>
Ontvangen bedankjes 149
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Brncic schreef : Eerste oefenwedstrijd vandaag tegen Berg: 0-16.
Goals van Blummel (3), Dzepar (2), Remans (2), tester Livramento (2), Deenen van U18 (2), Tim Zeegers, Rico Zeegers, Ruben van Bommel, Penders en Schenk.
Ik was zelf niet bij de wedstrijd. Weet ook niet of er veel over te zeggen is? Iemand die er wel bij was?
CatenaccioMestreech schreef :
Brncic schreef : Eerste oefenwedstrijd vandaag tegen Berg: 0-16.
Goals van Blummel (3), Dzepar (2), Remans (2), tester Livramento (2), Deenen van U18 (2), Tim Zeegers, Rico Zeegers, Ruben van Bommel, Penders en Schenk.
Ik was zelf niet bij de wedstrijd. Weet ook niet of er veel over te zeggen is? Iemand die er wel bij was?
Niet veel over te zeggen.
Je oefent immers tegen een 5e klasser, dus moet 0-16 een normale uitslag zijn.
Vond onze nieuwe aanwinst niet veel aan.
Onze tester Livramento vond ik een prima techniek hebben.
Zou mij niks verbazen als ze die er bij nemen.
Tsja voor de rest is het uitkijken naar ‘echte’ oefenpotjes.
Dit was meer zelfvertrouwen tanken.
Lijnsje@tappunt schreef : We weten natuurlijk allemaal dat het elftal nog volledig om aanwinst Kostons heen moet worden gebouwd / gestructureerd. Pas dan gaan wij goed voetballen! (voor de azijndrinkers onder ons, dit is sarcasme).
Op basis van gisteren (en de andere twee potjes) kun je weinig zeggen. Van Dijck is niet getest, heeft makkelijke duels en speelt iedere bal breed of na de back. Daar zit geen enkele verrassing in. Dat hoeft verder ook niet als je een voetballende verdediger zoals Waem naast je hebt staan. Ik vind die Van Dijck best lang, maar ook vrij smal. Van Dijck is wel een ander type CV dan die we nu hebben met Zeegers en Waem. Dus lijkt me een prima ''aanwinst''. Ik weet niet of op de achtergrond nog met andere kandidaten wordt gesproken.
De backposities zou ik ingaan met Zeegers en Schenk. Jongens die nog fouten maken en moeten groeien, maar waar wel potentie in zit. Labylle is verleden tijd. Aan de andere kant, iets van ervaring achterin mag toch ook wel.
Het middenveld voor komend seizoen lijkt me duidelijk ; Souren, Kleinen en Dzepar op 10. Als je die zag voetballen tegen Scharn begrijp je niet waarom hij altijd als 6 of zelfs als CV werd gebruikt. Ja, het is Scharn i know... Dan hebben we met topper Alberg , Kostons, Penders en T. van Bommel voldoende mogelijkheden achter de hand.
Voorin heb je twee niet renderende buitenspelers; Remans is geen buitenspeler , Blummel heeft er totaal geen zin in een een targetman loopt er dan verloren bij. Dan wordt het lastig kansen creëren , zelfs tegen Heer. Met de huidige spelers kun je geen 4-3-3 spelen. Remans rendeerde bij Top Oss in een tweespitsen systeem. Dan kan Blummel (als hij al blijft ) eromheen zwerven en zoeken we een type Livramento. Als hoop ik nog altijd op Van de Schepop!
Lijnsje@tappunt schreef : ........ Voorin heb je twee niet renderende buitenspelers; Remans is geen buitenspeler , Blummel heeft er totaal geen zin in een een targetman loopt er dan verloren bij. Dan wordt het lastig kansen creëren , zelfs tegen Heer. Met de huidige spelers kun je geen 4-3-3 spelen. Remans rendeerde bij Top Oss in een tweespitsen systeem. Dan kan Blummel (als hij al blijft ) eromheen zwerven en zoeken we een type Livramento. Als hoop ik nog altijd op Van de Schepop!