MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)
- Malpertoni
-
- Premium Member
-
Re: Re: MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)
16 Mar 2013 16:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
19 Mar 2013 16:30
Beste sponsor,
De kaartverkoop voor de derbywedstrijd MVV Maastricht - Fortuna Sittard, die op vrijdag 3 mei wordt gespeeld, is succesvol van start gegaan. Op 10 tickets na is de JP5 Businessclub geheel uitverkocht. Wees er dus snel bij en bemachtig via deze link de laatste tickets. Eind deze week worden de tickets met de factuur naar het door u opgegeven adres toegestuurd.
Opgelet! Voor de wedstrijd tegen Fortuna Sittard gelden andere prijzen. Een Businessclubkaart voor MVV - Fortuna bedraagt €59,- (excl. BTW).
Wees er snel bij, want OP=OP!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- seppo
-
- Platinum Member
-
19 Mar 2013 17:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
20 Mar 2013 08:46Ik hoop dat de verkoop voorspoedig verloopt en dat MVV in een volhuis speelt tegen Fortuna.
Met zo'n mail krijg ik eerder het gevoel dat de verkoop wat stroef verloopt en dat er juist nog heel veel kaarten in de verkoop staan, en dus schrijft men dat er nog maar 10 kaarten beschikbaar zijn zodat MVV hoopt dat de verkoop wat aantrekt, althans dat is mij gevoel bij het lezen van dit bericht.
- jeoff
-
- Administrator
-
20 Mar 2013 10:53 - 20 Mar 2013 10:55De ticketverkoop voor MVV Maastricht - Fortuna Sittard is succesvol gestart! Angel-Side Vak G en de Businessclub zijn al UITVERKOCHT!
Bron: MVV zelf op Twitter en Facebook
Angelside vak G is natuurlijk het goedkoopste vak (samen met vak A).. ik verwacht dat mensen met een kaartje voor G gewoon over de hele tribune verspreid gaan zitten. Dat controleert toch niemand.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
20 Mar 2013 11:41Enfin, waar wil ik heen? Ik verwacht soortgelijke taferelen, dagsupporters die gewoon maar ergens gaan zitten en te weinig ervaren suppoosten die dit in goede banen leiden. Ik ben bijvoorbeeld ook benieuwd wat er gebeurt met trepke B. Mogen de sfeersupporters daar niet meer staan maar moeten ze keurig in het juiste vak gaan zitten, aangezien vak A goedkoper is dan vak B, en B weer goedkoper dan C?
Ik ben benieuwd. Als we die wedstrijd kampioen kunnen worden, zorg ik gewoon dat ik zeker een uur voor de wedstrijd al in het stadion ben

- Aswin
-
- Platinum Member
-
20 Mar 2013 12:25Jacques wrote: Ik ben benieuwd. Als we die wedstrijd kampioen kunnen worden, zorg ik gewoon dat ik zeker een uur voor de wedstrijd al in het stadion ben
Een uur van te voren? Een dag

Maar verder is dat idd wel een zorg die ik met je deel.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- Schapendonk
-
- Banned
-
20 Mar 2013 15:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- zittribuun
-
- Premium Member
-
20 Mar 2013 16:01Jacques wrote: Ik ben ook erg benieuwd hoe ze de verschillende vakken gaan controleren. Vroeger was er trouwens ook wel een verschillende prijs per vak, kan me nog een wedstrijd tegen Ajax herinneren dat op onze seizoenskaartplekken mensen zaten die ik daarvoor en daarna nooit meer bij MVV heb gezien. Ze weigerden weg te gaan, we hadden maar eerder moeten komen. Supposst er bij gehaald, maar dat was een Fortuna-suppoost en die weigerde iets te doen. Vervolgens hebben we het zelf opgelost, met hulp van wat andere vaste klanten.
Enfin, waar wil ik heen? Ik verwacht soortgelijke taferelen, dagsupporters die gewoon maar ergens gaan zitten en te weinig ervaren suppoosten die dit in goede banen leiden. Ik ben bijvoorbeeld ook benieuwd wat er gebeurt met trepke B. Mogen de sfeersupporters daar niet meer staan maar moeten ze keurig in het juiste vak gaan zitten, aangezien vak A goedkoper is dan vak B, en B weer goedkoper dan C?
Ik ben benieuwd. Als we die wedstrijd kampioen kunnen worden, zorg ik gewoon dat ik zeker een uur voor de wedstrijd al in het stadion ben
Als ik me ergens geen zorgen over maak dan is het wel of iemand mij gaat manen om te zitten op trepke B. Dit gaat al jaren goed, ook als het in een keer drukker is met mensen die er normaal niet komen. Als er iemand toch onoverkomelijke problemen mee heeft, zal ik mijn seizoenskaarplaats in vak C aanbieden als tegemoetkoming:)
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
20 Mar 2013 17:57En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Schapendonk
-
- Banned
-
20 Mar 2013 18:02Danny1983 wrote: Shit heb nog geen kaartje en ik sta altijd trap G :thinking:
Tip: een hoogwerker en op H :lol:
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
20 Mar 2013 18:48 - 20 Mar 2013 18:49Schapendonk wrote:Danny1983 wrote: Shit heb nog geen kaartje en ik sta altijd trap G :thinking:
Tip: een hoogwerker en op H :lol:
heb dan maar een kaartje Vak F gehaald kost me 6 euro meer en sta op dezelfde plek :thinking:
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Snuf
-
- Elite Member
-
20 Mar 2013 22:10Schapendonk wrote: aangezien ik niet denk dat Sittard hierheen komt om MVV dat cadeau te doen.
Ik hoop het niet inderdaad, maar andersom is het helaas wel gebeurd.
- Malpertoni
-
- Premium Member
-
21 Mar 2013 15:12Waar gaat dit nog over, spreek liever ergens af en laat de rest van de mensen die naar de derby willen kijken met rust met deze onzin.
Ik wil gewoon na afloop een feestje bouwen, mochten we deze wedstrijd winnen en hopelijk kampioen worden.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
21 Mar 2013 15:21Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!