Jordy Croux
- Badjakker
-
- Elite Member
-
- Red White Dynamite
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Jacques, Raffalaldo, La Chouffe, Bung
The topic has been locked.
- Hill28
-
- Visitor
-
- seppo
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: Jordy Croux
18 Oct 2015 21:06
Heeft Croux alleen een contract voor dit jaar? Zo ja, weet iemand de reden daarvan? Croux eis of durfde MVV het niet aan?
Deze jongen is zo veel beter aan het worden elke wedstrijd...die dreiging...Die zijn we of in de winterstop, of gratis aan het einde van t seizoen kwijt.
Deze jongen is zo veel beter aan het worden elke wedstrijd...die dreiging...Die zijn we of in de winterstop, of gratis aan het einde van t seizoen kwijt.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
18 Oct 2015 21:09seppo wrote: Heeft Croux alleen een contract voor dit jaar? Zo ja, weet iemand de reden daarvan? Croux eis of durfde MVV het niet aan?
Volgens mij heeft Croux voor 2 seizoenen getekend , Stef Peters heeft wel maar een contract van 1 seizoen .
- seppo
-
- Away
- Platinum Member
-
18 Oct 2015 21:12
Ik dacht dat het juist andersom was! Anyway, voor beide spelers zou het zonde zijn als het maar 1 jaar is...jeetje wat hebben die zich door ontwikkeld

- Josef1982
-
- Senior Member
-
Re: Re:Jordy Croux
18 Oct 2015 21:34. 2 jaarBadjakker wrote: Voor de mensen die nog twijfelden, van Jordy zijn Instagram:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Jacques
-
- Platinum Member
-
19 Oct 2015 08:55
Croux twee jaar. Peeters één jaar met een optie voor nog een jaar. Geen paniek.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
19 Oct 2015 09:05
Optie van Peeters ligt echter wel bij Peeters en niet bij MVV.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
19 Oct 2015 09:56 - 19 Oct 2015 09:57Peter Pan wrote: Optie van Peeters ligt echter wel bij Peeters en niet bij MVV.
Oei, dat had ik andersom begrepen. Als jij gelijk hebt, is dat toch erg jammer. Al zou Peeters waarschijnlijk anders nooit bij ons bijgetekend hebben. Van genieten zo lang als we hem houden. :thumbsup:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 19 Oct 2015 09:57 by Jacques.
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Re:Jordy Croux
19 Oct 2015 12:56Jacques wrote:Peter Pan wrote: Optie van Peeters ligt echter wel bij Peeters en niet bij MVV.
Oei, dat had ik andersom begrepen. Als jij gelijk hebt, is dat toch erg jammer. Al zou Peeters waarschijnlijk anders nooit bij ons bijgetekend hebben. Van genieten zo lang als we hem houden. :thumbsup:
Precies. Wie had dat vorig jaar gedacht dat op Smeets en Brouwers na alle sterkhouders hun contract zouden verlengen, Peeters, Croux, Kuipers, Labylle en Moustafa. Tel daarbij de meerjarige contracten voor Ippel en Nys en de huur van Polizzi uit de 'samenwerking' met Genk bij op en we hebben een prachtige kern staan. Beetje geluk hebben dat Verheydt ook meekan in het niveau en een eventueel vertrek van Palacios in de winter kan worden opgevangen.
The following user(s) said Thank You: opadiehard
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
19 Oct 2015 20:02
Ik las in een interview dat MVV Peeters ook een twee-jarig contract had aangeboden, maar Peeters zelf wou één jaar.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
20 Oct 2015 02:41 - 20 Oct 2015 02:48MVV heeft wel nog een optie voor een extra jaar, zoals blijkt uit www.1limburg.nl/mvv-haalt-derde-oud-genk...ters-tekent-contract . Wat die optie precies inhoudt, weet ik niet precies. Het lijkt mij - ik weet het dus niet zeker - dat MVV die optie kan lichten, waardoor Peeters ook in het volgend seizoen 2016-2017 bij MVV kan worden bewonderd. Eh... MVV, licht die optie!Mie leef Mestreech wrote: Ik las in een interview dat MVV Peeters ook een twee-jarig contract had aangeboden, maar Peeters zelf wou één jaar.
(Oei, ik zie nu pas dat hierboven wordt gesteld dat de optie bij Peeters ligt. Dat lijkt me sterk. Meestal ligt de optie bij de club. Maar ik kan me vergissen. In elk geval geldt: MVV, probeer Peeters langer aan MVV te binden!)
Steun MVV als VZM-donateur:
www.veerzienmvv.nl
;
bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
Last edit: 20 Oct 2015 02:48 by Ben Salemans.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
20 Oct 2015 08:56
Ben, je kunt natuurlijk in een contract afspreken wat je wilt, de optie zou heel goed bij Peeters kunnen liggen. Ik kan me niet voorstellen dat MVV uit zichzelf niet meteen een tweejarig contract aangeboden heeft. Ik vrees dus dat Peter Pan gelijk heeft. Maar dit lijkt me een prima vraag voor het volgende supporterskaffee.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
- Mestreech28
-
- Senior Member
-
18 May 2016 12:33
Hoe zit het met Croux? Blijft hij gewoon bij MVV volgend seizoen?
- Jacques
-
- Platinum Member
-
18 May 2016 12:49Mestreech28 wrote: Hoe zit het met Croux? Blijft hij gewoon bij MVV volgend seizoen?
Valt weinig over te zeggen. Zijn contract loopt door maar is tegelijkertijd de gemakkelijkst verkoopbare speler. MVV zal hem niet voor een paar tientjes laten gaan maar een half miljoen is genoeg om penders hem op de fiets weg te laten brengen. Welk bedrag MVV precies in t hoofd heeft, en of iemand dat wil betalen, blijft afwachten. Ik gok dat MVV niet minder dan 2,5 ton wil en gok ook dat hij blijft en na volgend jaar transfervrij vertrekt.
The following user(s) said Thank You: Mestreech28
Time to create page: 0.379 seconds