Ontvangen bedankjes 52
Gohf schreef :
Greun graas schreef :
Gohf schreef : Omdat het een verplichte buscombi is krijg je sowieso 40% korting. Dus ook al maken ze de kaarten 20,- dan betaal je nog ma 12 euro voor een uitkaart.
dat is niet al te duur nee , maar dat is nog altijd een paar euro meer dan normaal....
Stel MVV kon de kaartjes voor het gastenvak naar eigen inzicht verhogen. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat Fortuna dit ook bij MVV zou doen, dus dan word je als MVV supporter 2x genaaid met een duur kaartje:p
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Danny1983 schreef :
seppo schreef :
Sjonnie schreef :
seppo schreef : Ben benieuwd dan, aangezien ik dit jaar voor het eerst sittard-geleen in mn ID heb staan
Heb je een seizoenskaart Seppo??
Ja, maar dat heeft/had Danny ook geloof ik?
Nee destijds had ik geen seizoens kaart maar die dat wel hadden werden ook op id gecontroleerd weet niet hoe dat dit jaar is....
De wedtrijd weurt waorsjeinlik toch oetgesteld, doordat ut veld daan bevrore is en teveul sjnie derop ligk...seppo schreef : Dan maar hopen dat ik iemand tref met gezond verstand bij de ID controle!
Danny1983 schreef : Derby MVV-Fortuna is pas over vier weken, maar nu al start de kaartverkoop
MAASTRICHT - De verkoop van tickets voor de derby MVV-Fortuna, die op vrijdag 3 mei in De Geusselt wordt gespeeld, is vandaag begonnen. Vanwege de altijd grote belangstelling voor deze derbywedstrijd heeft MVV Maastricht besloten dit jaar vroegtijdig te beginnen met de ticketverkoop.
Ter verbetering van de veiligheid is er voor gekozen de verkoop online te laten verlopen. Verder kan er per persoon één toegangskaart worden gekocht. Tickets kunnen worden gekocht via de site van MVV.
Tickets zijn beschikbaar in verschillende prijsklassen: vanaf 8 euro voor kinderen en vanaf 12 euro voor volwassenen. Vanwege de grote vraag raden wij fans van MVV aan niet te lang te wachten met de koop van tickets. Supporters van Fortuna kunnen via hun eigen club een aanvraag doen voor tickets uit het contingent dat speciaal voor Fortuna fans wordt beschikbaar gesteld.
www.dichtbij.nl/maastricht/sport/artikel...de-kaartverkoop.aspx
is pas over 8 weken maar ja ik heb t niet geschreven
Danny1983 schreef : De vraag is zo groot dat MVV zich genoodzaakt ziet extra verkoopmomenten te houden. Deze vinden plaats op donderdag 18 april en zaterdag 27 april.
Jawel, dat heeft de club juist al erg vaak gedaan. Wat een raar verzinsel om te gaan roepen dat dat niet zo is. Ik denk bijvoorbeeld aan enkele wedstrijden onder Maaskant en ook bijvoorbeeld onder Trost toen we thuis tegen RKC al bijna de periode pakten.Lucas schreef : Volgens mij heeft MVV nog nooit extra data georganiseerd omdat de rijen anders te lang waren toch?
Jacques schreef :
Jawel, dat heeft de club juist al erg vaak gedaan. Wat een raar verzinsel om te gaan roepen dat dat niet zo is. Ik denk bijvoorbeeld aan enkele wedstrijden onder Maaskant en ook bijvoorbeeld onder Trost toen we thuis tegen RKC al bijna de periode pakten.Lucas schreef : Volgens mij heeft MVV nog nooit extra data georganiseerd omdat de rijen anders te lang waren toch?
Ik kan me ook niet voorstellen dat het al bijna uitverkocht is. Maar goed, dat zegt MVV ook niet, alleen dat er "veel belangstelling" is. Dat zal waarschijnlijk ook wel kloppen, in vergelijking met andere thuiswedstrijden zal er voor deze wedstrijd meer belangstelling zijn.
Ik krijg soms het idee dat sommige mensen hier per se willen zeiken op het bestuur of alles in het negatieve willen trekken. MVV wil gewoon zo veel mogelijk kaartjes verkopen voor deze wedstrijd, dat is logisch en het is goed dat MVV daarmee bezig is. Leg niet op alle slakken zout aub
Lucas schreef :
Jacques schreef :
Ik kan me ook niet voorstellen dat het al bijna uitverkocht is. Maar goed, dat zegt MVV ook niet, alleen dat er "veel belangstelling" is. Dat zal waarschijnlijk ook wel kloppen, in vergelijking met andere thuiswedstrijden zal er voor deze wedstrijd meer belangstelling zijn.
Ik krijg soms het idee dat sommige mensen hier per se willen zeiken op het bestuur of alles in het negatieve willen trekken. MVV wil gewoon zo veel mogelijk kaartjes verkopen voor deze wedstrijd, dat is logisch en het is goed dat MVV daarmee bezig is. Leg niet op alle slakken zout aub
Ik snap zeker dat je het van die kant kan bekijken en ik was inderdaad even vergeten dat het wel eens vaker is voorgekomen. Maar de reden dat ik het zo zie is dat de spanning rond MVV steeds minder wordt voor supporters die niet elke wedstrijd komen door alle verhalen m.b.t. de KNVB etc. Daarom lijkt het me dat er misschien wel 6500 bezoekers zullen komen maar niet veel meer. Ook is de kaartverkoop al langer bezig dan bij de genoemde wedstrijden. Dadelijk in de nacompetitie is het logisch dat de kassa's vaak open zijn omdat iedereen een kaartje moet kopen en er dan veel meer van de wedstrijden afhangt.
Tuurlijk hoop ik net als iedereen dat het stadion uitverkocht zal zijn maar ik neem aan dat dat gewoon nog niet het geval is.
Ik ben zeer benieuwd waar we staan op 3 mei om 20.00 uur. Ik hoop dat de sfeer geweldig is en dat het stadion toch nog lekker vol zit.
Ik gok op 2-1
Gohf schreef : Kaarten voor het uitvak zijn in ieder geval verkocht allemaal vanavond.