PRAOTKAFFEE

19 sept 2012 09:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
PRAOTKAFFEE #76
Ik durf keihard te stellen als er 10 jaar geleden geen forum was geweest had mvv nu niet meer bestaan!...opa heeft gesproken...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, marke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2012 15:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
PRAOTKAFFEE #77

opadiehard schreef : Ik durf keihard te stellen als er 10 jaar geleden geen forum was geweest had mvv nu niet meer bestaan!...opa heeft gesproken...gr opa ;).

Veur de leken...toendertijd rond 2002 hebben wij het maastrichter supporters forum...geformeerd om lijfelijk te ,,discuseren,,hoe wij konden veranderen aan de teloorgaank binnen het mvvse met een mogelijk failliesement,en van daar uit is het balletje gaan rollen onder meer met medewerking van de heer melchior.
Mijn grote held blijft onze wethouder die toen de beslissing nam om de geusselt aan te kopen nl onze wethouder wijnandts :thumbsup:...vandaar uit zijn andere,,helden,, opgestaan die nu nog steeds de touwtjes aantrekken om mvv gezond te maken en dit met veel elan vervullen dit alles met vallen en opstaan.
En ook met foutjes...maar komop man ik sta achter hun ook als er wel eens iemand een ,,verkeerde,, beslissing neemt...gr opa ;).

....

19 sept 2012 16:23
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
PRAOTKAFFEE #78
Vergeet Sander Coninx niet te noemen, de oprichter van het eerste MVV Forum !!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Paus

19 sept 2012 20:37 19 sept 2012 20:39 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
PRAOTKAFFEE #79

DJ-AMIGO schreef : Vergeet Sander Coninx niet te noemen, de oprichter van het eerste MVV Forum !!!

Je hebt stinkend gelijk...hij was volgens mij ook toen samen met mij en anderen aanwezig op onze eerste bijeenkomsten op een boven etage van een kroegje oppe statie.
Zeker sander absoluut hij was de ,,aanstichter,,op het internet...sander :thumbsup:...die kist speciale sigaren die via ingezameld geld naar de heer melchior werd gebracht zal er zeker toe bij gedragen hebben dat hij toen met dat miljoentje hahaaha over de brug kwam...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

16 okt 2012 11:09
MVV Maastricht Official
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
PRAOTKAFFEE #80
Beste supporters,

Woensdagavond 24 oktober aanstaande houden wij een ingelast praotkaffee.
Het bestuur wil graag uitleg geven over de tijdelijke stadionverboden en de rol van MVV daarin.
Vervolgens willen we graag met jullie discussiëren over de plannen met betrekking tot de nieuwe voetbalwet en de mogelijke gevolgen voor MVV. Een thema dat ons allen raakt en waar wij gezamenlijk antwoorden op zullen moeten bedenken.

René Trost zal dit keer niet aanwezig zijn.

Graag tot 24 oktober om 20.00 uur in de Gouden Ster!

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van MVV Maastricht

Met sportieve groet,
MVV Maastricht

18 okt 2012 21:05
MVV Maastricht Official
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
PRAOTKAFFEE #81
Het Praotkaffee van woensdag 24 oktober start een half uurtje later!

Woensdag 24 oktober extra praotkaffee om 20.30 uur in de Gouden Ster.

Met sportieve groet,
MVV Maastricht

23 okt 2012 16:12
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
PRAOTKAFFEE #82
Mvv Maastricht: Morgen om 20.30 uur vindt er in de Gouden Ster een extra Praotkaffee plaats.
René Trost zal dit keer niet aanwezig zijn.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

23 okt 2012 18:59
InDoDoNnY
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
PRAOTKAFFEE #83
Ik ben aanwezig want ik ben zeer benieuwd wat het bestuur te zeggen heeft. Ongeacht de uitkomst van het praotkaffee het vertrouwen heeft al een breuk opgelopen. MVV zal goed hun best moeten doen om op het vlak van supportersbeleid het e.e.a. recht te zetten. Ik hoop dat ze hier morgen ook op terug komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

18 feb 2013 17:18
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
PRAOTKAFFEE #84
Donderdagavond 7 maart a.s. wordt er weer een PRAOTKAFFEE gehouden in Supporterscafé De Gouden Ster. Vanaf 20:00 uur is er weer een mogelijkheid om vragen te stellen aan de directie en/of technische leiding van MVV Maastricht. Tijdens deze avond zal ook de actie "MVV IS VAAN US ALLEMAOL" nader toegelicht worden.

Gezien de diverse heftige discussies omtrent MVV, de laatste tijd is dit misschien wel een goed begin om te proberen alle neuzen weer dezelfde richting uit te krijgen.( namelijk richting Markt ???) We hopen op een grote opkomst tijdens deze avond. Iedereen die MVV in zijn hart heeft zitten en niet verhinderd is, kan toch eigenlijk niet ontbreken bij het praotkaffee.

Verder vragen wij ook om dit Praotkaffee verder bekend te maken aan mensen die geen bezoeker is van dit Forum. Iedereen is van harte welkom.

Veer zien Us !!!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

20 feb 2013 11:37 20 feb 2013 11:37 door wsly.
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
PRAOTKAFFEE #85
Ben bang dat weer de gebruikelijke 30-40 man aanwezig zullen zijn.
Ik zal, zoals bij bijna ieder praotkaffee, weer aanwezig zijn.

20 feb 2013 13:25
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
PRAOTKAFFEE #86

wsly schreef : ...
Ik zal, zoals bij bijna ieder praotkaffee, weer aanwezig zijn.

Idem.
Iech hoop allein tot d'r noe wel miejer luij aonwezig zullen zien.
In eeder geval good tot d'r weer e praotkaffee keump.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

05 mrt 2013 11:16
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
PRAOTKAFFEE #87
Proatkaffee gaat niet door:

www.mvv.nl/blocks/nieuws/praotkaffee-7-m...aande-gaat-niet-door

We hoopten aanstaande donderdag met jullie in De Gouden Ster een praotkaffee te kunnen houden, maar nu blijkt dat de betrokken bestuursleden supporterszaken allebei niet kunnen. Jammer maar we plannen een nieuw praotkaffee. Deze week zullen we op de website een nieuwe datum communiceren. Ook dan hopen we dat je kunt!

De stand van zaken rond de verschillende mailtjes over "Vaan us allemaol" is alsvolgt: we hebben een kleine vijftig reacties gehad en in een kleine veertig reacties zitten heel bruikbare ideeen, soms zelfs heel ver uitgewerkt. Dat is een mooie opbrengst en elke dag komt er nog steeds wat binnen.

Als we naar de ideeën/ tips kijken zijn er zo'n vijf thema's die telkens terugkomen:
1. Creëer meer sfeer
2. Sluit vrede met de Ultra's
3. Marketeer slimmer.
4. Zet het prijs/ korting instrument slimmer in.
5. Grijp "laag hangend fruit"
Voor elk die thema's zijn er concrete tips.

In het praotkaffee presenteren we die concrete tips, proberen we nog meer ideeën te krijgen en mikken we op een klein groepje, die tijd en zin heeft om een paar zaken verder uit te zoeken.

We hopen je binnenkort in De Gouden Ster te zien.

07 mrt 2013 09:12
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
PRAOTKAFFEE #88
Ik ben normaal niet echt een positief aanhanger van het Praotkaffee en ben er dus zelden tot nooit te vinden maar als ze deze thema's echt gaan bespreken en CONCREET willen uitwerken ga ik deze keer echt wel eens even kijken.

Eindelijk eens iets dat lijkt op een positieve ontwikkeling richting supporters (nu maar hopen dat het niet alweer bij slechts woorden blijft maar er ook daden volgen).

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

07 mrt 2013 14:17
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
PRAOTKAFFEE #89
maar als ze deze thema's echt gaan bespreken en CONCREET willen uitwerken ga ik deze keer echt wel eens even kijken.

Kijk Punker daar zit nu juist het probleem. Het kleine woordje “ze’’. Het bestuur en het “kantoor” heeft, sec bekeken, te weinig hennekes en misschien ook te weinig kennis om alles aan te pakken. Volgens mij gaan ze proberen om meer mensen bij de plannen te betrekken die tevens hun hennekes willen laten wapperen. Er werd zelfs gesproken over het eventueel vormen van een “werkgroepje” tijdens het praatcafé.
Wij hebben nu de keus of we blijven langs de zijlijn staan met onze deels terechte en deels onterechte kritiek of we gaan daadwerkelijk iets betekenen voor MVV Maastricht. Een argument als ik heb geen tijd zal nu wel volgen maar een paar uurtjes per maand zou toch te realiseren moeten zijn.
Terugkomend op de kritiek op het bestuur op dit forum. Bedenk bij het plaatsen van een reactie dat deze mensen dit alles pro deo doen voor de club MVV en dat alles in hun vrije tijd. Ik denk dat de meesten, 3 jaar geleden, niet wisten wat het betekend om een betaald voetbal club te runnen. Chapeau.
Kritiek is prima maar dan wel respectvol en probeer ook eens zelf een oplossing te bedenken voor het geconstateerde probleem. Gamins voeg de daad bij het woord. Je vous remercie beaucoup.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life

07 mrt 2013 19:34
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
PRAOTKAFFEE #90
Roej baank, de afgelopen jaren werd er niets gedaan met input van de gamins. Volgens mij zijn de gamins niet degenen die nu de daad bij het woord moeten gaan voegen. Ik hoop dat men iets geleerd heeft van de leruglopende bezoekers aantallen.

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden