>
Ontvangen bedankjes 35
Jacques schreef :
Mestreech28 schreef : Hoe zit het met Croux? Blijft hij gewoon bij MVV volgend seizoen?
Valt weinig over te zeggen. Zijn contract loopt door maar is tegelijkertijd de gemakkelijkst verkoopbare speler. MVV zal hem niet voor een paar tientjes laten gaan maar een half miljoen is genoeg om penders hem op de fiets weg te laten brengen. Welk bedrag MVV precies in t hoofd heeft, en of iemand dat wil betalen, blijft afwachten. Ik gok dat MVV niet minder dan 2,5 ton wil en gok ook dat hij blijft en na volgend jaar transfervrij vertrekt.
thomas043 schreef : Bedragen die hier genoemd worden zijn volgens mij echt veel te hoog voor een JL speler met nog maar 1 jaar contract. Wanneer heeft iemand 5 ton betaald voor iemand in een soortgelijke situatie?
Je ziet vaak dat de marktwaarde van een speler ongeveer gelijk is aan het salaris dat hij nog moet ontvangen. Denk daarom dat we eerder in de regio €50.000 - €100.000 moeten denken.
Puime schreef : Ik dacht altijd dat een transfer som in verhouding moet staan tot het totaal uitstaande salaris van de speler. Maw als Croux nog 1 jaar vast ligt voor 50duizend Euro, kunnen we volgens mij nooit tonnen vangen. Misschien weet iemand precies hoe dit zit?
Gianni Bruno schreef : Wat is dat nou voor kut-commentaar van VI. Mogen wij hier geen fatsoenlijke spelers hebben, die het hier misschien ook nog naar hun zin hebben
mvv4ever schreef : Ga nu al praten met hem en kijk of je zijn contract met nog 2 jaar kunt verlengen.
Als je het nooit probeert weet je ook niet of hij het niet of wel doet.