MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)

22 mrt 2013 15:50
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #106

Gohf schreef :

Greun graas schreef :

Gohf schreef : Omdat het een verplichte buscombi is krijg je sowieso 40% korting. Dus ook al maken ze de kaarten 20,- dan betaal je nog ma 12 euro voor een uitkaart.

dat is niet al te duur nee , maar dat is nog altijd een paar euro meer dan normaal....

Stel MVV kon de kaartjes voor het gastenvak naar eigen inzicht verhogen. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat Fortuna dit ook bij MVV zou doen, dus dan word je als MVV supporter 2x genaaid met een duur kaartje:p

Het blijft gewoon belachelijk.. naar mijn mening hadden ze beter in de play offs de kaartjes een paar eurootjes omhoog kunnen krikken en tegen fortuna zorgen voor een uitverkocht huis als opwarmer voor de play offs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2013 10:12
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #107

Danny1983 schreef :

seppo schreef :

Sjonnie schreef :

seppo schreef : Ben benieuwd dan, aangezien ik dit jaar voor het eerst sittard-geleen in mn ID heb staan :huh:

Heb je een seizoenskaart Seppo??

Ja, maar dat heeft/had Danny ook geloof ik?

Nee destijds had ik geen seizoens kaart maar die dat wel hadden werden ook op id gecontroleerd weet niet hoe dat dit jaar is....

Dan maar hopen dat ik iemand tref met gezond verstand bij de ID controle! :thinking:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

23 mrt 2013 11:02
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #108

seppo schreef : Dan maar hopen dat ik iemand tref met gezond verstand bij de ID controle! :thinking:

De wedtrijd weurt waorsjeinlik toch oetgesteld, doordat ut veld daan bevrore is en teveul sjnie derop ligk...
En aanders 'ne tip, gaank altied beij dezelfde ingaank nao binne en zörreg tot de suppooste diech kinne. Eve met ze praote en daan kinne zie diech nog wel beij de wedstrijd tege Fortuna.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

24 mrt 2013 13:36
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #109
Ik vind het maar belachelijk de verhoging er zijn mensen erbij die de 10 euro meer voor deze wedstrijd echt niet kunnen missen gelukkig heb ik een seizoenskaart en hoef ik mijzelf er niet over druk te maken.

Maar aan de andere kant als het de kampioenswedstrijd word dan komen de mensen toch naar de geuselt en zal het heus wel vol komen te zitten.

En als we gaan promoveren dan zullen de seizoenskaarten en de losse kaarten ook gewoon duurder worden.
En dan denk ik dat losse kaarten bv tegen Ajax ook duurder gaan worden.

15 apr 2013 15:27
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #110
Veel belangstelling voor kaarten MVV-Fortuna

MAASTRICHT - Er is veel belangstelling voor kaarten voor de derby tussen MVV Maastricht en Fortuna Sittard die op vrijdag 3 mei wordt gespeeld in stadion de Geusselt. De vraag is zo groot dat MVV zich genoodzaakt ziet extra verkoopmomenten te houden. Deze vinden plaats op donderdag 18 april en zaterdag 27 april.

Omdat de derby geldt al seen risicowedstrijd wordt op last van de driehoek (de burgemeester van Maastricht, de hoofdofficier van jusititie en de korpschef van de politie Limburg) in de voorverkoop per ID-bewijs maximaal één toegangskaart verkocht. Degenen die een kaartje willen kopen kunnen dat dus niet zonder identiteitsbewijs.

Stadionkassa 1 bij ingang A (hoek Angel-Side/Hoofdtribune) is donderdag aanstaande geopend van 16.00 – 19.00 uur. Op zaterdag 27 april is kassa 1 geopend van 11.00 – 13.00 uur. Op de wedstrijddag zelf zijn de stadionkassa’s gesloten. Iedereen die op die avond naar binnen wil, zal zich moeten onderwerpen aan een volledige ID-controle. ,,Supporters die geen ID kunnen tonen, wordt de toegang tot het stadion ontzegd”, aldus MVV.

Tickets voor MVV Maastricht – Fortuna Sittard zijn ook online te bestellen via www.mvv.nl/ticketsfortuna .

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

15 apr 2013 18:00
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #111

Danny1983 schreef : Derby MVV-Fortuna is pas over vier weken, maar nu al start de kaartverkoop

MAASTRICHT - De verkoop van tickets voor de derby MVV-Fortuna, die op vrijdag 3 mei in De Geusselt wordt gespeeld, is vandaag begonnen. Vanwege de altijd grote belangstelling voor deze derbywedstrijd heeft MVV Maastricht besloten dit jaar vroegtijdig te beginnen met de ticketverkoop.

Ter verbetering van de veiligheid is er voor gekozen de verkoop online te laten verlopen. Verder kan er per persoon één toegangskaart worden gekocht. Tickets kunnen worden gekocht via de site van MVV.

Tickets zijn beschikbaar in verschillende prijsklassen: vanaf 8 euro voor kinderen en vanaf 12 euro voor volwassenen. Vanwege de grote vraag raden wij fans van MVV aan niet te lang te wachten met de koop van tickets. Supporters van Fortuna kunnen via hun eigen club een aanvraag doen voor tickets uit het contingent dat speciaal voor Fortuna fans wordt beschikbaar gesteld.

www.dichtbij.nl/maastricht/sport/artikel...de-kaartverkoop.aspx

is pas over 8 weken maar ja ik heb t niet geschreven ;)

Blijkbaar werkt de online verkoop toch niet zo goed want ze wijken er niet zo maar vanaf. Daarnaast denk ik dat MVV zichzelf in eigen voet heeft geschoten met de belachelijke prijzen. Voor een eventuele kampioenswedstrijd zou het natuurlijk als nog uitverkocht raken maar nu duidelijk wordt dit niet het geval is zal het veel toeschouwers schelen.

15 apr 2013 19:34
Lucas
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #112

Danny1983 schreef : De vraag is zo groot dat MVV zich genoodzaakt ziet extra verkoopmomenten te houden. Deze vinden plaats op donderdag 18 april en zaterdag 27 april.

Ik lees dit op een andere manier: omdat er te weinig mensen al kaarten hebben gekocht gaan we de kassa's maar op 2 extra dagen open gooien zodat er misschien toch iets vaker kaarten worden gekocht. Volgens mij heeft MVV nog nooit extra data georganiseerd omdat de rijen anders te lang waren toch? :thinking:

15 apr 2013 22:01
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #113
Kaarten voor het uitvak zijn in ieder geval verkocht allemaal vanavond.

15 apr 2013 22:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #114

Lucas schreef : Volgens mij heeft MVV nog nooit extra data georganiseerd omdat de rijen anders te lang waren toch? :thinking:

Jawel, dat heeft de club juist al erg vaak gedaan. Wat een raar verzinsel om te gaan roepen dat dat niet zo is. :dry: Ik denk bijvoorbeeld aan enkele wedstrijden onder Maaskant en ook bijvoorbeeld onder Trost toen we thuis tegen RKC al bijna de periode pakten.

Ik kan me ook niet voorstellen dat het al bijna uitverkocht is. Maar goed, dat zegt MVV ook niet, alleen dat er "veel belangstelling" is. Dat zal waarschijnlijk ook wel kloppen, in vergelijking met andere thuiswedstrijden zal er voor deze wedstrijd meer belangstelling zijn.

Ik krijg soms het idee dat sommige mensen hier per se willen zeiken op het bestuur of alles in het negatieve willen trekken. MVV wil gewoon zo veel mogelijk kaartjes verkopen voor deze wedstrijd, dat is logisch en het is goed dat MVV daarmee bezig is. Leg niet op alle slakken zout aub :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

15 apr 2013 22:13
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #115
dikke lolly wat een prijzen..

15 apr 2013 22:38
Lucas
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #116

Jacques schreef :

Lucas schreef : Volgens mij heeft MVV nog nooit extra data georganiseerd omdat de rijen anders te lang waren toch? :thinking:

Jawel, dat heeft de club juist al erg vaak gedaan. Wat een raar verzinsel om te gaan roepen dat dat niet zo is. :dry: Ik denk bijvoorbeeld aan enkele wedstrijden onder Maaskant en ook bijvoorbeeld onder Trost toen we thuis tegen RKC al bijna de periode pakten.

Ik kan me ook niet voorstellen dat het al bijna uitverkocht is. Maar goed, dat zegt MVV ook niet, alleen dat er "veel belangstelling" is. Dat zal waarschijnlijk ook wel kloppen, in vergelijking met andere thuiswedstrijden zal er voor deze wedstrijd meer belangstelling zijn.

Ik krijg soms het idee dat sommige mensen hier per se willen zeiken op het bestuur of alles in het negatieve willen trekken. MVV wil gewoon zo veel mogelijk kaartjes verkopen voor deze wedstrijd, dat is logisch en het is goed dat MVV daarmee bezig is. Leg niet op alle slakken zout aub :thumbsup:

Ik snap zeker dat je het van die kant kan bekijken en ik was inderdaad even vergeten dat het wel eens vaker is voorgekomen. Maar de reden dat ik het zo zie is dat de spanning rond MVV steeds minder wordt voor supporters die niet elke wedstrijd komen door alle verhalen m.b.t. de KNVB etc. Daarom lijkt het me dat er misschien wel 6500 bezoekers zullen komen maar niet veel meer. Ook is de kaartverkoop al langer bezig dan bij de genoemde wedstrijden. Dadelijk in de nacompetitie is het logisch dat de kassa's vaak open zijn omdat iedereen een kaartje moet kopen en er dan veel meer van de wedstrijden afhangt.
Tuurlijk hoop ik net als iedereen dat het stadion uitverkocht zal zijn maar ik neem aan dat dat gewoon nog niet het geval is.
Ik ben zeer benieuwd waar we staan op 3 mei om 20.00 uur. Ik hoop dat de sfeer geweldig is en dat het stadion toch nog lekker vol zit.

Ik gok op 2-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

16 apr 2013 08:42
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #117

Lucas schreef :

Jacques schreef :

Ik snap zeker dat je het van die kant kan bekijken en ik was inderdaad even vergeten dat het wel eens vaker is voorgekomen. Maar de reden dat ik het zo zie is dat de spanning rond MVV steeds minder wordt voor supporters die niet elke wedstrijd komen door alle verhalen m.b.t. de KNVB etc. Daarom lijkt het me dat er misschien wel 6500 bezoekers zullen komen maar niet veel meer. Ook is de kaartverkoop al langer bezig dan bij de genoemde wedstrijden. Dadelijk in de nacompetitie is het logisch dat de kassa's vaak open zijn omdat iedereen een kaartje moet kopen en er dan veel meer van de wedstrijden afhangt.
Tuurlijk hoop ik net als iedereen dat het stadion uitverkocht zal zijn maar ik neem aan dat dat gewoon nog niet het geval is.
Ik ben zeer benieuwd waar we staan op 3 mei om 20.00 uur. Ik hoop dat de sfeer geweldig is en dat het stadion toch nog lekker vol zit.

Ik gok op 2-1

Er zitten gewoon minimaal 8000 mensen geloof dat maar als het er niet meer zijn!!!

16 apr 2013 09:47
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #118
Kan nog wel eens heel wat vanaf hangen deze wedstrijd. Helaas niet voor de titel, maar wel voor de vijfde plaats. Als Fortuna thuis tegen Dordrecht wint en wij halen niet meer dan 1/6 tegen Den Bosch en Volendam, kan Fortuna bij winst nog over ons wippen naar de vijfde plaats.

16 apr 2013 11:35
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #119

Gohf schreef : Kaarten voor het uitvak zijn in ieder geval verkocht allemaal vanavond.

Hier de bevestiging ;)

Uitvak MVV - Fortuna nu al uitverkocht (Ook Angelside zo goed als uitverkocht!!!)

Alle 550 kaarten voor Fortuna-fans voor de derby tegen MVV zijn uitverkocht. De wedstrijd is pas over twee weken, op 3 mei, maar nu zijn er dus al geen kaarten meer verkrijgbaar.

Voor beide teams is het de laatste wedstrijd van het reguliere seizoen. Toch is het vrijwel zeker dat MVV en Fortuna Sittard nog een aantal wedstrijden gaat spelen, omdat ze beiden op koers liggen voor play-off voetbal.

MVV staat op dit moment vijfde, Fortuna volgt op vier punten op de zevende plek.

www.l1.nl/sport/212063-uitvak-mvv-fortun...erkocht#.UW0ZeUocMSY

16 apr 2013 13:05
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #120
Ik zie alweer dat er de nodige Fortuna supporters op de Noord-tribune gaan zitten, en met name in Vak D. Hier heb ik totaal geen zin in. Als deze Fortuna supporters in vak D gaan zitten komen er absoluut ongeregeldheden. De thuiswedstrijd tegen Cambuur zaten er ook Cambuur supporters op de hoofdtribune. Hierbij vloog bijna de gehele linker-zijde van de Angel-Side op deze cambuur supporters af toen ze eenmaal ontdekt waren. Mede door goed en snel ingrijpen, waren de poorten zeer snel dicht.

Helaas zijn er bij deze wedstrijd ook weer stadion-verboden gevallen. Dus a.u.b. weer deze Fortuna supporters. Wees slim, voorkom ongeregeldheden.

Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden