Anna D. schreef : In ieder geval niet zo erg geblesseerd dat het lukt om vrijdag in De Geusselt officieel afscheid te nemen.
Echt mooi dat hij afscheid kan en komt nemen. Ik heb echt altijd van hem genoten. Vooral om zijn tomeloze energie/drive/werklust. Maar Jordy is ook ons dank verschuldigd. Bij Genk was hij afgeschreven, bij MVV is hij (mede dankzij spitsencoach Erik Meijer) groot geworden. Wij danken hem en hij dankt ons. Mooi en terecht.
Eh... maar laten we niet te lang treuren... Want in de voetballerij gaan sommige dingen snel. Eh... Pedro liet mooie dingen tegen Eindhoven zien. Als hij de (moeilijk te evenaren) inzet en conditie van Jordi Croux krijgt, hebben we met Luis Pedro een heel goede, misschien/waarschijnlijk zelfs wel betere, vervanger van Croux in huis.
Croux was goed, maar niet onmisbaar. Er zijn maar heel weinig voetballers onmisbaar. Misschien vinden MVV-supporters, fans van Jordy Croux, dat niet. Maar we staan wel mooi op de vierde plaats in de Jupiler League en hebben een lekker team. Smeets, Van Hyfte, Rutjes, Croux weg... Onmisbare krachten? Naar mijn mening hebben we nu het beste team van de afgelopen 10 jaar. We komen er wel.
Maar Jordy gun ik echt het allerbeste. Fijne speler.