Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden)

16 juli 2022 21:18
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #46

bokkesprongen schreef : Mr Salemans .

Er staan geen taal fouten in uw bericht .


Fijn. Daar zal mijn broer Ben blij mee zijn, want die gaat over taal. Het is overigens "taalfouten".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2022 22:48
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #47
Wederom de '0' gehouden. Al is dat niks waard, gezien de tegenstanders op Meerssen na.

Ik zag op een begeven moment de afwezigen die hier al eens genoemd werden. Nou is de selectie met die afwezigen ook niet echt van hoog niveau, maar het scheelt wel iets als je toch kan beschikken over Waem en Dzepar.
Ook de nieuwe testspeler, Urbanus, waar ik eigenlijk naar uitkeek om hem deze wedstrijd te bekijken, is geblesseerd. Een scheurtje in zijn enkelband. Daar staat ook een x aantal weken voor.

Met een ingeproviceerde achterhoede met Marko Kleinen als rechtsback. Niet zijn plaats. Daarintegen speelde hij in de tweede helft centraal achterin. Dat deed hij goed.
Ook Lars Schenk vond ik goed spelen als centrale verdediger. Labylle, tja. Hij probeert het nog, maar dat is het ook. Matthys weer prima. Die kan veel punten pakken voor ons dit seizoen. Thomas van Bommel is zo traag, op ieder vlak. Als hij de naam 'van Bommel' niet had, dan denk ik toch dat hij niet bij het eerste elftal zat. Laat staan betaald voetbal spelen.
Blummel moet met zijn kwaliteiten toch wel het verschil maken. Totaal niet. Hij brengt ook niks extra's.
Ruben van Bommel is tot nu toe de verrassing in de voorbereiding. Daar zit echt wel voetbal in. Vergeleken met zijn broer is hij toch een verademing. Hij speelt alsof hij al 2 jaar bij het eerste zit.
Mart Remans wordt 'misbruikt' door hem steeds op de flanken te zetten. Iedereen ziet toch dat hij daar totaal niet uit de verf komt. Schijnbaar ziet de technische staf wel iets om Remans steeds daar op te stellen.
Koen Kostons. Tja, we weten wat hij wel en niet kan.
Livramento viel in en maakte wel een sterke indruk. Deze jongen verdient een contract.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2022 23:01
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 807
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #48
Dank u ,voor voor uw bericht .....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2022 23:10
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #49

Mie leef Mestreech schreef : Wederom de '0' gehouden. Al is dat niks waard, gezien de tegenstanders op Meerssen na.

Ik zag op een begeven moment de afwezigen die hier al eens genoemd werden. Nou is de selectie met die afwezigen ook niet echt van hoog niveau, maar het scheelt wel iets als je toch kan beschikken over Waem en Dzepar.
Ook de nieuwe testspeler, Urbanus, waar ik eigenlijk naar uitkeek om hem deze wedstrijd te bekijken, is geblesseerd. Een scheurtje in zijn enkelband. Daar staat ook een x aantal weken voor.

Met een ingeproviceerde achterhoede met Marko Kleinen als rechtsback. Niet zijn plaats. Daarintegen speelde hij in de tweede helft centraal achterin. Dat deed hij goed.
Ook Lars Schenk vond ik goed spelen als centrale verdediger. Labylle, tja. Hij probeert het nog, maar dat is het ook. Matthys weer prima. Die kan veel punten pakken voor ons dit seizoen. Thomas van Bommel is zo traag, op ieder vlak. Als hij de naam 'van Bommel' niet had, dan denk ik toch dat hij niet bij het eerste elftal zat. Laat staan betaald voetbal spelen.
Blummel moet met zijn kwaliteiten toch wel het verschil maken. Totaal niet. Hij brengt ook niks extra's.
Ruben van Bommel is tot nu toe de verrassing in de voorbereiding. Daar zit echt wel voetbal in. Vergeleken met zijn broer is hij toch een verademing. Hij speelt alsof hij al 2 jaar bij het eerste zit.
Mart Remans wordt 'misbruikt' door hem steeds op de flanken te zetten. Iedereen ziet toch dat hij daar totaal niet uit de verf komt. Schijnbaar ziet de technische staf wel iets om Remans steeds daar op te stellen.
Koen Kostons. Tja, we weten wat hij wel en niet kan.
Livramento viel in en maakte wel een sterke indruk. Deze jongen verdient een contract.


Helaas is Urbanus terug naar Excelsior Maassluis na die blessure en komt hij niet meer terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2022 00:11
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #50

CatenaccioMestreech schreef :

Mie leef Mestreech schreef : Wederom de '0' gehouden. Al is dat niks waard, gezien de tegenstanders op Meerssen na.

Ik zag op een begeven moment de afwezigen die hier al eens genoemd werden. Nou is de selectie met die afwezigen ook niet echt van hoog niveau, maar het scheelt wel iets als je toch kan beschikken over Waem en Dzepar.
Ook de nieuwe testspeler, Urbanus, waar ik eigenlijk naar uitkeek om hem deze wedstrijd te bekijken, is geblesseerd. Een scheurtje in zijn enkelband. Daar staat ook een x aantal weken voor.

Met een ingeproviceerde achterhoede met Marko Kleinen als rechtsback. Niet zijn plaats. Daarintegen speelde hij in de tweede helft centraal achterin. Dat deed hij goed.
Ook Lars Schenk vond ik goed spelen als centrale verdediger. Labylle, tja. Hij probeert het nog, maar dat is het ook. Matthys weer prima. Die kan veel punten pakken voor ons dit seizoen. Thomas van Bommel is zo traag, op ieder vlak. Als hij de naam 'van Bommel' niet had, dan denk ik toch dat hij niet bij het eerste elftal zat. Laat staan betaald voetbal spelen.
Blummel moet met zijn kwaliteiten toch wel het verschil maken. Totaal niet. Hij brengt ook niks extra's.
Ruben van Bommel is tot nu toe de verrassing in de voorbereiding. Daar zit echt wel voetbal in. Vergeleken met zijn broer is hij toch een verademing. Hij speelt alsof hij al 2 jaar bij het eerste zit.
Mart Remans wordt 'misbruikt' door hem steeds op de flanken te zetten. Iedereen ziet toch dat hij daar totaal niet uit de verf komt. Schijnbaar ziet de technische staf wel iets om Remans steeds daar op te stellen.
Koen Kostons. Tja, we weten wat hij wel en niet kan.
Livramento viel in en maakte wel een sterke indruk. Deze jongen verdient een contract.


Helaas is Urbanus terug naar Excelsior Maassluis na die blessure en komt hij niet meer terug.


Klopt inderdaad. Maar er is/was meer interesse vanuit de KKD voor hem. Dus ik vrees dat hij voor een profclub gaat kiezen die financieel meer zal bieden straks in januari.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2022 00:25
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #51
Begrijp niet waarom je hem niet alsnog neemt.
Hij mist met die blessure de eerste 2 potjes.
Daarna heb je hem weer d’r bij.
Hij wilde zelf erg graag.
Als die zometeen weer goed speelt gaat hij zo weer naar een concurrent.
Maar goed, het zal wel aan mij liggen.

Die lichte blessure van Matteo is volgens mij ook meer om zijn transfer af te ronden.
Dus dan kunnen we op zoek naar 2 cv’s.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2022 11:40
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #52
Gisteren ook gaan kijken. In mijn ogen speelde mvv redelijk goed verzorgd voetbal. Met Ruben van Bommel heeft MVV echt goud in handen, probeer deze jongen z.s.m een meerjarig contract te geven. Speelde alsof hij al jaren in het 1e elftal speelde en ziet het spelletje heel goed. Kostons daarintegen speelde zijn slechste wedstrijd ooit, verloor ieder duel en kon aanvallend weinig inbrengen. Met nog een aantal oefenwedstrijden te gaan en misschien nog 1 of 2 versterkingen denk ik dat dit MVV een stuk verder is dan vorig seizoen. Al is het natuurlijk wel een ander verhaal dat de concurrentie zich dit jaar wel flink is aan het versterken ( helmond, almere, enz..

Positief probere te blieve:)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2022 13:21
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #53

CatenaccioMestreech schreef : Begrijp niet waarom je hem niet alsnog neemt.
Hij mist met die blessure de eerste 2 potjes.
Daarna heb je hem weer d’r bij.
Hij wilde zelf erg graag.
Als die zometeen weer goed speelt gaat hij zo weer naar een concurrent.
Maar goed, het zal wel aan mij liggen.

Die lichte blessure van Matteo is volgens mij ook meer om zijn transfer af te ronden.
Dus dan kunnen we op zoek naar 2 cv’s.


Op basis waarvan moet MVV met een al heel beperkt budget hem nemen dan? Zijn achternaam, zijn looks ? hij heeft 2 trainingen meegedaan en raakt geblesseerd. Zou jij met het weinige geld dan die gok nemen? Laten we nu maar eerst eens wachten wanneer die fit is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2022 14:14
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #54

Mithrandir schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Begrijp niet waarom je hem niet alsnog neemt.
Hij mist met die blessure de eerste 2 potjes.
Daarna heb je hem weer d’r bij.
Hij wilde zelf erg graag.
Als die zometeen weer goed speelt gaat hij zo weer naar een concurrent.
Maar goed, het zal wel aan mij liggen.

Die lichte blessure van Matteo is volgens mij ook meer om zijn transfer af te ronden.
Dus dan kunnen we op zoek naar 2 cv’s.


Op basis waarvan moet MVV met een al heel beperkt budget hem nemen dan? Zijn achternaam, zijn looks ? hij heeft 2 trainingen meegedaan en raakt geblesseerd. Zou jij met het weinige geld dan die gok nemen? Laten we nu maar eerst eens wachten wanneer die fit is.


Die 2 trainingen heeft hij goed meegedaan, het enige waar het aan lag was zijn conditie.
Ook zijn statistieken liegen er niet om.
En hij wist al wat hij voor een salaris zou verwachten.
Dis dat is al helemaal niet het probleem.
Maar goed voor MVV zal dit wel weer het probleem zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2022 14:40
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #55

CatenaccioMestreech schreef :

Mithrandir schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Begrijp niet waarom je hem niet alsnog neemt.
Hij mist met die blessure de eerste 2 potjes.
Daarna heb je hem weer d’r bij.
Hij wilde zelf erg graag.
Als die zometeen weer goed speelt gaat hij zo weer naar een concurrent.
Maar goed, het zal wel aan mij liggen.

Die lichte blessure van Matteo is volgens mij ook meer om zijn transfer af te ronden.
Dus dan kunnen we op zoek naar 2 cv’s.


Op basis waarvan moet MVV met een al heel beperkt budget hem nemen dan? Zijn achternaam, zijn looks ? hij heeft 2 trainingen meegedaan en raakt geblesseerd. Zou jij met het weinige geld dan die gok nemen? Laten we nu maar eerst eens wachten wanneer die fit is.


Die 2 trainingen heeft hij goed meegedaan, het enige waar het aan lag was zijn conditie.
Ook zijn statistieken liegen er niet om.
En hij wist al wat hij voor een salaris zou verwachten.
Dis dat is al helemaal niet het probleem.
Maar goed voor MVV zal dit wel weer het probleem zijn.


Welke statistieken? Die 8 doelpunten klasse lager ? Ik heb liever dat hij goed kan verdedigen. Ieder doelpunt is meegenomen, maar niet bepaald een harde criteria. En 2 trainingen meegedaan.. kom op. Dan valt er toch nog weinig te zeggen. Als MVV nu geld genoeg heeft, vooruit. Maar ik snap MVV wel in deze situatie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2022 15:05
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #56
8 doelpunten als cv?
Heeft daar zich gewoon goed in de kijker gespeeld ook op verdedigend gebied.
Maar goed kerel, dan ben ik benieuwd naar jouw kandidaten op je lijstje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2022 15:22
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #57
3 weken voor begin competitie. Nul nieuwe spelers(ja wederom tig keepers). Blummel die er nul zin in heeft (na vorig jaar houdoe en bedankt) remans die tegen amateurs nog niet scorrt. Geen enkele tester of zicht op eventueel aanvulling. Vraag me al 1 jaar af wat de geweldige ronny zn toegevoegde waarde is……

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2022 16:19
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #58

CatenaccioMestreech schreef : 8 doelpunten als cv?
Heeft daar zich gewoon goed in de kijker gespeeld ook op verdedigend gebied.
Maar goed kerel, dan ben ik benieuwd naar jouw kandidaten op je lijstje.


Ok, nogmaals. Op basis van welke statistieken ( waar jij naar verwijst ) , moet MVV hem dan aantrekken. En waarom moet ik een lijstje hebben ? Ik werk niet als scout binnen MVV ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2022 18:02
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #59
Nogmaals, zijn statistieken. Dus goals.
En hij heeft zich bij meer KKD clubs in de kijker gespeeld en is nog jong.
Heb zelf gehoord dat hij verdedigend ook echt niet onder doet en daar ook een niveau omhoog in heeft verdiend.
Maar goed, die zal wel ergens anders tekenen in januari.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2022 22:05
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #60

CatenaccioMestreech schreef : Nogmaals, zijn statistieken. Dus goals.
En hij heeft zich bij meer KKD clubs in de kijker gespeeld en is nog jong.
Heb zelf gehoord dat hij verdedigend ook echt niet onder doet en daar ook een niveau omhoog in heeft verdiend.
Maar goed, die zal wel ergens anders tekenen in januari.


Een verdediger aantrekken op basis van goals, staat voor mij gelijk aan een keeper aantrekken op basis van assist. En ondanks de interesse van andere kkd clubs, kwam hij op proef in Mestreech. Dat wilt ook wat zeggen natuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.269 seconden