Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden)

08 aug 2022 13:53
M-MVV
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #121

De Zwarte Vogel schreef : Wie kent nog "good old" Raoul van Biesland?? Die is toch ooit naar Leiden vertrokken.

Vroeger kende ik hem goed, maar al heel lang niet meer gezien ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2022 14:04
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #122
Wat is er eigenlijk met Alberg gebeurt? Geblesseerd of wat?

08 aug 2022 14:13
CatenaccioMestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #123
Zogenaamd geblesseerd neem ik aan.
Hoop dat hij snel ontbonden word of een regeling getroffen word.
Hopelijk kunnen we dan nog een vervanger voor hem halen.

25 aug 2022 14:12
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #124

Kloeteklaos schreef :

Sander70 schreef : De begrotingen in de kkd seizoen 22-23.
Tja…

In- en intriest. Het is een prestatie van formaat zelfs een kleinere begroting dan Telstar te hebben.
Een begroting van 750.000 euro heeft niets meer met betaald voetbal te maken. Zelfs in 95-97 hadden we omgerekend een begroting van ruim meer dan een miljoen euro. MVV is op sterven na dood en het is wachten op het moment dat iemand een reden vindt de stekker er definitief uit te trekken.

Ik krijg de indruk dat MVV en Telstar in hetzelfde schuitje zitten. Vandaag een artikel over Jonker in de NRC (over zijn rol als bondscoach bij de Oranje Leeuwinnen). Uit dat artikel kun je opmaken dat juist Telstar het laagste budget van de eerste divisie heeft. Iets dat je ook in dit artikel terugleest:

m.haarlemsdagblad.nl/cnt/dmf20220508_521...e&utm_medium=organic

Maar of het nou MVV of Telstar is, ik ben het met je eens dat zoiets vanuit Maastrichts oogpunt triest is. Met meer financiële armslag zou MVV, hoewel puik begonnen aan de competitie, een grotere rol van betekenis kunnen spelen. Mooi dat de club zegt stappen te maken, maar als de concurrentie grotere stappen zet, ga je er feitelijk op achteruit. MVV verkeert in een situatie waarin het verleden aansprekender is dan het heden. Hopelijk gaat de club in de (nabije) toekomst op sportief/financieel vlak weer een rol van betekenis spelen. Daar ligt enerzijds een belangrijke taak voor de directie en commercie om dit op te pakken en anderzijds voor het bedrijfsleven in Maastricht en omstreken om zich achter de club te scharen. Geldt natuurlijk ook voor de mensen die nu nog niet naar het stadion gaan. Verberne heeft zijn team de afgelopen thuiswedstrijden in samenwerking met het publiek reclame laten maken voor het betaald voetbal in Maastricht. Hopelijk haalt dat thuisblijvers over.

Tijd voor maken pagina: 0.181 seconden