e en mag ik toch hopen dat de 6000 tegen Almere al gehaald word. Win je die wedstrijd en verlies je niet in Leeuwarden dan mag je toch wel aan de 8000 toeschouwers gaan denken tegen Sparta en Den Bosch thuis, of is dat heel gek??

EDit: In het jaar 2007 (maaskant) speelden we om de 1e plek (of iig iets in die richting) thuis tegen Eagles. Hier waren 8043 toeschouwers aanwezig.

Ben eens benieuwd Hoeveel er meegaan na cambuur over 2 weken. Ik vermoed alleen de vaste groep 75-100 man Die Altijd gaan.

Ik hoop dat ik ergens onderweg richting Leeuwarden kan worden opgepikt kwam met geen mogelijkheid het uitvak in de afgelopen keren.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

10 okt 2012 18:11
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #70

Karakter schreef :

pinobel schreef : ja Sjotelsplak, dat ging inderdaad vanzelf. En als we 2 keer achter elkaar wonnen zaten er gelijk 1000 man meer op de tribune. Bij vele jongeren leeft nu het idee dat als je een scheet laat er tig personen op uit zijn om je een stadionverbod aan te smeren met alle financiele en maatschappelijke gevolgen van dien. dus durft zich bijna niemand meer te rippen en blijven ze weg. En dit effect versterkt zichzelf; die blijft weg dus blijft die ook weg en zo verder.

Over dat laatste gedeelte van je tekst ben ik het 200% met je eens. Het eerste gedeelte echter is onzin.. Als je je normaal gedraagt, gebeurd er niets.. de vraag is alleen: wat is normaal? Als jij strontbezopen het stadion binnengaat en meent dat je alles kunt doen, vind ik het niet gek dat je erop aangesproken wordt (ik noem maar wat) dat geldt overigens voor iedereen, jong, oud, kreupel, atletisch haha. Sommige personen menen nou eenmaal dat je als supporter veel meer mag..Schelden hoort erbij, maar verder.. voor welke belachelijke dingen wordt je opgepakt of krijg je een stadionverbod?

Ik zeg ook niet dat dat gebeurt, al is daar nog over te discussieren (bijv. het woord "mof"), maar dat is de gedachte die nu overheerst: bij MVV mag je niks meer (ook al is dat misschien niet zo). MVV en de lokale driehoek hebben dit zelf in de hand gewerkt door o.m. uitlatingen in de pers. Dit is iets dat heel moeilijk te herstellen zal zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Anita

10 okt 2012 18:34
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #71
Kan jouw redenatie goed volgen. Al is het tegenwoordig o zo moeilijk om de jeugd te boeien en te verleiden behalve als er ergens een facebookfeestje aangekondigd wordt. De Geusselt wordt steeds meer een theater of een stadion waar een wedstrijd van het Nederlands elftal gespeeld wordt. Als je tegenwoordig jong bent zoek je naar niet geregiseerde bijeenkomsten.

10 okt 2012 19:12
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #72

Anita schreef : Kan jouw redenatie goed volgen. Al is het tegenwoordig o zo moeilijk om de jeugd te boeien en te verleiden behalve als er ergens een facebookfeestje aangekondigd wordt. De Geusselt wordt steeds meer een theater of een stadion waar een wedstrijd van het Nederlands elftal gespeeld wordt. Als je tegenwoordig jong bent zoek je naar niet geregiseerde bijeenkomsten.

Mesjiens hubs diech geliek. Kinne veer dat neet probeere?
Kondige veer 'n Project M aon, beij eedere thoeswedstrijd.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

10 okt 2012 21:47
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #73
Beste allemaal,

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat MVV nog steeds de eindjes aan elkaar moet knopen om op tijd de salarisen over te kunnen maken. Als MVV hier nog steeds moeite heeft kun je toch nog niet praten over promotie. Persoonlijkwil ik hier nog niet aan denken. Bij promotie is de club nog voor de winterstop failliet in deze situatie.

10 okt 2012 22:03 10 okt 2012 22:03 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV EREDIVISIE? #74

Aloy Agu schreef : Beste allemaal,

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat MVV nog steeds de eindjes aan elkaar moet knopen om op tijd de salarisen over te kunnen maken. Als MVV hier nog steeds moeite heeft kun je toch nog niet praten over promotie. Persoonlijkwil ik hier nog niet aan denken. Bij promotie is de club nog voor de winterstop failliet in deze situatie.

??????????????????...wie is je bron en ook nog zeer betrouwbaar...dat volgt op wie er allemaal vertrekken eventueel in de winterstop...en vind ik ook een goed antwoord op eventuele promotie ja of nee :thumbsdown:...hoe is toch mogelijk dat mensen het voor elkaar krijgen om na alle positivie tijd met een bericht te komen die kant nog wal raakt...blablabla...en dan ook uit zeer betrouwbare bron :daag:...pffffffffff ik word hier zo moe van...Aloy agu is een keeper die hier ooit gekeept heeft...en zo wil ik ook dit soort geruchten uit zeer betrouwbare bron zien nl...een bericht uit voorgaande tijden en niet meer als dat :thumbsup:...gr opa ;).

....

10 okt 2012 23:11
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV EREDIVISIE? #75

Aloy Agu schreef : Bij promotie is de club nog voor de winterstop failliet in deze situatie.

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Tijd voor maken pagina: 0.299 seconden