PRAOTKAFFEE

13 sept 2012 23:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
PRAOTKAFFEE #31
Er waren weer meer dan genoeg lekkere frituurhapjes! :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 08:17
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
PRAOTKAFFEE #32

Jacques schreef : Er waren weer meer dan genoeg lekkere frituurhapjes! :P

Sterker nog Jacques, eigelik waor ut teveul.

Iech wil ouch eederein vaan ut bestuur, technische staf en vaan de MVV organisaasie bedaanke tot zie dao waore!
Chapeau tot zie neve hun gewoene werrek, hun werrek veur MVV, toch nog tied vreij maake um us te woord te stoon en us vraoge te beantwoorde!
Iech voont ut jaomer tot de opkoms relatief lieg waor, iech vin dat jaomer veur de luij die hunne tied opoffere um us te woord te stoon. Zörreg tot geer de volgende kier allemaol dao zeet!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 08:50
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
PRAOTKAFFEE #33

MVV4life schreef :

Jacques schreef : Er waren weer meer dan genoeg lekkere frituurhapjes! :P

Sterker nog Jacques, eigelik waor ut teveul.

Iech wil ouch eederein vaan ut bestuur, technische staf en vaan de MVV organisaasie bedaanke tot zie dao waore!
Chapeau tot zie neve hun gewoene werrek, hun werrek veur MVV, toch nog tied vreij maake um us te woord te stoon en us vraoge te beantwoorde!
Iech voont ut jaomer tot de opkoms relatief lieg waor, iech vin dat jaomer veur de luij die hunne tied opoffere um us te woord te stoon. Zörreg tot geer de volgende kier allemaol dao zeet!



Eigelijk woar t droevenis ten top wat oan lui doar woar :(
Mer zeker weete respec veur de lui die wel doar woare en mien respec wat iech al had veur Trost is allein mer groeter gewoore,gewoen unne top vent!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 09:39
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
PRAOTKAFFEE #34

Jacques schreef : Er waren weer meer dan genoeg lekkere frituurhapjes! :P


Aan het aantal veerse neutsjes kon men zien dat er meer supporters werden verwacht.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 10:14
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
PRAOTKAFFEE #35
- Paul Rinkens begon met een uitleg over Basic United – Maastricht United – Limburg United en garandeerde de aanwezigen dat Limburg United in de verste verte niets met een RJO te maken had. Het stoorde de voorzitter dat die suggestie met name op dit Forum regelmatig weer terugkwam.

- Paul Rinkens stak zijn irritatie over dit Forum niet onder stoelen of banken en riep op om vragen of kritiek rechtstreeks te richten tot Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Maar liever nog zag hij dat mensen voor 20 euro lid werden van de vereniging MVV die het Stichtingsbestuur in de gaten houdt. “Je kunt wel schrijven op een Forum, maar alleen via dat lidmaatschap kun je echt mee praten”.

- Op de opmerking dat je van dat lidmaatschap weinig merkt, behalve dan een nieuwsbrief eens in de vier maanden, reageerde de voorzitter (Rinkens is voorzitter van Stichting MVV en niet van de Vereniging) dat dit besproken zal worden met de vereniging, maar dat dit uiteindelijk niet zijn verantwoordelijkheid is.

- Rinkens riep op om geen vechtpartijen o.i.d. te organiseren rond de bekerwedstrijd MVV – NAC. Die geruchten had de politie bereikt. Hij is tevreden over de overgrote meerderheid van de supporters, want die gedragen zich sfeerverhogend en prettig (politie-inzet in De Geusselt is afgelopen jaar gehalveerd) maar hij streeft ernaar (en wordt dan echt fel) de incidenten tot 0 te reduceren en vraagt de aanwezigen hoe dat gerealiseerd kan worden. Te vuur en te zwaard bestrijdt Rinkens dat geweld “nu eenmaal er een beetje bij hoort en het een illusie is dat dit te voorkomen is”.

- De Voetbalwet gaat voor MVV (maar ook voor supporters die bij incidenten betrokken zijn) heel duur worden. Mogelijk gaat dat per jaar twee ton extra aan beveiligingskosten met zich meebrengen.

- Trainer Trost legt uit dat hij echt alleen maar een gelddonatie heeft gegeven voor de Jeugdopleiding bij de club waar hij 28 jaar heeft gewerkt en dat supporters niet bang hoeven te zijn dat hier sprake is van enige belangenverstrengeling. Vreder geeft Trist aan dat hij nooit bedreigd is door supporters. Het is moeilijk als de krant met zo’n bericht komt, want als je hierop reageert, maak je het waarschijnlijk nog erger dan het is. Dan krijgt zo’n incident nog meer aandacht.

- Labylle heeft een lichte blessure en doet niet mee tegen De Graafschap. Het zal waarschijnlijk bij die ene wedstrijd blijven.

- Rond Kerst wordt gesproken over eventuele contractverlenging. Trost heeft het zeer naar zijn zin. Hij ambieert weliswaar het hoogste voetbalniveau (Eredivisie) maar dat is niet de enige factor die bepalend is voor wat hij gaat doen. Persoonlijke overwegingen (gezin, fijne regio), aanbiedingen van andere clubs, goede communicatie in de club, supersfeer in De Geusselt etc. spelen ook een rol. Toch zinspeelde hij ook op het MVV-plan 2012-2018 dat hij daar graag in participeerde. Wellicht een nieuw langjarig contract?

- Op mijn vraag over de invulling van de nummer 10 positie gaat Trost uitvoerig in. Hij geeft aan dat dit de positie is van Bryan Smeets en vooral Lance Voorjans. Hij gaat nadrukkelijk niet in op het persoonlijk functioneren van beide spelers, maar bekijkt het vanuit teamperspectief. “Als MVV Maastricht hogerop wil dan zal ook die functie kwalitatief goed bezet zijn. Wij schenken Lance en Bryan het vertrouwen dat ze zich door mogen ontwikkelen. Maar aan het einde van het seizoen wordt de balans opgenomen. Is de ontwikkeling dan niet verder gegaan, dan gaat dat mogelijk iets betekenen voor de invulling van die positie. Overigens is de invulling van die spelbepalende positie ook een verantwoordelijkheid van meerdere spelers en niet alleen van Lance of Bryan”. Zo ongeveer zei de trainer dit.

Er is ongetwijfeld meer gezegd; ik schrijf dit op uit het slechter wordende geheugen van een 56-jarige, haha! Ik had niet eens een aantekenblok bij me. Volgende keer neem ik mijn Engels woordenboek wel mee, want elke minuut vallen veel termen als governance, charter, united etc. etc. Snelle managementtaal. Kan dat niet in gewoon Nederlands?

Overigens opvallend hoe Rinkens dit Forum toch vooral lijkt te ervaren als stemmingmakerij. Hij hekelde het anonieme karakter. Maar is daar tenslotte een Forum niet voor, om met elkaar lief en leed rond de club te delen? En bewaken de forum-webmasters dit dan onvoldoende?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, les rouges blancs, Sjotelsplak, wsly, jesfen, middenstip, opadiehard en2 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 10:38
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
PRAOTKAFFEE #36
Frank er is nog veel meer besproken. Ik ga dat niet opschrijven, in de hoop dat de volgende keer meer mensen aanwezig zijn.
De mensen die er echt niet konden zijn, bv door hun werk, die horen het verslag wel in het SC-home of in de Gouden Ster, op aanvraag.

Beetje dan:
Even een aanvulling op Trost, hij heeft ook geen geld geschonken! En wat Marke al zei, Trost is echt een topvent!!!!!
En de opmerking op het forum, dat hier veel "geroddeld" wordt, klopt deels, is deels al opgelost, maar ook deels veroorzaakt door MVV zelf.
Tijdens MVV - NAC gesmeekt of we elkaar in de gaten wilden houden en zorgen dat er niets escaleert. Verder is er alleen geen alcohol tijdens de wedstrijd en roken mag wel.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, les rouges blancs, middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 10:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
PRAOTKAFFEE #37

MVV4life schreef : Frank er is nog veel meer besproken. Ik ga dat niet opschrijven, in de hoop dat de volgende keer meer mensen aanwezig zijn.
De mensen die er echt niet konden zijn, bv door hun werk, die horen het verslag wel in het SC-home of in de Gouden Ster, op aanvraag.

Beetje dan:
Even een aanvulling op Trost, hij heeft ook geen geld geschonken! En wat Marke al zei, Trost is echt een topvent!!!!!
En de opmerking op het forum, dat hier veel "geroddeld" wordt, klopt deels, is deels al opgelost, maar ook deels veroorzaakt door MVV zelf.
Tijdens MVV - NAC gesmeekt of we elkaar in de gaten wilden houden en zorgen dat er niets escaleert. Verder is er alleen geen alcohol tijdens de wedstrijd en roken mag wel.

Dankjewel voor het verslag zowel Frank als Mvv4Life..
Trots op us MVV
Ik kon er niet bij zijn i.V.M werk net zoals ik vanavond toch niet kan gaan had het kaartje al maar kan mijn dienst niet omgooien.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 11:29
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
PRAOTKAFFEE #38
Aan de hand van het verslag heb ik nog vele vragen.

Frank Salemans schreef : - Paul Rinkens begon met een uitleg over Basic United – Maastricht United – Limburg United en garandeerde de aanwezigen dat Limburg United in de verste verte niets met een RJO te maken had. Het stoorde de voorzitter dat die suggestie met name op dit Forum regelmatig weer terugkwam.


RJO of niet. Limburg United is gebaseerd op samenwerking tussen verschillende limburgse bvo's. Dat dit volgens andere spelregels gaat dat bij de door de knvb gewenste rjo constructie is niet van belang. De ophef is ontstaan nadat Rinkens schreef dat dit seizoen de aftrap zou plaats vinden voor Limburg United, dit schreef hij ook nog eens in een context die over die club uit kerkrade ging. De supporters valt in deze niks te verwijten. Wij zijn niet alleen tegen de rjo. Wij willen geen enkele samenwerking met die club!

- Paul Rinkens stak zijn irritatie over dit Forum niet onder stoelen of banken en riep op om vragen of kritiek rechtstreeks te richten tot Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Maar liever nog zag hij dat mensen voor 20 euro lid werden van de vereniging MVV die het Stichtingsbestuur in de gaten houdt. “Je kunt wel schrijven op een Forum, maar alleen via dat lidmaatschap kun je echt mee praten”.


Ik heb mij aangemeld en de betaling voldaan. Direct naar aanmelding heb ik gereageerd op openstaande vacatures in de ledenraad. Ik heb vraagtekens gesteld bij de besluitvorming. Er zijn gesprekken beloofd om hierover van gedachten te wisselen, maar die zijn er tot dusver niet geweest.
Bepaalde kritiek heb ik persoonlijk tegen Rinkens geuit, moet ik die nu nog eens gaan mailen naar Sofie of Stijn? wat een onzin. Als ik (na genegeerd te worden door de voorzitter) ervoor kies kritiek met mijn mede-supporters te delen is dat mijn zaak.
Daarnaast zijn wij de club. Wij hoeven geen contributie te betalen om het bestuur te controleren. Het is ons goed recht om in bepaalde gevallen het vertrek van een bestuurder te eisen, daar hebben wij geen statuten voor nodig.

- Rinkens riep op om geen vechtpartijen o.i.d. te organiseren rond de bekerwedstrijd MVV – NAC. Die geruchten had de politie bereikt. Hij is tevreden over de overgrote meerderheid van de supporters, want die gedragen zich sfeerverhogend en prettig (politie-inzet in De Geusselt is afgelopen jaar gehalveerd) maar hij streeft ernaar (en wordt dan echt fel) de incidenten tot 0 te reduceren en vraagt de aanwezigen hoe dat gerealiseerd kan worden. Te vuur en te zwaard bestrijdt Rinkens dat geweld “nu eenmaal er een beetje bij hoort en het een illusie is dat dit te voorkomen is”.


Is ter sprake gekomen dat defenitie van "incidenten" steeds verder opschuift? Wildplassen of stickers plakken worden tegenwoordig al als incident gezien. Wie weet wat de toekomst nog brengt. 0 incidenten (volgens civ begrippen) is onmogelijk. Dat er 0 vechtpartijen worden nagestreefd kan ik mij voorstellen.

- De Voetbalwet gaat voor MVV (maar ook voor supporters die bij incidenten betrokken zijn) heel duur worden. Mogelijk gaat dat per jaar twee ton extra aan beveiligingskosten met zich meebrengen.


Worden er hier niet twee zaken door elkaar gehaald? Volgens mij wordt er hier gedoeld op het betalen voor politie-inzet en staat dat los van de voetbalwet. Corrigeer mij als ik mis zit.

- Trainer Trost legt uit dat hij echt alleen maar een gelddonatie heeft gegeven voor de Jeugdopleiding bij de club waar hij 28 jaar heeft gewerkt en dat supporters niet bang hoeven te zijn dat hier sprake is van enige belangenverstrengeling. Vreder geeft Trist aan dat hij nooit bedreigd is door supporters. Het is moeilijk als de krant met zo’n bericht komt, want als je hierop reageert, maak je het waarschijnlijk nog erger dan het is. Dan krijgt zo’n incident nog meer aandacht.


Is de rol van de voorzitter in deze zaak aan bod gekomen? Juist door zijn toedoen escaleerde de boel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 11:33
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
PRAOTKAFFEE #39
Jammer dat je er niet was Snuf.. met zo veel vragen en opmerkingen van jou was dit the place to be
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Gianni Bruno

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 11:50 14 sept 2012 11:51 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
PRAOTKAFFEE #40

Snuf schreef : ...

- Rinkens riep op om geen vechtpartijen ...

Is ter sprake gekomen dat defenitie van "incidenten" steeds verder opschuift? Wildplassen of stickers plakken worden tegenwoordig al als incident gezien. Wie weet wat de toekomst nog brengt. 0 incidenten (volgens civ begrippen) is onmogelijk. Dat er 0 vechtpartijen worden nagestreefd kan ik mij voorstellen.

Er wordt inderdaad gevraagd om vechtpartijen naar 0 te krijgen. Enkele opmerkelijke zaken, zoals staan aan het hek, zal bekeken worden (Dit mag geen incident zijn).

Snuf schreef :

- De Voetbalwet gaat voor MVV (maar ook voor supporters die bij incidenten betrokken zijn) heel duur worden. Mogelijk gaat dat per jaar twee ton extra aan beveiligingskosten met zich meebrengen.

Worden er hier niet twee zaken door elkaar gehaald? Volgens mij wordt er hier gedoeld op het betalen voor politie-inzet en staat dat los van de voetbalwet. Corrigeer mij als ik mis zit.

Klopt, het gaat over de kosten die voor de beveiliging worden doorberekend (als de wet er doorheen komt).
Overigens hebben we ook de complimenten gekregen, dat we in Limburg de club waren met de minste uren politie inzet!
Of die doorberekening onder de voetbalwet valt, weet ik even niet. Het ging met name om de kosten.
De hogere straffen is ook even over gesproken, met enkele terechte vragen van een mede-supporter.

Snuf schreef :

- Trainer Trost legt uit ...

Is de rol van de voorzitter in deze zaak aan bod gekomen? Juist door zijn toedoen escaleerde de boel.

Ja, de ongelukkige communicatie is besproken, en nog meer over de tendentieuze berichtgeving in de krant.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 12:25 14 sept 2012 12:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
PRAOTKAFFEE #41
M.b.t. de vereniging MVV blijkt duidelijk de noodzaak dat deze vereniging beter en duidelijker moet communiceren,
want er waren leden aanwezig die geen antwoord op vragen of informatie hadden gekregen!
Terwijl ze als supporter al 1,5 jaar lid zijn...
Dan is het wel leuk om op te roepen om hiervan lid te worden en mee te werken aan verandering,
maar als het supportersgedeelte een dood paard is of tenminste zo lijkt te zijn, is dat niet bepaald effectief.
Positief is dan wel te noemen dat Paul wil bijdragen aan een oplossing en hier met de vereniging contact zal opnemen, maar niets kan beloven ( omdat hij eenmaal daar geen verantwoording over draagt). Werk aan de winkel dus !
Volgende keer zou de vereniging dan misschien ook beter eens aanwezig kunnen zijn... ;)

Verder vind ik belangrijk te vermelden, dat er nog geen uitsluitsel gegeven kon worden over de toekomst van het supporterscafe, waarvan het huurcontract opgezegd is.
Dit laatste, omdat dat eenmaal juridisch moet, wil men veranderingen verwezelijken.
Verder ontwikkelt of denkt MVV na over plannen hoe de supporters (familes inclusief) in de toekomst goed en passend te ontvangen. Wordt dus vervolgd!

Zeer belangrijk onderwerp "parkeerplaatsen":
toch ook een behoorlijke doorn in het oog van vele supporters die of van buiten Maastricht komen of pas laat naar de Geusselt kunnen komen. En ook een van de oorzaken dat mensen vaak en helaas 5 minuten voor tijd de tribunes al verlaten...
Waarbij enkele supporters aangaven er geen probleem mee te hebben als er een kleine geldelijke bijdrage (parkeren tegen betaling) geleverd moet worden; bij Fortuna betaal je 2 - 3 Euro om in een graswei te staan, maar er is in ieder geval wel voldoende parkeerruimte...
Wel zou MVV een voorstel gaan bekijken om in overleg met de gemeente de ringweg rond het stadion wat beter te kunnen gebruiken om wat extra plaatsen te verschaffen. ( de creatieve oplossing van een oude "hardcore" supporter, zal ik maar wijselijk niet vermelden... :) ).

Persoonlijke opmerking: het is toch uiterst belangrijk om al je supporters goed te ontvangen en faciliteren, zeker als je in toeschouwersaantallen wilt stijgen. Hoop dat hier dus wat sneller succes geboekt kan worden met wat alternatieven, want wachten tot de hele infrastructuur rond alle bouwplannen rond de Geusselt klaar zijn, duurt nog wel even...

Goed was het wel dat het punt veiligheid werd aangesneden, maar m.i. te lang en uitgebreid, want dit kan a. stigmatiserend overkomen en b. de aanwezigen nou niet tot de mensen behoren die een bedreiging daarvoor zijn.
Zeer zeker omdat iedereen het er over eens is, dat we een fantastisch publiek hebben en ook de "fanatieke" groep een zeer positieve uitstraling heeft en grote bijdrage levert aan het positieve beeld van MVV (waardoor ook spelers van buiten zeer door gecharmeerd zijn). En ook werd geconstateerd dat deze groep zelfs door hun opstelling bijdraagt aan een stuk veiligheid op de (angelside) tribune!
Begrijpelijk is het wel, als je ziet wat er aan boete betaald moet worden als een onverlaat een plastic bekertje bier het veld opgooit. Maar dit ongewenst gedrag vaan een eenling is nooit te voorkomen en zer zeker niet te wijten aan een bepaalde groep.

(persoonlijke opmerking : wel kostte het me wat moeite om een aantal mensen te herkennen op het praotkaffee... volgende keer een zwart balkje menemen en dragen a.u.b...helpt wel :lachen: ).

Ook al waren er nu minder bezoekers tijdens dit supporterskafee, is het toch fijn te zien dat er altijd een vaste groep komt,
die MVV al jaren ( van 3 tot 40 jaren lang) als supporter een warm hart toedraagt en kritisch volgt ! :applaus:
En ook sjiek te zien dat Anita de verre weg vanuit Rotjeknor maakte om aantal goede vragen te stellen :thumbsup:
Ondanks de kritische vragen en opmerkingen, mijn dank aan het bestuur, Rene en Ron dat ze ons toch steeds weer geduldig te woord stonden en ons de kans te geven om met elkaar van ideen te verwisselen. :applaus:

Zo en noe is ut genog gewees.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 12:35 14 sept 2012 12:42 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
PRAOTKAFFEE #42
@Frank , bedankt voor het verslag, kon er helaas niet bij zijn gisteren.

Neem aan , dat er nog veel meer besproken is, maar dat dit hoofdpunten waren.

Nog iets besproken over de kosten van het management? en die van onze vaste/ingehuurde manager a.z.?

Te veel management-termen, is jammer. Loat dat achterwege Paul, dat kin auch ïn "normale toal", veer zien allemoal normaal luij, en dieg aoch. (aanders goon veer is aofvraoge of de kosten wel lieg weure gehauwe, met die "sjieke"weurt?)

Die 20 euro is ut geld neet, meh de maneer boe op heer ut zeet, "echt meepraten" bah bah. Met andere woorden op dit forum is niet echt? En ongegrond?

Wel fijn om te weten dat hij het forum toch leest. En ja,dat is de mening van je supporters, mooi of niet mooi, accepteer het maar. Daag Paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 20:25
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
PRAOTKAFFEE #43

Roei baank schreef :

Jacques schreef : Er waren weer meer dan genoeg lekkere frituurhapjes! :P


Aan het aantal veerse neutsjes kon men zien dat er meer supporters werden verwacht.


Steek mijn hand in eigen boezem :schamen:...zal gewoon bij zijn de volgende keer...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 21:59
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
PRAOTKAFFEE #44

opadiehard schreef :

Roei baank schreef :

Jacques schreef : Er waren weer meer dan genoeg lekkere frituurhapjes! :P


Aan het aantal veerse neutsjes kon men zien dat er meer supporters werden verwacht.


zal gewoon bij zijn de volgende keer...gr opa ;).



boerum dink iech noe aon e leedsje....?

hollenders...
hollenders...
sjeet ze mer kepot ! :P

:lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 22:36
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
PRAOTKAFFEE #45
Of in ut dialec...val kepot :lachen:...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden