MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)

16 mrt 2013 16:41
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #76
Nou mensen, ik denk de Geusselt wel vol lop, ondanks de prijzen. Als we vanaf nu iedere week gaan winnen, dan wilt iedereen de kampioenswedstrijd live mee beleven. Dus mensen zeik niet over de prijzen en bestel nu je kaartje, behalve de seizoenskaarthouders die zijn al voorzien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2013 16:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #77
Volgens MVV loopt de businessclub snel vol en is deze bijna uitverkocht....nog maar 10 kaarten !!!! tja als je nog maar 10 kaarten in de verkoop hebt waarom stuur je dan nog een mail rond is dan mijn eerste vraag ?? ;-)

Beste sponsor,
De kaartverkoop voor de derbywedstrijd MVV Maastricht - Fortuna Sittard, die op vrijdag 3 mei wordt gespeeld, is succesvol van start gegaan. Op 10 tickets na is de JP5 Businessclub geheel uitverkocht. Wees er dus snel bij en bemachtig via deze link de laatste tickets. Eind deze week worden de tickets met de factuur naar het door u opgegeven adres toegestuurd.
Opgelet! Voor de wedstrijd tegen Fortuna Sittard gelden andere prijzen. Een Businessclubkaart voor MVV - Fortuna bedraagt €59,- (excl. BTW).
Wees er snel bij, want OP=OP!

19 mrt 2013 17:51
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #78
Toch vrij normaal? Om teleurstellingen te voorkomen. Het is niet dat ze er een advertentie campagne tegenaan gooien
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

20 mrt 2013 08:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #79
@ seppo , dat snap ik....alleen lijkt het me eerder andersom.
Ik hoop dat de verkoop voorspoedig verloopt en dat MVV in een volhuis speelt tegen Fortuna.
Met zo'n mail krijg ik eerder het gevoel dat de verkoop wat stroef verloopt en dat er juist nog heel veel kaarten in de verkoop staan, en dus schrijft men dat er nog maar 10 kaarten beschikbaar zijn zodat MVV hoopt dat de verkoop wat aantrekt, althans dat is mij gevoel bij het lezen van dit bericht.

20 mrt 2013 10:53 20 mrt 2013 10:55 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #80
Toch verkeerd gedacht Napoleon (hoewel het een logische gedachte was):

De ticketverkoop voor MVV Maastricht - Fortuna Sittard is succesvol gestart! Angel-Side Vak G en de Businessclub zijn al UITVERKOCHT!

Bron: MVV zelf op Twitter en Facebook

Angelside vak G is natuurlijk het goedkoopste vak (samen met vak A).. ik verwacht dat mensen met een kaartje voor G gewoon over de hele tribune verspreid gaan zitten. Dat controleert toch niemand.

20 mrt 2013 11:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #81
Ik ben ook erg benieuwd hoe ze de verschillende vakken gaan controleren. Vroeger was er trouwens ook wel een verschillende prijs per vak, kan me nog een wedstrijd tegen Ajax herinneren dat op onze seizoenskaartplekken mensen zaten die ik daarvoor en daarna nooit meer bij MVV heb gezien. Ze weigerden weg te gaan, we hadden maar eerder moeten komen. Supposst er bij gehaald, maar dat was een Fortuna-suppoost en die weigerde iets te doen. Vervolgens hebben we het zelf opgelost, met hulp van wat andere vaste klanten.

Enfin, waar wil ik heen? Ik verwacht soortgelijke taferelen, dagsupporters die gewoon maar ergens gaan zitten en te weinig ervaren suppoosten die dit in goede banen leiden. Ik ben bijvoorbeeld ook benieuwd wat er gebeurt met trepke B. Mogen de sfeersupporters daar niet meer staan maar moeten ze keurig in het juiste vak gaan zitten, aangezien vak A goedkoper is dan vak B, en B weer goedkoper dan C?

Ik ben benieuwd. Als we die wedstrijd kampioen kunnen worden, zorg ik gewoon dat ik zeker een uur voor de wedstrijd al in het stadion ben ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

20 mrt 2013 12:25
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #82

Jacques schreef : Ik ben benieuwd. Als we die wedstrijd kampioen kunnen worden, zorg ik gewoon dat ik zeker een uur voor de wedstrijd al in het stadion ben ;)

Een uur van te voren? Een dag :D

Maar verder is dat idd wel een zorg die ik met je deel.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

20 mrt 2013 15:06
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #83
Moet je je voorstellen dat dit de kampioenswedstrijd wordt. Verliezen is geen kampioen en winnen is kampioen. Het zou zomaar kunnen. Dat wordt dan behoorlijk billenknijpen, aangezien ik niet denk dat Sittard hierheen komt om MVV dat cadeau te doen. Van de andere kant geeft dit natuurlijk wel een behoorlijke boost om het af te maken. We zullen zien, eerst eagles,volendam en de graafschap nog aan de kant zetten. :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

20 mrt 2013 16:01
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #84

Jacques schreef : Ik ben ook erg benieuwd hoe ze de verschillende vakken gaan controleren. Vroeger was er trouwens ook wel een verschillende prijs per vak, kan me nog een wedstrijd tegen Ajax herinneren dat op onze seizoenskaartplekken mensen zaten die ik daarvoor en daarna nooit meer bij MVV heb gezien. Ze weigerden weg te gaan, we hadden maar eerder moeten komen. Supposst er bij gehaald, maar dat was een Fortuna-suppoost en die weigerde iets te doen. Vervolgens hebben we het zelf opgelost, met hulp van wat andere vaste klanten.

Enfin, waar wil ik heen? Ik verwacht soortgelijke taferelen, dagsupporters die gewoon maar ergens gaan zitten en te weinig ervaren suppoosten die dit in goede banen leiden. Ik ben bijvoorbeeld ook benieuwd wat er gebeurt met trepke B. Mogen de sfeersupporters daar niet meer staan maar moeten ze keurig in het juiste vak gaan zitten, aangezien vak A goedkoper is dan vak B, en B weer goedkoper dan C?

Ik ben benieuwd. Als we die wedstrijd kampioen kunnen worden, zorg ik gewoon dat ik zeker een uur voor de wedstrijd al in het stadion ben ;)

Als ik me ergens geen zorgen over maak dan is het wel of iemand mij gaat manen om te zitten op trepke B. Dit gaat al jaren goed, ook als het in een keer drukker is met mensen die er normaal niet komen. Als er iemand toch onoverkomelijke problemen mee heeft, zal ik mijn seizoenskaarplaats in vak C aanbieden als tegemoetkoming:)

20 mrt 2013 17:57
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #85
Shit heb nog geen kaartje en ik sta altijd trap G :thinking:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

20 mrt 2013 18:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #86

Danny1983 schreef : Shit heb nog geen kaartje en ik sta altijd trap G :thinking:

Tip: een hoogwerker en op H :lol:

20 mrt 2013 18:48 20 mrt 2013 18:49 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #87

Schapendonk schreef :

Danny1983 schreef : Shit heb nog geen kaartje en ik sta altijd trap G :thinking:

Tip: een hoogwerker en op H :lol:

heb dan maar een kaartje Vak F gehaald kost me 6 euro meer en sta op dezelfde plek :thinking:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

20 mrt 2013 22:10
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #88

Schapendonk schreef : aangezien ik niet denk dat Sittard hierheen komt om MVV dat cadeau te doen.

Ik hoop het niet inderdaad, maar andersom is het helaas wel gebeurd.

21 mrt 2013 15:12
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #89
Nou, nou mensen, kijk ik eens effe naar fortunahome page zit daar weer een eikel genaamd Pratschpik, de boertjes te dreigen voor eventuele knokpartijtjes. Mochten mensen van fortuna op de tribunes plaatsnemen anders dan uitvak dan is het feest.

Waar gaat dit nog over, spreek liever ergens af en laat de rest van de mensen die naar de derby willen kijken met rust met deze onzin.

Ik wil gewoon na afloop een feestje bouwen, mochten we deze wedstrijd winnen en hopelijk kampioen worden.

21 mrt 2013 15:21
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #90
Druk maken om internethooligans is wel het laatste wat je eigenlijk moet doen...

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden