MVV seizoen 2021-2022

06 aug 2021 12:21
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #76
Helemaal eens met wat hier vermeld wordt, kritiek is goed en geen probleem, maar steeds terugvallen op gedane zaken lost niets op en wekt eerder ergenis op hier op het forum! Wat voor ons ligt is veel belangrijker dan iets waar we niets meer aan kunnen veranderen. Op naar de eerste overwinning tegen Utrecht!
Discussie gesloten.
06 aug 2021 12:44
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #77
Een forum is er om te discussiëren, echter vind ik ook dat er ook een grens zit aan het blijven zeuren en zaniken over alles wat MVV doet.
De grens wordt bewaakt door de moderators. Het moet ook niet zo zijn dat alle discussies afgekapt worden. Iedereen mag een mening hebben. We hoeven het niet altijd eens te zijn.
Discussie gesloten.
06 aug 2021 12:47
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #78
Er zijn er schijnbaar veel die zich ergeren aan kritiek op de organisatie mvv.

Misschien moeten die mensen die zich ergeren aan die kritiek eens nadenken waar dit vandaan komt!

Als er zoveel mensen zijn die kritiek hebben of zoals ik argwanend zijn heeft dit ook een reden.
Als een organisatie lekker loopt is er ook geen kritiek als je ieder jaar dezelfde fouten maakt krijg je van zelf er genoeg van.

Het is al decennia’s een rommel op kantoor ook op bestuurlijk niveau en dan zul je er extra aan moeten trekken om te zorgen dat mensen weer vertrouwen in je krijgen.

Een simpel mailtje beantwoorden lukt vaak al niet!
Selectie nooit op tijd klaar zelfs niet profvoetbalwaardig!
Ieder jaar gezeik over de stoeltjes!
Ieder jaar een nieuw 5 jaren plan!
Jeugd academie top idee maar een uitwerking en doelen?
En zo kan ik nog uren door gaan.

Ik hoop van harte dat dit ooit gaat veranderen en misschien zelfs wel met deze mensen aan het roer maar in mijn geval laat het eerst maar eens zien de sprookjes ben ik nu wel zat!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
06 aug 2021 13:00
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #79
Ik lees toch duidelijk in de brief van de voorzitter dat er een aantal essentiële zaken zijn veranderd of op weg zijn te veranderen, ik snap dus niet dat we nu daar weer over moeten beginnen! Idd het komt een beetje laat voor ons gevoel maar ze zijn bezig en daar gaat het om. Neem aan dat niemand staat te wachten op taferelen die bij Aken-noord plaatsvinden!
Discussie gesloten.
06 aug 2021 16:55
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #80

Hartmans1973 schreef : Er zijn er schijnbaar veel die zich ergeren aan kritiek op de organisatie mvv.

Misschien moeten die mensen die zich ergeren aan die kritiek eens nadenken waar dit vandaan komt!

Als er zoveel mensen zijn die kritiek hebben of zoals ik argwanend zijn heeft dit ook een reden./quote]

Hoeveel zijn er dan die zich zo ergeren? Waar baseer je dat op? Het zijn maximaal 10 personen hier op dit forum die ik tot deze groep bereken. En dat is nou net het probleem. Die 10 man overschatten zichzelf zodanig dat ze denken dat ze een grote groep zijn en 'de mening van de MVV supporter' vertegenwoordigen!

Ken je de mening van die 1500 andere mensen die wekelijks in de Geusselt zitten? En al die andere MVV supporters die om wat voor reden dan ook niet in het stadion zitten? En alle stille meelezers die geen zin hebben om zich in dit soort discussies te mengen?

Discussie gesloten.
06 aug 2021 17:37
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #81
Dank dat je het even vraagt tja als je ouder wordt en al 41 jaar naar mvv gaat spreek je heel veel supporters en ja ik weet uit gesprekken dat mvv nog wel leeft bij heel veel van die supporters maar ook dat er al heel veel zijn afgehaakt door het amateurisme van deze club en dat er heel veel gaan afhaken als het zo blijft voortduren tja niet leuk om te horen maar wel de realiteit.

Weet je diegene die zich nog kritisch uitlaten zijn nog betrokken bij de club.

Er zijn d’r heel veel die mvv volgen maar geen stap meer in het stadion zetten zie die ooit maar eens terug te winnen daar is meer voor nodig dan een” blog schrijven “
Dan moet je vertrouwen terug winnen en prestaties laten zien.

Ik zie geen verbetering serker nog het lijkt ieder jaar minder te worden.

Ik vraag me ook oprecht af waarom jij je geroepen voelt om op ieder kritisch stukje te reageren daar zie ik dan weer het nut niet van in.

We willen allemaal een mvv zien wat hoge ogen gooit maar ik zie geen visie zelfs het jeugdplan als er al een plan is. Zet er doelen aan vast niet gehaald mensen die het wel kunnen dit is te vrijblijvend maar dat is mijn mening!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie
Discussie gesloten.
06 aug 2021 17:43
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #82
Toffe reactie Duin maar ik kan het nu even niet laten te reageren op jouw reactie, waarbij je 9 van de 10 keer iemand afkraakt zoals je ook al eerder bij mij deed omdat je berichten maar half leest.

Lijnsje heeft altijd een goede inbreng en ook altijd onderbouwt, bij jou krijg ik vaak het idee dat je gewoon een andere mening wilt hebben om maar te kunnen reageren.

Om nu te zeggen dat de 10 man zich hier op het forum overschatten vind ik erg ver gaan want het is een forum. Je bent het er mee eens of niet. Maar speel het niet telkens op de man en weerleg de punten dan.
De blog van Joris is gewoon mosterd na de maaltijd en enkel open deur intrappen. De goede man had zich de tijd kunnen besparen om dit te schrijven en gewoon beter onzichtbaar kunnen blijven, zoals hij eigenlijk altijd is.

Maar nogmaals Duin, vaak krijg ik bij jou het gevoel dat je perse een andere mening moet hebben om maar dwars te kunnen liggen en gerespecteerde forumleden aan te vallen. Dat is mijn gevoel wat ik vaak bij jouw berichten krijg
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Boer458, Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
06 aug 2021 19:11 06 aug 2021 19:13 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #83
Beste Duin, Ik begin me te irriteren. Je manier van reageren geeft er op het eerste oog blijk van dat je vol bent van jezelf. En dan maar afgeven op een Napoleon op zijn posts. Je zit net zo goed continue mede forumleden af te vallen. Lijkt wel je in het bestuur of in de ledenraad zit. Continue mvv verdedigen, positief praten en te doen alsof je alles begrijpt wat zich binnen de mvv organisatie of andere organisaties afspeelt.

Ben er zeker van dat velen hier niet meer komen omdat ze of afgezeikt zijn geworden of bang zijn om te worden afgezeikt. Omdat er geen open en mooie discussies meer zijn (al zeg ik overigens niet direct door jou alleen). Zie vele namen hier nooit meer terug, dat is een teken.

Dat sommigen hier reageren, geeft aan dat ze om mvv geven, of ze alleen maar negatief praten of niet. Velen zijn namelijk inmiddels zowel al van forum alswel compleet bij mvv afgehaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Boer458, Hill28, Lijnsje@tappunt, Sjarel
Discussie gesloten.
07 aug 2021 12:40 07 aug 2021 12:41 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #84
Als ik het interview van Reginald thal kijk krijg ik op een of andere manier het gevoel tussenjaar nr?
Ondanks dat denk ik wel dat we goed bezig zijn.
Vooral als ik kijk naar de luchtkastelen van achennord, dan ben ik blij met onze verouderde geusselt en heb ik nog steeds de hoop dat het ooit wel goed komt.
Discussie gesloten.
07 aug 2021 14:05
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 508
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #85
Aachen Nord heet aol jaore las vaan gruutheidswaanzin en waor zoonder gemeintesteun aol lang failliet. Ut idiote is tot dat circusgebouw un finansjeel risico is veur de gemeinte en daor door kinne ze neet aanders es geld in die bojemloos put blieve duije. Jao de Geusselt is aajd en un nuij stadion zow sjoen zien, mer wel op verantwoorde wijs aofgedek door sponsors
Discussie gesloten.
07 aug 2021 17:00 07 aug 2021 17:01 door Zwegel.
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #86

mvvke4life schreef : Als ik het interview van Reginald thal kijk krijg ik op een of andere manier het gevoel tussenjaar nr?


Moet je daar het interview met Thal voor gezien hebben ?
Wat had je dan verwacht ?
Persoonlijk denk ik ook dat we niet bij de eerste 10 zullen komen.
Geld blijft het probleem .........
Maar wel de aanvraag voor de coronasteun laten slingeren......
Discussie gesloten.
07 aug 2021 19:57
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #87

Zwegel schreef :

mvvke4life schreef : Als ik het interview van Reginald thal kijk krijg ik op een of andere manier het gevoel tussenjaar nr?


Moet je daar het interview met Thal voor gezien hebben ?
Wat had je dan verwacht ?
Persoonlijk denk ik ook dat we niet bij de eerste 10 zullen komen.
Geld blijft het probleem .........
Maar wel de aanvraag voor de coronasteun laten slingeren......


Moet je dan dit bericht nog eens delen? Ik denk dat we ondertussen wel weten dat we de NOW regeling vergeten zijn. Het overige wat je deelt is ook meerdere malen gecommuniceerd door andere forumleden. Het blijft toch lastig voor het gemiddeld forumlid eens ergens positief over te zijn….
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
21 aug 2021 13:50
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #88
Keeper:Nijhuis
RB:Zeegers (Een van de 2)
CV:Waem met Delferriere
LB:Labylle

RH:Kleinen
CM:Souren
LH:Džepar

RB:Blummel
Spits:Ntelo
LB:Remans

Mocht Remans en Souren komen, denk ik dat dit het vast elftal gaat worden mits er niks bij gaat komen voor de rest en iedereen fit en geen blessures oploopt.
Opzich is dit toch wel een redelijk selectie waar je zeker rond de 12de plaats zou kunnen en moeten eindigen.
Discussie gesloten.
22 aug 2021 21:42
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #89
Net gelezen op oda prikbord. Gisteravond zou Mart remans bij het stadion in elkaar geslagen zijn. Aangezien er een filmpje van is gemaakt lijkt me dit een heel treurige move van zgn supporters daar. Hoe diep kunnen die nu nog zakken. Foifoifoi.
Discussie gesloten.
22 aug 2021 22:15 22 aug 2021 22:18 door Mestreech1902.
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #90
Lees dan ook even verder en dan zie je dat het wss in Kerkrade gebeurd is door *oda "supporters".. en nog een stukje verder dat het mogelijk Mart niet is..

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.498 seconden