Jordy Croux

30 aug 2016 22:37
DeMestreechteneer
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Jordy Croux #151
Ik kan maar 1 ding zeggen, Jordy Succes en bedaank veur alles!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker
Discussie gesloten.
31 aug 2016 00:00
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Jordy Croux #152
Gaat er, en zoja hoeveel, een bepaald percentage van die €100.000,- naar Genk?
Discussie gesloten.
31 aug 2016 03:32 31 aug 2016 03:39 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 778
Meer
Jordy Croux #153

Frank Salemans schreef : Een speler van het kaliber Croux is voor MVV niet te houden. Maar om nu te stellen dat hij onvervangbaar is..... Op het niveau waarop MVV acteert is in principe iedereen vervangbaar. Mensen schijnen te weten dat Pedro of Beteken niet de klasse van Croux heeft; ik weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen. Met een fit wordende Nkoyi er weer bij en Leroy die weer fit wordt. Ik denk dat er bij MVV een sfeer hangt waar jonge spelers beter van worden.

Langzaam maar zeker (zeker als er ook nog Chadli-geld komt) is MVV schuldenvrij en kunnen ook betere contracten aangeboden worden. Overigens: staat zo'n clausule van een ton niet in zijn contract, dan tekent hij waarschijnlijk niet.

Kortom: ik zie dit toch als signalen van een steeds gezonder wordende club, niet alleen officieel maar nu ook op sportief vlak.

Jordi wens ik het allerbeste toe. Veel succes daar in Tilburg. We zullen je zeker missen (maar je bent niet onmisbaar, let maar op).

Willem II: jullie krijgen er een heel mooie speler bij.


Oké, breurke (een kwartier jonger) Frank. Ook ik vind het echt heel jammer dat Croux vertrekt. Maar het gaat te ver, inderdaad, om hem te bestempelen als onmisbaar. Hij gaf mooie passes/assists, maar miste vrij voor de keeper toch wel veel kansen op doelpunten... Maar die assists (corners, vrije trappen) van Jordi Croux waren altijd gevaarlijk. Die gaan we zeker missen.
Croux was een min of meer afgeschreven speler, die door trainers Elsen en Dusseldorp tot nieuw leven is gewekt. De transfer of promotie van Croux naar een eredivisieclub als Willem II is zeker ook hun verdienste. Die transfer geeft aan dat MVV groeit, beter is geworden. Gaan Elsen en Dusseldorp vandaag, in de sluitende transferperiode, nog een vervanger voor Croux aantrekken? Ik vertrouw op hun inzichten!
Ik ben benieuwd hoeveel MVV aan transfergeld voor Croux zal ontvangen. Ook wil ik nu wel eens weten hoeveel schuld (en aan wie) MVV na de transfers van Croux en van Chadli nog heeft. Hoe ziet de balans van MVV er op dit moment, na die transfers, uit? Zijn we na de transfer van Jordi Croux naar Willem II nu eindelijk eens helemaal schuldenvrij?
Succes trouwens, Jordi! En bedankt!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Discussie gesloten.
31 aug 2016 08:10
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Jordy Croux #154

Ben Salemans schreef :

Frank Salemans schreef : Een speler van het kaliber Croux is voor MVV niet te houden. Maar om nu te stellen dat hij onvervangbaar is..... Op het niveau waarop MVV acteert is in principe iedereen vervangbaar. Mensen schijnen te weten dat Pedro of Beteken niet de klasse van Croux heeft; ik weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen. Met een fit wordende Nkoyi er weer bij en Leroy die weer fit wordt. Ik denk dat er bij MVV een sfeer hangt waar jonge spelers beter van worden.

Langzaam maar zeker (zeker als er ook nog Chadli-geld komt) is MVV schuldenvrij en kunnen ook betere contracten aangeboden worden. Overigens: staat zo'n clausule van een ton niet in zijn contract, dan tekent hij waarschijnlijk niet.

Kortom: ik zie dit toch als signalen van een steeds gezonder wordende club, niet alleen officieel maar nu ook op sportief vlak.

Jordi wens ik het allerbeste toe. Veel succes daar in Tilburg. We zullen je zeker missen (maar je bent niet onmisbaar, let maar op).

Willem II: jullie krijgen er een heel mooie speler bij.




Oké, breurke (een kwartier jonger) Frank. Ook ik vind het echt heel jammer dat Croux vertrekt. Maar het gaat te ver, inderdaad, om hem te bestempelen als onmisbaar. Hij gaf mooie passes/assists, maar miste vrij voor de keeper toch wel veel kansen op doelpunten... Maar die assists (corners, vrije trappen) van Jordi Croux waren altijd gevaarlijk. Die gaan we zeker missen.
Croux was een min of meer afgeschreven speler, die door trainers Elsen en Dusseldorp tot nieuw leven is gewekt. De transfer of promotie van Croux naar een eredivisieclub als Willem II is zeker ook hun verdienste. Die transfer geeft aan dat MVV groeit, beter is geworden. Gaan Elsen en Dusseldorp vandaag, in de sluitende transferperiode, nog een vervanger voor Croux aantrekken? Ik vertrouw op hun inzichten!
Ik ben benieuwd hoeveel MVV aan transfergeld voor Croux zal ontvangen. Ook wil ik nu wel eens weten hoeveel schuld (en aan wie) MVV na de transfers van Croux en van Chadli nog heeft. Hoe ziet de balans van MVV er op dit moment, na die transfers, uit? Zijn we na de transfer van Jordi Croux naar Willem II nu eindelijk eens helemaal schuldenvrij?
Succes trouwens, Jordi! En bedankt!


ik blijf erbij, iedere, maar dan ook iedere speler is vervangbaar bij MVV. Tuurlijk, iedereen had hem hier liever zien spelen, maar dit is een logisch gevolg van zijn prestaties de afgelopen 2 seizoenen. Beetje jammer dat Willem 2 er zo laat mee komt en MVV eigenlijk erbuiten heeft gelaten(staf wist niet dat Croux maandag al in gesprek was met Willem2) waardoor Ron en Wim nu snel moeten schakelen. Heb hier wel vertrouwen in, al moet je ook niet raar opkijken als het niet lukt en ze een paar transfervrije spelers gaan halen.

mvv krijgt €100.000,- voor Croux. Van de transfer van Chadli krijgen ze niks, noppes, nada

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
31 aug 2016 08:36
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Jordy Croux #155
Ik vind het zeer jammer dat Jordi ons nu verlaat....ik denk dat als hij gewacht had tot de winterstop er nog wel meer belangstelling voor was geweest en dat er ook wel een hogere afkoopsom betaald zou worden. Vooral doordat hij de laatste tijd super aan het spelen was.
Ik begrijp goed dat voor hem en MVV de beste keuze was nu om naar Willem2 te gaan maar heb er toch wel een zuur gevoel van...vanaf volgende week zullen de steekpasses over links toch niet meer zo gevaarlijk zijn.
Van de andere kant Elsen en technische staf kennende hebben die al heus wel een oplossing klaar...als wij al aanvoelden dat Jordi niet te behouden viel zullen zij dat zeker hebben.
Enfin Jordi het gaat je goed in Tilburg en ik hoop dat je niet zult vergeten hoeveel steun en support jij in de Geusselt had ( sponsor maar een Miljoentje op het moment dat je de overstap naar Barcalona maakt)
Discussie gesloten.
31 aug 2016 09:22 31 aug 2016 09:23 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Jordy Croux #156
Jordy,
Heel jammer van je vertrek voor MVV. Maar ik ben ondanks je vertrek blij dat je naar WillemII gaat. Het zou heel zuur geweest zijn als je naar de Duitsers van Aken noord was gegaan. Want daar kwamen ook de geluiden vandaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
31 aug 2016 10:22
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Jordy Croux #157
Jordy, bedankt!!! Ik heb vaak van je genoten en ik hoop dat je in de toekomst ooit weer voor MVV zult spelen.
Discussie gesloten.
31 aug 2016 10:54
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Jordy Croux #158
't Waor neet te veurkoume tot Jordy weggekaap ging weure. Mer boe iech m'ch bovemaoteg aon sjaggerneer is d'n tied boe op.

Alle competities tegeliek laote beginne, en vaan dat momint aof is de transfermèrret geslote, dat is 't ierlekste veur ederein.
Discussie gesloten.
31 aug 2016 11:03
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Jordy Croux #159
Top voor croux! Ik gun hem dit echt.

Super balen voor ons. Elsen gaf al eerder aan aanvallende versterking te willen! Is dus nu helemaal een probleem.

Op papier nog maar 4 aanvallers.
Discussie gesloten.
31 aug 2016 13:42
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Jordy Croux #160
Teleurgesteld mag je zijn als iemand als Croux vertrekt. Maar niet meer dan dat. Volgens mij kunnen of willen sommige de realiteit niet begrijpen. ''gewoon een ton extra salaris geven voor een nieuw contract'' ... dan heb je van de realiteit gewoon niks begrepen. Hoe blij waren we niet dat we Croux hadden gestrikt , terwijl er andere kapers op de kust waren. MVV behoort financieel tot een van de laagst geklasseerde clubs in het betaald voetbal. Volgens mij vergeten velen dat.

Croux, bedankt voor alles en het gaat je goed!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
31 aug 2016 14:02
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Jordy Croux #161

Sjotelsplak schreef : Teleurgesteld mag je zijn als iemand als Croux vertrekt. Maar niet meer dan dat. Volgens mij kunnen of willen sommige de realiteit niet begrijpen. ''gewoon een ton extra salaris geven voor een nieuw contract'' ... dan heb je van de realiteit gewoon niks begrepen. Hoe blij waren we niet dat we Croux hadden gestrikt , terwijl er andere kapers op de kust waren. MVV behoort financieel tot een van de laagst geklasseerde clubs in het betaald voetbal. Volgens mij vergeten velen dat.

Croux, bedankt voor alles en het gaat je goed!


Klopt helemaal wat je zegt : het verwachtingspatroon van de supporters komt niet overeen met de huidige status van de club. Al horen we al meer dan 10 jaar in de top 5 kwa toeschouwers aantallen, kwa mogelijkheden horen we daar bij lange na niet bij.
Discussie gesloten.
31 aug 2016 14:07
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Jordy Croux #162
MVV Headlines
1 uur ·

Update in het transferverhaal van Jordy Croux: volgens MVV zelf is er nog niets definitief. In tegenstelling tot berichtgeving van andere media kan er dus nog niet gesproken worden van een beklonken deal.



Staat op facebook....MVV-headlines
Discussie gesloten.
31 aug 2016 14:12
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Jordy Croux #163
Het is inderdaad pas definitief als de medische keuring achter de rug is en de dokter groen licht geeft. We hoeven geen hoop meer te hebben lijkt me.
Discussie gesloten.
31 aug 2016 14:16
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Jordy Croux #164
Jordy Croux official
4 minuten ·

Beste supporters,

Na een geweldige periode van 2 jaar in MVV, gaan nu de deuren open voor een nieuwe uitdaging! Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik deze kans niet kon laten schieten.

Ik heb iedere match gestreden voor MVV, hard gewerkt, tegenslagen gehad.. Maar oh zoveel goeie en mooie momenten beleefd! Ik heb veel geleerd!

En van 1 ding was ik altijd zeker... Jullie steun!!

Kortom, ik heb hier schitterende jaren beleefd!

Bedankt Sjenge!!

Dit is geen vaarwel, maar een tot ziens!

Jordy


En dit komt net op de officieele pagina van Jordi
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Sjotelsplak, SJENG@BOSCHPOORT, itsman, Hill28
Discussie gesloten.
31 aug 2016 14:51
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Jordy Croux #165
Getekend voor drie jaar.

www.willem-ii.nl/Willem-II/Nieuws/2016/08/31/Croux.aspx

Het rood/witte MVV shirt stond je veel beter Jordy :P
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden