>
Ontvangen bedankjes 1190
Ekstertjj schreef : Ooooooh wat een heerlijke (1e) voetbalavond in de KKD Heracles 4-0 voor tegen dat graf Den Haag en VVV met 3-0 tegen die reserve j#den uit Almere (die elk jaar met hun grote bek denken en zeggen we gaan promoveren ) 2 tering verenigingen bijelkaar; Den Haag heb ik sowieso altijd al een hekel aan gehad (Leiden - Den Haag is hetzelfde als Maastricht - Kerkrade) en Almere, met hun armetierige k#t stadionnetje en hun gebrek aan enige vorm van historie, met al die reserve 020-ers die daarheen verhuisd zijn, en met hun geld al jaren denken de eredivisie in te kunnen, elke week weer vind ik het heeeeeeerlijk om hun op hun bek te zien gaan!! Prachtige eerste speelronde van het nieuwe seizoen alweer bijna achter de rug, op naar nog veel meer van dit soort mooie avonden
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef :
Ekstertjj schreef : Ooooooh wat een heerlijke (1e) voetbalavond in de KKD Heracles 4-0 voor tegen dat graf Den Haag en VVV met 3-0 tegen die reserve j#den uit Almere (die elk jaar met hun grote bek denken en zeggen we gaan promoveren ) 2 tering verenigingen bijelkaar; Den Haag heb ik sowieso altijd al een hekel aan gehad (Leiden - Den Haag is hetzelfde als Maastricht - Kerkrade) en Almere, met hun armetierige k#t stadionnetje en hun gebrek aan enige vorm van historie, met al die reserve 020-ers die daarheen verhuisd zijn, en met hun geld al jaren denken de eredivisie in te kunnen, elke week weer vind ik het heeeeeeerlijk om hun op hun bek te zien gaan!! Prachtige eerste speelronde van het nieuwe seizoen alweer bijna achter de rug, op naar nog veel meer van dit soort mooie avonden
En , weekendverlof? Wat een bericht…
opadiehard schreef :
Je vergelijking gaat niet helemaal op als jij zegt Leiden-Den Haag is hetzelfde als Maastricht-Kerkrade!
Leiden bezit geen betaald voetbalorganisatie?
En de ,,haat,,zoals jij zegt tussen Maastricht-Kirchrao is eigenlijk hoofdzakelijk meer voetbal gerelateerd.
Die is ontstaan ergens in de jaren 70 en altijd zo gebleven.
Leiden moest/moet het meer hebben van bijv basketbal daar is het kwa supporters niet zo fanatiek, en Den Haag doet niet echt mee in die tak van sport.
Heb heel wat jaartjes in Noordwijk door gebracht dus weet echt wel wat er in leijen(zo spreekt men dat uit daar)speelt….mvrgr Opa
De Zwarte Vogel schreef : Wie kent nog "good old" Raoul van Biesland?? Die is toch ooit naar Leiden vertrokken.