>
Ontvangen bedankjes 5
Frank Salemans schreef : Een speler van het kaliber Croux is voor MVV niet te houden. Maar om nu te stellen dat hij onvervangbaar is..... Op het niveau waarop MVV acteert is in principe iedereen vervangbaar. Mensen schijnen te weten dat Pedro of Beteken niet de klasse van Croux heeft; ik weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen. Met een fit wordende Nkoyi er weer bij en Leroy die weer fit wordt. Ik denk dat er bij MVV een sfeer hangt waar jonge spelers beter van worden.
Langzaam maar zeker (zeker als er ook nog Chadli-geld komt) is MVV schuldenvrij en kunnen ook betere contracten aangeboden worden. Overigens: staat zo'n clausule van een ton niet in zijn contract, dan tekent hij waarschijnlijk niet.
Kortom: ik zie dit toch als signalen van een steeds gezonder wordende club, niet alleen officieel maar nu ook op sportief vlak.
Jordi wens ik het allerbeste toe. Veel succes daar in Tilburg. We zullen je zeker missen (maar je bent niet onmisbaar, let maar op).
Willem II: jullie krijgen er een heel mooie speler bij.
Ben Salemans schreef :
Frank Salemans schreef : Een speler van het kaliber Croux is voor MVV niet te houden. Maar om nu te stellen dat hij onvervangbaar is..... Op het niveau waarop MVV acteert is in principe iedereen vervangbaar. Mensen schijnen te weten dat Pedro of Beteken niet de klasse van Croux heeft; ik weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen. Met een fit wordende Nkoyi er weer bij en Leroy die weer fit wordt. Ik denk dat er bij MVV een sfeer hangt waar jonge spelers beter van worden.
Langzaam maar zeker (zeker als er ook nog Chadli-geld komt) is MVV schuldenvrij en kunnen ook betere contracten aangeboden worden. Overigens: staat zo'n clausule van een ton niet in zijn contract, dan tekent hij waarschijnlijk niet.
Kortom: ik zie dit toch als signalen van een steeds gezonder wordende club, niet alleen officieel maar nu ook op sportief vlak.
Jordi wens ik het allerbeste toe. Veel succes daar in Tilburg. We zullen je zeker missen (maar je bent niet onmisbaar, let maar op).
Willem II: jullie krijgen er een heel mooie speler bij.
Oké, breurke (een kwartier jonger) Frank. Ook ik vind het echt heel jammer dat Croux vertrekt. Maar het gaat te ver, inderdaad, om hem te bestempelen als onmisbaar. Hij gaf mooie passes/assists, maar miste vrij voor de keeper toch wel veel kansen op doelpunten... Maar die assists (corners, vrije trappen) van Jordi Croux waren altijd gevaarlijk. Die gaan we zeker missen.
Croux was een min of meer afgeschreven speler, die door trainers Elsen en Dusseldorp tot nieuw leven is gewekt. De transfer of promotie van Croux naar een eredivisieclub als Willem II is zeker ook hun verdienste. Die transfer geeft aan dat MVV groeit, beter is geworden. Gaan Elsen en Dusseldorp vandaag, in de sluitende transferperiode, nog een vervanger voor Croux aantrekken? Ik vertrouw op hun inzichten!
Ik ben benieuwd hoeveel MVV aan transfergeld voor Croux zal ontvangen. Ook wil ik nu wel eens weten hoeveel schuld (en aan wie) MVV na de transfers van Croux en van Chadli nog heeft. Hoe ziet de balans van MVV er op dit moment, na die transfers, uit? Zijn we na de transfer van Jordi Croux naar Willem II nu eindelijk eens helemaal schuldenvrij?
Succes trouwens, Jordi! En bedankt!
Sjotelsplak schreef : Teleurgesteld mag je zijn als iemand als Croux vertrekt. Maar niet meer dan dat. Volgens mij kunnen of willen sommige de realiteit niet begrijpen. ''gewoon een ton extra salaris geven voor een nieuw contract'' ... dan heb je van de realiteit gewoon niks begrepen. Hoe blij waren we niet dat we Croux hadden gestrikt , terwijl er andere kapers op de kust waren. MVV behoort financieel tot een van de laagst geklasseerde clubs in het betaald voetbal. Volgens mij vergeten velen dat.
Croux, bedankt voor alles en het gaat je goed!