>
Ontvangen bedankjes 820
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVVke schreef : Euver de wedstrijd kin 'ch kort zien: Slap, terechte 0-0.
Dees wedstrijd is dudelek gebleke tot dat ganse kut systeem mèt die peurtsjes zwoer klantoonvruntelek is.
3 Peurtsjes tösse Maostrebuun en Boschpoort. Gevolg: Lange reije.
Vervolgens mooste ouch nog lang wachte op die treuzelende stewards, die zier irritant 2 reije dik stoon.
Ze make bombarie um niks, en dat is neet allein tege fortuna. Fouillere op 'n normaal maneer vin 'ch niks mis mèt, meh 't weurt eg steeds extremer.
En M.V.V. vreug z'ch zeker alweer neet aof wie 't toch kump tot d'r minder lui nao 't stadion koume....
houtengerard schreef :
Bij deze wedstrijd weet je dat er ook mensen die nooit in het stadion zitten op af komen, die wel zin hebben in rottigheid en sensatie. Dat ze op vuurwerk controleren is prima. Maar volgens mij was het puur show om die rijen zo kunstmatig lang te laten, ik heb langer aan het poortje gestaan, dan dat ik gefouilleerd ben. Volgens mij ging het om het afschrik effect. Het is inderdaad niet zoals gewoonlijk dat je binnen zes stappen binnen staat, maar incidenteel zou dit moeten kunnen vind ik. Zeker als de club hiermee geld bespaart aan boetes. Je mag de mensen bedanken die hier en in Sittard de boel in het verleden verziekt hebben, niet MVV. Ik zie MVV dit geld liever besteden aan de catering voor de eigen spelers.
jeoff schreef : Ja ik vind 7000 man ook netjes eigenlijk.. vergeet niet dat het nog altijd niet te vergelijken is met vorige jaren aangezien er nu veel nauwkeuriger geteld wordt.
O
webmastersfm schreef :
houtengerard schreef :
txt
het is 1 x misgegaan de laatste 15 jaar IN het stadion! afschrikeffect? Incidenteel moet het kunnen dit soort klantonvriendelijkheid??? En waarom zouden mensen rottigheid in het stadion niet doen als ze 20 min in de rij staan ipv 5 min? Vind dit soort uitspraken akelig, en hoeft helemaal niet geaccepteerd te worden. Ik weet niet of je wel eens hopt op andere wedstrijden dan MVV maar daar kan schijnbaar wel een klantvriendelijk beleid worden toegepast, met VEEL meer raddraaiers bij die club. Een enkele met een vuurwerkbom houd je nooit tegen, en die "rottigheid" wordt al jaren niet meer in stadions beslecht.
Boys_in_Red schreef :
Lummel schreef : Iedereen ligt wel te zeiken om de sfeer, maar het gaat in deze niet alleen om de Ultra's en Vak B/C van de Angel-Side. Als de gehele Angel-Side ook eens lekker meedoet, zoals een paar keer gebeurde met het clublied en ''staank op, en zing veur MVV''. Dan wordt de sfeer al stukken beter.
Sfeer begint bij jezelf!
Lummel, ik zeik niet over de sfeer, ik zeg alleen dat ik de sfeer erg mis. Ik ben het ook helemaal eens met je over dat sfeer bij jezelf begint. Ik bedoel alleen dat de Ultras de mensen en de middelen hebben om de sfeer weer een beetje op te bouwen. Hopelijk als ze dat gedaan hebben kunnen we met de rest van het stadion de sfeer een heel stuk verbeteren. Want ik bedoel als ik op de Boschpoort begin te zingen geloof mij maar dat er dan bijna niemand met mij mee doet (op een enkeling na dan). Daarmee wil ik dus zeggen als de Ultras weer beginnen worden de andere mensen weer geprikkeld en kunnen we de sfeer weer verder uitbouwen. Ik zeg NIKS verkeerds over de Ultras ik zeg alleen dat we ze nodig hebben om de sfeer in het stadion nieuw leven in te blazen.
Rijstartel schreef :
Boys_in_Red schreef :
Lummel schreef : Iedereen ligt wel te zeiken om de sfeer, maar het gaat in deze niet alleen om de Ultra's en Vak B/C van de Angel-Side. Als de gehele Angel-Side ook eens lekker meedoet, zoals een paar keer gebeurde met het clublied en ''staank op, en zing veur MVV''. Dan wordt de sfeer al stukken beter.
Sfeer begint bij jezelf!
Lummel, ik zeik niet over de sfeer, ik zeg alleen dat ik de sfeer erg mis. Ik ben het ook helemaal eens met je over dat sfeer bij jezelf begint. Ik bedoel alleen dat de Ultras de mensen en de middelen hebben om de sfeer weer een beetje op te bouwen. Hopelijk als ze dat gedaan hebben kunnen we met de rest van het stadion de sfeer een heel stuk verbeteren. Want ik bedoel als ik op de Boschpoort begin te zingen geloof mij maar dat er dan bijna niemand met mij mee doet (op een enkeling na dan). Daarmee wil ik dus zeggen als de Ultras weer beginnen worden de andere mensen weer geprikkeld en kunnen we de sfeer weer verder uitbouwen. Ik zeg NIKS verkeerds over de Ultras ik zeg alleen dat we ze nodig hebben om de sfeer in het stadion nieuw leven in te blazen.
Inderdaad Lummel, de Ultra's zijn de aanjagers , juist deze groep zorgde er vaak voor dat de Geusselt kolkte en onneembaar was voor de tegenstander. Dit moeten zij zien als een groot compliment!! Helaas is er geen andere groep aanwezig die het van de Ultra's kan overnemen want dan moet je van goede huize komen.
jeoff schreef : Bestaan de Ultras nog wel zodanig dat ze voldoende sfeer KUNNEN maken?? En zoals Lummel zegt, het is tijd dat iedereen naar zichzelf kijkt en niet naar anderen.
Daarbij is het normaal dat een vol uitvak voor iets meer sfeer zorgt, dat was omgekeerd in Sittard ook zo.
les rouges blancs schreef : En moet zeggen ....SJEVRAOJE ....de passie en sfeer was daar uitstekend!.
Ook al kregen ze niet iedereen op de vakken en tribunes erom heen mee, maar ben er dus door juist die pasie en inzet wel genietend en meezingend gebleven! Tot minuten na het laatste fluitsignaal.
(waar anderen al achter hun tweede pilsje in de ster zitten ).
Ik vind het behoorlijk naief van je om te denken dat ze hierdoor mensen tegenhouden met vuurwerk. Degene die het binnen wilt krijgen,krijgt het binnen. Het enige wat je ermee bereikt is geirriteerde ''klanten''.houtengerard schreef :
Ik heb vrede met die vijf minuten extra wachten als dit incidenteel is. Zeker als ik weet dat hiermee een incident voorkomen kan worden (geld boete, wedstrijd zonder publiek). Tegen Telstar thuis zou ik dit een belachelijke actie gevonden hebben, maar tegen Fortuna weet je gewoon zeker dat er ook 'clowns' tussen zitten die niet voor het voetbal komen, maar voor de rivaliteit.webmastersfm schreef :
houtengerard schreef :
txt
het is 1 x misgegaan de laatste 15 jaar IN het stadion! afschrikeffect? Incidenteel moet het kunnen dit soort klantonvriendelijkheid??? En waarom zouden mensen rottigheid in het stadion niet doen als ze 20 min in de rij staan ipv 5 min? Vind dit soort uitspraken akelig, en hoeft helemaal niet geaccepteerd te worden. Ik weet niet of je wel eens hopt op andere wedstrijden dan MVV maar daar kan schijnbaar wel een klantvriendelijk beleid worden toegepast, met VEEL meer raddraaiers bij die club. Een enkele met een vuurwerkbom houd je nooit tegen, en die "rottigheid" wordt al jaren niet meer in stadions beslecht.