MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)

05 mei 2013 15:10
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #226
Was het trouwens geen strafschop voor usMVVke toen Stankov een knietje kreeg van die keeper?
Kan me nog herinneren dat Serge van der Ban voor een knietje een rode kaart kreeg en een strafschop tegen.
Vond de spelers van Sittard "professioneler" oftwel geslepener.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2013 16:36
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #227
Wat deze wedstrijd betreft kan ik mij niet herkennen in de kritiek van MVVke op de poortjes. Ik ben het stadion ingekomen bij de Bospoort. Ik heb ervaren dat handmatige ID controle hier de bottleneck was. Bij de poortjes was de doorloop snel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2013 19:00
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #228

Snuf schreef : Wat deze wedstrijd betreft kan ik mij niet herkennen in de kritiek van MVVke op de poortjes. Ik ben het stadion ingekomen bij de Bospoort. Ik heb ervaren dat handmatige ID controle hier de bottleneck was. Bij de poortjes was de doorloop snel.


Klopt helemaal, de ID controle zorgde gewoon voor wat extra oponthoud omdat er meerdere jonkies waren die geen ID bij zich hadden. Dat hoor je toch te weten.
Voor de rest verliep alles vlot, ook van de dubbele rij stewards heb ik geen last gehad.
Een ander pluspuntje vond ik de extra bierkraam onder de angelside :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2013 13:19
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #229
Het heeft me afgelope vrijdag mateloos gestoord dat een aanzienlijk deel van de supporters de spelers aanmoedigden door te spelen toen Rajcomar op de grond lag. Dit getuigd niet van sportiviteit.

Vorige week las ik nog berichten over het fair-play klassement, maar door dit soort acties verdien je geen hoge positie in het fair-play klassement.

Als klap op de vuurpijl werd er vervolgens schande over gesproken toen Fortuna doorspeelde op het moment dat een MVV-speler op de grond lag. Dit is het toppunt van hypocriet.

Ik kom graag een leuke en spannende voetbalwedstrijd met veel strijd erin kijken (die heb ik ook gezien, ondanks dat het spel niet goed was), maar ik vind dat sportiviteit ook aanwezig moet zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2013 13:24
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #230
Jos.. Ik vond het terecht dat er doorgespeeld werd omdat met name fortuna in eerste instantie vrolijk door bleef voetballen, ondanks dat hun eigen speler op de grond lag. Dat fortuna later in de wedstrijd de bal niet terug speelt wanneer mvv hem uitgetrapt heeft, dat is pas onsportief!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2013 13:32
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #231

josoetgebrook schreef : Het heeft me afgelope vrijdag mateloos gestoord dat een aanzienlijk deel van de supporters de spelers aanmoedigden door te spelen toen Rajcomar op de grond lag. Dit getuigd niet van sportiviteit.

Vorige week las ik nog berichten over het fair-play klassement, maar door dit soort acties verdien je geen hoge positie in het fair-play klassement.

Als klap op de vuurpijl werd er vervolgens schande over gesproken toen Fortuna doorspeelde op het moment dat een MVV-speler op de grond lag. Dit is het toppunt van hypocriet.

Ik kom graag een leuke en spannende voetbalwedstrijd met veel strijd erin kijken (die heb ik ook gezien, ondanks dat het spel niet goed was), maar ik vind dat sportiviteit ook aanwezig moet zijn.


Fortuna speelde zelf de bal niet uit toen Rajcomar op de grond lag. Toen MVV de bal had veroverd, verwachtte Sittard wel dat de bal uitgespeeld moest worden. Mooi niet dus! Gewoon doorspelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2013 13:44
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #232

Greun graas schreef : Dat fortuna later in de wedstrijd de bal niet terug speelt wanneer mvv hem uitgetrapt heeft, dat is pas onsportief!


Goed voorbeeld doet volgen...

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2013 13:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #233
Voor mij maken dat soort details een derby juist extra mooi. Sportief of niet, hypocriet of niet, het zorgde voor wat beleving in het stadion en dat was gezien de wedstrijd erg welkom.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2013 14:27
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #234
Daarnaast was dit niet de eerste keer dat iemand van Fotuna op de grond lag te kermen en wonderbaarlijk was genezen na een slokje water. Ik snap overigens vanuit het oogpunt dat Fortuna de bal dan ook niet uitspeelt, ook al staan ze daarbij niet in hun recht. Och jeh, dan hebben we tenminste nog iets van de "derbygedachte" meegekregen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2013 14:45
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #235

Maosbrögk schreef :

josoetgebrook schreef : Het heeft me afgelope vrijdag mateloos gestoord dat een aanzienlijk deel van de supporters de spelers aanmoedigden door te spelen toen Rajcomar op de grond lag. Dit getuigd niet van sportiviteit.

Vorige week las ik nog berichten over het fair-play klassement, maar door dit soort acties verdien je geen hoge positie in het fair-play klassement.

Als klap op de vuurpijl werd er vervolgens schande over gesproken toen Fortuna doorspeelde op het moment dat een MVV-speler op de grond lag. Dit is het toppunt van hypocriet.

Ik kom graag een leuke en spannende voetbalwedstrijd met veel strijd erin kijken (die heb ik ook gezien, ondanks dat het spel niet goed was), maar ik vind dat sportiviteit ook aanwezig moet zijn.


Fortuna speelde zelf de bal niet uit toen Rajcomar op de grond lag. Toen MVV de bal had veroverd, verwachtte Sittard wel dat de bal uitgespeeld moest worden. Mooi niet dus! Gewoon doorspelen.


Inderdaad, dit was trouwens een welkom akkefietje, want vanaf dat moment sprong de vonk over naar de tribunes en gingen de mensen achter MVV staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden