MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)
16 apr 2013 14:14
Lees ook dat ze op meerdere tribunes willen zitten, straks gooien ze weer vuurwerk en krijgen de mvv supporters weer de schuld, maar een tip voor ze, koop een kaartje op de angelside tribune als je durft Tenminste
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
16 apr 2013 14:42
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Wat een ophef om niks. Ieder jaar zitten er fortunezen op onze tribunes, net zoals andersom.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
16 apr 2013 15:22
Als ze zich niet do idioot gedragen als die Cambuur supporters zal er ook niks aan de hand zijn.
16 apr 2013 17:24
Danny 72 schreef : Lees ook dat ze op meerdere tribunes willen zitten, straks gooien ze weer vuurwerk en krijgen de mvv supporters weer de schuld, maar een tip voor ze, koop een kaartje op de angelside tribune als je durft Tenminste
Waar slaat dit op ? "als je durft..."
Je moet de gast-supporters niet op voorhand allemaal te vergelijken met die enkele vandaal, die er ongetwijfeld tussen zal zitten. Enne, onlangs waren het zeker ook Fortuna supporters die uit "onze" vakken met vuurwerk gooiden?
Ik zit al jaren bij de derby in Sittard op de hoofdtibune, en geef samen met mijn buurman (gepast-) commentaar en juich ook (eveneens gepast-) als de onzen een goal maken. Niemand die hier ooit aanstoot aan neemt, en zo hoort het.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Maosbrögk, Sjotelsplak, Raffalaldo
16 apr 2013 22:46
De halve hoofdtribune zit vol met Sjengen tijdens fortuna-mvv...
Zolang men zich respectvol gedraagt mogen ze van mij zitten waar ze willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard, Raffalaldo
18 apr 2013 14:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Vanmiddag van 16.00 -19.00 uur is stadionkassa 1 bij ingang A (hoek Hoofdtribune & Angel-Side) geopend voor de ticketverkoop voor MVV Maastricht - Fortuna Sittard.
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
22 apr 2013 14:31
Valt me nu pas op dat er voor de meeste tribunes geen aparte prijzen zijn voor jeugd t/m 16 jaar. Wilde mijn zoon voor het eerst eens meenemen naar MVV maar voor de Boschpoort moet ik de volle 22 Euro neertellen.
22 apr 2013 14:54
Karakter
Platinum Boarder
jeoff schreef : Valt me nu pas op dat er voor de meeste tribunes geen aparte prijzen zijn voor jeugd t/m 16 jaar. Wilde mijn zoon voor het eerst eens meenemen naar MVV maar voor de Boschpoort moet ik de volle 22 Euro neertellen.
Je zoon is 16 en zou nu pas voor de eerste keer naar MVV gaan..? Dat staat gelijk aan heiligschennis!
Als er al speciale jeugdprijzen zijn, dan is dat meestal tot 12 of 13 jaar. Ouder gaan ze doorgaans niet. Zou ook niet handig zijn, want een grote groep stadionbezoekers zijn 14/15/16 jaar. Dan loop je heel wat inkomsten mis!
22 apr 2013 15:12
27 apr 2013 14:01
Schandalig vandaag kaart voor mijn zoon van 9 willen gaan halen op de q park. Dat ging niet, jeugd alleen op de noord tribune. Zeg dat is lekker ik heb seizoenkaart op de q park en neem mijn zoon al 4 jaar mee en nu gaat dat niet meer. Volgend seizoen wilde ze dat zo wie zo.
Koop ik nu niks voor en bij aanschaf van mijn seizoenkaart dit seizoen waren die regels nog niet bekend, en er is mij niks gezegd van te voren. Meneer aan de kassa begreep me maar kon me niet verder helpen.
Leuk klant is koning, gaat je voetbal avondje met je zoon.
27 apr 2013 14:08
Meersje schreef : Schandalig vandaag kaart voor mijn zoon van 9 willen gaan halen op de q park. Dat ging niet, jeugd alleen op de noord tribune. Zeg dat is lekker ik heb seizoenkaart op de q park en neem mijn zoon al 4 jaar mee en nu gaat dat niet meer. Volgend seizoen wilde ze dat zo wie zo.
Koop ik nu niks voor en bij aanschaf van mijn seizoenkaart dit seizoen waren die regels nog niet bekend, en er is mij niks gezegd van te voren. Meneer aan de kassa begreep me maar kon me niet verder helpen.
Schandalig gewoon !!!! Bah bah blijft wel thuis met mijn zoon ik zit godv altyd op de q park
27 apr 2013 14:35
Armand schreef :
Meersje schreef : Schandalig vandaag kaart voor mijn zoon van 9 willen gaan halen op de q park. Dat ging niet, jeugd alleen op de noord tribune. Zeg dat is lekker ik heb seizoenkaart op de q park en neem mijn zoon al 4 jaar mee en nu gaat dat niet meer. Volgend seizoen wilde ze dat zo wie zo.
Schandalig gewoon !!!! Bah bah blijft wel thuis met mijn zoon ik zit godv altyd op de q park
Hier begrijp ik ook geen kloten van!!! Wat een achterlijk gedoe..
Mag toch zeker zelf weten waar je gaat zitten!
Natus et suscitavit in Marsana
27 apr 2013 14:39
Dat liekent m'ch toch hiel sterk. Iech dink tot M.V.V. -zoe es gewoenlek- weer 'ns neet dudelek is gewees in de communicatie;
Keender mage zeker en vas zitte boe ze wèlle, allein vervèlt daan de korting. Iech dink tot dat is wat M.V.V. bedoelt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
27 apr 2013 16:28
Inderdaad MVVke.. jeugd mag ook op andere tribunes zitten maar betalen wel volle pond.
27 apr 2013 16:53
27 apr 2013 16:57 door Kay.
Lummel schreef : Ik zie alweer dat er de nodige Fortuna supporters op de Noord-tribune gaan zitten, en met name in Vak D. Hier heb ik totaal geen zin in. Als deze Fortuna supporters in vak D gaan zitten komen er absoluut ongeregeldheden. De thuiswedstrijd tegen Cambuur zaten er ook Cambuur supporters op de hoofdtribune. Hierbij vloog bijna de gehele linker-zijde van de Angel-Side op deze cambuur supporters af toen ze eenmaal ontdekt waren. Mede door goed en snel ingrijpen, waren de poorten zeer snel dicht.
Helaas zijn er bij deze wedstrijd ook weer stadion-verboden gevallen. Dus a.u.b. weer deze Fortuna supporters. Wees slim, voorkom ongeregeldheden.
Op de noordtribune kan ik me dit eerlijk gezegd niet voorstellen, daar is het het publiek niet naar. Ik heb bij Fortuna - MVV ook vaak genoeg op de thuistribune gezeten, zo lang je tussen het meer 'mellow' publiek in zit kan dat echt geen kwaad. Je maakt mij niet wijs dat meer dan 5% van het publiek in de Geusselt op ruzie uit is.
Dat is wel heel kortzichtig inderdaad, typisch weer zo'n gevalletje van 'regels zijn regels'.
Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden