MVV seizoen 2021-2022

22 aug 2021 22:43 22 aug 2021 22:51 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #91
We zullen er snel genoeg achter komen of het echt waar is. Als remans bij het presentatiefilmpje een blauw oog heeft weten we genoeg. Dan moeten wij als fans hem meteen toezingen als hij bij de selectie zit. Dan weet hij dat we fan van hem zijn en vrolijkt hij misschien wat op.
Discussie gesloten.
23 aug 2021 10:09
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #92

krampioen schreef : Net gelezen op oda prikbord. Gisteravond zou Mart remans bij het stadion in elkaar geslagen zijn. Aangezien er een filmpje van is gemaakt lijkt me dit een heel treurige move van zgn supporters daar. Hoe diep kunnen die nu nog zakken. Foifoifoi.


Es dit klop zien ze nog zwakzinniger es dat iech al dach. Mer sjeint inderdaad neet Remans te zien gewees. Laote ver deej jong zoewiezoe good welkom heite!

Laot goon, laot goon!
Discussie gesloten.
23 aug 2021 10:46
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #93
Soewiesoe zwieg L einz in alle toenaarde
Discussie gesloten.
23 aug 2021 15:03
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #94

SintServaos schreef : Soewiesoe zwieg L einz in alle toenaarde


Inderdaad, die hebben het momenteel te druk met uitzenden van oude successen van die club. Zag het helaas zojuist al zappend voorbij komen. Kennelijk zit het pluche daar op de tribune te lekker om kritisch te zijn...
Discussie gesloten.
23 aug 2021 15:07
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #95
Hopeloos :s Weet zeker dat er van MVV toch mooiere successen en filmpjes uit te zenden zijn ;)
Discussie gesloten.
26 aug 2021 13:39
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #96
Mooie aanwinsten deze dagen. Met deze opstelling:
Nijhuis, R. Zeegers, Delferrière, Waem, Labylle; Souren en Dzepar controlerend. Daarvoor: Blummel, Alberg en Remans en Ntelo diepe spits hebben we een prima team staan. En met Libert, Keulen, Kleinen, Van Bommel, Aziz en Bösing ook nog vervangers die er kunnen staan.
Goed werk van Van Geneugden, Wels en de rest van de club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Lassie80, Burgundian043, M-MVV
Discussie gesloten.
26 aug 2021 13:57
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #97
Inderdaad goed werk, ben positief verrast.
Ik kan me niet herinneren dat we zo'n brede selectie hadden bij het aflopen van de transferdeadline.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans
Discussie gesloten.
26 aug 2021 14:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #98
Ik vind ook dat dit prima transfers zijn voor MVV. En ook nog meerjarige contracten. Goed bezig.
De opstelling van Brncic zie ik wel zitten.
Misschien nog een ervaren centrale verdediger erbij en we zijn klaar voor een positief seizoen (dat we nu al positief gestart zijn met 6 op 9).
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, Burgundian043
Discussie gesloten.
26 aug 2021 19:25 26 aug 2021 19:31 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #99

Brncic schreef : Mooie aanwinsten deze dagen. Met deze opstelling:
Nijhuis, R. Zeegers, Delferrière, Waem, Labylle; Souren en Dzepar controlerend. Daarvoor: Blummel, Alberg en Remans en Ntelo diepe spits hebben we een prima team staan. En met Libert, Keulen, Kleinen, Van Bommel, Aziz en Bösing ook nog vervangers die er kunnen staan.
Goed werk van Van Geneugden, Wels en de rest van de club!


mooi proces zou het Waalwijkse Wuppie zeggen...:P
gaank zoe door Veghelse Vreund !:applaus:
Discussie gesloten.
26 aug 2021 21:21
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #100
Onze aanwinsten speelgerechtig
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
Discussie gesloten.
26 aug 2021 22:52
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #101
Is dat een vraag, of een gegeven..?
Discussie gesloten.
26 aug 2021 23:14
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #102

Sjappie schreef : Is dat een vraag, of een gegeven..?


Dat was een vraag van mij. Thx HIER!!
Discussie gesloten.
26 aug 2021 23:48 26 aug 2021 23:49 door De heeg.
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #103
Chapaeu MVV voor de transferperiode tot heden! Ik denk dat MVV een prima basiself bij elkaar heeft weten te krijgen (hoop nog op 1/2 aankopen, oa een ervaren cv). Ook is de selectie een stuk breder dan vorig jaar.

Wat mij zo positief stemt over deze selectie zijn de contracten. In tegenstelling tot vorig jaar liggen er veel spelers voor meerdere jaren vast en hoeft Mvv volgend seizoen niet aan een hele nieuwe basiself te bouwen (zoals dit seizoen het geval was). En kan Mvv vaker een transfersom ontvangen voor spelers ipv een transfervrij vertrek.

Blummel tot 2023, Waem tot 2023, R Zeegers tot 2023, Labylle tot 2023, Dzepar tot 2023, Alberg tot 2023, Remans tot 2024 (!) en daarnaast nog Van Bommel en Kleinen die tot 2023 vastliggen.

Hopelijk dit seizoen play-offs halen en volgend seizoen met een paar gerichte aankopen de top 5 bestormen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Frank Salemans, Lassie80
Discussie gesloten.
01 sept 2021 16:36
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #104
De stofwolken van de transferperiode zijn opgetrokken en ik ben niet ontevreden. Dat ligt wellicht ook aan het verwachtingspatroon. Verwacht je een nacompetitieplek dan loop je nu waarschijnlijk geen polonaise. Verwacht je een eindrangschikking ergens op de grens van het linker en rechter rijtje met een team met veel jongens uit de buurt, enkele ervaren krachten en dat met vechtlust en mentaliteit wil vlammen dan kan het een aardig seizoen worden. Wellicht zit er zelfs een verrassing in. Overigens, als je met 7 ton aan spelersbudget in de middenmoot eindigt, heb je boven verwachting gepresteerd. Qua budget zitten we volgens mij aan de onderkant van de ranglijst. Met een beetje verwachtingsmanagement kan het dus een leuk seizoen worden.
Als ik kijk naar de huidige selectie dan zie ik dat Van Geneugden en Wels inzetten op jongens uit de regio. Prima zet wat mij betreft. Dat zijn jongens die weten wat er gevraagd wordt, binding met de streek hebben en - heel praktisch - niet hoeven te verhuizen. Dat geldt onder andere voor Clint Essers, Marko Kleinen (Maastricht), Thomas van Bommel (Meerssen), Nicky Souren (Eijsden), Mart Remans (Eygelshoven), Mitchel Keulen (Heerlen), maar ook Kai Bösing (Aken), Leroy Labylle (Luik) en dan laat ik de huurlingen uit Luik nog even buiten beschouwing.
Als het om ervaring gaat hebben we Roland Alberg (240+ wedstrijden) Sven Blummel (130) en Orhan Dzepar (128).
En er zijn natuurlijk spelers die je in beide categorieën kunt indelen. Labylle komt uit bijvoorbeeld niet alleen uit de regio, maar heeft ook veel ervaring (200+ wedstrijden).
Aangevuld met jeugd- en breedte spelers met potentie als Matteo Waem, Rico Zeegers, Tim Zeegers, Milo Delrock, Ermin Cavcic, Twan Visser, Bob Nijsten, Mitchy Ntelo, Allan Delferriere, Lucas Kalala, Adam Mami, Marciano Aziz en Simon Libert heb je al behoorlijk wat mogelijkheden. En dan heb je nog de keepers Thijmen Nijhuis en Romain Matthys, (o21-keepers Joshua Wehking, Logan Ancion kunnen invallen).
Ik verwacht (in de winterstop) nog meer versterking. De eerste seizoenshelft zal verder duidelijk maken (voor zover dat nu nog niet het geval is) op welke plekken die gewenst is. Toch denk ik dat er met dit materiaal een aardige opstelling te maken is. Bijvoorbeeld 4-3-3:

Ntelo - Remans - Blummel

Kleinen - Dzepar - Alberg

Labylle - Waem - Essers - R. Zeegers

Nijhuis

Of 4-4-2

Ntelo - Remans

Labylle, Dzepar, Alberg, Blummel

Keulen - Waem - Essers - R. Zeegers

Nijhuis

Ik ben het met andere forumleden eens dat de selectie nog wat onevenwichtig is. Op de rechtsbackpositie heb je nog vier alternatieven. Op het middenveld en voorin veel minder. Maar goed, eerst Wels en de spelers eens de tijd gunnen om te laten zien wat ze in hun mars hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, mvvke4life, Jasonhum
Discussie gesloten.
01 sept 2021 17:00
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV seizoen 2021-2022 #105
Ik deel de mening van veel forummers dat het vreemd is om 4 rechtsbacks in de selectie hebben, maar ben benieuwd waar deze spelers terechtkomen.
Ik heb namelijk het gevoel dat Wels deze 4 spelers (T. Zeegers, R. Zeegers, Kalala en Essers) niet als rechtback ziet.
Zo liet hij Tim Zeegers al invallen op het middenveld en lijkt Kalala me ook een speler die eerder aanvallend wordt opgesteld dan puur als back.
En Essers ziet hij misschien wel als CV.
We zullen zien de komende weken, ben benieuwd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden