MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)
03 mei 2013 12:21
Malpertoni
Expert Boarder
De oorzaak dat het tegen valt is o.a. de stand van zaken, beide zijn al geplaatst voor de play offs. En natuurlijk de belachelijke verkoop van losse kaarten.
Iemand die wilt gaan moeten gewoon op desbetreffende avond een kaartje kunnen kopen aan een van de loketten en niet enkele dagen van te voren. Voor mensen van veraf is het niet te doen.
Ook de id-controle aan de kassa's schrik de mensen af. Ik zwijg nog over de verhoging van de kaartjes.
De mensen maken (moeten) keuze's maken. Als ik lees dat iemand € 44,00 entree moet betalen voor vader en zoon (dacht 7 jaar) dan vallen mijn schoenen er van uit. Hoezo is MVV maatschappelijk bezig.
Maar goed, ik voorspel een nederlaag van MVV 1-2.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
03 mei 2013 12:23
Die persoon kan ook voor 21 euro met zijn zoon op de tribune zitten. Ik vind dat nog altijd fors qua prijs overigens, maar toch.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
03 mei 2013 12:26
Maakt niet uit teveel gloryhunters is ook niet bevordelijk voor de sfeer.
Hopelijk wordt ondanks het feit dat MVV nergens meer om speelt de eer hoog gehouden en gewonnen. Denk niet dat het een spektakel stuk wordt maar 1-0 is genoeg.
03 mei 2013 13:09
03 mei 2013 13:10 door αναρχος.
Jacques schreef : De wedstrijd gaat nergens meer over, de prijzen zijn een stukje hoger, 7000 man is een prima score.
Hadden beter 9000 man kunnen zitten voor een wat lagere prijs naar mijn mening. Dit zijn de wedstrijden waarbij je nieuwe aanwas kunt kweken. Middelbare scholieren die voor de eerste keer alleen naar de derby gaan en daarna voor altijd verliefd blijven op de club. Ik denk dat je met deze prijzen dit soort potentiële supporters misloopt want welke middelbare scholier kan dit bedrag nu ophoesten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro
03 mei 2013 13:23
Maosbrögk
Platinum Boarder
Vrees dat vanavond uitloopt op een (nieuwe) deceptie. Voor MVV staat niets meer op het spel. Tuurlijk, er wordt geroepen dat men voor de eer, het publiek en "het goede gevoel richting play-offs" speelt, maar vrees dat dit niet terug te zien zal zijn in de inzet of het spel. Verwacht van MVV-zijde een gezapige pot.
Fortuna daarentegen is gebaad bij een overwinning om zo nog een plekje te stijgen en een makkelijkere tegenstander in de 1e ronde van de play-offs te krijgen. Daarnaast geldt ook voor hen eer/publiek/goed gevoel.
Gezapig MVV tegen een Fortuna dat de mouwen opstroopt....
Wat betreft toeschouwersaantallen: 7000 man valt me nog mee, vooral omdat het nergens meer over gaat.
Offtopic: vorige week naar de stadsderby Atletico Madrid-Real Madrid geweest. De uitploeg nam ongeveer 150 man mee en kreeg het uitvak niet eens vol...! Hoezo grote club?! Thuistribunes waren wel uitverkocht, zoals het hoort. Dus beleving valt nogal mee hier in het zuiden (zowel MVV als Fortuna).
03 mei 2013 13:32
De_Lange
Platinum Boarder
Jacques schreef : Die persoon kan ook voor 21 euro met zijn zoon op de tribune zitten. Ik vind dat nog altijd fors qua prijs overigens, maar toch.
Jacques, als je twee weekelijks samen met je zoon op de Qpark zit en plotseling door een stomzinnige actie van MVV bijna het dubbele kwijt bent. Dan ben je verkeerd bezig. En dat alleen om de begroting nog enigzins sluitend te krijgen. Zelfs bij MVV wordt de klant financieel nu uitgemolken!
Dan kun je het woord maatschappelijk in elke zin van je business plan laten terugkomen maar je geeft zelf dan toch even niet het goede voorbeeld.
Over vanavond. Ik denk dat het een saaie wedstrijd wordt waarbij beide ploegen zich zullen sparen. Plek 6 voor FS mag op papier wellicht eenvoudigere tegenstanders opleveren maar het zijn playoff wedstrijden. Die staan op zichzelf. MVV zal zelf ook voorzichtig spelen en geen blessures willen oplopen. mijn voorspelling is dan ook een 1-1 en dit is al voor rust bereikt. 2de helft wordt gewoon uitballen.
03 mei 2013 13:36
03 mei 2013 13:39 door Sandro.
Anna D. schreef : Maakt niet uit teveel gloryhunters is ook niet bevordelijk voor de sfeer.
Veel huidige MVV supporters zijn voor het eerst naar een wedstrijd van MVV in de Geusselt komen kijken als zgn. ,,
gloryhunter" om
vervolgens als
MVV supporter de wedstrijden van MVV te blijven volgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u J.P. Ler
03 mei 2013 13:42
Het is juist nog nooit zo makkelijk geweest om kaarten voor een wedstrijd te kopen..zoveel reclame met de link naar de ticketverkoop, wat wil je nog meer? We leven in 2013 hoor..dus zeggen dat het voor mensen van "ver" niet te doen is om kaarten te halen snap ik niet.
03 mei 2013 13:53
Maosbrögk schreef : Offtopic: vorige week naar de stadsderby Atletico Madrid-Real Madrid geweest. De uitploeg nam ongeveer 150 man mee en kreeg het uitvak niet eens vol...! Hoezo grote club?! Thuistribunes waren wel uitverkocht, zoals het hoort. Dus beleving valt nogal mee hier in het zuiden (zowel MVV als Fortuna).
Offtopic: dat is heel normaal in Spanje, daar heb je nauwelijks uitpubliek, maar de vorige keer dat ik dat zei, kreeg ik de lange over mij heen
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
03 mei 2013 14:16
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Kan mij iemand uitleggen waarom de kassa's op de wedstrijddag gesloten zijn,maar je wel kaarten via internet kunt kopen tot een kwartier voor het begin van de wedstrijd?
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
03 mei 2013 14:21
Pater Vink
Junior Boarder
Dit zal wellicht te maken hebben met aan de ene kant risico spreiding en aan de andere kant kostenbesparing.
Kostenbesparing omdat je geen kassiers hoeft in te zetten, mensen die moeten tellen etc.
Daarnaast heb je meer zekerheid dat ook alle inkomsten bij MVV terecht komen.
Als er ergens met cash geld wordt omgegeen kleven er altijd risico's aan.
dat geld moet opgeborgen worden, daarna afgestort,
Kan altijd iets mis gaan.
Ook zal meespelen dat ze willen registreren wie een kaart koopt om gerichtere acties te kunnen doen via mailings etc.
En wellicht wordt de info ook nog gedeeld met instanties, wie weet?
03 mei 2013 14:39
Volgend seizoen de KNVB verzoeken om deze wedstrijd te plaatsen aan of kort voor het einde van een periode. De kans is aanwezig dat het dan "ergens om gaat". In veel gevallen gaat het bij de meeste ploegen in de laatste wedstrijd van het seizoen nergens meer om. De echte supporters komen toch, vele twijfelaars blijven dan weg. Ik ga sowieso altijd kijken, maar als ik moest kiezen tussen vanavond en de 1e play off wedstrijd, dan zou ik kiezen voor het laatste. Er zit dan meer spanning op de wedstrijd ondanks dat het vanavond een derby betreft.
03 mei 2013 16:56
Ja ik vind 7000 man ook netjes eigenlijk.. vergeet niet dat het nog altijd niet te vergelijken is met vorige jaren aangezien er nu veel nauwkeuriger geteld wordt.
Over de wedstrijd.. redelijk warm weer, staat niks meer op het spel.. ik hoop op een overwinning maar veracht 0-0 of 1-1
03 mei 2013 17:11
Boys_in_Red schreef : Dit zijn de enige vakken waar nog plaatsen vrij zijn. Wordt dus een behoorlijk volle Geusselt!
Kom op die roeie!!
Als ik de tribune selecteer kan ik max 1 kaartje bestellen. Ik neem aan dat dit komt doordat je maar 1 kaart per persoon kunt aanschaffen en niet omdat er nog maar 1 kaart beschikbaar is he.
03 mei 2013 22:49
opadiehard
Platinum Boarder
Terechte uitslag...ik had een nederlaag verwacht...maar fortuna was ook 6 keer niks...gelukkig dat doelpunt van fortuna...afgekeurd
...gr opa
.
....
Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden