MVV seizoen 2021-2022

11 juli 2021 16:11
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
MVV seizoen 2021-2022 #31
Mocht Deom verkocht worden, dan komt er ook geld binnen en komt zijn salaris vrij (hij zal de duurste speler zijn qua salaris). Daar kun je ook leuke spelers van halen, net zoals met Schroijen afgelopen winter.
Discussie gesloten.
11 juli 2021 18:29 11 juli 2021 18:38 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #32
Het is altijd onrustig weken voor de start nu niet anders , de spelersmarkt wordt bepaald door makelaars en die zoeken de beste plekjes voor hun spelers want daar zit ook en hele batterij aan gedoe achter , spelers , ouders , vertrouwenspersonen ...ze willen allemaal de beste plek en deal . En ook heel goed te snappen van hun kant .

MVV kan op dit moment als je goed bent 3K bruto bieden , exclusief ! Als er nog een beetje extra geld komt kan je nog wat schuiven

Belangrijkste is een spits en een goede keeper , de 2 belangrijkste spelers in je elftal ! De een maakt de goals de andere houdt ze tegen !! Klinkt heel simpel maar denk maar een terug aan goede spitsen en goede keepers bij MVV dan snap je t direct .
Bouw daar t elftal om .... hoop dat Deom blijft trouwens , bepalend in de as en niet te vervangen als hij gaat met t huidige budget !!

Komende tijd wordt t een komen en gaan , ik verwacht wel iets van die technisch manager die moet wel iets extras gaan brengen dat mag je van hem verwachten vind ik .

De best deals echter maken we vaak in de winterstop , ook afgelopen jaar Blummel en Surmeli zijn echte basis spelers ....

Wat me buiten de selectie zorgen baart is toch echt wel het stijgend aantal besmettingen ... en dan moet de herfst nog komen ....Het virus heeft ons goed in de greep en wedstrijden zonder publiek moeten we niet uitsluiten !!!

Nog 4 weken tot match 1 ... het zal meer op goed geluk zijn wat wordt aangeboden dan echt een team wordt samengesteld wat er staat . Wels gaat t zwaar krijgen in Maastricht dat weet ik zeker , men is veel kritischer dan in Oss . Echter wat ik begreep van iemand die Wels goed kent en met hem heeft samengewerkt dat t een goede vent is en heel leergierig( dat heb ik al eerder geplaatst) ... alleen dat laatste baart me zorgen . Als je trainer van MVV wordt dan mag je zeker leren maar je moet er eigenlijk staan .... maar t blijft sport en je kunt veel trainer maar trainer om wedstrijden te winnen zo werkt t helaas niet !

Komende 4 weken , lekkere Caribische salsa op de transfer markt met hopelijk 25 graden plus weken dan ben ik in mijn element .

Wordt vervolgd !!
Discussie gesloten.
14 juli 2021 18:51
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #33
Vandaag wederom een blik tester opgedaan waaronder een spits met CL ervaring , maar het heeft niet geholpen want men verloor met 3-0 van Almere.
Discussie gesloten.
14 juli 2021 19:04
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #34
Winnen of verliezen is in dit stadium helemaal niet relevant. Het is niet zo vreemd dat je verliest met een elftal dat nog nooit samen op het veld heeft gestaan, tegen een Almere dat al een basis heeft.

Je zult op zoek moeten naar spelers die je elftal sterker kunnen maken. Die wil je graag in een wedstrijd in actie zien. Dat is het hele principe van testen. Trotman en Bourdhouxe lijken me 2 potentiële kanshebbers.
Als je die op basis van deze wedstrijd kunt toevoegen aan je selectie is het een nuttige wedstrijd geweest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
14 juli 2021 19:09
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #35
Jammer. Maar champions league zit er voorlopig toch niet in.
Eerst.maar eens linkerrijtje KKD, dat wordt al een uitdaging...
Met deze selectie althans....
Discussie gesloten.
14 juli 2021 19:21
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #36

Duin schreef : Winnen of verliezen is in dit stadium helemaal niet relevant. Het is niet zo vreemd dat je verliest met een elftal dat nog nooit samen op het veld heeft gestaan, tegen een Almere dat al een basis heeft.

Je zult op zoek moeten naar spelers die je elftal sterker kunnen maken. Die wil je graag in een wedstrijd in actie zien. Dat is het hele principe van testen. Trotman en Bourdhouxe lijken me 2 potentiële kanshebbers.
Als je die op basis van deze wedstrijd kunt toevoegen aan je selectie is het een nuttige wedstrijd geweest.


Dat vind ik juist 2 spelers waarvan je weet wat ze kunnen en je niet hoeft te testen. Ik hoop ook niet dat ze deze gaan vastleggen.
Discussie gesloten.
15 juli 2021 08:49
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #37
Wat men ook wel eens vergeet, is dat het testen ook bedoeld is om spelers nog niet te hoeven betalen.
Als je iemand 2 weken kunt testen, ipv onder contract te hebben, hoef je deze nog niet te betalen.
Discussie gesloten.
17 juli 2021 09:02 17 juli 2021 09:09 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #38
De selectie nu:

Thijmen Nijhuis
Rowen Koot (?)

Rico Zeegers
Tim Zeegers
Matteo Waem
Ermin Cavcic

Kürsad Sürmeli
Marko Kleinen
Thomas van Bommel
Kai Bösing
Orhan Dzepar

Sven Blummel
Milo Delrock
Twan Visser

Achterin en voorin nog stevig werk aan de winkel voor Ronny. En een spelmaker is ook nog wenselijk. Komende twee weken gaan we het zien, maar ik schat zo in dat de selectie nog niet compleet is als we naar Jong Utrecht afreizen. Dat zie je overigens bij veel teams nu. Alleen FC Emmen en Volendam hebben zich volgens mij echt goed versterkt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Burgundian043
Discussie gesloten.
17 juli 2021 09:58
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #39

Brncic schreef : De selectie nu:

Thijmen Nijhuis
Rowen Koot (?)

Rico Zeegers
Tim Zeegers
Matteo Waem
Ermin Cavcic

Kürsad Sürmeli
Marko Kleinen
Thomas van Bommel
Kai Bösing
Orhan Dzepar

Sven Blummel
Milo Delrock
Twan Visser

Achterin en voorin nog stevig werk aan de winkel voor Ronny. En een spelmaker is ook nog wenselijk. Komende twee weken gaan we het zien, maar ik schat zo in dat de selectie nog niet compleet is als we naar Jong Utrecht afreizen. Dat zie je overigens bij veel teams nu. Alleen FC Emmen en Volendam hebben zich volgens mij echt goed versterkt.


Heeft die Mami eigenlijk ook een contract of is/was dat een testspeler?
Discussie gesloten.
17 juli 2021 09:59 17 juli 2021 10:02 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #40
Die is toch aangetrokken vanuit de jeugd 021 vanuit Venlook?….mvrgr Opa.

....
Discussie gesloten.
17 juli 2021 11:54
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #41

Brncic schreef : De selectie nu:

Thijmen Nijhuis
Rowen Koot (?)

Rico Zeegers
Tim Zeegers
Matteo Waem
Ermin Cavcic

Kürsad Sürmeli
Marko Kleinen
Thomas van Bommel
Kai Bösing
Orhan Dzepar

Sven Blummel
Milo Delrock
Twan Visser

Achterin en voorin nog stevig werk aan de winkel voor Ronny. En een spelmaker is ook nog wenselijk. Komende twee weken gaan we het zien, maar ik schat zo in dat de selectie nog niet compleet is als we naar Jong Utrecht afreizen. Dat zie je overigens bij veel teams nu. Alleen FC Emmen en Volendam hebben zich volgens mij echt goed versterkt.


Weliswaar nog niet officieel bevestigd, maar we krijgen nog 3 spelers van Luik. Allan Delferrière een CV die al een paar wedstrijden bij het eerste erop heeft zitten. Ntelo is een spits en Kalala een rechtsback. Dat geeft al weer meer ademruimte.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043
Discussie gesloten.
03 aug 2021 21:22
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #42
Selectie MVV nu:
21 spelers

Jeugd MVV:
Adam Mami, Bob Nijsten,Milo Delrock,Ermin Cavcic,Twan Visser, Tim Zeegers,Marko Kleinen,Thomas van Bommel.
Gehuurd:
Lucas Kalala, Simon Libert,Allan Delferriere, Mitchy Ntelo,Thijmen Nijhuis, Romain Matthys,,Marciano Aziz.


Leroy Labylle, Orhan Džepar,Matteo Waem,Kai Bösing, Sven Blummel, Rico Zeegers.
Discussie gesloten.
04 aug 2021 08:59
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #43
Paar daagjes voor de start van de competitie . Tegen Jong Utrecht moet je gewoon met 3 punten starten dat ben je als MVV aan je stand verplicht

Met Labylle erbij die staat op de selectie foto en ook nog Surmeli . Daar is nog geen officieel bericht van dat deze weg is . ( wellicht komt dat vandaag nog)

Er is genoeg tijd geweest voor de voorbereiding , dus geen excuses of mitsen en maren . We verwachten resultaten en we hebben tenminste een trainer die altijd wil winnen ( in tegenstelling tot zijn collega's ??? )
Discussie gesloten.
05 aug 2021 16:26
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #44
Blog Marcel Jöris, voorzitter Stichting MVV Maastricht

Donderdag 05 augustus 2021

Vernieuwing en professionalisering: de positieve flow van MVV !

Afgelopen seizoen

Het seizoen 20/21 was er een om snel te vergeten. Voetbal zonder publiek is als friet zonder mayonaise of pasta zonder saus. Kleurloos, flauw, niet zoals we dat graag willen. Dat heeft zeker mede invloed gehad op de sportieve prestaties. Want wat hebben we jullie supporters gemist! In de eerste seizoenshelft liep het niet lekker. En even een klein uitstapje: dat gold ook voor het administratieve proces op kantoor. Het missen van NOW2 is natuurlijk een kapitale fout en daar wil ik niet omheen praten. Wel zijn meteen stappen gezet in personele zin en is de administratie uitbesteed aan een professioneel bedrijf, zodat dergelijke dingen nooit meer kunnen gebeuren. Leren van fouten is belangrijk. Ook op het veld. Na diverse aanpassingen in de selectie draaiden we een erg goede 2e seizoenshelft. Als je alleen voor die helft de ranglijst opmaakt komt MVV zelfs op de 3e plaats. Toch zeker een compliment waard aan spelers en technische staf.

MVV Academy

Na de winterstop hebben we op meer fronten flink doorgepakt. Veel werk achter de schermen in eerste instantie. Dat is voor de buitenwacht niet zichtbaar waardoor soms het beeld ontstond dat er niets gebeurde. Het eerste concrete wapenfeit was de opzet van de MVV Academy, gepresenteerd in het voorjaar. De visie om duurzaam te investeren in de jeugdopleiding is vertaald in een stevige organisatiestructuur met een meerjarenplan als basis. Daarbij is onze ervaren man Ron Elsen naar voren geschoven als de manager die hiermee fulltime aan de slag gaat. Een klus die hem op het lijf geschreven is. Robbie Servais sluit aan als trainer. En natuurlijk de vele onmisbare vrijwilligers die alle jeugdteams begeleiden. Dat alles ondersteund door een adviesgroep. Ook hier dus een professionalseringsslag.

Nieuwe structuur, RvC en investeerder

Iedereen heeft op onze website al de achtergronden van de pas afgeronde structuurwijziging kunnen lezen. Een belangrijke vernieuwing gericht op een betere toekomst. Door de transparantere verhoudingen in de nieuwe juridische structuur zijn we toegankelijker voor mogelijke investeerders. Op social media lees ik commentaren uit de omgeving waarbij men zich afvraagt waar die investeerder blijft en of we hier wel mee bezig zijn? Ik kan u verzekeren dat meerdere partijen belangstelling tonen. En ook dat we gesprekken voeren. Echter, in alle gevallen waar besprekingen nog niet richting afronding gaan, wordt geheimhouding geëist. Dat hebben we uiteraard te respecteren, anders doe je gewoon geen zaken. Bij andere clubs zien we voorbeelden van het voortijdig uitlekken van informatie en dat leidt dan tot het afketsen van een deal. In het bewaren van vertrouwelijkheid zijn we dus erg secuur. Daardoor lijkt het voor de omgeving alsof niets gebeurt. Het tegendeel is dus waar. Bovendien geldt hier zorgvuldigheid. Andere partijen goed leren kennen, verwachtingen afstemmen, risico’s en kansen goed inschatten alvorens de laatste handtekening te zetten. Dergelijke processen vergen tijd en dus geduld van onze fans en sponsoren. Beter goed en duurzaam, dan snel en teleurstellend. Dat is ons devies.
Bij de nieuwe structuur hoort ook een nieuw orgaan in de club: de Raad van Commissarissen. Voor het eerst in haar 119-jarig bestaan heeft MVV een RvC: een toezichthoudend en adviserend orgaan richting directie. Met de eerste samenstelling zijn we erg blij, getuige ook de vele positieve reacties. Hans Verwijlen en Onno Hoes brengen beiden een ruime ervaring als toezichthouder mee, een goed netwerk en bovenal prima bruikbare kennis. Opnieuw een vorm van professionalisering. Overigens is er statutair ruimte voor extra commissarissen, bv voorgedragen door een eventuele nieuwe aandeelhouder. Voor het bestuur van de stichting betekent dit alles bewust een stapje naar de achtergrond. De stichting gaat zuiver de rol van aandeelhouder vervullen. De vereniging is als houder van het ‘gouden aandeel’ formeel in de positie gebracht dat ze vooral de kernwaarden van de club bewaakt.

Horeca

Vernieuwing ook ten aanzien van de horeca in het hele stadion. Met Yvey halen we een professionele horeca ondernemer in huis. Yvey gaat zowel de business club als de verkooppunten in het stadion exploiteren. Voor MVV een lucratief contract. Yvey investeert in de volledige vernieuwing van onze business club. Dat wordt voor onze sponsoren en bezoekers een totaal andere beleving, echt passend bij de sfeer van Maastrichtse cafés. Uiteraard is dit allemaal tot stand gekomen in goed en constructief overleg met Veer zien MVV. Zij hebben vele jaren met grote inzet en succes de verkooppunten in het stadion gerund. Daarvoor zijn we hen enorm dankbaar. De opbrengst die ze genereerden kwam altijd ten goede aan de club, nogmaals chapeau! Ik weet dat Veer zien MVV bezig is met prachtige nieuwe plannen. Het presenteren daarvan laat ik echter graag aan henzelf over, die eer verdienen ze alleszins!

Commercie

Het afgelopen ‘corona-jaar’ was voor onze commerciële mensen echt afzien. Begrijpelijk dat sommige sponsoren noodgedwongen moesten afhaken, hopelijk tijdelijk. En oh wat was het lastig om nieuwe sponsoren aan te trekken. Met keihard werken en de nodige creativiteit is toch veel gerealiseerd. De creativiteit had zijn hoogtepunt met het tot stand komen van een uniek shirt. Uniek in het Nederlandse voetbal. Nooit eerder vertoond dat zes bedrijven gezamenlijk op de voorkant van een voetbalshirt prijkten. Met dank ook aan de KNVB die hiervoor toestemming verleende. En natuurlijk nog meer dank aan de sponsoren die hieraan deelnamen.
De zoektocht naar een ‘normale’ hoofdsponsor voorop heeft uiteindelijk geresulteerd in het prachtige shirt voor 21/22 waar onze sponsor “SUPERGAME’ echt niet te missen is. Fantastisch dat zij instappen en even fantastisch dat onze trouwe sponsoren achterop hun contract verlengen.
Dat waren meteen de laatste deals waar onze commerciële man Tom Daemen zijn bijdrage aan leverde. Tom heeft op zijn eigen initiatief inmiddels afscheid genomen van MVV en zet zijn carrière voort in het bedrijfsleven bij een sanitair groothandel. Jammer dat Tom ons verlaten heeft. Vanaf deze plaats: Tom, een grand merci en veel succes in je verdere loopbaan. In de Geusselt blijf je altijd welkom!

Voetbal

Met alles wat tot nu toe de revue passeerde zou je bijna vergeten dat we een voetbalclub zijn. En ook op voetbaltechnisch gebied veel vernieuwing. Als donderslag bij heldere hemel kwam uitgerekend op Hemelvaartsdag het bericht van Darije Kalezic dat hij MVV ging verlaten. Erg jammer maar natuurlijk een te respecteren besluit. Zo vlak voor een nieuw seizoen was er geen tijd te verliezen. Snel en daadkrachtig is meteen geschakeld tussen bestuur en directie. Nog dezelfde dag hadden we enkele namen voor de opvolging en 2 dagen later zaten we samen in eerste gesprekken. Het resultaat daaruit is inmiddels bekend: Klaas Wels als nieuwe hoofdtrainer. Al in het eerste gesprek hadden we daar een goed gevoel bij. Klaas past binnen het DNA en de toekomstvisie van MVV. Na het vertrek van Regillio Vrede is Maurice Verberne als assistent aangetrokken, een oude bekende. Aan de technische kant werd alles nog completer door de aanstelling van Ronny van Geneugden als technisch manager. Aan deze technische staf de uitdagende opdracht om een evenwichtige selectie samen te stellen binnen de kaders van het beschikbare budget. En zolang we nog geen extra financiële middelen hebben aangetrokken blijft het budget beperkt. Hier dus ook de nodige creativiteit. Maar dat is Klaas en Ronny wel gegeven. Met hun netwerken in met name België en Nederland en hun goede kijk op talent kan het wel eens een heel interessant seizoen worden.
Laten we vooral hopen dat de overheid en KNVB ons toestaan om vanaf het begin van het nieuwe seizoen weer met publiek te voetballen. Lege tribunes ben je snel zat. Onze supporters als 12e man hebben we echt nodig. Dus voor degene die nog twijfelt: bestel die seizoenkaart nu meteen en zorg dat je erbij bent. Pas dan krijgen we wedstrijden om van te smullen. De frieten zijn dan weer zoals we ze in Maastricht het liefste hebben: ‘mèt sajs en mayonaise’, sjus wie op de Mèrret !!

www.mvv.nl/nieuws/blog-marcel-joris-voor...hting-mvv-maastricht
Discussie gesloten.
05 aug 2021 16:36
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #45
Na diverse aanpassingen in de selectie draaiden we een erg goede 2e seizoenshelft. Als je alleen voor die helft de ranglijst opmaakt komt MVV zelfs op de 3e plaats. Toch zeker een compliment waard aan spelers en technische staf.!!!


Is het dan zo moeilijk om te proberen dat 11tal bij elkaar te houden ????
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden