Jordy Croux

18 mei 2016 13:08
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Jordy Croux #31

Jacques schreef :

Mestreech28 schreef : Hoe zit het met Croux? Blijft hij gewoon bij MVV volgend seizoen?


Valt weinig over te zeggen. Zijn contract loopt door maar is tegelijkertijd de gemakkelijkst verkoopbare speler. MVV zal hem niet voor een paar tientjes laten gaan maar een half miljoen is genoeg om penders hem op de fiets weg te laten brengen. Welk bedrag MVV precies in t hoofd heeft, en of iemand dat wil betalen, blijft afwachten. Ik gok dat MVV niet minder dan 2,5 ton wil en gok ook dat hij blijft en na volgend jaar transfervrij vertrekt.


Laten we hopen dat hij nog een seizoen blijft. Dan nog een goeie spits binnenhalen en we zijn niet meer te stoppen voorin :applaus: :applaus: :applaus:
Discussie gesloten.
18 mei 2016 13:40
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jordy Croux #32
Lastig altijd, als er een club komt die 500.000 biedt, is het moeilijk om nee te zeggen. Vooral omdat hij anders volgend seizoen gratis de deur uit loopt.
Sportief gezien zijn spelers als Croux natuurlijk waar je voor naar het stadion komt.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mestreech28
Discussie gesloten.
18 mei 2016 14:40
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Jordy Croux #33
Bedragen die hier genoemd worden zijn volgens mij echt veel te hoog voor een JL speler met nog maar 1 jaar contract. Wanneer heeft iemand 5 ton betaald voor iemand in een soortgelijke situatie?

Je ziet vaak dat de marktwaarde van een speler ongeveer gelijk is aan het salaris dat hij nog moet ontvangen. Denk daarom dat we eerder in de regio €50.000 - €100.000 moeten denken.
Discussie gesloten.
18 mei 2016 14:50
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jordy Croux #34
Marktwaarde zegt totaal niets, vooral niet bij een speler die nog een doorlopend contract heeft.
In het voetbal is er maar één regel die geldt: "Wat de gek ervoor geeft".

Als er 10 clubs zijn die een bod uitbrengen op Croux, krijg je meer dan wanneer er maar één club een bod uitbrengt, zo werkt het gewoon.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
18 mei 2016 15:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Jordy Croux #35

thomas043 schreef : Bedragen die hier genoemd worden zijn volgens mij echt veel te hoog voor een JL speler met nog maar 1 jaar contract. Wanneer heeft iemand 5 ton betaald voor iemand in een soortgelijke situatie?

Je ziet vaak dat de marktwaarde van een speler ongeveer gelijk is aan het salaris dat hij nog moet ontvangen. Denk daarom dat we eerder in de regio €50.000 - €100.000 moeten denken.


Ik begrijp je punt best en denk ook niet dat we een half miljoen voor Croux gaan krijgen. Maar tegelijkertijd ga ik er van uit dat MVV liever Croux nog een seizoen houdt dan 50.000 euro vangen. Vandaar dat ik gok (maar het is niet meer dan gokken) dat Croux blijft. Ik verwacht niet dat een ploeg tonnen voor Jordy op tafel legt en daarom verwacht ik dat MVV hem aan zijn contract houdt.

Dat gezegd hebbende, er zijn gekkere dingen gebeurd. Als twee Engelse ploegen tegen elkaar gaan bieden heb je zo een half miljoen binnen. Beetje als het winnen van de loterij.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
19 mei 2016 09:27
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Jordy Croux #36
Ik dacht altijd dat een transfer som in verhouding moet staan tot het totaal uitstaande salaris van de speler. Maw als Croux nog 1 jaar vast ligt voor 50duizend Euro, kunnen we volgens mij nooit tonnen vangen. Misschien weet iemand precies hoe dit zit?
Discussie gesloten.
19 mei 2016 12:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Jordy Croux #37

Puime schreef : Ik dacht altijd dat een transfer som in verhouding moet staan tot het totaal uitstaande salaris van de speler. Maw als Croux nog 1 jaar vast ligt voor 50duizend Euro, kunnen we volgens mij nooit tonnen vangen. Misschien weet iemand precies hoe dit zit?


Ja, dit is niet zo.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
19 mei 2016 13:59
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Jordy Croux #38
Hij zal er vast en zeker graag bij willen zijn volgend seizoen, we worden tenslotte kampioen. :woohoo:
Discussie gesloten.
19 mei 2016 18:54
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jordy Croux #39
Ga nu al praten met hem en kijk of je zijn contract met nog 2 jaar kunt verlengen.
Als je het nooit probeert weet je ook niet of hij het niet of wel doet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
Discussie gesloten.
09 aug 2016 13:14
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Jordy Croux #40
Jorcy Croux in Elftal van de Week op VI.

Wekelijks kiezen de correspondenten van VI de drie beste spelers van de voorbije Jupiler League-speeldag en wordt op basis van de cijfers het Elftal van de Week samengesteld. Deze week een hoofdrol voor Lammers en Lammers. Sam van Jong PSV en Jan van De Graafschap. Jordy Croux van MVV Maastricht completeert de topdrie.

Topdrie van de week

Sam Lammers (Jong PSV) 8
Vier goals in een wedstrijd, daar dromen spitsen van. Sam Lammers (foto) deed het namens Jong PSV in de krankzinnige derby tegen FC Den Bosch (5-4). De negentienjarige centrumspits produceerde zelfs een glaszuivere hattrick. In de zestien duels die hij vorig seizoen met de PSV-beloften in de Jupiler League meemaakte, was hij twee keer trefzeker.

Jan Lammers (De Graafschap) 8
Jan Lammers maakte in de eerste competitiewedstrijd van De Graafschap zijn rentree. De 21-jarige verdediger liet direct zien een belangrijke kracht te zijn. Na een aantal prima ingrepen en met een 4-1 zege stapte Lammers als man van de wedstrijd van het veld. Lammers is terug en De Graafschap wil snel weer terug.

Jordy Croux (MVV Maastricht) 7,5
Onbegrijpelijk dat Jordy Croux (22) nog altijd voor MVV Maastricht speelt. De Belgische buitenspeler die zijn opleiding bij RC Genk genoot, kende een prima vorig seizoen. In het eerste duel van het nieuwe seizoen nam Croux, die doelgericht is en over een prima voorzet beschikt, MVV direct weer bij de hand.


www.vi.nl/nieuws/lammers-en-lammers-blin...t-jupiler-league.htm
Discussie gesloten.
09 aug 2016 13:28
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Jordy Croux #41
Jordy Croux en Nick Kuipers in Elftal van de Week op VI.

Wekelijks kiezen de correspondenten van VI de drie beste spelers van de voorbije Jupiler League-speeldag en wordt op basis van de cijfers het Elftal van de Week samengesteld. Deze week een hoofdrol voor Lammers en Lammers. Sam van Jong PSV en Jan van De Graafschap. Jordy Croux van MVV Maastricht completeert de topdrie.

Topdrie van de week

Sam Lammers (Jong PSV) 8
Vier goals in een wedstrijd, daar dromen spitsen van. Sam Lammers (foto) deed het namens Jong PSV in de krankzinnige derby tegen FC Den Bosch (5-4). De negentienjarige centrumspits produceerde zelfs een glaszuivere hattrick. In de zestien duels die hij vorig seizoen met de PSV-beloften in de Jupiler League meemaakte, was hij twee keer trefzeker.

Jan Lammers (De Graafschap) 8
Jan Lammers maakte in de eerste competitiewedstrijd van De Graafschap zijn rentree. De 21-jarige verdediger liet direct zien een belangrijke kracht te zijn. Na een aantal prima ingrepen en met een 4-1 zege stapte Lammers als man van de wedstrijd van het veld. Lammers is terug en De Graafschap wil snel weer terug.

Jordy Croux (MVV Maastricht) 7,5
Onbegrijpelijk dat Jordy Croux (22) nog altijd voor MVV Maastricht speelt. De Belgische buitenspeler die zijn opleiding bij RC Genk genoot, kende een prima vorig seizoen. In het eerste duel van het nieuwe seizoen nam Croux, die doelgericht is en over een prima voorzet beschikt, MVV direct weer bij de hand.


www.vi.nl/nieuws/lammers-en-lammers-blin...t-jupiler-league.htm
Discussie gesloten.
09 aug 2016 16:24
Gianni Bruno
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Jordy Croux #42
Wat is dat nou voor kut-commentaar van VI. Mogen wij hier geen fatsoenlijke spelers hebben, die het hier misschien ook nog naar hun zin hebben :S

Mestreech, door alle iewen heer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, krampioen, kyleman333
Discussie gesloten.
10 aug 2016 00:08 10 aug 2016 00:09 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Jordy Croux #43

Gianni Bruno schreef : Wat is dat nou voor kut-commentaar van VI. Mogen wij hier geen fatsoenlijke spelers hebben, die het hier misschien ook nog naar hun zin hebben :S


Ik zie het nog niet als kut-commentaar. Croux heeft eind vorig seizoen een goede reeks gedraaid en zich in de kijker gespeeld. Er werd vol lof over MVV gesproken in de Play Offs. Hetzelfde kun je neerzetten bij een FC Twente. Onbegrijpelijk dat een Ziyech daar nog speelt. Het is niet dat de club zo'n spelers niet waardig is, maar dat andere clubs hem nog niet hebben opgehaald.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
Discussie gesloten.
10 aug 2016 11:10
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Jordy Croux #44

mvv4ever schreef : Ga nu al praten met hem en kijk of je zijn contract met nog 2 jaar kunt verlengen.
Als je het nooit probeert weet je ook niet of hij het niet of wel doet.


Helemaal met je eens.
Jordy ligt nog (maar) voor 1 jaar vast.
Als je hem (nu) niet voor langere tijd vastlegt, loopt hij straks gratis de deur uit.
Dus bestuur praat nu met hem en denk niet: "kump 't vendaog neet daan kump 't mörrege.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
Discussie gesloten.
10 aug 2016 11:55
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Jordy Croux #45
Helemaal met je eens.
Jordy ligt nog (maar) voor 1 jaar vast.
Als je hem (nu) niet voor langere tijd vastlegt, loopt hij straks gratis de deur uit.
Dus bestuur praat nu met hem en denk niet: "kump 't vendaog neet daan kump 't mörrege.[/quote]

Zien we zo dom uit of is het een gebrek aan vertrouwen om te denken dat dit niet gebeurd. Ik hoop niet beide.
De extra kosten hiervan gaan natuurlijk wel af van de inhoud van `t pötsje. Net zoals de meerkosten voor het hebben van meer contract spelers en minder gehuurde spelers zoals afgelopen seizoen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden