MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)

06 mrt 2013 13:51 06 mrt 2013 13:53 door Wyck.
Wyck
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #46
We kunnen wel raden wat de kaarten voor de playoffs gaan kosten. Schandalig! Enige oplossing is collectief wegblijven om een statement te maken. Helaas is zoiets niet haalbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2013 16:44
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 964
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #47

MVV4life schreef : Het klopt dat bij meerdere clubs bv 5 wedstrijden vooraf aan het seizoen worden aangestipt als een duurdere wedstrijd.
Met name dat vooraf had hier discussie kunnen voorkomen. (Los of de hoogte van het bedrag nog in verhouding staat)
LRB, ik ga ook nog wel eens naar concerten, maar je weet net zo goed dat 15 euro niet meer voorkomt, voor grote artiesten. Sterker nog, er zijn er bij met kaarten van ver boven de 100 euro...
Ga eens naar een bekend meerdaags festival... Van wat dat kost p.p., inclusief eten en drinken, kan ik een week op vakantie met het hele gezin, inclusief uit eten...

Dan over de seizoenkaart, op Noord kost het voor een kind 36 euro per jaar, leg iedere wedstrijd 2 euro opzij en je hebt je seizoenkaart voor volgend jaar. Dat is nog geen 0,70 per week... Dit vind ik persoonlijk heel goedkoop en is inclusief de derby tegen Fortuna.


Dat geld hiervoor wegleggen zal niet snel iemand doen, maar misschien kan MVV de mogelijkheid bieden dat mensen een seizoenskaart kopen die bijv. in 4 keer betaald kan worden. De mensen machtigen MVV dan bijv. 1 keer in de 3 maanden 1/4 deel van hun rekening af te houden. Een wanbetaler kun je dan via de electronische toegangspoorten de seizoenskaart geheel of voor een tijdje (tot de betaling weer op orde is) blokkeren. De club loopt dan eigenlijk geen financieel risico.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2013 16:58
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #48
Als er tegen Fortuna 10000 mensen in het stadion zitten, loopt de hele meute hier te zeiken dat het allemaal "succes-supporters" zijn.
Als MVV de kaartjes duurder maakt, loopt dezelfde meute te zeiken dat de "succes-supporters" meer moeten betalen.

Dus ......gewoon zeiken om te zeiken. (en daar zijn er hier op dit forum een heleboel erg goed in)
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2013 17:02
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #49
@pinobel

Goed idee, MVV zou ook niet alleen hele jaarsseizoenskaarten kunnen en halve jaarsseizoenskarten kunnen maken, maar ook bijvoorbeeld seizoenskaarten voor een kwart jaar. Want als MVV het een periode goed doet en mensen die alleen komen kijken als MVV het goed doet zo'n kaart kopen. Dan ook al stopt MVV met hun goede serie wedstrijden hebben die mensen toch betaald en heeft MVV daar ook nog wat aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2013 18:56
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #50
Zo'n uitspraak als hieronder vind ik persoonlijk niet kunnen.
Collectief wegblijven????

De mens heeft crisis, maar MVV ook. Wij als supporters moeten achter MVV staan.
De enige groep mensen wat je kan aanspreken, zijn de (supporters) die kaarten namaken en nu ze er geld voor moeten betalen niet meer komen.
Die groep mensen zouden collectief moeten wegblijven. Dat is een statement maken.

Wyck schreef : We kunnen wel raden wat de kaarten voor de playoffs gaan kosten. Schandalig! Enige oplossing is collectief wegblijven om een statement te maken. Helaas is zoiets niet haalbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2013 19:57
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #51
Het zijn altijd dezelfde die klagen en waarbij het bestuur niets meer goed kan doen, oproepen om collectief weg te blijven :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2013 20:29
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #52

pinobel schreef :

MVV4life schreef : Het klopt dat bij meerdere clubs bv 5 wedstrijden vooraf aan het seizoen worden aangestipt als een duurdere wedstrijd.
Met name dat vooraf had hier discussie kunnen voorkomen. (Los of de hoogte van het bedrag nog in verhouding staat)
LRB, ik ga ook nog wel eens naar concerten, maar je weet net zo goed dat 15 euro niet meer voorkomt, voor grote artiesten. Sterker nog, er zijn er bij met kaarten van ver boven de 100 euro...
Ga eens naar een bekend meerdaags festival... Van wat dat kost p.p., inclusief eten en drinken, kan ik een week op vakantie met het hele gezin, inclusief uit eten...

Dan over de seizoenkaart, op Noord kost het voor een kind 36 euro per jaar, leg iedere wedstrijd 2 euro opzij en je hebt je seizoenkaart voor volgend jaar. Dat is nog geen 0,70 per week... Dit vind ik persoonlijk heel goedkoop en is inclusief de derby tegen Fortuna.


Dat geld hiervoor wegleggen zal niet snel iemand doen, maar misschien kan MVV de mogelijkheid bieden dat mensen een seizoenskaart kopen die bijv. in 4 keer betaald kan worden. De mensen machtigen MVV dan bijv. 1 keer in de 3 maanden 1/4 deel van hun rekening af te houden. Een wanbetaler kun je dan via de electronische toegangspoorten de seizoenskaart geheel of voor een tijdje (tot de betaling weer op orde is) blokkeren. De club loopt dan eigenlijk geen financieel risico.


Nee mvv moet niet na 1 periode achter hun centen blijven rennen. Gewoon vooraf betalen en dat is het goedkoopste.
Niet kunnen of niet willen (eraan uitgeven) is een verschil. Ik heb het gevoel dat mensen veel te veel afwachtend zijn om naar mvv te gaan. Zoals gezegd is het financieel lastig dan is de Noord tribune is een goedkopere alternatief.

In juni wordt ieder jaar het vakantie geld uitgekeerd, misschien een goed moment voor mvv om daar een actie aan te koppelen. Dat voel je niet zo direct in de beurs lijkt mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 01:02
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #53
Kom op mensen. Maar er niet zo'n heisa van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 08:02
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #54
Antia, Ik vind dat hier best iets over gezegd mag worden. Of vindt jij het fatsoenlijk dat de supporter als een spons wordt uitgeknepen om de begroting sluitend te krijgen?
Als ze gewoon door het seizoen niet zo veel acties al 3 voor 2, 5 euro korting en 2 voor 15 Euro haden gedaan, hoefden ze nu deze prijzen niet zo absurd op te schroeven.

Ik heb gelukkig een halve seizoenskaart mogen ontvangen anders had ik dit nooit kunnen betalen. Ik zit zelf zonder werk en omdat ik terug ben gekomen uit het buitenland, heb ik ook geen recht op uitkering. Op dit moment ben ik dus echt touwtjes aan elkaar aan het knopen.
En dan moeten we zo een prijsverhoging maar even slikken? Nee, dit gaat echt te ver. Ben je 2 jaar zo maatschappelijk bezig geweest en nu gooi je met één wedstrijd je eigen maatschappelijke ruiten in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 09:47
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #55
Volgende stap ... als een andere club failliet gaat krijgt de seizoenskaart houder een naheffing van 10% op zijn seizoenskaart want tja iemand moet het gemis aan inkomsten toch betalen :sick:

Het moet niet gekker worden bij MVV. Ik ben nu al benieuwd hoeveel we mogen gaan neerleggen voor de nacompetitie (30-40 euro per kaart?).

En dan zijn er nog mensen die zich serieus afvragen waarom de toeschouwers aantallen terug lopen ....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 10:27
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #56
Het geven van korting is nooit een sterke maartregel, dat geldt ook voor het verhogen van prijzen, je ziet nu dat er sterk op wordt gereageerd door supporters.

Men wil een prijs betalen voor een kaartje die fair aanvoelt, supporters voelen zich nu genaaid doordat de prijs omhoog gaat. Het argument( de maatregel) dat in sommige wedstrijden je goedkoper kaartjes hebt kunnen kopen werkt dus nu averechts, MVV moet dus nooit meer korting geven in contanten , maar misschien meer in iets extra weggeven, en dat kan van alles zijn

Mocht nu de wedstrijd tegen Fortuna de kampioenswedstrijd worden dan zal de prijs voor velen niet uitmaken immers wil je daar dan toch bij zijn.
Dat bedoelde ik dus gister ook weer met de zoveelste slechte timing van MVV inzake deze voorverkoop.
Men had gewoon moeten wachten tot 2-3 weken voor deze match hiermee.
Nu krijg je de zoveelste nieuwe slechte actie wat imago het van MVV wederom schaad.

Om eerlijk te zijn moet MVV eens ophouden met Homo promotie, oude van dagen de soep opdienen etc, er mogen zeker nog maatschappelijke projecten zijn, maar nu is bijna 80% van de tijd hieraan besteedt, met als gevolg veel slechte communicatie en groeiende onrust en ontevredenheid bij supporters
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, marke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 11:19 07 mrt 2013 11:22 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #57
Hözus Maria wat een prijzen. 32 euro voor de duurste plek. Voor dat bedrag zit je gewoon op een plastic heftruck stoeltje met je knieën bij de buurman in de nek.. Het moet niet gekker worden.. :side:

Dat je een euro sprokkelt vind ik niet erg, maar bijna 10 euro meer vragen is absurd. Dit wordt echt geen kampioenschapswedstrijd, dan zou ik het lef hiervoor nog kunnen begrijpen (blijft ordinair naaien). Gelukkig heb ik een seizoenskaart, maar om de mede supporters die toch een los kaartje kopen niet te beschamen, zal ik in driedelig pak moeten gaan.. Tenzij we natuurlijk voor dat bedrag een vuurwerkshow krijgen waarbij zelfs scheurtjes ontstaan in de A2 tunnel, dan heb ik niks gezegd. Maar ik zie nergens een rechtvaardiging voor die prijs, er is amper sprake geweest van vraag naar een plek in het stadion dit seizoen. Dus je mag blij zijn als je de 6000 grens haalt voor deze derby, zeker op deze manier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 11:32
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #58
Daar komt ook nog bij dat men €0,80 cent per kaart reserverings kosten moet extra betalen.
Het moet niet gekker worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 11:52
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #59
Jawel het kan nog gekker.. Het kost ook nog zeker 10 minuten van mijn internet tijd!! Dat is toch zeker 0,0069 Euro!!!!
En over de verzendkosten hebben we het al helemaal niet.. het is een schande!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Ali de witte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 11:52
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #60
Er zijn zelfs supporters die 10€ per maand extra betalen en dat alleen voor de club!
Veer zien ...
Ongelooflijk, het moet niet gekker worden!

:schamen: :thinking:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden