MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)
21 mrt 2013 16:21
Peter Pan
Platinum Boarder
Wel een beetje raar, wij geven iedereen de kans om gewoon vanuit z'n luie stoel een kaartje te bestellen voor een derby, terwijl bij Fortuna - MVV de Fortuna-supporters naar het stadion moesten komen, dagen (weken), van te voren om hun kaartje te kopen. Van de ene kant, fijn voor de luie supporters onder ons, aan de andere kant, is dit wat wij doen wel veilig?
Vooropgesteld, ik heb geen ervaring met het online bestellen van een kaart (ivm seizoenskaart) dus kan de plank volledig misslaan. Is dit systeem niet een beetje te makkelijk voor de mensen uit Sittard om kaartjes te bemachtigen voor de MVV-tribunes? Denk dat dat via internet duizend keer zo makkelijk gaat dan met tickets van te voren moeten kopen waarbij je je ID/kaart moet laten zien dat je wel vanuit Maastricht komt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
21 mrt 2013 16:33
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Gezien de ID controle op de wedstrijddag maakt het niks uit.
Al vind ik die ID controle ook maar bullshit. Aangezien er genoeg supporters zijn buiten Maastricht die voor MVV zijn.
Weet iemand trouwens hoe vaak het voor komt dat supporters tijdens de derby niet binnenkomen omdat ze niet Maastricht als woonplaats hebben?
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
21 mrt 2013 16:46
Wanneer kunnen ze je weigeren eigenlijk? Alles behalve "Maastricht" ? Of bij alleen als er Sittard of Geleen opstaat ?
Er zijn namelijk genoeg gemeentes die zowel Fortuna als MVV fans herbergen.
21 mrt 2013 17:10
mestreech1966
Fresh Boarder
Dat begrijp ik inderdaad ook nooit! Vind het een hele vreemde maatregel en volgens mij wordt er bij binnenkomst niet/nauwelijks op gelet.
21 mrt 2013 17:41
21 mrt 2013 17:42 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
mestreech1966 schreef : Dat begrijp ik inderdaad ook nooit! Vind het een hele vreemde maatregel en volgens mij wordt er bij binnenkomst niet/nauwelijks op gelet.
Nou 2 of 3 jaar terug kwam ik aan bij MVV Fortuna ik woonde destijds in Geleen mijn rijbewijs daar ook laten maken toendertijd.
Ik had geen id kaart bij me alleen mijn rijbewijs en mocht het stadion niet in omdat er sittard geleen op stond.
Pas na een kwartier nadat de wedstrijd bezig was en ik heel fannatiek door de hekken aan t meekijken was zag hij dat ik toch echt voor MVV was en liet hij me binnen.
Dus er word wel degelijk opgelet alleen wat heeft het voor een zin als een Fortuna supporter iets heeft waar Maastricht opstaat komt hij binnen!
Als een MVV supporter Sittard/Geleen erop heeft staan komt die niet binnen rare regel slaat helemaal nergens op!!!
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
21 mrt 2013 21:12
Er zitten ook iedere keer weer genoeg MVV fans op de hoofdtribune in Sittard.. dus je kunt het zo veilig of onveilig maken als je wel, ze glippen er toch wel door.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
21 mrt 2013 21:23
Ben benieuwd dan, aangezien ik dit jaar voor het eerst sittard-geleen in mn ID heb staan
21 mrt 2013 21:41
seppo schreef : Ben benieuwd dan, aangezien ik dit jaar voor het eerst sittard-geleen in mn ID heb staan
Heb je een seizoenskaart Seppo??
21 mrt 2013 22:37
Sjonnie schreef :
seppo schreef : Ben benieuwd dan, aangezien ik dit jaar voor het eerst sittard-geleen in mn ID heb staan
Ja, maar dat heeft/had Danny ook geloof ik?
22 mrt 2013 07:29
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
seppo schreef :
Sjonnie schreef :
Ja, maar dat heeft/had Danny ook geloof ik?
Nee destijds had ik geen seizoens kaart maar die dat wel hadden werden ook op id gecontroleerd weet niet hoe dat dit jaar is....
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
22 mrt 2013 11:13
Greun graas
Expert Boarder
Ik vraag me eigenlijk ook af wat de prijzen voor het gastenvak zijn? Deze zullen wel gewoon gehandhaafd zijn, alleen de eigen supporters zullen wel meer moeten betalen...
22 mrt 2013 12:37
Omdat het een verplichte buscombi is krijg je sowieso 40% korting. Dus ook al maken ze de kaarten 20,- dan betaal je nog ma 12 euro voor een uitkaart.
22 mrt 2013 13:42
Greun graas
Expert Boarder
Gohf schreef : Omdat het een verplichte buscombi is krijg je sowieso 40% korting. Dus ook al maken ze de kaarten 20,- dan betaal je nog ma 12 euro voor een uitkaart.
dat is niet al te duur nee , maar dat is nog altijd een paar euro meer dan normaal....
22 mrt 2013 14:28
Volgens mij is de prijs van een kaartje voor het uitvak gekoppeld aan de prijs van het goedkoopste kaartje voor thuissupporters. En zoals Gohf terecht zegt, zit daar bij een verplichte buscombi nog eens 40% korting op.
Greun graas, reken dus maar zelf uit hoe duur een kaartje voor uitvak kost. Maar besef ook dat MVV daar feitelijk geen invloed op heeft, die prijzen zijn gewoon gekoppeld. Daar zijn afspraken over gemaakt. Met de kanttekening dat je de eerste woorden van dit bericht goed moet onthouden: dis is VOLGENS MIJ zo, maar ik ben er niet 100% zeker van...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
22 mrt 2013 14:46
Greun graas schreef :
Gohf schreef : Omdat het een verplichte buscombi is krijg je sowieso 40% korting. Dus ook al maken ze de kaarten 20,- dan betaal je nog ma 12 euro voor een uitkaart.
dat is niet al te duur nee , maar dat is nog altijd een paar euro meer dan normaal....
Stel MVV kon de kaartjes voor het gastenvak naar eigen inzicht verhogen. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat Fortuna dit ook bij MVV zou doen, dus dan word je als MVV supporter 2x genaaid met een duur kaartje:p
Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden