Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden)

05 aug 2022 22:22
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #106

Ekstertjj schreef : Ooooooh wat een heerlijke (1e) voetbalavond in de KKD :thumbsup: Heracles 4-0 voor tegen dat graf Den Haag en VVV met 3-0 tegen die reserve j#den uit Almere (die elk jaar met hun grote bek denken en zeggen we gaan promoveren :lachen: ) 2 tering verenigingen bijelkaar; Den Haag heb ik sowieso altijd al een hekel aan gehad (Leiden - Den Haag is hetzelfde als Maastricht - Kerkrade) en Almere, met hun armetierige k#t stadionnetje en hun gebrek aan enige vorm van historie, met al die reserve 020-ers die daarheen verhuisd zijn, en met hun geld al jaren denken de eredivisie in te kunnen, elke week weer vind ik het heeeeeeerlijk om hun op hun bek te zien gaan!! Prachtige eerste speelronde van het nieuwe seizoen alweer bijna achter de rug, op naar nog veel meer van dit soort mooie avonden :thumbsup:


En , weekendverlof? Wat een bericht…

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2022 22:31 05 aug 2022 22:31 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #107

Lijnsje@tappunt schreef :

Ekstertjj schreef : Ooooooh wat een heerlijke (1e) voetbalavond in de KKD :thumbsup: Heracles 4-0 voor tegen dat graf Den Haag en VVV met 3-0 tegen die reserve j#den uit Almere (die elk jaar met hun grote bek denken en zeggen we gaan promoveren :lachen: ) 2 tering verenigingen bijelkaar; Den Haag heb ik sowieso altijd al een hekel aan gehad (Leiden - Den Haag is hetzelfde als Maastricht - Kerkrade) en Almere, met hun armetierige k#t stadionnetje en hun gebrek aan enige vorm van historie, met al die reserve 020-ers die daarheen verhuisd zijn, en met hun geld al jaren denken de eredivisie in te kunnen, elke week weer vind ik het heeeeeeerlijk om hun op hun bek te zien gaan!! Prachtige eerste speelronde van het nieuwe seizoen alweer bijna achter de rug, op naar nog veel meer van dit soort mooie avonden :thumbsup:


En , weekendverlof? Wat een bericht…


Oh mag je op deze site ook al niet meer zeggen wat je vindt en van wie je wat vindt? Dan heb je bij mij hele grote pech want ik zeg precies wat ik van iemand of iets vindt! Geluk ermee, linkse rakker!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2022 22:59
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #108

opadiehard schreef :

Ekstertjj schreef : Ooooooh wat een heerlijke (1e) voetbalavond in de KKD :thumbsup: Heracles 4-0 voor tegen dat graf Den Haag en VVV met 3-0 tegen die reserve j#den uit Almere (die elk jaar met hun grote bek denken en zeggen we gaan promoveren :lachen: ) 2 tering verenigingen bijelkaar; Den Haag heb ik sowieso altijd al een hekel aan gehad (Leiden - Den Haag is hetzelfde als Maastricht - Kerkrade) en Almere, met hun armetierige k#t stadionnetje en hun gebrek aan enige vorm van historie, met al die reserve 020-ers die daarheen verhuisd zijn, en met hun geld al jaren denken de eredivisie in te kunnen, elke week weer vind ik het heeeeeeerlijk om hun op hun bek te zien gaan!! Prachtige eerste speelronde van het nieuwe seizoen alweer bijna achter de rug, op naar nog veel meer van dit soort mooie avonden :thumbsup:


Je vergelijking gaat niet helemaal op als jij zegt Leiden-Den Haag is hetzelfde als Maastricht-Kerkrade!
Leiden bezit geen betaald voetbalorganisatie?
En de ,,haat,,zoals jij zegt tussen Maastricht-Kirchrao is eigenlijk hoofdzakelijk meer voetbal gerelateerd.
Die is ontstaan ergens in de jaren 70 en altijd zo gebleven.
Leiden moest/moet het meer hebben van bijv basketbal daar is het kwa supporters niet zo fanatiek, en Den Haag doet niet echt mee in die tak van sport.
Heb heel wat jaartjes in Noordwijk door gebracht dus weet echt wel wat er in leijen(zo spreekt men dat uit daar)speelt….mvrgr Opa


Dan weet je dat de haat bij ons niet sport gerelateerd is maar dat het hem zit in onze 3 oktober feesten elk jaar!
Laatste jaren wat minder, omdat de opzet ook anders is als vroeger en ook door dat onzin virus, waardoor het een tijdje helemaal niet gevierd is, maar vooral in de jaren 90 en begin 2000 kwamen die Hagenezen elk jaar, samen met Katwijkers, hier de boel slopen, daar zit het hem voor een groot deel in, dat ik een hekel aan ze heb.
En ook de club ADO, wat symbool staat voor die stad, en vooral vroeger, jaren 80/90 altijd in het nieuws kwam met hevige rellen en gesloop en agressie etc. Als je daar zo dichtbij opgroeid, en jij groeit zelf op in de netste/sjiekste/beschaafste wijk van Leiden, en je maakt dat dus van redelijk dichtbij mee dan krijg je daar gewoon een pest hekel aan. Net als dat ik nu ook een steeds grotere hekel aan die boeren begin te krijgen met hun gerel van die boeren de laatste tijd. In het begin had ik sympathie voor ze en snapte ik ze wel, maar op de manier zoals ze dat nu doen, is dat wel verdwenen (en als ik sociaal media lees begint het ook tegen ze te keren want de sympathie en het begrip die iedereen voor ze had is hard aan het afnemen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2022 23:19 05 aug 2022 23:29 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #109
En de haat die ik dus voor Den Haag en ADO voel, vanwege het bovenstaande dus, is ook de reden dat ik jarenlang wel een seizoenkaart van MVV heb gehad, en nog steeds heb, maar gewoon niet meer ben wezen komen kijken.
In 2007, na de wedstrijd MVV-VVV, onderweg terug naar de trein, waren er rellen bezig, ook bij het station zelf, er hebben toen, ikzelf ook, heel wat mensen moeten rennen gewoon om niet in elkaar geslagen te worden (of erger) een persoon stond wel op het punt dat te doen bij mij omdat hij hoorde dat ik niet uit Maastricht kwam en hij dus dacht dat ik voor VVV was ofzo (alsof je een Venloos accent niet hoort, dat heb ik ook niet maar daar dacht hij toen blijkbaar niet aan) maar hij werd op het laatste moment, gelukkig, door iets afgeleid, waardoor ik snel die trein in kon vliegen en soort van veilig was (ook al liepen ze op het perron ook nog te zoeken en in de trein te kijken.
En, zoals al eerder gemeld, door hoe ik ben opgevoed en opgegroeid, dát een behoorlijke reden voor mij om, danwel een hekel te krijgen aan een club/stad wat dan ook, of juist een soort angst te hebben niet meer te komen naar een club. Mijn eigen club notabene.
Ik ben gigantisch loyaal en trouw, en mijn liefde voor MVV is en zal er altijd blijven (net als de liefde voor Maastricht) maar ik ben in al die jaren niet één keer meer naar MVV geweest (met de trein) ik vertrouwde het niet meer.
Ik heb nu dus 22 jaar een seizoenkaart, waarvan dus grofweg 15 jaar zonder dat ik hem gebruikt heb, na die relwedstrijd, en ik heb toen tegen mezelf gezegd ik ga pas weer naar MVV als ik me rijbewijs en een auto heb (zodat ik, als er dan weer eens rellen zijn, als ik er ben, ik met de auto in no time op de snelweg zit en weg ben, en ik niet meer eerst de halve stad door naar het station hoef te gaan) het eerste heb ik nu eindelijk sinds een tijdje maar ik heb nog geen auto. Dus ik steun MVV nog altijd, door me SCC steeds te verlengen, maar ik ben toen zo geschrokken dat ik gewoon nog steeds de stap niet durf te nemen. Hopelijk komt dat in de toekomst weer, maar gewoon MVV helpen door me SCC elk jaar te verlengen vind ik ook al fijn, en voelt op zich ook al (goed) genoeg! Fijn weekend opa en de rest..
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, opadiehard, Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2022 23:39
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #110
Ik vind het maar een warrig verhaal. Waar heb je het nu over. Over ADO of VVV supporters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2022 00:05
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #111
Laat maar zitten, ik heb geen zin om het nog duidelijker te moeten uit leggen waarom ik een hekel heb aan ADO en waarom ik al 15 jaar (met pijn in mijn hart) niet meer bij MVV kom. Ik weet niet of het kan hier maar ik zal mijn profiel (als het lukt tenminste) voorgoed proberen te verwijderen. Dan zijn jullie van mij af en hoef ik alles wat ik nou eenmaal zo voel (en meegekregen heb door opvoeding) niet steeds uit te leggen; dus bij deze zijn jullie vanaf nu van dit 'raar geval' af :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2022 00:22
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #112
Niet nodig hoor.
Lekker naar het stadion komen, die rellen zoals vroeger gebeuren echt amper tot nooit meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2022 07:56
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #113
Ekstertjj, ik hoop dat je deze berichten geschreven hebt na een leuke avond met flink wat potten bier. En je zo wakker wordt en je berichten lachend of met het schaamrood op de kaken terugleest.

Zo niet, dan zou ik een andere sport kiezen. Bij iedere voetbalclub heeft er in het verleden weleens een relletje plaatsgevonden. Om dan 15 jaar lang geen wedstrijd te bezoeken, vind ik heel bijzonder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2022 18:44
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #114
@Loyaal, Ekstertij moet vooral doen wat ie zelf wil en als jij dat vreemd vindt is dat jammer voor jou, maar niet nodig om dat hier te melden hoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2022 19:33
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #115
@ Mosae, als je dit soort teksten te moeilijk is of je bent te moe/lui om 't te willen lezen/begrijpen, hoeven wij dat hier niet te weten hoor.
Staat je trouwens vrij om 'n andere hobby te zoeken en hier niet meer te komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2022 19:40 06 aug 2022 19:54 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #116
Ik begreep er gewoon niet veel van. We hebben niet allemaal Havo/VWO gehad als jou.....en sinds wanneer bepaal jij wat ik te doen en te laten heb/ en of hier niet meer te komen? Je zegt notabene zelf dat Eksterij vooral moet doen wat hij zelf wil.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, Loyaal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2022 20:31
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #117
Sfeer en beleving hier haha.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2022 21:57
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #118
Het staat Ekstertjj vrij zich hier voor paal te zetten, net zoals het mij en anderen vrij staat erop te reageren. Daar is een forum voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 13:36
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #119
Wie kent nog "good old" Raoul van Biesland?? Die is toch ooit naar Leiden vertrokken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 13:47
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #120

De Zwarte Vogel schreef : Wie kent nog "good old" Raoul van Biesland?? Die is toch ooit naar Leiden vertrokken.


Die zal na 20 jaar toch wel afgestudeerd zijn?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.519 seconden