PRAOTKAFFEE

26 nov 2013 16:16
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
PRAOTKAFFEE #181

Vluuzak schreef : Ik vermoed dat Rinckens andere dingen aan zijn kop heeft en eigenlijk geen tijd meer heeft voor MVV ,er zal dus snel een nieuwe voorzitter moeten komen, die er weer vol voor gaat. Maar hoe penibel is de financiële situatie bij MVV nu echt, gaat MVV in februari failliet als er niets verandert of valt het nog enig sinds mee?




Het is te hopen dat er wonderen bestaan(en anders zijn we pleiten).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2013 16:47
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
PRAOTKAFFEE #182

San Marco schreef : Waar ik verder nogal van schrok was de opmerking dat MVV per seizoen zo'n 100.000 euro kwijt is aan het stewardkorps/ beveiliging. Hier zou ook in gesneden gaan worden. Moet ook wel kunnen, zeker als je ziet dat ze tijdens recente wedstrijden regelmatig 3 rijen dik stonden opgesteld om ons te "verwelkomen".

Als het kalf - half verdronken is dempt men de put.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2013 17:48
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
PRAOTKAFFEE #183
Nooit gedacht dat ik dit zou lezen over ons bestuur....de redders van MVV.
Zo zie je maar dat ook zij niet capable mensen zijn gebleken om onze club te leiden.
Te goed gelovig geweest ook.
Ik vind het daarbij een hele kwalijke zaak dat mensen gewoon belachelijk gemaakt
worden, mensen die MVV de helpende hand willen bieden en daarbij ook het gedrag
van Rinkens tijdens het praotkaffee (waar ik zelf niet was, maar wat ik hier lees)
Heel jammer!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2013 18:08
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
PRAOTKAFFEE #184
Toch nog maar euro extra in de emmer gaan gooien!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2013 18:14
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
PRAOTKAFFEE #185
Het ergste vindt ik dat heel veel fans (ikzelf ook) - in ieder geval op financieel gebied - veel vertrouwen in dit bestuur hadden. Dit vertrouwen is nu ineens helemaal weg bij mij. Zo'n ernstige financiele toestand in zo'n korte tijd wil er bij mij niet in, als je bedenkt dat veel van de genoemde oorzaken ook bij bijna alle andere clubs spelen. Zijn we dan toch weer "voor het lapje gehouden"? En welke bestuurders kunnen de zaak dan in godsnaam wel financieel gezond houden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Maosbrögk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2013 18:50
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
PRAOTKAFFEE #186

pinobel schreef : Het ergste vindt ik dat heel veel fans (ikzelf ook) - in ieder geval op financieel gebied - veel vertrouwen in dit bestuur hadden. Dit vertrouwen is nu ineens helemaal weg bij mij. Zo'n ernstige financiele toestand in zo'n korte tijd wil er bij mij niet in, als je bedenkt dat veel van de genoemde oorzaken ook bij bijna alle andere clubs spelen. Zijn we dan toch weer "voor het lapje gehouden"? En welke bestuurders kunnen de zaak dan in godsnaam wel financieel gezond houden?


Dat vertrouwen mag je nog steeds hebben. Het niet op maandelijkse basis de getallen weten, is opgelost.
Het minder krijgen van de KNVB, geldt inderdaad voor alle Juup clubs, alleen bij alle anderen is het bedrag in de min in totaal veel groter dan bij MVV. Het vorig jaar te verwachte tekort werd aan gewerkt en de eerste resultaten zijn er, wat niet betekent dat alles is opgelost...
Bij mij was dat vertrouwen ook een beetje weg, maar net na het Praotkaffee weer een beetje terug. Laten we hopen dat met alle lopende acties dat dat vertrouwen helemaal terugkomt, want gerust ben ik nog niet...
In zijn inleiding gaf Paul aan hoe het de komende seizoenen moest gaan lopen. O.a. het "komende seizoenen" stelt me toch echt wel iets geruster...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2013 19:20
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
PRAOTKAFFEE #187

MVV4life schreef :

pinobel schreef : Het ergste vindt ik dat heel veel fans (ikzelf ook) - in ieder geval op financieel gebied - veel vertrouwen in dit bestuur hadden. Dit vertrouwen is nu ineens helemaal weg bij mij. Zo'n ernstige financiele toestand in zo'n korte tijd wil er bij mij niet in, als je bedenkt dat veel van de genoemde oorzaken ook bij bijna alle andere clubs spelen. Zijn we dan toch weer "voor het lapje gehouden"? En welke bestuurders kunnen de zaak dan in godsnaam wel financieel gezond houden?


Dat vertrouwen mag je nog steeds hebben. Het niet op maandelijkse basis de getallen weten, is opgelost.
Het minder krijgen van de KNVB, geldt inderdaad voor alle Juup clubs, alleen bij alle anderen is het bedrag in de min in totaal veel groter dan bij MVV. Het vorig jaar te verwachte tekort werd aan gewerkt en de eerste resultaten zijn er, wat niet betekent dat alles is opgelost...
Bij mij was dat vertrouwen ook een beetje weg, maar net na het Praotkaffee weer een beetje terug. Laten we hopen dat met alle lopende acties dat dat vertrouwen helemaal terugkomt, want gerust ben ik nog niet...
In zijn inleiding gaf Paul aan hoe het de komende seizoenen moest gaan lopen. O.a. het "komende seizoenen" stelt me toch echt wel iets geruster...


Het stukje: Het minder krijgen van de KNVB, vind ik toch erge schande. De grote overkoepelende organisatie KNVB wilt zich zo graag meten en bewijzen aan de UEFA en FIFA. Ook deze beide organisaties zijn corrupte bendes/Maffia.
De KNVB (waar alle clubs en spelers lid van zijn) wilt alleen maar geld verdienen over de rug van de clubs en spelers. Zij strijken miljoenen op voor vriendschappelijke wedstrijden, kwalificaties en eindtoernooien.
Dat de KNVB maar eens bij de oosterburen gaat kijken. Daar heeft de voetbalbond geïnvesteerd in de clubs (met name de jeugdopleidingen), en kijk eens waar het Duitse voetbal nu staat.
De KNVB is (vind ik) toch ook mede-verantwoord dat er zoveel clubs in financiële nood zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Zoeper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2013 10:43
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
PRAOTKAFFEE #188
De aanwezige pensionado gris had nog een zeer waardevolle opmerking. Het viel hem op, als toeschouwer van de hoofdtribune, dat de trainers van de tegenstander constant de grensrechter proberen te beïnvloeden. Dit komt door de ligging van de dug-out van de tegenstander t.o.v. de plaats waar de grensrechter loopt. Door de situatie om te draaien zou MVV in deze “bevoorrechte” positie komen. De technische staf vond dit een zeer goed idee en men zou proberen om dit zo snel mogelijk te regelen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, tuutsje, Peter Pan, Gamin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2013 11:28
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
PRAOTKAFFEE #189
Inderdaad Roei Baank! Dat waor 'n gooij observaasie, iech bin benuijd de volgende thoeswedstrijd.

Verder is er ook nog over het budget gesproken van de komende jaren. Er werd even grof geteld, als we met 2000 fanatieke supporters iedere thuiswedstrijd 6 euro zouden doneren aan MVV, zou er een goede begroting staan.

Vrij vertaald van mij, als de 2000 fanatieke supporters allemaal lid zouden worden van VZM, zijn we als supporters de grootste sponsor en zijn alle budget problemen opgelost.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2013 11:51
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
PRAOTKAFFEE #190

Roei baank schreef : De aanwezige pensionado gris had nog een zeer waardevolle opmerking. Het viel hem op, als toeschouwer van de hoofdtribune, dat de trainers van de tegenstander constant de grensrechter proberen te beïnvloeden. Dit komt door de ligging van de dug-out van de tegenstander t.o.v. de plaats waar de grensrechter loopt. Door de situatie om te draaien zou MVV in deze “bevoorrechte” positie komen. De technische staf vond dit een zeer goed idee en men zou proberen om dit zo snel mogelijk te regelen.


Snap nu ook meteen waarom Rajcomar steeds werd teruggevlagt......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2013 13:46
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
PRAOTKAFFEE #191

MVV4life schreef : Inderdaad Roei Baank! Dat waor 'n gooij observaasie, iech bin benuijd de volgende thoeswedstrijd.

Verder is er ook nog over het budget gesproken van de komende jaren. Er werd even grof geteld, als we met 2000 fanatieke supporters iedere thuiswedstrijd 6 euro zouden doneren aan MVV, zou er een goede begroting staan.

Vrij vertaald van mij, als de 2000 fanatieke supporters allemaal lid zouden worden van VZM, zijn we als supporters de grootste sponsor en zijn alle budget problemen opgelost.


Dan starten we toch de aktie; De club van 2000 of zo iets dergelijks. Er zal hier vast wel iemand zijn die dit mooi zou kunnen vormgeven om zo MVV te behoeden voor de ondergang!

Wat me nog een leuk idee leek is om een soort muur of pleintje in of nabij de Geusselt te laten maken en deze te bekleden met stenen waarop supporters hun naam op kunnen laten zetten. Ik heb dit al bij Gladbach gezien of bijv de struikelstenen die in Maastricht verspreid zijn. Hier een prijskaartje aan verbinden waarvan een gedeelte naar MVV gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2013 13:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
PRAOTKAFFEE #192
Ik ben een van de eerste die aan een dergelijke actie mee zou doen maar je gaat echt geen 2000 man vinden die hieraan meewerken. Sorry voor het negativisme.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2013 13:39
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
PRAOTKAFFEE #193

Peter Pan schreef :

Roei baank schreef : De aanwezige pensionado gris had nog een zeer waardevolle opmerking. Het viel hem op, als toeschouwer van de hoofdtribune, dat de trainers van de tegenstander constant de grensrechter proberen te beïnvloeden. Dit komt door de ligging van de dug-out van de tegenstander t.o.v. de plaats waar de grensrechter loopt. Door de situatie om te draaien zou MVV in deze “bevoorrechte” positie komen. De technische staf vond dit een zeer goed idee en men zou proberen om dit zo snel mogelijk te regelen.


Snap nu ook meteen waarom Rajcomar steeds werd teruggevlagt......


Nee hoor, dat kwam omdat hij altijd ongeveer één meter voor (of achter hoe je het wil noemen) de verdediging stond van de tegenstander. Ik denk dat Stevie Wonder zelfs zag dat hij buitenspel stond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden