Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden)

17 juli 2022 22:13
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #61
Nogmaals hij word niet alleen daarop gehaald.
Hij was uitblinker in de 2e divisie.
Die goals zijn een mooie bijkomstigheid.
MVV was inderdaad het meest concreet.
Dus daar ging zijn keuze als eerst naar uit.
Heb hem even gesproken en hij vond de club ondanks slechte resultaten een goede uitstraling hebben, een mooie achterban en een geweldige stad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2022 09:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #62
Hij heeft inderdaad mooie statistieken. Maar we moeten ook kijken naar zijn hoofdtaak en dat is verdedigen. We hebben de laatste jaren weinig lengte in de achterhoede gehad. Daar wordt vooral naar gekeken. Zo zonde dat hij geblesseerd is geraakt. Ik was enorm nieuwsgierig naar deze speler.

Het klopt dat er meer KKD clubs interesse in hem hebben of hadden. Maar MVV was het concreetst. Vandaar dat hij voor MVV koos om mee te trainen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2022 09:46 18 juli 2022 09:46 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #63

CatenaccioMestreech schreef : Nogmaals hij word niet alleen daarop gehaald.
Hij was uitblinker in de 2e divisie.
Die goals zijn een mooie bijkomstigheid.
MVV was inderdaad het meest concreet.
Dus daar ging zijn keuze als eerst naar uit.
Heb hem even gesproken en hij vond de club ondanks slechte resultaten een goede uitstraling hebben, een mooie achterban en een geweldige stad.


Je hebt gelijk.
Ik heb deze jongen 2x zien spelen. Maar hij is echt goud waard.
Als je een Kostons haalt dan moet je deze jongen al zowiezo halen.
Dat zeg ik op basis statistieken en van wat ik heb gezien.
Of hij blessure gevoelig is weet ik niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2022 10:01
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #64
Urbanus heeft zich een divisie lager bewezen. We weten allemaal niet wat de reden is om zijn stage af te breken en niet al een contract aan te bieden. Het lijkt mij ook voorbarig om iemand op basis van twee trainingen een contract gaat aanbieden. Dan had MVV hem ook namelijk niet op proef hoeven te nemen als ze direct zo overtuigd waren van hem. Daarbij is het dit jaar rondom transfergeruchten erg stil. Simpelweg omdat er amper nog iets gaat komen of dat de deuren van het kantoortje van Ronny voor zijn moestuin goed geïsoleerd is!

Zaterdag ook gaan kijken. Fijn dat er een cateringpunt open was waarbij ook gepind kon worden. Stoeltjes van de business Seats waren wel schoon, dus als je geen vuile reet wilt kun je ''gewoon'' een SK voor deze stoelen kopen met je bedrijf.

De wedstrijd op zich was niet heel spectaculair, maar je zag wel duidelijk bepaalde afspraken waarop getraind is naar voren komen. Goed druk zetten, de bal achter de de back leggen waarbij de middenvelder eroverheen gaat. Je zag alleen ook dat als het druk zetten fout ging er een overtal voor de tegenstander ontstond. Wat verder opviel

- Matthys geweldige keeper. Zowel met zijn reddingen als met spelhervattingen
- Rechtsback mag echt nog wel iemand erbij. Joordens deed het niet slecht en T. Zeegers prima werklust , maar ik zie hier graag nog iets bijkomen
- Centraal waren Waem en R. Zeegers (die ik geen CV vind) afwezig. Laat staan dat Waem nog vertrekt. Minimaal 2 spelers erbij.
- Linksback begint Labylle weer de ''oude'' te worden. Snelheid gaat hij niet meer krijgen, maar voetballend toch een van de betere. De Daley Blind van De Geusselt. Schenk daarbij deed het goed als CV , maar is meer een back.
- CVM is Souren de spelverdeler en Van Bommel alleen om zijn naam op het veld. Daar zie ik veel liever Kleinen die als CV stond noodgedwongen. Met Van Bommel en Penders op de bank lijkt deze positie vervuld.
- LM/LA de andere Van Bommel. Leg deze jongen a.u.b. vast en voorkom Mbuyamba taferelen. Hier zit echt voetbal in! Noviello viel me opnieuw tegen en lijk me alles behalve een aanwinst.
-CAM stond gisteren Blummel. Liet soms zijn klasse zien, maar komt soms ook ongemotiveerd over. Good-old Alberg wederom niet van de partij en hopelijk gaan we hem ook niet meer zien. Hier zal denk ik Dzepar komen te staan zodra hij fit is.
- RM/RB Remans die daar opnieuw misbruikt wordt. Dit is een spits voor een 4-4-2 syteem. Komt totaal niet uit de verf, mist de snelheid voor een flitsende actie wat je wel nodig hebt voor deze positie. Ik zie hier graag nog iemand voor worden aangetrokken.
- SP had ik het geluk dat ik Kostons weer mocht zien schitteren met de ster op zijn borst. Wat een genot om deze jongen te zien sleuren, duels te zien winnen en acties te zien maken. Het jaar Zweden heeft hem duidelijk goed gedaan. Nee , laten we hopen dat hij puur voor de breedte van de selectie is gehaald en we Livramento gaan vastleggen. Toen hij erin kwam, gebeurde er tenminste iets!

Vond het ook vreemd dat zowel Verberne als Blummel aangaven dat er tot nu toe enkel op het verdedigende aspect is getraind. Volgens mij is de laatste jaren wel duidelijk geworden waar bij ons het probleem ligt.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, Lassie80, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2022 10:53
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #65

Lijnsje@tappunt schreef : Vond het ook vreemd dat zowel Verberne als Blummel aangaven dat er tot nu toe enkel op het verdedigende aspect is getraind. Volgens mij is de laatste jaren wel duidelijk geworden waar bij ons het probleem ligt.

Op basis van vorig seizoen was dat toch wel het grote aantal tegendoelpunten.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2022 11:10
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #66

steefmestreech schreef : 3 weken voor begin competitie. Nul nieuwe spelers(ja wederom tig keepers). Blummel die er nul zin in heeft (na vorig jaar houdoe en bedankt) remans die tegen amateurs nog niet scorrt. Geen enkele tester of zicht op eventueel aanvulling. Vraag me al 1 jaar af wat de geweldige ronny zn toegevoegde waarde is……


Dat je dit zo ervaart, begrijp ik wel. Maar het ligt denk ik iets genuanceerder.
We hebben wel nieuwe aanwinsten: Noviello en Kostons. Wat betreft die laatste klopt het dat hij hier in het verleden heeft gespeeld, maar t.o.v. vorig seizoen is hij dus ‘nieuw’. En inderdaad heeft MVV keeper Lambrix aangetrokken zodat je qua keepers klaar bent. Schenk en Penders tel ik niet mee. Dat zijn jeugdspelers in wie MVV potentie ziet en ze dus heeft beloond met een contract. Spelers dus waarover MVV al de beschikking had. Dat geldt ook voor Tim Zeegers die zijn contract heeft verlengd.
En volgens mij hebben we wel een tester: Livramento. Hij maakt in de voorbereiding een (wat mij betreft) aardige indruk. Ik heb liever één serieuze, gerichte testspeler dan een heel legertje nieuwelingen dat weer snel weg is.
Ik denk dat MVV ook weinig spelers haalt/test om meerdere redenen. 1, de aantrekkelijkste spelers om over te nemen komen pas vlak voor de transferdeadline. Dan is duidelijk wie er weg kan/mag bij grotere clubs of voor wie daar geen basisplek is. 2, MVV heeft in principe al een goede basis staan. Afgezet tegen het budget is de selectie niet onaardig. Of je er hoge ogen mee gaat gooien is afwachten. Maar als je kijkt naar de selectie heb je - zoals je zelf duidelijk aangeeft - genoeg keepers en is Matthys duidelijk de eerste man. Echt een goede keeper voor MVV. Achterin kun je nu spelen met Schenk, Waem, Zeegers en Zeegers. En dan heb je Labylle en Cavcic achter de hand. Daar moet dus echt nog wel een ervaren speler bij. Het liefste een centrale verdediger. Dan heb je de rechtsbackpositie ook dubbel bezet met beide Zeegersen.
Het middenveld is prima met Dzepar, Souren en Kleinen. En dan heb je Noviello, Thomas van Bommel en Penders achter de hand. Een extra ervaren speler erbij zou ook daar geen kwaad kunnen. Of je moet 4-4-2 gaan spelen. (Voor 4-3-3 heb je nu het materiaal niet.) En dan zet je Blummel erbij op het middenveld. Ben het met je eens dat bij hem de motivatie er niet af spat, maar wellicht dat-ie bij een viermansmiddenveld met een ietwat vrije rol beter uit de verf komt. Dan zou je voorin met Remans en Kostons kunnen spelen. Daar moet dus duidelijk ook nog wat bij. Dat zou Livramento kunnen zijn.
Overigens kan ik me niet verbazen over de werkwijze van MVV. Of je er blij mee moet zijn is een tweede. Maar MVV en Geneugden hebben duidelijk gemaakt in te willen zetten op jeugd en jongens uit de omgeving. Dat zie je nu duidelijk terug.
Als de komende drie weken kwalitatieve versterkingen voor de as worden gehaald, ben ik tevreden (gezien de huidige situatie).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2022 11:11
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #67

Audiowaste schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Vond het ook vreemd dat zowel Verberne als Blummel aangaven dat er tot nu toe enkel op het verdedigende aspect is getraind. Volgens mij is de laatste jaren wel duidelijk geworden waar bij ons het probleem ligt.

Op basis van vorig seizoen was dat toch wel het grote aantal tegendoelpunten.


We hadden vorig overal een probleem behalve de keeper ( 2e seizoenshelft)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2022 11:19
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #68

Boredass schreef :

Audiowaste schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Vond het ook vreemd dat zowel Verberne als Blummel aangaven dat er tot nu toe enkel op het verdedigende aspect is getraind. Volgens mij is de laatste jaren wel duidelijk geworden waar bij ons het probleem ligt.

Op basis van vorig seizoen was dat toch wel het grote aantal tegendoelpunten.


We hadden vorig overal een probleem behalve de keeper ( 2e seizoenshelft)

Precies, vanuit dat oogpunt vind ik het heel begrijpelijk dat ze nu beginnen met het verdedigende aspect. Je aanval begint vanuit de verdediging.
Hoe zei Ferguson dat ook alweer? Attack wins you games, defence wins you titles.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2022 11:46
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #69
Ik denk persoonlijk dat er komende periode weinig gaat gebeuren.
Alleen in de laatste week denk ik dat er nog iets bijkomt en ik denk dat het ook verstandig van MVV en R. van Geneugden is om te wachten.

Ten opzichte van vorig jaar heb je nu al een selectie, waarmee je het seizoen kunt beginnen:

Matthys

T. Zeegers R. Zeegers Waem Labylle

Kleinen Souren

Dzepar

Blummel Kostons Remans

Daarnaast heb je met Schenk, Penders, Thomas en Ruben van Bommel en Noviello nog een aantal spelers achter de hand waarmee je eventuele blessures kunt opvangen. Dan begin je niet slechter aan het seizoen dan waar je vorig jaar geëindigd bent.
Enige verschil is dat de jonkies weer wat meer vlieguren in de benen hebben en het team waarschijnlijk beter op elkaar ingespeeld is.
Ten opzichte van vorig seizoen (toen we nog met een elftal moesten beginnen dat nooit met elkaar had samengespeeld en bestond uit hoofdzakelijk jeugd en huurspelers) hoeft er dus ook minder te gebeuren.

Je kunt in mijn ogen dus veel beter wachten tot zich een mogelijkheid voordoet voor iemand met échte meerwaarde dan nu al een aantal halven of kwarten te nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2022 13:19 18 juli 2022 13:20 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 737
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #70
Rico Zeegers is geen echte CV. Staat zeer geregeld fout opgesteld en duels ook neit altijd overtuigend. Daar een andere oplossing wat mij betreft (indien mogelijk) en hem op rechtsback zetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2022 14:01
Sjakie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #71
Een ervaren kopsterke c.v. erbij en wellicht een spits die er minimaal 15 inschiet en we zijn op de goeie weg!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2022 15:23
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #72
Als je een huis bouwt”
Begin je met het fundament en dan volgt het dak.
Eerst een goede verdediging die de nul houdt en dan volgt de rest.
Je moet er wel het geld voor hebben en dat ontbreekt bij Mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2022 16:07
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #73
Hoop het liefst op iedere linie nog eentje met ervaring…
Maar goed met de centen wat we hebben zal dat lastig worden.
Als het wel kan:

- Een ervaren CV met lengte en koopkracht, die vooral verdedigend erg goed is. (Waem als die blijft is dan de voetballende van de 2.
- Een Targetman die je in de spits kunt zetten als je met voorzetten wil gaan spelen. Aangezien Livramento waarschijnlijk deze week word gecontracteerd kun je hem dan gebruiken als bewegelijke spits of als rechtsbuiten. Misschien zelfs op 10.
- Een ervaren cvm/cm.
Eigenlijk iemand als Alberg qua ervaring alleen dan iemand die wel levert. En de boel mee op sleeptouw neemt.

Als ik dit teruglees zie ik eigenlijk al dat dit onmogelijk haalbaar kan zijn.
Maar goed het zou mooi zijn als dit kon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2022 08:56 23 juli 2022 09:00 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 371
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #74
Afgelopen seizoenen waren bepaald niet de leukste om naar Mvv te gaan, vrijwel iedere wedstrijd werd Mvv weggespeeld worden en vaak afgedroogd in eigen stadion.
Dit seizoen beloofd ook niet veel goeds te worden, dezelfde zwakke selectie van vorig seizoen waarmee Mvv zowat onderaan eindigde in de KKD wordt nu aangevuld met wat jeugdspelers.
Mvv heeft een goede keeper en de rest zijn het allemaal zeer matige getalenteerde spelers. Waem en Blummel verlaten waarschijnlijk ook Mvv, verdwijnt het voetbal nog meer uit de ploeg en draaien we weer een kansloos seizoen.
Noor heeft ons niet verder gebracht, er zijn meer sponsors weggelopen dan erbij gekomen en de nieuwe investeerder brengt ons niet verder op het veld.
Triest dat Mvv zo ver is afgegleden, met Telstar hebben we het minste budget van de KKD.
Jammer......de enige die onze club nog in leven laat is de Angel-Side, ik bewonder deze fanatieke supporters, zij zorgen voor een geweldige sfeer in het stadion en helpen Mvv met acties.
Voor mij geen seizoenkaart meer, ik pak mijn wedstrijdjes wel maar de zin is ver over...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2022 17:03
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #75
Weer de 0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden