MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)

04 mei 2013 12:00
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #211
Euver de wedstrijd kin 'ch kort zien: Slap, terechte 0-0.

Dees wedstrijd is dudelek gebleke tot dat ganse kut systeem mèt die peurtsjes zwoer klantoonvruntelek is.
3 Peurtsjes tösse Maostrebuun en Boschpoort. Gevolg: Lange reije.
Vervolgens mooste ouch nog lang wachte op die treuzelende stewards, die zier irritant 2 reije dik stoon.
Ze make bombarie um niks, en dat is neet allein tege fortuna. Fouillere op 'n normaal maneer vin 'ch niks mis mèt, meh 't weurt eg steeds extremer.
En M.V.V. vreug z'ch zeker alweer neet aof wie 't toch kump tot d'r minder lui nao 't stadion koume....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 12:06 04 mei 2013 12:07 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #212
Rajcomar liet gisteren merken dat hij nog altijd een MVV hart heeft hij liet zich gisteren fotograferen met het MVV sjaal om en hand op de borst.(wie heeft er fotos van want die zijn gemaakt en stonden gisteren ook op facebook :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 12:06
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #213

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 12:21 04 mei 2013 12:22 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #214
Ik vind het vreemd dat er zo'n groot verschil is tussen hoek boschpoort - Angel side en hoek Hoofdtribune-Angelside.
Ik kom altijd bij de hoek Boschpoort - Angelside binnen en ik zag dat de rij daar gisteren een stuk minder lang was. Ook heb ik en zie ik bij anderen geen problemen met de stewards. Als ik al gefouilleerd word is dat op een normale manier.

Vanwaar dit verschil? Is er extra controle omdat dat de ingang is van het fanatieke publiek?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 12:25
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #215
:thumbsup: voor het publiek, enthousiast blijven terwijl we eigenlijk naar niets zaten te kijken.
Was ook voorspelbaar, we speelden voor de eer ... welke eer eigenlijk?
Voor het eerst kon me deze derby niet boeien, vóór de wedstrijd al niet.

Ik werd vier maal gecontroleerd voordat ik op mijn vertrouwde plek mocht gaan zitten ... zou het aan mij liggen?

Uiteindelijk wordt Volendam onze tegenstander ... gaan we dan eindelijk weer eens een wedstrijd winnen in de Geusselt (sinds december 2012)??

Kom op emveevee!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 12:27 04 mei 2013 12:31 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #216

MVVke schreef : Euver de wedstrijd kin 'ch kort zien: Slap, terechte 0-0.

Dees wedstrijd is dudelek gebleke tot dat ganse kut systeem mèt die peurtsjes zwoer klantoonvruntelek is.
3 Peurtsjes tösse Maostrebuun en Boschpoort. Gevolg: Lange reije.
Vervolgens mooste ouch nog lang wachte op die treuzelende stewards, die zier irritant 2 reije dik stoon.
Ze make bombarie um niks, en dat is neet allein tege fortuna. Fouillere op 'n normaal maneer vin 'ch niks mis mèt, meh 't weurt eg steeds extremer.
En M.V.V. vreug z'ch zeker alweer neet aof wie 't toch kump tot d'r minder lui nao 't stadion koume....


Bij deze wedstrijd weet je dat er ook mensen die nooit in het stadion zitten op af komen, die wel zin hebben in rottigheid en sensatie. Dat ze op vuurwerk controleren is prima. Maar volgens mij was het puur show om die rijen zo kunstmatig lang te laten, ik heb langer aan het poortje gestaan, dan dat ik gefouilleerd ben. Volgens mij ging het om het afschrik effect. Het is inderdaad niet zoals gewoonlijk dat je binnen zes stappen binnen staat, maar incidenteel zou dit moeten kunnen vind ik. Zeker als de club hiermee geld bespaart aan boetes. Je mag de mensen bedanken die hier en in Sittard de boel in het verleden verziekt hebben, niet MVV. Ik zie MVV dit geld liever besteden aan de catering voor de eigen spelers.
----

Het was een matige wedstrijd van beide ploegen, die overigens niets in de nacompetitie met dit spel te zoeken hebben. Uiteindelijk komt MVV zelfs goed weg doordat Smeets geen penalty kreeg toen hij zijn tegenstander uit het zestien meter gebied trok. Ik ben ook benieuwd of het doelpunt van Fortuna terecht buitenspel was? Ze waren dreigender, de keeper van Fortuna heeft niets te doen gehad.

Tja en dan de aflopende contracten. Ik denk dat de technische staf het ook gezien heeft.. 3x op het presenteerblaadje met een servet eronder. Nee, dat kan echt niet. En dan nog Verdellen in de achterhoede die zo lijkt het een intiem moment had met de bal op de 16 meter lijn.. wat hem daar bezielde?

Stankov speelde een moord partij. Hoewel ik niet meer had gedacht dat hij nog zou opstaan toen hij onder de keeper belande. Hopelijk doen zich geen verborgen pijntjes voor komende week, dit is nog de enige speler die constant speelt.

Trouwens publiek en veldspel is in de Geusselt een wisselwerking. We zien al maanden geen veldspel meer, dus ook geen wisselwerking. Waar zijn toch die mooie combinaties van vroeger gebleven, dat trekken en dat scheuren door de defensie van de tegenstander.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 12:50
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #217

houtengerard schreef :
Bij deze wedstrijd weet je dat er ook mensen die nooit in het stadion zitten op af komen, die wel zin hebben in rottigheid en sensatie. Dat ze op vuurwerk controleren is prima. Maar volgens mij was het puur show om die rijen zo kunstmatig lang te laten, ik heb langer aan het poortje gestaan, dan dat ik gefouilleerd ben. Volgens mij ging het om het afschrik effect. Het is inderdaad niet zoals gewoonlijk dat je binnen zes stappen binnen staat, maar incidenteel zou dit moeten kunnen vind ik. Zeker als de club hiermee geld bespaart aan boetes. Je mag de mensen bedanken die hier en in Sittard de boel in het verleden verziekt hebben, niet MVV. Ik zie MVV dit geld liever besteden aan de catering voor de eigen spelers.


het is 1 x misgegaan de laatste 15 jaar IN het stadion! afschrikeffect? Incidenteel moet het kunnen dit soort klantonvriendelijkheid??? En waarom zouden mensen rottigheid in het stadion niet doen als ze 20 min in de rij staan ipv 5 min? Vind dit soort uitspraken akelig, en hoeft helemaal niet geaccepteerd te worden. Ik weet niet of je wel eens hopt op andere wedstrijden dan MVV maar daar kan schijnbaar wel een klantvriendelijk beleid worden toegepast, met VEEL meer raddraaiers bij die club. Een enkele met een vuurwerkbom houd je nooit tegen, en die "rottigheid" wordt al jaren niet meer in stadions beslecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 15:20
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #218
Mooi toneelstukje, goed uitgevoerd met de onverhoopte brilstand toch op het bord. inderdaad Stankov is al weken op dreef. Als alle spelers die instelling hadden dan had je gewonnen. Jammer dat Borgers en Moustafa lieten zien dat de technische staf het toch waarschijnlijk goed gezien heeft om niet met ze verder te gaan.

Ik zit er persoonlijk trouwens niet op te wachten dat die Rajcomar zich met een sjaaltje om laat fotograferen. Hoezo hypocriet?

Sfeer is het inderdaad zoals Lummel zegt die begint bij jezelf. Met de instelling zoals sommigen bij de Ultras/Trepke B dan heb je die kolkende Geusselt. Maar goed ze zeggen dan iedereen is anders en dat moet gerespecteerd worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 15:41
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #219

jeoff schreef : Ja ik vind 7000 man ook netjes eigenlijk.. vergeet niet dat het nog altijd niet te vergelijken is met vorige jaren aangezien er nu veel nauwkeuriger geteld wordt.

O


Is ook, de aantallen hebben in het verleden nooit geklopt zo blijkt nu..
Als dit er 7000 waren hebben van zijn leven de +/- 5800-6300 in het verleden niet geklopt....

Dat betekend dus ook dat ze altijd teveel belasting betaald hebben, ik zou dus zeggen MVV claim dat geld terug bij de belasting hahaha

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 16:07 04 mei 2013 16:10 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #220

webmastersfm schreef :

houtengerard schreef :
txt


het is 1 x misgegaan de laatste 15 jaar IN het stadion! afschrikeffect? Incidenteel moet het kunnen dit soort klantonvriendelijkheid??? En waarom zouden mensen rottigheid in het stadion niet doen als ze 20 min in de rij staan ipv 5 min? Vind dit soort uitspraken akelig, en hoeft helemaal niet geaccepteerd te worden. Ik weet niet of je wel eens hopt op andere wedstrijden dan MVV maar daar kan schijnbaar wel een klantvriendelijk beleid worden toegepast, met VEEL meer raddraaiers bij die club. Een enkele met een vuurwerkbom houd je nooit tegen, en die "rottigheid" wordt al jaren niet meer in stadions beslecht.


In de uitwedstrijd ging het ook al mis aan Sittardse kant. En dit seizoen is er ook twee keer vuurwerk van onze kant op het veld gegooid. Sittard kwam gelukkig weg zonder boette van de KNVB, maar als bestuur verscherp je de controle. Ik vind dat niet meer dan logisch. Als jij vuurwerk in je jas hebt zitten en je ziet dat er een enorme rij staat, dan begin je vanzelf nerveus te worden. Zo pikken ze de mensen op Schiphol ook eruit, door het doorloop proces te vertragen.

Ik doel hier niet op de MVV supporters, ik doel hier op de incidentele supporter die deze wedstrijden zien als een leuk avondje uit met de vriendengroep en de rest van het jaar hun gezicht niet laten zien in de Geusselt.

Ik heb vrede met die vijf minuten extra wachten als dit incidenteel is. Zeker als ik weet dat hiermee een incident voorkomen kan worden (geld boete, wedstrijd zonder publiek). Tegen Telstar thuis zou ik dit een belachelijke actie gevonden hebben, maar tegen Fortuna weet je gewoon zeker dat er ook 'clowns' tussen zitten die niet voor het voetbal komen, maar voor de rivaliteit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 16:22
Rijstartel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #221

Boys_in_Red schreef :

Lummel schreef : Iedereen ligt wel te zeiken om de sfeer, maar het gaat in deze niet alleen om de Ultra's en Vak B/C van de Angel-Side. Als de gehele Angel-Side ook eens lekker meedoet, zoals een paar keer gebeurde met het clublied en ''staank op, en zing veur MVV''. Dan wordt de sfeer al stukken beter.

Sfeer begint bij jezelf!


Lummel, ik zeik niet over de sfeer, ik zeg alleen dat ik de sfeer erg mis. Ik ben het ook helemaal eens met je over dat sfeer bij jezelf begint. Ik bedoel alleen dat de Ultras de mensen en de middelen hebben om de sfeer weer een beetje op te bouwen. Hopelijk als ze dat gedaan hebben kunnen we met de rest van het stadion de sfeer een heel stuk verbeteren. Want ik bedoel als ik op de Boschpoort begin te zingen geloof mij maar dat er dan bijna niemand met mij mee doet (op een enkeling na dan). Daarmee wil ik dus zeggen als de Ultras weer beginnen worden de andere mensen weer geprikkeld en kunnen we de sfeer weer verder uitbouwen. Ik zeg NIKS verkeerds over de Ultras ik zeg alleen dat we ze nodig hebben om de sfeer in het stadion nieuw leven in te blazen.


Inderdaad Lummel, de Ultra's zijn de aanjagers :applaus: , juist deze groep zorgde er vaak voor dat de Geusselt kolkte en onneembaar was voor de tegenstander. Dit moeten zij zien als een groot compliment!! Helaas is er geen andere groep aanwezig die het van de Ultra's kan overnemen want dan moet je van goede huize komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 18:09
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #222

Rijstartel schreef :

Boys_in_Red schreef :

Lummel schreef : Iedereen ligt wel te zeiken om de sfeer, maar het gaat in deze niet alleen om de Ultra's en Vak B/C van de Angel-Side. Als de gehele Angel-Side ook eens lekker meedoet, zoals een paar keer gebeurde met het clublied en ''staank op, en zing veur MVV''. Dan wordt de sfeer al stukken beter.

Sfeer begint bij jezelf!


Lummel, ik zeik niet over de sfeer, ik zeg alleen dat ik de sfeer erg mis. Ik ben het ook helemaal eens met je over dat sfeer bij jezelf begint. Ik bedoel alleen dat de Ultras de mensen en de middelen hebben om de sfeer weer een beetje op te bouwen. Hopelijk als ze dat gedaan hebben kunnen we met de rest van het stadion de sfeer een heel stuk verbeteren. Want ik bedoel als ik op de Boschpoort begin te zingen geloof mij maar dat er dan bijna niemand met mij mee doet (op een enkeling na dan). Daarmee wil ik dus zeggen als de Ultras weer beginnen worden de andere mensen weer geprikkeld en kunnen we de sfeer weer verder uitbouwen. Ik zeg NIKS verkeerds over de Ultras ik zeg alleen dat we ze nodig hebben om de sfeer in het stadion nieuw leven in te blazen.


Inderdaad Lummel, de Ultra's zijn de aanjagers :applaus: , juist deze groep zorgde er vaak voor dat de Geusselt kolkte en onneembaar was voor de tegenstander. Dit moeten zij zien als een groot compliment!! Helaas is er geen andere groep aanwezig die het van de Ultra's kan overnemen want dan moet je van goede huize komen.


idd rijstartel. Er is geen andere groep die het zo goed kan als de ultras. Des te jammer dat ze niet meer willen brengen wat ze altijd deden. De ultras brengen niet meer wat het geweest is. De aanmoedigingen zijn er wel degelijk maar zonder opsmuk. dat missen we. Maar goed dit is bekend en ik wil me er niet druk om maken. Het ligt niet aan de ultras dat het mvv spel zo slecht is. De kwaliteit is te min. Borgers, gilis, hawbir, voorjans komen te kort op dit niveau. veldmate, esajas hopeloos uit vorm. Vanhyfte, stankov, labylle blijven hun niveau houden. We hebben niks te zoeken in de playoffs. Maar blijf wel hopen dat we het heiloge vuur opnieuw krijgen. Ik krijg echter ook de schijt van de wissels van Trost . In de 75e minuut standaard voorjans voor smeets. dat staat tevoren al vast. Godsonmogelijk dat je dat van te worden al zo kan plannen. Kom op zeg. Borgers had ik in de rust al gewisseld.

zo even lekker kunnen zeiken.. :huh:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 18:35 04 mei 2013 18:38 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #223

jeoff schreef : Bestaan de Ultras nog wel zodanig dat ze voldoende sfeer KUNNEN maken?? En zoals Lummel zegt, het is tijd dat iedereen naar zichzelf kijkt en niet naar anderen.

Daarbij is het normaal dat een vol uitvak voor iets meer sfeer zorgt, dat was omgekeerd in Sittard ook zo.


Nou Sjef met de döbbele F...ik ben het deze keer niet me je eens. Wel, daar heb je gelijk in, zag het vak van de bezoekers er goed uit door al die vlaggen. Qua zang was het daar ook magertjes. Vond wel die ene vlag van ons op Noord sjiek.

Vanaf het begin was de sfeer in het gehele stadion niet optimaal zoals we het graag willen zien, ook al was de aanzet er wel. Maar het sloeg niet echt over. Bezadeging...? Gezapigheid....? Zeg het maar, ik weet het niet ...

Verder was het niveau van de wedstrijd niet dusdanig tot deze ertoe bijdroeg.

Stond met Opa, twee charmante dames, Nico, de Crit en nog wat "ouwwe -beep- " bij vak A - B oppe Eenzjelsaajt, maar ging tien minuten na de rust even naar de ander kant, effe bij de Ultra's kijken en wat gasten die ik enkele weken geleden heb leren kennen goede dag zeggen.
En moet zeggen ....SJEVRAOJE ....de passie en sfeer was daar uitstekend!. :thumbsup:
Ook al kregen ze niet iedereen op de vakken en tribunes erom heen mee, maar ben er dus door juist die pasie en inzet wel genietend en meezingend gebleven! Tot minuten na het laatste fluitsignaal.
(waar andere al achter hun tweede pilsje in de ster zitten ;) ).

Die sfeer is er en maken die gasten wel, maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het feit dat de rest op z'n krent blijft zitten en z'n mond houdt ( iets wat Theo enkele seizoenen geleden ook al terecht op het forum aankaartte).
Dus van mij ...'n e groete merci tot iech vaan uuch höb maage geneete Ultraas :applaus:
Iech vond ut 'n groete ier um bij uuch te höbbe maage stoon!!!
( Moories: volgende kier wel e MVV sjerpke um, want iech kin neet bezig blieve... :P )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 19:01 04 mei 2013 19:02 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #224

les rouges blancs schreef : En moet zeggen ....SJEVRAOJE ....de passie en sfeer was daar uitstekend!. :thumbsup:
Ook al kregen ze niet iedereen op de vakken en tribunes erom heen mee, maar ben er dus door juist die pasie en inzet wel genietend en meezingend gebleven! Tot minuten na het laatste fluitsignaal.
(waar anderen al achter hun tweede pilsje in de ster zitten ;) ).


Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 21:36
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #225

houtengerard schreef :

webmastersfm schreef :

houtengerard schreef :
txt


het is 1 x misgegaan de laatste 15 jaar IN het stadion! afschrikeffect? Incidenteel moet het kunnen dit soort klantonvriendelijkheid??? En waarom zouden mensen rottigheid in het stadion niet doen als ze 20 min in de rij staan ipv 5 min? Vind dit soort uitspraken akelig, en hoeft helemaal niet geaccepteerd te worden. Ik weet niet of je wel eens hopt op andere wedstrijden dan MVV maar daar kan schijnbaar wel een klantvriendelijk beleid worden toegepast, met VEEL meer raddraaiers bij die club. Een enkele met een vuurwerkbom houd je nooit tegen, en die "rottigheid" wordt al jaren niet meer in stadions beslecht.

Ik heb vrede met die vijf minuten extra wachten als dit incidenteel is. Zeker als ik weet dat hiermee een incident voorkomen kan worden (geld boete, wedstrijd zonder publiek). Tegen Telstar thuis zou ik dit een belachelijke actie gevonden hebben, maar tegen Fortuna weet je gewoon zeker dat er ook 'clowns' tussen zitten die niet voor het voetbal komen, maar voor de rivaliteit.

Ik vind het behoorlijk naief van je om te denken dat ze hierdoor mensen tegenhouden met vuurwerk. Degene die het binnen wilt krijgen,krijgt het binnen. Het enige wat je ermee bereikt is geirriteerde ''klanten''.
Bij jouw gedachtegang moet ik een beetje denken aan de mensen van het ''ik heb toch niks te verbergen'' argument.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden