Jordy Croux

12 aug 2016 16:10
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Jordy Croux #76
Het gaat nu niet meer om croux of peeters. 2 talenten van genk die het goed doen. Het gaat nu om ciranni, loshai, schroijen. drie spelers die een contract voor 3 jaren hebben getekend. ciranni en loshai zijn de nieuwe peeters en croux qua talent en toekomstige transferwaarde. mvv is dus wel degelijk goed bezig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
12 aug 2016 16:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Jordy Croux #77
Ik heb van beiden ook hoge verwachtingen. Echte voetballers en zo te zien ook een prima mentaliteit.

Maar het gaat mij nu wel even om Croux. Gelimiteerde afkoopsom of niet, willen jullie liever wat geld vangen of liever jordy tot het eind van het seizoen behouden?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
12 aug 2016 16:21
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Jordy Croux #78

Jacques schreef : Ik heb van beiden ook hoge verwachtingen. Echte voetballers en zo te zien ook een prima mentaliteit.

Maar het gaat mij nu wel even om Croux. Gelimiteerde afkoopsom of niet, willen jullie liever wat geld vangen of liever jordy tot het eind van het seizoen behouden?

Ik zou hem liever behouden. Hij is belangrijk en de huidige selectie vind ik van goede kwaliteit. Volgend seizoen is hij ook niet zomaar weg. Jordy heeft ook al aangegeven dat hij het prettig vindt te functioneren in een omgeving waarbij ook zijn gezin zich goed voelt. Het is belangrijker nu dat die sponsors zich roeren en extra geld in de selectie steken. Dan worden wij het nieuwe Heracles. Dat lijkt mij wel wat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
12 aug 2016 16:59 12 aug 2016 17:05 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Jordy Croux #79
Stiekem hoop ik dan toch op het scenario van een onverwachtse promotie, zodat Jordy ook zelf bereid is om te blijven. Voor 1 of 2 ton inderdaad met een gelimiteerde transfersom zie ik hem liever niet gaan. Maar goed als er een club komt die dat op tafel legt is MVV verplicht dat bod te accepteren als dat contractueel is vastgelegd. Ik weet trouwens dat indien MVV was gepromoveerd en de optie van Peeters gelicht was om nog een jaar te blijven, STVV hem alsnog had weggekocht.

Kan ook nadelen hebben werken zonder clausule zie de situatie Jinty Caenepeel bij FC Eindhoven. Dachten eens flinke te cashen en vroegen 5 ton aan Barnsley. Hoog spel gespeeld met als resultaat het afketsen van de deal en een ontevreden speler die individueel meetraint bij z'n club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
12 aug 2016 20:00
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Jordy Croux #80

Napoleon schreef : We zullen spelers voor 3 jaar moeten gaan vastleggen, willen we als team kunnen bouwen/groeien en willen we uberhaupt eens een keer een transfer maken
Probleem echter is dat de meeste spelers zich niet voor 3 jaar laten vastleggen die willen max 1 of 2 seizoenen, maar dat kan een keuze zijn voor MVV , geen spelers voor de basis nemen die 1 seizoen contract maar willen
Het is en blijft natuurlijk lastig om dit goed te doen, echter moeten we er een speerpunt van maken om in de as van t elftal voor 3 jaaqr contracten te gaan.
Nu lopen na dit seizoen, Nys , Croux etc voor niets naar buiten , ik geloof namelijk niet dat die nog gaan bijtekenen

Er is geen enkele reden om te veronderstellen dat Nijs niet zou willen bijtekenen onder dezelfde voorwaarden. Hij voelt zich goed in Maastricht, zijn vriendin heeft een baan, hij heeft het hier naar zijn zin. En, hij wordt hier gewaardeerd.
Discussie gesloten.
13 aug 2016 17:40
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jordy Croux #81
Gewoon proberen om zijn contract te laten verlengen met 2 jaar na dit seizoen.
Proberen waard en dat hij dat duurder word moet je te koop nemen als hij zo blijft presteren, verkoop je hem volgend jaar voor een paar ton.
In de winterstop is het te laat ervoor en als je hem dan verkoopt krijg je geen paar ton meer.
Discussie gesloten.
29 aug 2016 17:14
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jordy Croux #82
Croux naar Willem 2. Vernomen via een redelijk betrouwbare bron. Vriend van Croux
Discussie gesloten.
29 aug 2016 17:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Jordy Croux #83
Het zou best kunnen dat dit waar is, dan halen ze Croux als vervanger voor Andrade die een aflopend contract heeft en eigenlijk niet meer wil bijtekenen in Tilburg
Discussie gesloten.
29 aug 2016 17:59
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Jordy Croux #84
Ik denk dat veel afhangt of Willem 2 Peters verkocht krijgt.Dan is er budget pas daar.

Voor mvv zou dit een aderlating zijn .ik zie hem niet snel vervangen worden.
Discussie gesloten.
29 aug 2016 18:18
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Jordy Croux #85
Laten wij hopen dat Croux blijft. MVV is op de transfermarkt een "niksgever", een vergelijkbare vervanger zie ik dan niet zo snel komen voor 31 augustus. Het meeste gevaar komt toch van Croux ondanks zijn missers.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 10:39
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Jordy Croux #86

Boredass schreef : Ik denk dat veel afhangt of Willem 2 Peters verkocht krijgt.Dan is er budget pas daar.


Deal tussen Willem 2 en Heerenveen is definitief van de baan, aldus het Brabants Dagblad.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 11:29
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Jordy Croux #87
Ik vraag me af of een eventuele overstap naar Willem II wel goed voor hem is.
Deze spelen waarschijnlijk tegen degradatie en hij zal er aanvallend niet veel aan te pas komen.

Ook denk ik dat Croux voor de eredivisie er nog niet klaar voor is, en nog 1 jaar nodig heeft om zich verder te ontwikkelen.
Voor de Jupiler League goed genoeg, met potentie, voor de eredivisie nog te licht.

Toen Labylle naar Zwolle ging, vond ik Leroy verder als Croux nu is. (misschien appels met peren vergelijken)
Discussie gesloten.
30 aug 2016 12:01
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Jordy Croux #88
En dan nu de ham vraag staat Jordy, echt in de belangstelling", bij Willem 2 ja of nee.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 17:25
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jordy Croux #89
Ik zou hem niet meer laten vertrekken als MVV zijnde je kunt niet op zo'n korte tijd een goede vervanger voor hem terug halen die in de buurt van zijn kwaliteiten komt. (Een speler met zijn kwaliteiten is onhaalbaar.)

Voor hem zelf vraag ik me ook af of het verstandig is om bij Willem II te tekenen, ze spelen tegen degradatie en misschien degraderen ze dan kan hij weer van voren af beginnen. En als ik tot nu de wedstrijden bekijk van Willem II zie je amper iets van de aanvallers. Wilt hij dit dan speelt hij eredivisie en dan zie je hem amper?
Niet dat ik hem geen eredivisie gun maar ga dan naar ADO of Heracles die waarschijnlijk niet tegen degradatie zullen voetballen. Bij Heracles zou hij ook nog echt goed passen.(Denk ik)

Mocht het toch zover komen dan hoop ik dat MVV al bezig is met een vervanger voor Croux en dan heb ik het niet over Pedro of Benteke. En mag ik hopen dat hij niet weg gaat voor 50.000 euro maar voor minimaal 2 ton! Anders kun je hem net zo goed hier laten.
Discussie gesloten.
30 aug 2016 18:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Jordy Croux #90
Ik vrees dat je de positie van MVV overschat. Als Croux echt wil gaan, zal hij wel gaan. Ben het wel eens dat hij beter kan dan Willem II, hopelijk vindt Jordy dat ook (en onrealistisch maar toch: hopelijk gunt hij MVV een leuk bedrag en tekent voor een jaartje extra bij, met afspraak met MVV dat hij na dit seizoen weg mag tegen bepaald bedrag).

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden