MVV seizoen 2021-2022

01 sept 2021 17:11
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #106

Duin schreef : Ik deel de mening van veel forummers dat het vreemd is om 4 rechtsbacks in de selectie hebben, maar ben benieuwd waar deze spelers terechtkomen.
Ik heb namelijk het gevoel dat Wels deze 4 spelers (T. Zeegers, R. Zeegers, Kalala en Essers) niet als rechtback ziet.
Zo liet hij Tim Zeegers al invallen op het middenveld en lijkt Kalala me ook een speler die eerder aanvallend wordt opgesteld dan puur als back.
En Essers ziet hij misschien wel als CV.
We zullen zien de komende weken, ben benieuwd!


Ik deel dit gevoel ook Duin! Met zo'n smalle selectie (financieel niet breed dus logisch) haal je geen 4 dezelfde spelers maar ga je deze op andere plekken inzetten, dan moeten ze daar natuurlijk wel kunnen spelen.

Betreffende Tim Zeegers vond ik Tim verdienstelijker als CVM dan als RB.

Kalala kan wat mij betreft ook een linie naar voor naar RM/CM, al zou die volgens transfermarkt.com ook centraal kunnen spelen.

Mijn advies een soort 4-4-2 met ruit

Nijhuis (tot nu toe)
R. Zeegers Delferierre (of Essers) Waem Labylle
Souren
Alberg (of Kalala) Dzepar
Blummel
Ntelo Remans

Laot goon, laot goon!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jasonhum
Discussie gesloten.
01 sept 2021 17:46
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #107
Met dit materiaal zou ik 5 -3- 2 spelen

Nijhuis
Essers. Delfiere. Waem
R zeegers. Laybille
Alberg. Blummel. Dzepar
Remans. Ntelo

Centrum vond ik zwak, dus daarom een extra man en dan kan Blummel en Alberg samen , Remans is geen echte rechtsbuiten en linksbuiten hebben we helemaal niet
Ik denk ook dat we een controlerende/verdedigende middevelder missen voor 4-3-3 dus dan kun je mss beter 3 man centraal achterin zetten
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mie leef Mestreech, Sjonnie, InDoDoNnY, Jasonhum
Discussie gesloten.
01 sept 2021 17:47
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #108
Heb zo het idee dat Wels het niet zo ziet zitten in Rico Zeegers en dat hij Tim en Kalala liever op het middenveld ziet. Tim viel ook niet slecht in tegen Helmond. Mijn opstelling zou zijn:

Nijhuis

Essers Delferrière Waem. Labylle

Souren Dzepar/Kleinen

Blummel. Alberg. Ntelo

Remans

Of Ntelo en Remans switchen kan ook nog. Ik denk dat onze selectie breder is dan andere jaren, maar we missen centraal wel wat ervaring. Vraag is hoe dat uitpakt.
Discussie gesloten.
01 sept 2021 18:30
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #109
Als CV moet je toch wel wat body hebben. Ik zie daar Essers echt niet spelen. Benieuwd naar zondag.
Discussie gesloten.
02 sept 2021 00:10
InDoDoNnY
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #110

Boredass schreef : Met dit materiaal zou ik 5 -3- 2 spelen

Nijhuis
Essers. Delfiere. Waem
R zeegers. Laybille
Alberg. Blummel. Dzepar
Remans. Ntelo

Centrum vond ik zwak, dus daarom een extra man en dan kan Blummel en Alberg samen , Remans is geen echte rechtsbuiten en linksbuiten hebben we helemaal niet
Ik denk ook dat we een controlerende/verdedigende middevelder missen voor 4-3-3 dus dan kun je mss beter 3 man centraal achterin zetten


Precies mijn gedachte!
Discussie gesloten.
02 sept 2021 07:45
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #111
Ik ga hier geen opstelling neer zetten,maar ben er van overtuigt dat er een ervaren CV moet komen anders ga je achterin heel veel problemen krijgen in de organisatie.
Ik snap het ook niet dat er niet vol ingezet is op een geroutineerde laatste man!
Hier laat men volgens mij een flinke steek vallen…laat ik maar ongelijk krijgen maar ben er bang voor….mvrgr Opa.

....
Discussie gesloten.
02 sept 2021 08:08
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #112
MVV heeft een tijdje onderhandeld met Steffen Schäfer. Hij kreeg zelfs een week langer bedenktijd. Uiteindelijk niet gekomen en is er ook geen andere centrale verdediger gekomen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
02 sept 2021 08:45
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #113
Met het oog op het 4-2-3-1 systeem dat Wels regelmatig bij Oss speelde zou ik tot de volgende opstelling komen:

Ntelo

Alberg - Blummel - Remans

Džepar/Souren - Kleinen

Labylle - Waem - Delferierre - Essers

Nijhuis
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
02 sept 2021 13:27
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #114
antwoord op alle van Gaaltjes :whistle: ;

wie kende en had ooit gedacht wie Buikema, Platvoet, Bouma en Landzaatje waren en hoe ze zouden spelen ?
Allemaal destijds "overbodig" of buiten de boot gevallen bij hun cluppie...:thinking:

Zelfde es toen die Mestreechse koejonges wie de Kuuper, dee vaan Braken en Smeets en num ze mer op 't moste doen...
sjeete aoch de mieste zeeve kleuere stroont... jao tog ?
dougde 't aoch neet....
En wie gruuts waore veer, iech tenminste , wie iech en get aandere badjakkers um middernach de speulersbös opwachte naotot ze e stierke hadde gewonne met uzze trots Rene Trost ;)



laote veer daan effe ezzebleef zwiege...
noonk Klaos röstig zien werrek doen...
en euver e haaf jäörke niks neet deurepiezele
mer zinge "boe is dat fieske..?"



en es eine tog onrös moot stooke ...laot dat euver aon dee St Gerlach Klophings...:P
Banneu Roels in 't Ardennees gefluuster :thumbsup:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan
Discussie gesloten.
02 sept 2021 13:45
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #115

LRB schreef : antwoord op alle van Gaaltjes :whistle: ;

wie kende en had ooit gedacht wie Buikema, Platvoet, Bouma en Landzaatje waren en hoe ze zouden spelen ?
Allemaal destijds "overbodig" of buiten de boot gevallen bij hun cluppie...:thinking:

Zelfde es toen die Mestreechse koejonges wie de Kuuper, dee vaan Braken en Smeets en num ze mer op 't moste doen...
sjeete aoch de mieste zeeve kleuere stroont... jao tog ?
dougde 't aoch neet....
En wie gruuts waore veer, iech tenminste , wie iech en get aandere badjakkers um middernach de speulersbös opwachte naotot ze e stierke hadde gewonne met uzze trots Rene Trost ;)



laote veer daan effe ezzebleef zwiege...
noonk Klaos röstig zien werrek doen...
en euver e haaf jäörke niks neet deurepiezele
mer zinge "boe is dat fieske..?"



en es eine tog onrös moot stooke ...laot dat euver aon dee St Gerlach Klophings...:P
Banneu Roels in 't Ardennees gefluuster :thumbsup:


Kinne ver eus neet weer 'ns beij ein goeje veur dit soort spandeuk en acties? Dat waore toch wel de jaore dat de kwaliteit aoch neet altied euverheelt mer de passie der wel volle bak in zaot!

Laot goon, laot goon!
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB
Discussie gesloten.
02 sept 2021 13:59
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
MVV seizoen 2021-2022 #116

Boredass schreef : Met dit materiaal zou ik 5 -3- 2 spelen

Nijhuis
Essers. Delfiere. Waem
R zeegers. Laybille
Alberg. Blummel. Dzepar
Remans. Ntelo

Centrum vond ik zwak, dus daarom een extra man en dan kan Blummel en Alberg samen , Remans is geen echte rechtsbuiten en linksbuiten hebben we helemaal niet
Ik denk ook dat we een controlerende/verdedigende middevelder missen voor 4-3-3 dus dan kun je mss beter 3 man centraal achterin zetten


Ik ben het met je eens dat we met dit materiaal 5-3-2 of 3-5-2 het meest logische is. Met Alberg kort achter de spitsen Remans en Ntelo. Blummel een vrije rol vanaf rechts. Het voordeel ook is dat je aanvallend positie kan wisselen.

Op het middenveld staat dan Alberg op 10, gevormd met een fitte Dzepar en verder afwisselend met Kleinen of Souren. Verder had ik nog gehoopt op een ervaren controlerende middenvelder, type Daemen/Ippel en een ervaren centrale verdediger. Een linksbuiten hebben we ook niet. Dus 4-3-3 met Remans als linksbuiten zie ik niet zitten.
Al zou Alberg ook wel vanaf links kunnen spelen, maar zie hem liever als 10.
Discussie gesloten.
02 sept 2021 14:17
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #117

Mie leef Mestreech schreef :

Boredass schreef : Met dit materiaal zou ik 5 -3- 2 spelen

Nijhuis
Essers. Delfiere. Waem
R zeegers. Laybille
Alberg. Blummel. Dzepar
Remans. Ntelo

Centrum vond ik zwak, dus daarom een extra man en dan kan Blummel en Alberg samen , Remans is geen echte rechtsbuiten en linksbuiten hebben we helemaal niet
Ik denk ook dat we een controlerende/verdedigende middevelder missen voor 4-3-3 dus dan kun je mss beter 3 man centraal achterin zetten


Ik ben het met je eens dat we met dit materiaal 5-3-2 of 3-5-2 het meest logische is. Met Alberg kort achter de spitsen Remans en Ntelo. Blummel een vrije rol vanaf rechts. Het voordeel ook is dat je aanvallend positie kan wisselen.

Op het middenveld staat dan Alberg op 10, gevormd met een fitte Dzepar en verder afwisselend met Kleinen of Souren. Verder had ik nog gehoopt op een ervaren controlerende middenvelder, type Daemen/Ippel en een ervaren centrale verdediger. Een linksbuiten hebben we ook niet. Dus 4-3-3 met Remans als linksbuiten zie ik niet zitten.
Al zou Alberg ook wel vanaf links kunnen spelen, maar zie hem liever als 10.


Mer is Dzepar fit? Of wienie kump deej trök? :O

Laot goon, laot goon!
Discussie gesloten.
02 sept 2021 14:43
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
MVV seizoen 2021-2022 #118

SjengSjo schreef :

Mie leef Mestreech schreef :

Boredass schreef : Met dit materiaal zou ik 5 -3- 2 spelen

Nijhuis
Essers. Delfiere. Waem
R zeegers. Laybille
Alberg. Blummel. Dzepar
Remans. Ntelo

Centrum vond ik zwak, dus daarom een extra man en dan kan Blummel en Alberg samen , Remans is geen echte rechtsbuiten en linksbuiten hebben we helemaal niet
Ik denk ook dat we een controlerende/verdedigende middevelder missen voor 4-3-3 dus dan kun je mss beter 3 man centraal achterin zetten


Ik ben het met je eens dat we met dit materiaal 5-3-2 of 3-5-2 het meest logische is. Met Alberg kort achter de spitsen Remans en Ntelo. Blummel een vrije rol vanaf rechts. Het voordeel ook is dat je aanvallend positie kan wisselen.

Op het middenveld staat dan Alberg op 10, gevormd met een fitte Dzepar en verder afwisselend met Kleinen of Souren. Verder had ik nog gehoopt op een ervaren controlerende middenvelder, type Daemen/Ippel en een ervaren centrale verdediger. Een linksbuiten hebben we ook niet. Dus 4-3-3 met Remans als linksbuiten zie ik niet zitten.
Al zou Alberg ook wel vanaf links kunnen spelen, maar zie hem liever als 10.


Mer is Dzepar fit? Of wienie kump deej trök? :O


Wat iech begreepe höb, is dat Dzepar geopereerd mot weure. Dus vrees dat dee nog wel eve dr oet ligk.
Discussie gesloten.
02 sept 2021 14:56
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #119
Werd toen gezegd 4 tot 6 weken helaas….mvrgr Opa.

....
Discussie gesloten.
02 sept 2021 20:55
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #120
LRB .

Buikema ,Platvoet ,Landzaat ,Bouma voetbalden bij PSV ,AZ in de top van de eredivisie in die tijd waren jong en haalden juist niet de top bij hun club .

Dat kun je niet verglijken met spelers die nu buiten de boot vallen bij Roda jc een club uit de KKD zoals ,Remans of Souren van Roda jc of Waem uit de jeugd van Antwerpen of Rick Zeegers uit de jeugd van Psv nooit gespeeld in Psv 1.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.468 seconden