>
Ontvangen bedankjes 4995
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ben Salemans schreef : Het bericht is op diverse punten vaag. Welke ongeregeldheden worden bedoeld? Ik hoor hier gewoon Paul Rinkens praten die in zijn Don Quichote-achtige strijd tegen hooliganisme al heel vlug iets een ongeregeldheid vindt. En welke uitzending van L1 wordt er precies bedoeld? Graag een uitzenddatum/uitzendtijdstip of een link naar die uitzending!
Ben Salemans schreef :
Het bericht is op diverse punten vaag. Welke ongeregeldheden worden bedoeld? Ik hoor hier gewoon Paul Rinkens praten die in zijn Don Quichote-achtige strijd tegen hooliganisme al heel vlug iets een ongeregeldheid vindt. En welke uitzending van L1 wordt er precies bedoeld? Graag een uitzenddatum/uitzendtijdstip of een link naar die uitzending!
Hopelijk wil de supportersclub snel hier op onze site bij dit item ('MVV stoot A- en B-jeugdteams af') reageren!
Misschien is het een goed idee om hier ook een polletjes te maken met twee keuzemogelijkheden: Ik ben voor afschaffing van de A- en B-jeugdteams / Ik ben tegen de afschaffing van de A- en B-jeugdteams. Wie maakt zo'n poll effe?
Dan zoek maar eens op in een woordenboek wat "ongeregeldheden" betekent. Namelijk niet "dingen die niet goed geregeld zijn" maar "relletjes".OOFUS! schreef :
Ben Salemans schreef : Het bericht is op diverse punten vaag. Welke ongeregeldheden worden bedoeld? Ik hoor hier gewoon Paul Rinkens praten die in zijn Don Quichote-achtige strijd tegen hooliganisme al heel vlug iets een ongeregeldheid vindt. En welke uitzending van L1 wordt er precies bedoeld? Graag een uitzenddatum/uitzendtijdstip of een link naar die uitzending!
Ongeregeldheden als in: dingen die niet goed geregeld zijn.....?
Jacques schreef :
Dan zoek maar eens op in een woordenboek wat "ongeregeldheden" betekent. Namelijk niet "dingen die niet goed geregeld zijn" maar "relletjes".OOFUS! schreef :
Ongeregeldheden als in: dingen die niet goed geregeld zijn.....?
tuutsje schreef : MVV handhaaft alsnog A- en B-jeugd
MVV heeft alsnog besloten om volgend seizoen de A1 en B1 te handhaven. De Maastrichtse club heeft het vereiste bedrag voor de jeugdteams (30.000 euro per jaar) op de valreep op tafel gekregen. Enerzijds via een verhoging van de contributie, anders via een bijdrage van financiers en bedrijven.
Maastricht
Van onze verslaggever
Het schrappen van de A1 en B1 komende zomer zorgde voor veel commotie in Maastricht. Het handhaven van de hoogste jeugdteams betekent niet dat MVV de plannen om op jeugdgebied te gaan samenwerken met een partnerclub in de ijskast zet. De eerstedivisionist wil het komende seizoen gebruiken om deze alliantie voor te bereiden. Vanaf de zomer van 2015 worden de A- en B-teams ondergebracht bij een partnerclub.
Ik weet niet zo goed of ik hier blij mee moet zijn.....