>
Ontvangen bedankjes 717
Audiowaste schreef :
Hill28 schreef :
En iedereen met gezond verstand ziet dat Willem II sportief een dusdanig kleine - tot geen - verbetering is, dat MVV op zijn minst had kunnen proberen om Croux aan zijn contract te houden.
En als je Croux gewoon een ton salaris had gegeven, en hem langer had proberen vast te leggen. Dan was hij dit jaar een van de topscoorders geworden van de JL. En had zich erna een fatosenlijke club gemeld met een fatsoenlijk bedrag.
Maar het zal wel allemaal niet kunnen.
Zolang al 100 keer gezegd, hij had een gelimiteerde transfersom. Betaalt een club dat bedrag, dan heeft MVV niets meer te willen. Anders staat die clausule er ook voor Jan Lul in.
Had MVV hem aan zijn contract gehouden, dan was hij volgend jaar gratis de deur uitgelopen.
bokkesprongen schreef : Anna hou eens op Jordy en Stef waren toch heel iests anders dan Gijzen en Benteke die 2 krijg je niet vervangen met wat halve het
hele elftal van Nu draaide op die 2 krijg je niet vervangen . Was mvv goed bezig geweest hadden ze Sleegers vast gelegd , dan had je perspectief nu ga je jaren achteruit en van Genk komt er niets bij ,
Terug naar af .
Frank Salemans schreef : Een speler van het kaliber Croux is voor MVV niet te houden. Maar om nu te stellen dat hij onvervangbaar is..... Op het niveau waarop MVV acteert is in principe iedereen vervangbaar. Mensen schijnen te weten dat Pedro of Beteken niet de klasse van Croux heeft; ik weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen. Met een fit wordende Nkoyi er weer bij en Leroy die weer fit wordt. Ik denk dat er bij MVV een sfeer hangt waar jonge spelers beter van worden.
Langzaam maar zeker (zeker als er ook nog Chadli-geld komt) is MVV schuldenvrij en kunnen ook betere contracten aangeboden worden. Overigens: staat zo'n clausule van een ton niet in zijn contract, dan tekent hij waarschijnlijk niet.
Kortom: ik zie dit toch als signalen van een steeds gezonder wordende club, niet alleen financieel maar nu ook op sportief vlak.
Jordi wens ik het allerbeste toe. Veel succes daar in Tilburg. We zullen je zeker missen (maar je bent niet onmisbaar, let maar op).
Willem II: jullie krijgen er een heel mooie speler bij.
Hill28 schreef :
Audiowaste schreef :
Hill28 schreef :
En iedereen met gezond verstand ziet dat Willem II sportief een dusdanig kleine - tot geen - verbetering is, dat MVV op zijn minst had kunnen proberen om Croux aan zijn contract te houden.
En als je Croux gewoon een ton salaris had gegeven, en hem langer had proberen vast te leggen. Dan was hij dit jaar een van de topscoorders geworden van de JL. En had zich erna een fatosenlijke club gemeld met een fatsoenlijk bedrag.
Maar het zal wel allemaal niet kunnen.
Zolang al 100 keer gezegd, hij had een gelimiteerde transfersom. Betaalt een club dat bedrag, dan heeft MVV niets meer te willen. Anders staat die clausule er ook voor Jan Lul in.
Had MVV hem aan zijn contract gehouden, dan was hij volgend jaar gratis de deur uitgelopen.
Fijn, dan hadden we wel een goed seizoen gedraaid. Mensen die blij zijn met het geld kunnen misschien beter naar Ajax gaan kijken, die verkopen ook graag hun sportieve ambities voor een paar euro.
Frank Salemans schreef :
Langzaam maar zeker (zeker als er ook nog Chadli-geld komt) is MVV schuldenvrij
Mienclub1902 schreef : Misschien de contacten met Andries Jonker bij Arsenal warm houden.
Tuor schreef : Er vanuit gaande dat Croux 50.000 per jaar verdiende heeft MVV nu op papier 150.000 te besteden, daar kun je 3 JL toppers voor halen.
Ster_Drager schreef : Belachelijk dat sommige mensen denken dat je kunt promoveren door alleen croux in de ploeg te houden, ik lach me helemaal kapot. Het is een teamsport en dit seizoen staat bij mvv een TEAM. En seizoenskaart inleveren voor 1 vertrekkende speler hahahaha dan blijf voor altijd weg ! NIEMAND is groter dan de club !! ook niet een speler als croux met alle respect, maar spelers zijn uiteindelijk ook maar passanten. en hij levert ons dan ook nog eens een ton op. Croux bedankt ! Het ga je goed. MVV chapeau en verras ons met een leuke nieuwe speler ik heb alle vertrouwen in Elsen en co !
Frank Salemans schreef : Een speler van het kaliber Croux is voor MVV niet te houden. Maar om nu te stellen dat hij onvervangbaar is..... Op het niveau waarop MVV acteert is in principe iedereen vervangbaar. Mensen schijnen te weten dat Pedro of Beteken niet de klasse van Croux heeft; ik weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen. Met een fit wordende Nkoyi er weer bij en Leroy die weer fit wordt. Ik denk dat er bij MVV een sfeer hangt waar jonge spelers beter van worden.
Langzaam maar zeker (zeker als er ook nog Chadli-geld komt) is MVV schuldenvrij en kunnen ook betere contracten aangeboden worden. Overigens: staat zo'n clausule van een ton niet in zijn contract, dan tekent hij waarschijnlijk niet.
Kortom: ik zie dit toch als signalen van een steeds gezonder wordende club, niet alleen financieel maar nu ook op sportief vlak.
Jordi wens ik het allerbeste toe. Veel succes daar in Tilburg. We zullen je zeker missen (maar je bent niet onmisbaar, let maar op).
Willem II: jullie krijgen er een heel mooie speler bij.
pinobel schreef :
Als de club er bter van wordt zal het mij worst zijn wie de eigenaar is. Tot nog toe zijn al die overgenomen clubs er beter van geworden.