Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden)

23 juli 2022 19:46
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #76
MVV wint met 0-2 bij de beloften van Standaard Luik -23. Doelpunten van Blummel en 0-2 door Kostons, die in De Limburger het lichtpuntje in de wedstrijd werd genoemd. Dzepar, Waem, Matthys en Souren volgden de wedstrijd vanaf de tribune.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 16:43 30 juli 2022 16:46 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #77
Op teletext staat dat MVV met 6-2 heeft verloren van Fortuna ?? Is dat een jeugdelftal van MVV ??


Foutje van Teletext Moet VVV zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 16:46
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #78
VVV heeft met 6-2 verloren van Fortuna

Typfoutje......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 16:47
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #79

Sjonnie schreef : Op teletext staat dat MVV met 6-2 heeft verloren van Fortuna ?? Is dat een jeugdelftal van MVV ??

Is een typfoutje van teletekst. Fortuna heeft met 6-2 gewonnen van VVV Venlo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 17:00
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #80
Fortuna - MVV 6-2 hahaha er was nog eens een tijd, nog niet eens zo lang geleden, dat wij in Zitterd met 7-0 zelf wisten te winnen, Man man wat zijn we afgezakt zeg!
En als, wat hierboven staat klopt, dat VVV met 6-2 verloren heeft, dan zijn die ook behoorlijk afgezonken.
Als VVV met 6-2 verliest van Fortuna hoeveel zou MVV momenteel dan wel niet verliezen van Fortuna?
Ongeloofelijk dat we dit nog meemaken, Fortuna de grootste (beste) club van Limburg. Die investeerders bij hun hebben hun slag niet gemist.. paar jaar geleden was Fortuna 10x niks en moet je ze nu zien... ben echt wel jaloers op wat ze daar nu hebben en hoe ze er nu voor staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 21:57
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #81
Toch maar eens besloten om weer een wedstrijd te bezoeken: Mvv-Fc Luik. Afgelopen seizoen (ondanks seizoenkaart) maar weinig wedstrijden gezien. Niet veel veranderd...de stoeltjes waren weer smerig en van voorzien dikke vogelstront, ben toen maar op de hoofdtribune gaan zitten op een schoon stoeltje.....
De eerste helft viel niet tegen, Labylle zag er afgetraind uit, hij speelde met Souren, Dzepar en Waem een goede wedstrijd. Kostons werkte keihard, had goede en zwakke momenten. De gebroeders van Bommel speelden matig. Remans had het weer moeilijk en Tim Zeegers speelde met veel inzet maar komt helaas veel tekort en is verdedigend zwak.
Die nr 16 die inviel bij Mvv viel op, hij speelde met lef en vooruit.
De tweede helft was het achteruit voetballen van Mvv, geen gedurfde aanval, vanaf het middenveld ging alle ballen tikkie terug i.p.v. naar voren.
Hopelijk komen er nog wat goede spelers bij.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 23:32
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #82
Wedstrijd met twee gezichten. Eerste helft vond ik MVV alleraardigst combineren. Waem, Labylle, Souren en R van Bommel sterk. Ook Thomas van Bommel viel me positief op, al moet hij vooral de bal afpakken en snel inleveren bij Souren of Dzepar. Maar er zaten een paar hele mooie combinaties tussen, zonder echt grote kansen te creëren overigens, op een schietkans van Remans na. Kostons speelde ongelukkig, mocht scoren dankzij een prima actie van R van Bommel (geef die jongen snel een contract!!) maar ik vind Livramento veel gevaarlijker.
De tweede helft was slaapverwekkend. Alles breed of terug met name vanuit het middenveld. Alleen invaller Steuckers kon me zeer bekoren, mooie voetballer is dat. Tegengoal kwam door slecht ingrijpen van Tim Zeegers die het lastig heeft tegen een echte linksbuiten. Al met al een terecht gelijkspel. Waar MVV nu staat is lastig te zeggen. Achterin mag er nog wel wat bij (liefst met ervaring) zodat Rico Zeegers naar rechtsback kan. Voorin zal Livramento wel tekenen, en wellicht komt daar nog een buitenkans voorbij. Ik ben benieuwd waar we na een wedstrijd of 5 staan…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 23:53
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #83
MVV had de eerste helft de bal, kan wel aardig de vrije man vinden… helaas is dit wel 30 meter van het vijandelijke doel af. Zodra MVV dan eindelijk op de helft van de tegenstander komt, is er altijd wel iemand wat de bal achteruit speelt. En dan begint het gewoon weer opnieuw. Dit MVV is een hele tamme ploeg wat zelfs tegen een hele slechte tegenstander niks weet te creëren. Er zijn af en toe aardige 3 hoekjes, maar dat mogen we ook wel verwachten van prof voetballers.

Waem , Souren en Dzepar kunnen heel aardig voetballen. Remans moet je maar hopen op 1 a 2 bevliegingen in 90 minuten. Thomas v Bommel kan aardig een bal afpakken , maar moet daarna zo snel mogelijk de bal inleveren.. liefste iemand wat 3 meter van hem afstaat. Beide Zeegers zouden bij geen andere KKD club in de basis staan. Keepers is top. Labylle ziet er stuk fitter uit.

Als we met dit elftal het seizoen gaan afmaken? Dan is alles boven de laatste 3 plaatsen een wereldprestatie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2022 10:52 31 juli 2022 10:53 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #84
De voorbereiding zit erop. Even de balans opmaken:

Doelpuntenmakers voorbereiding:
1. Dailon Livramento 7
2. Sven Blummel 6
3. Orhan Dzepar 4
4. Hugo Deenen 3
5. Mart Remans 3
6. Nabil El Basri 2
7. Ruben van Bommel 2
8. Koen Kostons 2
9. Tim Zeegers 2
10. Stan van Dijck 1
11. Keone Maho 1
12. Lorenzo Noviello 1
13. Mikel Nujah 1
14. Saul Penders 1
15. Lars Schenk 1
16. Nicky Souren 1
17. Jarne Steuckers 1
18. Rico Zeegers 1

Dailon Livramento liet als proefspeler een goede indruk achter. Ik ga er vanuit dat hij snel een contract tekent. Ruben van Bommel, 17 jaar pas, speelt in de voorbereiding alsof hij al twee jaar bij het eerste elftal speelt. Ook al eist hij veel ballen op. Hij is nu al beter dan zijn broer. Met Waem, Dzepar, Souren en toch ook Blummel heb je vier spelers die leiding moeten geven aan dit jonge elftal. Dit zullen de vier steunpilaren worden dit seizoen. Hopelijk kunnen we Waem verleiden om hier te blijven en zijn contract open te breken en te verlengen.
Leroy Labylle lijkt opgeleefd en lijkt het toch weer te proberen. Al wordt hij nooit meer de oude Labylle. Lars Schenk vind ik een talent, daar ben ik gecharmeerd van, maar die kan nog geen heel seizoen aan. Ergens hoop ik nog op een linksback.
Dit seizoen moet ook het jaar worden van Thomas van Bommel, Marko Kleinen en Tim Zeegers. Het is voor hun doorbreken of afhaken.
Het middenveld met Kleinen, Souren en Dzepar is een goed middenveld. Met Thomas van Bommel, Ruben van Bommel, Penders, Noviello en ook Kostons die daar kan spelen lijkt deze goed bezet.

Voorin vind ik het magertjes. Wederom niet een speler of twee spelers die individueel een actie in huis hebben en iets kunnen forceren. Ook niet veel scorend vermogen. Kostons zal er geen 13+ maken dit seizoen, Remans die 'misbruikt' wordt als linksbuiten. Blummel moet zijn kwaliteiten meer tonen. Livramento kan wel een leuke spits worden.

De aanwinsten:
Thijs Lambrix: Lijkt me een goede reservekeeper met potentie.
Lorenzo Noviello: Die heeft bij mij nog geen indruk achtergelaten.
Koen Kostons: De bekende discussie weer voeren: is hij een spits of een nummer 10? We weten allemaal wat Koen wel en niet kan.
Jimmy Vijgen: Hij moet toch iets kunnen aangezien Verberne en Luijpers hem er graag bij willen hebben.

MVV kennende zal tot op het laatste van de transferwindow wachten of afvallers uit de Eredivisie of uit de Pro League.
Augustus wordt een spannende maand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Anna D., Hier menier, En noe?, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2022 15:10
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #85
Ook ik dacht eens een oefenwedstrijd te gaan. Omdat het in mijn ogen de beste tegenstander is/was in de oefenwedstrijden in mijn ogen.
Op een aantal spelers wat ik redelijk tot goed vond voetballen vond ik het een dramatische wedstrijd.
En als dit een voorbode is voor het aankomend seizoen dan word het nog een slechter seizoen dan afgelopen jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2022 16:45
Sjakie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #86
Ik lees vaak de Topics. Van de meeste inhoud hiervan druipt de frustratie af. Begrijp ik helemaal. Na 22 jaar KKD is er niets veranderd. We kijken ook met
jaloerse blikken naar wat er bij Roda Jc en Fortuna Sittard allemaal mogelijk is. Puur door geldschieters die met open armen worden ontvangen. Alleen bij MVV lukt dit niet en willen wij dit niet. Maar zou een supporter het werkelijk iets interesseren wie de eigenaar van de club is. Wij willen als supporter alleen maar ons clubje
zien winnen en meedoen met de competitie en niet strijden met Telstar , om te zien wie er laatste wordt in KKD . Volgende week maar weer zien en hopen dat
het toch meevalt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2022 18:45
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #87
Vandaag: Jong AZ - KRC Genk onder 23 5-1!! En wij verliezen ervan! Ik blijf het allemaal echt frappant vinden.
En ook al is het een oefenwedstrijd, in de ogen van de meeste, ik blijf toch vergelijkingen maken met onze oefenwedstrijden, waar ik totaal niet van onder de indruk was (zeker de 0-0 tegen Meerssen vond ik heel treurig, oefenwedstrijd of niet dat moet gewoon minstens 5-0 zijn)
Ik zou het dan ook echt héél knap vinden als wij vlg week maandag één punt zouden pakken bij Jong AZ (laat staan 3 punten, dat zou ik helemaal een Gods wonder vinden!!)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2022 19:00
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #88
Vorig jaar verloren we met 3-2 van Meerssen en in datzelfde seizoen wonnen we bij ADO uit.
Die oefenpotjes zeggen vaak echt helemaal niks.
We moeten er staan als het voor het echie is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2022 19:30
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #89
Of je nou met 0-0 gelijkspeeld tegen Meerssen of met 3-2 ervan verliest zegt mij verder helemaal niks hoor, het is allebei lachwekkend. Je hoort er elk jaar met minimaal 5-0 van te winnen!
En dat jij dan zegt ja we verloren met 3-2 van Meerssen maar we wonnen we wel dat jaar van ADO uit! Nou nou, geweldig hoor :applaus: We eindigden 16e maar we wonnen (ondanks de nederlaag tegen Meerssen) van ADO, applaus voor MVV! :lolno:
Wanneer speelden we voor de laatste keer ook maar enige betekenis in de KKD? Volgens mij dat jaar dat Veendam failliet ging en wij de 1e plaats (we werden zelfs winterkampioen volgens mij, de eerste en enige keer in 22 jaar KKD dat we dat werden) daardoor verloren of niet?
Te belachelijk voor woorden dat we vaker onderin hebben gestaan/gespeeld dan bovenin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2022 06:28
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Seizoen 2022-2023 (incl. oefenwedstrijden) #90

CatenaccioMestreech schreef : Vorig jaar verloren we met 3-2 van Meerssen en in datzelfde seizoen wonnen we bij ADO uit.
Die oefenpotjes zeggen vaak echt helemaal niks.
We moeten er staan als het voor het echie is.


Dan vrees ik dat dit een zwaar seizoen voor je wordt.
Maandag beginnen we voor het echie :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.542 seconden