Jordy Croux
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
Re: Jordy Croux
30 Aug 2016 18:08
Croux is naar Willem 2, zal zometeen bekend worden gemaakt. MVV was hiervan niet op de hoogte en zal dus snel moeten schakelen.
Croux, bedankt voor de twee mooie jaren en het vertrouwen in onze club. Het allerbeste en hopelijk een mooi en passend afscheid, iets wat ik bij de andere ook verwacht
Croux, bedankt voor de twee mooie jaren en het vertrouwen in onze club. Het allerbeste en hopelijk een mooi en passend afscheid, iets wat ik bij de andere ook verwacht
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
The topic has been locked.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2016 18:17Lijnsje@tappunt wrote: Croux is naar Willem 2, zal zometeen bekend worden gemaakt. MVV was hiervan niet op de hoogte en zal dus snel moeten schakelen.
Hoezo was mvv niet op de hoogte? Zij gaan akkoord met de transfersom toch?
- pinobel
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2016 18:20Tenzij hij een clausule heeft dat hij gratis weg kan naar een eredivisie-club. Zou helemaal erg zijn.Boredass wrote:Lijnsje@tappunt wrote: Croux is naar Willem 2, zal zometeen bekend worden gemaakt. MVV was hiervan niet op de hoogte en zal dus snel moeten schakelen.
- vakB
-
- Premium Member
-
30 Aug 2016 18:22 - 30 Aug 2016 18:22Boredass wrote:Lijnsje@tappunt wrote: Croux is naar Willem 2, zal zometeen bekend worden gemaakt. MVV was hiervan niet op de hoogte en zal dus snel moeten schakelen.
Dat zal hij een gelimiteerde transfersom in zijn contract hebben staan bij een verbetering naar een eredivisie club!
Last edit: 30 Aug 2016 18:22 by vakB.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2016 18:23
Clausule zal wel, gratis lijkt me sterk. Ik baal er van maar mannen, als middenmoter in de juup kun je niet anders. Zo'n jongen tekent anders niet eens bij je.
Nou hopen dat hij ieder jaar een internationale transfer maakt voor vele miljoenen, dan kan het nog leuk uitpakken.
Nou hopen dat hij ieder jaar een internationale transfer maakt voor vele miljoenen, dan kan het nog leuk uitpakken.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
30 Aug 2016 18:24
Als Croux werkelijk weg gaat verwacht ik dat Pedro en Dyon een klein contract zullen krijgen .
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2016 18:40 - 30 Aug 2016 18:42
Zie 1limburg
MVV-aanvaller Jordy Croux staat op het punt om een contract te tekenen bij Willem II. Beide clubs zijn akkoord over een overgang van de 22-jarige Belg.
Hij wordt woensdag gekeurd in Tilburg. Croux heeft een gelimiteerde transfersom in zijn huidige verbintenis, die loopt tot de zomer van 2017. De hoogte daarvan is niet bekend.
Bijzondere verkoop
Het is voor het eerst in jaren dat MVV weer een speler verkoopt. Willem II meldde zich dinsdagochtend officieel bij de Maastrichtse club. Er was al langere tijd sluimerende belangstelling voor de vleugelspits, die zich ontpopt heeft tot een van de belangrijkste spelers in de Geusselt.
Jammer zo'n gelimiteerde transfersom in het contract.
MVV-aanvaller Jordy Croux staat op het punt om een contract te tekenen bij Willem II. Beide clubs zijn akkoord over een overgang van de 22-jarige Belg.
Hij wordt woensdag gekeurd in Tilburg. Croux heeft een gelimiteerde transfersom in zijn huidige verbintenis, die loopt tot de zomer van 2017. De hoogte daarvan is niet bekend.
Bijzondere verkoop
Het is voor het eerst in jaren dat MVV weer een speler verkoopt. Willem II meldde zich dinsdagochtend officieel bij de Maastrichtse club. Er was al langere tijd sluimerende belangstelling voor de vleugelspits, die zich ontpopt heeft tot een van de belangrijkste spelers in de Geusselt.
Jammer zo'n gelimiteerde transfersom in het contract.
Last edit: 30 Aug 2016 18:42 by Mienclub1902.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2016 18:45
Als die prutsers en rodafans van 1limburg het plaatsen krijg ik hoop dat het toch niet doorgaat. Die zitten er vaker naast dan dat ze het goed hebben, vinden stemming maken belangrijker dan nieuws brengen. En dat niet alleen bij MVV of sportzaken maar in het algemeen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- mvv925
-
- Senior Member
-
30 Aug 2016 18:57
ervan uitgaande dat de transfer rond is: het zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen enkel positief punt in deze transfer, mvv krijgt een schamel bedrag, croux gaat er nauwelijks op vooruit (laten we eerlijk zijn, tegen degradatie vechten in tilburg of promotie in maastricht... hetzelfde geld zit willem 2 volgend jaar weer in de JL) en het ergste vind ik nog wel is dat we voorin nu helemaal niemand meer hebben staan die echt goed kunnen voetballen, met alle respect voor guvenc en verheijdt.. gijzen kan ik nog niet echt een oordeel over geven. en zelfs al geeft mvv pedro een contract, gaan we er nog op achteruit.
- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
30 Aug 2016 19:02
Hij gaat. Clubs zijn eruit. Gelimiteerde transfersom. So be it. Maar hoelang is het niet geleden dat wij nog een transfersom ontvingen voor een speler ???? Kom op mannen; het kan toch niemand verbazen dat er belangstelling is voor hem.
Natuurlijk is dit sportief een fikse aderlating. Maar ik blijf toch uitgaan van het halfvolle glas. Na Peeters wederom een jongen uit de Genk school die via MVV een stap maakt naar het hoogste niveau. Dit is voor de club uiteindelijk niet slecht. Het geeft aan dat talenten hier de mogelijkheid krijgen om te groeien en wat mij betreft een pluim op de hoed van onze technische staf.
Dus ik hoop daarom morgen op nog een jongen uit Genk, wellicht Pedro en een Labylle die aansluit....laot goon. We hebben er wel eens slechter voorgestaan de afgelopen jaren. !!
Hup die roeie !
Natuurlijk is dit sportief een fikse aderlating. Maar ik blijf toch uitgaan van het halfvolle glas. Na Peeters wederom een jongen uit de Genk school die via MVV een stap maakt naar het hoogste niveau. Dit is voor de club uiteindelijk niet slecht. Het geeft aan dat talenten hier de mogelijkheid krijgen om te groeien en wat mij betreft een pluim op de hoed van onze technische staf.
Dus ik hoop daarom morgen op nog een jongen uit Genk, wellicht Pedro en een Labylle die aansluit....laot goon. We hebben er wel eens slechter voorgestaan de afgelopen jaren. !!
Hup die roeie !
The following user(s) said Thank You: Huib, Brncic
- Brncic
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2016 19:07
Eens Zoewiezoe. Dat is het lot van MVV. Spelers, en zeker van het kaliber Croux, tekenen alleen meerjarige contracten met gelimiteerde transfersom erin. En met de vorm van Croux dit en afgelopen seizoen was dit te verwachten. Hoop wel dat hij nog een mooi afscheid krijgt, net als Peeters en Knops.
The following user(s) said Thank You: Huib
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2016 19:08
Ik blijf dit ook balen vinden. Voor n croux kom je naar het stadion. Daar koop je een seizoenskaart voor. En dan na 5 wedstrijd wordt hij verkocht. Het klinkt een beetje als dat je voor de gek gehouden wordt....
Wordt tijd dat de transfermarkt sluit voor begin competitie!
Wordt tijd dat de transfermarkt sluit voor begin competitie!
The following user(s) said Thank You: Sjefsjengko, itsman
- Strucht
-
- Elite Member
-
30 Aug 2016 19:08 - 30 Aug 2016 19:09
Als club kunnen we hier alleen maar trots op zijn. Croux weg, en waarschijnlijk met Pedro, Labyle en Gijzen 3 spelers terug. Vervolgens weer wat extra aflossen van onze schulden. Stapje voor stapje terug waar we thuis horen!
Last edit: 30 Aug 2016 19:09 by Strucht.
The following user(s) said Thank You: Brncic
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2016 19:10 - 30 Aug 2016 19:11
Ben het met mvv925 eens, maar dat is nu eenmaal de situatie van MVV.
Croux tekende alleen als hij een clausule in zijn contract kreeg, anders tekent zo'n speler helemaal niet bij MVV.
MVV moet wat actiever zijn en openstaan voor investeerders.
MVV doet het naar budget voorlopig sportief prima, maar het blijft afwachten. Door het vertrek van Croux wordt het er niet beter op. Genk levert momenteel geen spelers aan MVV, redenen onduidelijk...
Misschien de contacten met Andries Jonker bij Arsenal warm houden.
Croux tekende alleen als hij een clausule in zijn contract kreeg, anders tekent zo'n speler helemaal niet bij MVV.
MVV moet wat actiever zijn en openstaan voor investeerders.
MVV doet het naar budget voorlopig sportief prima, maar het blijft afwachten. Door het vertrek van Croux wordt het er niet beter op. Genk levert momenteel geen spelers aan MVV, redenen onduidelijk...
Misschien de contacten met Andries Jonker bij Arsenal warm houden.
Last edit: 30 Aug 2016 19:11 by Mienclub1902.
The following user(s) said Thank You: mvv925
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
30 Aug 2016 19:16
Jammer dat hij weg gaat tja als je spelers een contract geeft met een gelimiteerde transfersom zal het nooit wat worden hier pfff.
En ik zie de reacties al anders tekenen deze spelers niet nou laat dan maar weg want als je eerlijk bent win je er dus geen kloten mee.
Zo wordt je toch als supporter voor de gek gehouden.
Hoe hoog is dat bedrag misschien dat ik er dan anders over denk.grrrrrrrr balen balen balen
En ik zie de reacties al anders tekenen deze spelers niet nou laat dan maar weg want als je eerlijk bent win je er dus geen kloten mee.
Zo wordt je toch als supporter voor de gek gehouden.
Hoe hoog is dat bedrag misschien dat ik er dan anders over denk.grrrrrrrr balen balen balen
Time to create page: 0.356 seconds