>
Ontvangen bedankjes 776
Ik heb me eind vorig seizoen aangemeld bij de vereniging MVV. Heb nog nooit iets gehoord. Zelfs geen nieuwsbrief of iets dergelijks. Dan moet Paul toch eerst maar eens informeren voordat hij dit soort uitspraken doet. Daarnaast vind ik het belachelijk dat Paul stelt dat we alle kritiek of vragen maar niet meer hier moeten uiten,maar direct aan MVV.- Paul Rinkens stak zijn irritatie over dit Forum niet onder stoelen of banken en riep op om vragen of kritiek rechtstreeks te richten tot Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Maar liever nog zag hij dat mensen voor 20 euro lid werden van de vereniging MVV die het Stichtingsbestuur in de gaten houdt. “Je kunt wel schrijven op een Forum, maar alleen via dat lidmaatschap kun je echt mee praten”.
@ MVV4life, Wat vertelde Rinkens over het feit dat hij juist nog meer olie op het vuur heeft gegooid?- Trainer Trost legt uit dat hij echt alleen maar een gelddonatie heeft gegeven voor de Jeugdopleiding bij de club waar hij 28 jaar heeft gewerkt en dat supporters niet bang hoeven te zijn dat hier sprake is van enige belangenverstrengeling. Vreder geeft Trist aan dat hij nooit bedreigd is door supporters. Het is moeilijk als de krant met zo’n bericht komt, want als je hierop reageert, maak je het waarschijnlijk nog erger dan het is. Dan krijgt zo’n incident nog meer aandacht.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVV4life schreef : Sjotelsplak, de hubs 'ne PB.
Iech wil heij nog wel 'ne kier benaodrukke tot Trost ouch gein geld heet gegeve. Ziene oetlegk waor ope en ierlik, eederein dee dao waor zal dit kinne beame.
Frank Salemans schreef : Ik kan het me niet herinneren dat Trost zei dat hij geen donatie had gedaan. Trost was heel duidelijk en zei dat er op geen enkele manier sprake was van belangenverstrengeling. Natuurlijk zou hij niet voor Roda gaan scouten, zoals een enkeling gesuggereerd had. Maar dat hij geen geld gegeven had, heeft hij in mijn herinnering niet gezegd. Maar ja, mijn geheugen is echt niet meer wat het was. Waarschijnlijk heb ik "gekleurd" geluisterd, want persoonlijk zou ik het ook helemaal niet erg vinden, want dat is toch niet schadelijk voor MVV?
Sjraveleer schreef : @lrb: Het is zeker "wishfull thinking", alleen zal Rinkens daar anders overdenken. Hij zal wel ergens een concept gevonden hebben. Dit zal commercieel leuk uitzien, maar geen garantie geven op meer talent. Heeft hij nog iets gezegd over FIT, dat zou toch het grote woord gaan worden? Of alleen maar over United?
MVV4life schreef : Sjotelsplak, de hubs 'ne PB.
Iech wil heij nog wel 'ne kier benaodrukke tot Trost ouch gein geld heet gegeve. Ziene oetlegk waor ope en ierlik, eederein dee dao waor zal dit kinne beame.
Je kunt de mensen op het forum niks verwijten als er ineens in een nieuwsbrief staat dat er een rook en alcoholverbod geldt en dat men dan verontwaardigd is. (Achteraf blijkt dan weer dat het alleen 'tijdens' de wedstrijd is?)Jacques schreef : Wel liet het bestuur, en dan niet alleen Rinkens, denk aan de uitval van Marcel over het rookverbod, duidelijk merken dat ze het forum een bron van onnodige onrust vonden.