MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)
30 apr 2013 16:59
Voetbal in Limburg
Fresh Boarder
Beiden trainers hebben aangegeven dat ze vol voor de winst gaan in de Derby. Dat is ook het beste want je wilt toch in een flow blijven. een overwinning op de rivaal geeft je extra vertrouwen naar de play - offs toe. Dus mensen die zeggen het wordt een gezapig potje, of ze gooien het op een akkoordje of ze gaan spelers rust gegeven is onzin. Kunnen ze ook niet maken aangezien deze wedstrijd leeft, bij de supportersgroepen van MVV & Fortuna.
De voetbalwereld balanceert voortdurend op de richel tussen vermakelijk en beschamend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
30 apr 2013 17:33
De wedstrijd leeft zeker , maar ik denk dat de play-offs net wat belangrijker is.
Met het oog op de play-pffs gaat MVV echt geen risico's lopen met blesssures of schorsingen.. onze selectie is erg smal remember.
Fortuna zal zeker 100% iets goed willen maken, en ik krijg het idee dat MVV allang blij is als iedereen fit is.
30 apr 2013 19:06
Us Clubke
Platinum Boarder
You Are schreef : De wedstrijd leeft zeker , maar ik denk dat de play-offs net wat belangrijker is.
Met het oog op de play-pffs gaat MVV echt geen risico's lopen met blesssures of schorsingen.. onze selectie is erg smal remember.
Fortuna zal zeker 100% iets goed willen maken, en ik krijg het idee dat MVV allang blij is als iedereen fit is.
Ze spelen beide play offs...dus het geldt voor beide hetzelfde.
30 apr 2013 19:47
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Het is te hopen dat er geen blessures/rode kaart(en) gaan vallen, dan houdt MVV niks meer over. De bank, waar voor de winterstop bomvol zat met spelers die iets kunnen brengen, is nu aan de lege kant.
Ik denk dat het een magere wedstrijd zal worden, maar wij winnen wel met 2-1.
0-1 N'Koyi
1-1 Smeets
2-1 Esajas
01 mei 2013 16:54
Ik vind juist dat deze wedstrijd in Maastricht nauwelijks leeft. Voor Sittard mag het dan de wedstrijd van het jaar zijn, ik vind vooral belangrijk zonder al te veel schade op gebied van blessures en schorsingen de nacompetitie te halen. En aangezien beide ploegen dat laatste als gemeenschappelijk belang hebben, verwacht ik een salonremise, 1-1.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Sjotelsplak
01 mei 2013 17:58
Ik heb het derby gevoel bij deze editie ook niet echt. Dit komt mede omdat, deze wedstrijd eigenlijk nergens meer om draait. Winnen of verliezen, we blijven 5e. Hopelijk komen we deze wedstrijd door zonder rode kaarten en blessures. We hebben alle hens aan dek nodig tegen SC Cambuur of evt. FC Volendam.
Ik verwacht een 2 - 2 gelijkspel, in een niet al te flitsende wedstrijd.
01 mei 2013 20:26
01 mei 2013 20:27 door Sandro.
Stadiontraining in aanloop naar Fortuna Sittard
De MVV-selectie traint morgen in Stadion de Geusselt. In aanloop naar de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard heeft de technische staf besloten om morgen in het stadion te trainen. De training begint rond de klok van 10.00 uur en pers en publiek zijn daarbij van harte welkom.!
Pers en supporters kunnen via ingang A (hoek Angel-Side en Hoofdtribune) het stadion binnenkomen.
www.mvv.nl
01 mei 2013 20:53
Vandaag toch maar 2 kaarten bestelt via internet ik met mijn zoontje 44 euro pfffff
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902
01 mei 2013 20:59
Armand schreef : Vandaag toch maar 2 kaarten bestelt via internet ik met mijn zoontje 44 euro pfffff
Er van uitgaand dat je zoontje jonger dan 16 is, zouden jullie voor 21 euro op de noordtribune kunnen zitten...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
01 mei 2013 21:15
Jacques schreef :
Armand schreef : Vandaag toch maar 2 kaarten bestelt via internet ik met mijn zoontje 44 euro pfffff
Er van uitgaand dat je zoontje jonger dan 16 is, zouden jullie voor 21 euro op de noordtribune kunnen zitten...
Hij is eergisteren 7 geworden maar ik zit op de q park zoals alltyd
01 mei 2013 21:35
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Koop een seizoenskaart?
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
01 mei 2013 21:45
Sittard oude garde
Fresh Boarder
Lummel schreef : Ik heb het derby gevoel bij deze editie ook niet echt. Dit komt mede omdat, deze wedstrijd eigenlijk nergens meer om draait. Winnen of verliezen, we blijven 5e. Hopelijk komen we deze wedstrijd door zonder rode kaarten en blessures. We hebben alle hens aan dek nodig tegen SC Cambuur of evt. FC Volendam.
Sittard gaat er vanuit dat Eagles verliest en hopen wij dat we kunnen winnen van MVV heeft met de loting te maken... voor MVV maakt het minder uit blijven 5e !
01 mei 2013 21:50
opadiehard
Platinum Boarder
Sittard oude garde schreef :
Lummel schreef : Ik heb het derby gevoel bij deze editie ook niet echt. Dit komt mede omdat, deze wedstrijd eigenlijk nergens meer om draait. Winnen of verliezen, we blijven 5e. Hopelijk komen we deze wedstrijd door zonder rode kaarten en blessures. We hebben alle hens aan dek nodig tegen SC Cambuur of evt. FC Volendam.
Sittard gaat er vanuit dat Eagles verliest en hopen wij dat we kunnen winnen van MVV heeft met de loting te maken... voor MVV maakt het minder uit blijven 5e !
OPA ZEET:...ik zeg je reken daar maar niet op...eagles ben je niet zo maar gewonnen...ik denk de lastigste wedstrijd uit...net zoals thal al zei,,ik zie volendam niet winnen in deventer,,...gr opa
.
....
01 mei 2013 21:56
Sittard oude garde
Fresh Boarder
opadiehard schreef :
Sittard oude garde schreef :
OPA ZEET:...ik zeg je reken daar maar niet op...eagles ben je niet zo maar gewonnen...ik denk de lastigste wedstrijd uit...net zoals thal al zei,,ik zie volendam niet winnen in deventer,,...gr opa .
dat kan... maar zie toch liever een Oss of Dordt als tegenstander dan de Graafschap... en natuurlijk liever eerst uit en dan thuis.... denk sws dat iedere wedstrijd moeilijk word, maar als je toch mag kiezen dan weten we het wel.
02 mei 2013 16:20
MVV trapt gaspedaal in voor derby
Met aanvoerder Tom van Hyfte (teruggekeerd van een schorsing) voor Nathan Rutjes (geschorst) zal MVV vrijdagavond in de Geusselt (20.00 uur) aan de aftrap verschijnen voor de prestigestrijd met Fortuna Sittard. Trainer René Trost handhaaft op de overige posities de formatie die vorige week met 2-1 verloor van titelfavoriet Volendam.
Maastricht
Van onze verslaggever
Trost neemt de derby uiterst serieus, hoewel er voor zijn ploeg sportief niets meer op het spel staat. MVV is vastgenageld op de vijfde plaats en kan alleen bij een monsterzege nummer vier Sparta nog passeren. Maar de coach wil allesbehalve met een vervelend gevoel de nacompetitie ingaan. ,,We hebben dit jaar thuis pas één keer gewonnen, het wordt tijd dat we in het eigen stadion nu eens een goede prestatie neerzetten. We hebben ook geen gas terug genomen. In de eerste dagen van de week hebben we snoeihard getraind. Ik denk dat we klaar zijn voor deze wedstrijd.”
Behalve de lang geblesseerde spelers (Schreurs, Daerden, La Rosa, Timmermans) mist MVV ook Nick Kuipers. De verdediger is op de weg terug, maar de derby komt nog te vroeg voor hem. Hawbir Moustafa zal dus opnieuw als rechtsback spelen.
Opstelling MVV: Castro, Moustafa, Verdellen, Knops, Labylle, Stankov, Van Hyfte, Braken, Smeets, Veldmate, Esajas.
Hopelijk vliegen we niet uit de bocht tegen een Sittardse boom....
Hardbevochten 2-2 gelijkspelletje.
Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden