MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)

03 mei 2013 22:51
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #196
Gelijkspel is terecht. Esajas weer zeer slecht, die raakt al maanden geen pepernoot meer. Ook Borgers viel - eerlijk is eerlijk - toch wel door de mand (evenals Muistafa trouwens). Er zal in het nieuwe seizoen veel nieuw bloed bij moeten. Man of the match voor mij met een straatlengte voorsprong Stankov. Ik meen dat ze hem een 1-jarig contract hebben aangeboden? Probeer daar maar wat langer van te maken want iemand die zo multifunctioneel is en zo'n drive heeft kan je altijd goed gebruiken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2013 23:00
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #197
Bij het begin beginnen: schandalige ontvangst door MVV bij de poorten! 2 hekjes open en geruime tijd in een zeer lange rij staan wachten. Hierdoor hebben heel wat mensen de eerste minuten gemist. Zeer klantvriendelijk....

Wedstrijd: erg matig van onze kant. We hebben niemand die voorin gevaarlijk kan worden. Borgers erg slecht, Braken niets laten zien en Esajas...tsja..., maar ook Veldmate was weer nergens te zien.
Ook Mustafa vond ik erg zwak, Labylle weer vaak slordig.
Stankov vond ik de beste man. Gelukkig speelt hij volgend jaar nog voor ons.
Sittard was ook niet veel.

Op naar de playoffs. Gelukkig eerst thuis en daarna uit afmaken ;)
Geen idee wie de doelpunten voor ons zou moeten maken...hadden wij maar een duo Kramer-Tuyp...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2013 23:08
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #198

opadiehard schreef : Terechte uitslag...ik had een nederlaag verwacht...maar fortuna was ook 6 keer niks...gelukkig dat doelpunt van fortuna...afgekeurd :daag:...gr opa ;).


Hoogtepunt van de avond was de kennismaking met opa ;) !!

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2013 23:18
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #199
Slechte wedstrijd die geen winnaar verdiende. De 0 - 0 was dan ook terecht.

Ontvangst was schandalig. Erg amateuristisch, moet in de toekomst veel beter geregeld worden.

Hoe is het mogelijk dat het uitvak al nokvol zat, terwijl de meeste MVV supporters nog naar binnen moesten.
Als wij naar een uitwedstrijd gaan met verplichte bus combi worden we altijd getrakteerd op een city-tripje voordat we het stadion in mogen.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2013 23:21
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #200
Slechte wedstrijd, terechte uitslag. Wat mis ik de oude sfeer op Angel Side in wedstrijden als deze :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2013 23:33
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #201
Inderdaad een terechte uitslag. Geheel in lijn met het matige niveau werden de grootste kansen aan beiden kanten verprutst (oa. Borgers vlak voor en na rust). Een neutrale toeschouwer zou het met me oneens zijn, maar al met al vond ik het toch wel een spannende wedstrijd.

Hoogtepunt was het afgekeurde doelpunt van Fortuna en de bijna-goal van MVV direct daarna. Het stadion zou echt ontploft zijn als die erin was gegaan!

De laatste 15 minuten waren wat meer in het voordeel van Fortuna dus ze zullen zich de komende dagen wel weer de benen breken om zich de morele winnaar te noemen.. toch is MVV in deze de ECHTE winnaar als je de onderlinge duels bij elkaar telt ;).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2013 23:36
Rijstartel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #202

Peter Pan schreef : Slechte wedstrijd, terechte uitslag. Wat mis ik de oude sfeer op Angel Side in wedstrijden als deze :(


Inderdaad, een kolkende Angel Side tribune is een wereld van verschil met de sfeer die er nu heerst. Jammer dat er geen sfeeracties worden georganiseerd. Hoewel ik de 2e helft een stuk sfeervoller vond dan de 1e helft. Hopelijk komt het vuur weer terug op deze tribune.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2013 23:48 03 mei 2013 23:50 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #203
Slechte wedstrijd, maar eerlijk is eerlijk er was de MVV zijde geen sfeer. Terwijl die bij die Fortunezen er zeer zeker was. Ach wat zou ik toch graag weer een wedstrijd zien met heel veel sfeer, vlaggen en spandoeken. Ik realiseer me nu eigenlijk (net zoals heel veel mede-supporters, denk ik) hoe goed de sfeer was in het verleden en hoe een fantastische club als MVV, niet kan zonder sfeer. MVV is gegroeid door sfeer en leeft nog steeds dankzij deze sfeer. Ik vind dat wij de sfeer weer moeten herstellen (en zelfs nog beter proberen te maken), om onszelf en onze sterrendragers te belonen. Want we hebben een mooi seizoen gehad (wat nog mooier kan worden) soms met tegenslagen en soms met geluk.

Iech zig: MVV'ke en de Ultras sluit vrede en neem die vlaggen en spandoeken weer mee. Wij moeten onze matadoren door de play-offs heen schreeuwen en juichen. Als jullie dat uit principe niet willen doen, doe het dan alsjeblieft voor jullie zelf en voor jullie spelers, want daar draait het om.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 00:09
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #204
Iedereen ligt wel te zeiken om de sfeer, maar het gaat in deze niet alleen om de Ultra's en Vak B/C van de Angel-Side. Als de gehele Angel-Side ook eens lekker meedoet, zoals een paar keer gebeurde met het clublied en ''staank op, en zing veur MVV''. Dan wordt de sfeer al stukken beter.

Sfeer begint bij jezelf!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 00:26
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #205
Bestaan de Ultras nog wel zodanig dat ze voldoende sfeer KUNNEN maken?? En zoals Lummel zegt, het is tijd dat iedereen naar zichzelf kijkt en niet naar anderen.

Daarbij is het normaal dat een vol uitvak voor iets meer sfeer zorgt, dat was omgekeerd in Sittard ook zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 06:42
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #206
Mvv heeft genoeg kansen gehad om te winnen, maar de voorhoede was wederom zwak. Esajas deed weer voor spek en bonen mee, hij wil hogerop...(strik erom en weg ermee! ) Sommige supporters waren vorige week nog lyrisch over Borgers maar Trost had toch gelijk, Borgers kwaliteit tekort komt voor dit niveau. Die jongen wil wel maar ondanks zijn lengte verliest hij veel kopduels, heeft slechte balbehandeling en mist het overzicht. Veldmate werkte hard maar ik kan hem niet meer terug van voor de winterstop.. Braeken heeft wel talent maar komt er nog niet helemaal uit. Stankov was de absolute uitblinker, hij heeft de longen van een paard. Speelde een geweldige sterke wedstrijd. Moustafa viel wederom door de mand.Wat is er toch met onze keeper aan de hand, hij komt zo onzeker over. Fortuna viel ook tegen, had meer van die ploeg verwacht als je de krantenartikelen van afgelopen wedstrijden mocht geloven. Ik denk dat Mvv en Fortuna geen schijn van kans maken in de play offs, al hoop ik dat bij Mvv de vorm van voor de winterstop alsnog mag terug komen want dan kunnen we van iedereen winnen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 07:20 04 mei 2013 07:21 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #207

peter ruiver schreef :

opadiehard schreef : Terechte uitslag...ik had een nederlaag verwacht...maar fortuna was ook 6 keer niks...gelukkig dat doelpunt van fortuna...afgekeurd :daag:...gr opa ;).


Hoogtepunt van de avond was de kennismaking met opa ;) !!


OPA ZEET...je zag er precies zo uit als ik gedacht had...2 meter lang,lang haar gewoon een echte reuvenaar..grepke maar indd leuk dat je mij zo snel herkende B) ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 08:34
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #208

Boys_in_Red schreef : Slechte wedstrijd, maar eerlijk is eerlijk er was de MVV zijde geen sfeer. Terwijl die bij die Fortunezen er zeer zeker was. Ach wat zou ik toch graag weer een wedstrijd zien met heel veel sfeer, vlaggen en spandoeken. Ik realiseer me nu eigenlijk (net zoals heel veel mede-supporters, denk ik) hoe goed de sfeer was in het verleden en hoe een fantastische club als MVV, niet kan zonder sfeer. MVV is gegroeid door sfeer en leeft nog steeds dankzij deze sfeer. Ik vind dat wij de sfeer weer moeten herstellen (en zelfs nog beter proberen te maken), om onszelf en onze sterrendragers te belonen. Want we hebben een mooi seizoen gehad (wat nog mooier kan worden) soms met tegenslagen en soms met geluk.

Iech zig: MVV'ke en de Ultras sluit vrede en neem die vlaggen en spandoeken weer mee. Wij moeten onze matadoren door de play-offs heen schreeuwen en juichen. Als jullie dat uit principe niet willen doen, doe het dan alsjeblieft voor jullie zelf en voor jullie spelers, want daar draait het om.


Amen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 09:17
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #209

Lummel schreef : Iedereen ligt wel te zeiken om de sfeer, maar het gaat in deze niet alleen om de Ultra's en Vak B/C van de Angel-Side. Als de gehele Angel-Side ook eens lekker meedoet, zoals een paar keer gebeurde met het clublied en ''staank op, en zing veur MVV''. Dan wordt de sfeer al stukken beter.

Sfeer begint bij jezelf!


Lummel, ik zeik niet over de sfeer, ik zeg alleen dat ik de sfeer erg mis. Ik ben het ook helemaal eens met je over dat sfeer bij jezelf begint. Ik bedoel alleen dat de Ultras de mensen en de middelen hebben om de sfeer weer een beetje op te bouwen. Hopelijk als ze dat gedaan hebben kunnen we met de rest van het stadion de sfeer een heel stuk verbeteren. Want ik bedoel als ik op de Boschpoort begin te zingen geloof mij maar dat er dan bijna niemand met mij mee doet (op een enkeling na dan). Daarmee wil ik dus zeggen als de Ultras weer beginnen worden de andere mensen weer geprikkeld en kunnen we de sfeer weer verder uitbouwen. Ik zeg NIKS verkeerds over de Ultras ik zeg alleen dat we ze nodig hebben om de sfeer in het stadion nieuw leven in te blazen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2013 10:03 04 mei 2013 10:04 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #210
Ik hoop dat Sjors en Sven fit zijn voor de play-offs, anders houden we niks meer over.

Wij werden allemaal gecontroleerd op ID kaart, wat is daar het nut van? Ik zag op de hoofdtribune nog een aantal Fortunafans zitten. Waarom heb je dan zo'n controle?

De wedstrijd:
Terechte gelijkspel. Geen van beide ploegen verdiende de winst. Fortuna aanvallend ietsjes sterker dan MVV, Borgers (je ziet dat hij veel te kort komt voor top Jupiler League) stond vaak op een eiland. Veldmate was meer middenvelder dan aanvaller. Over Esajas ga ik niet meer eens beginnen, die gooit er al maanden met de pet na. Conclusie: Esajas wegwezen!
Stankov was inderdaad, zoals de meeste hier zeggen, de beste man van het veld. Inzet, strijd. Na zijn botsing gaat hij gewoon door, terwijl ik en nog wat andere zeiden dat ze hem beter kunnen wisselen (gezien onze niet brede bank).
Verdellen zag ik die voelde zijn hamstring trekken, ik hoop dat hij op tijd gewisseld is. Gillis viel overigens goed in. Labylle speelde, denk ik, een (misschien de) zwakste wedstrijd in het MVV-shirt. Braken kon niks brengen, had veel overtredingen nodig. Moustafa vond ik het wel redelijk doen in de 2e helft, maar uiteindelijk komt hij ook te kort voor top Jupiler League. Smeets was slordig, maar algemeen vind ik dat hij dit seizoen goed doorontwikkeld heeft. Met ups en downs.

Dan zit de competitie erop. Nu rest het toetje: de Play-offs.
Als ik kijk wat MVV de gehele competitie heeft gepresteerd, kan ik niet meer dan apetrots zijn op onze mannen.
Ook al spelen we volgend jaar ' gewoon' Jupiler League, MVV is en blijft voor mij de grote kampioen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden