>
Ontvangen bedankjes 76
Ekstertjj schreef : Katwijk - Jong AZ 0-5 terwijl van de week PEC Zwolle nog verloor van Katwijk. Nou zeggen oefenpotjes meestal niet veel maar ik vind dit wel een behoorlijk opmerkelijke uitslag tegen de grootste amateurclub van het land (kampioen topklasse)
PEC, die waarschijnlijk voor de titel in de KKD gaat spelen komend seizoen, verliest ervan, terwijl een club die afgelopen seizoen 13e eindigden (met maar 2 punten meer dan MVV) die walst eroverheen.
Is dit een voorteken voor hoe de 1e wedstrijd van het nieuwe seizoen straks tegen J. AZ zal gaan? Zo ja, dan staan wij straks dus stijf onderaan na die 1e uitwedstrijd.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Vriethof18 schreef :
jovkle schreef : Hoe heette die Griekse spits die in de oefenwedstrijd tegen Heer meespeelde?
Lioumis Athanasios
Loyaal schreef : Ik denk dat we niet te zwaar moeten tillen aan resultaten in de voorbereiding. Het is niet voor niets een voorbereiding: Een mooi moment om jeugd aan het werk te zien, jongens te laten spelen die gedurende het seizoen veelal op de bank zullen zitten. Maar ook te oefenen met tactieken en manieren van spelen.
Verder kiest MVV er lijkt het voor om zo vroeg mogelijk de selectie op orde te hebben. Daar waar we normaliter afwachtend zijn op afvallers bij andere clubs. Wat mij betreft is dat positief en mogen Van Dijck en Livramento een contract krijgen. Wel zou ik graag nog wat creativiteit zien op '10'. Wellicht dat er nog budget vrijkomt als Alberg daadwerkelijk vertrekt. Verder verwacht ik dat Nuhaj een klein (amateur)contract krijgt aangeboden voor de breedte centraal achterin. Dan hebben we in principe alle positief dubbel bezet:
Matthys (Lambrix, Ancion)
R. Zeegers (T. Zeegers) - Van Dijck (Nuhaj) - Waem (Cavcic) - Schenk (Labylle)
Kleinen (Penders) - Souren (Van Bommel)
Dzepar (Alberg)
Blummel (Mami?) - Livramento (Kostons) - Remans (Noviello)