MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)

07 mrt 2013 13:16
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #61
Als de prijzen voor de nacompetitie ook dezelfde tarieven krijgen als de wedstrijd tegen Fortuna, dan blijf ik thuis. Met pijn in mijn hart, maar ik ga echt niet zoveel geld neerleggen voor een wedstrijd van het niveau Jupiler-League.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 13:18
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #62

Lummel schreef : Als de prijzen voor de nacompetitie ook dezelfde tarieven krijgen als de wedstrijd tegen Fortuna, dan blijf ik thuis. Met pijn in mijn hart, maar ik ga echt niet zoveel geld neerleggen voor een wedstrijd van het niveau Jupiler-League.

Sneu voor je dat je dan de clash tegen Aachen Nord moet missen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

07 mrt 2013 15:44
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #63

Jim Cemint schreef :

Lummel schreef : Als de prijzen voor de nacompetitie ook dezelfde tarieven krijgen als de wedstrijd tegen Fortuna, dan blijf ik thuis. Met pijn in mijn hart, maar ik ga echt niet zoveel geld neerleggen voor een wedstrijd van het niveau Jupiler-League.

Sneu voor je dat je dan de clash tegen Aachen Nord moet missen.

En dat is dan wel weer deze prijs waard :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

07 mrt 2013 16:19
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #64

Punker73 schreef : Volgende stap ... als een andere club failliet gaat krijgt de seizoenskaart houder een naheffing van 10% op zijn seizoenskaart want tja iemand moet het gemis aan inkomsten toch betalen :sick:

Het moet niet gekker worden bij MVV. Ik ben nu al benieuwd hoeveel we mogen gaan neerleggen voor de nacompetitie (30-40 euro per kaart?).

En dan zijn er nog mensen die zich serieus afvragen waarom de toeschouwers aantallen terug lopen ....

En daan rope ze: MVV is vaan us allemaol.
Luij mèt 'n lieg inkaome kinne ziech zulke bedrage déks neet permitere. Zeker neet este ouch nog dien vrow en 2 kinder mètnums.
Iech vrees dat 't behuurlik leeg weurd in de Geusselt.

Aon de géng

07 mrt 2013 17:09
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #65

Nao Väöre schreef :
En daan rope ze: MVV is vaan us allemaol.
Luij mèt 'n lieg inkaome kinne ziech zulke bedrage déks neet permitere. Zeker neet este ouch nog dien vrow en 2 kinder mètnums.
Iech vrees dat 't behuurlik leeg weurd in de Geusselt.

Maar dat is toch normaal? In de eredivisie wordt het toch ook normaal gevonden dat je die prijzen moet betalen? Ik vind het, tenzij beide ouders een goed inkomen hebben, vrij normaal dat het heel lastig is met het hele gezin naar MVV te gaan. Ik ga zelf op dit moment ook maar heel weinig naar live voetbal, simpelweg omdat wij dat op dit moment niet kunnen betalen. En dat vind ik heel normaal. Tuurlijk moet je rekening houden met je prijzen en proberen om zoveel mogelijk mensen de kans geven erbij te zijn, maar je bent ook geen liefdadigheidsinstelling. Ik kan dus niet zoveel met het argument van het uitsluiten van mensen. Dat doe je namelijk altijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

07 mrt 2013 17:30
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #66
Wat een ophef en het vuurtje opstoken om helemaal niets, het zou me niets verbazen als dit Utras zijn met een stadion verbod, die alles aangrijpen om het bestuur in een kwaad daglicht te zetten. :thumbsdown:
Napoleon, voor de winterstop was je bijna niet actief op het forum, nu het ff wat minder gaat, heb je weer de grootste praatjes en weet je weer alles veel beter, maar er is nog steeds niemand geinteresseerd in jouw advies, ook dit nieuwe bestuur niet. Hoe gaat het met je actie om Ron Elsen weg te krijgen.......? :lachen: :daag: :lachen:

07 mrt 2013 17:46
Smirnoff
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #67
Het hele jaar worden de kaarten al bijna weggegeven, hetgeen wat iemand toen bespaard heeft kan voor de derby gebruikt worden voor een kaartje.

07 mrt 2013 17:54
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #68
Vluuzak hou je suggestieve waan ideeën voor je. Mensen zijn het gewoon niet eens met de belachelijke prijzen die ineens gevraagd worden voor kaartjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, marke

07 mrt 2013 17:57
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #69

Vluuzak schreef : Wat een ophef en het vuurtje opstoken om helemaal niets, het zou me niets verbazen als dit Utras zijn met een stadion verbod, die alles aangrijpen om het bestuur in een kwaad daglicht te zetten. :thumbsdown:

Ongeloofelijke reactie en hier is maar ene bezig met vuurtjes opstoken dat ben jij met je onnozele post. Oa ik heb een sv naar aanleiding van Breda vriend. Deze reactie van is echt TE dom voor voor woorden. Met je ongenuanceerde stijl van blaten begin ik te herkennen. Mag verrekke als jij niet dijkie bent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, marke

07 mrt 2013 18:05
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #70
Ik houd helemaal niets voor me en geloof me maar, er zijn vele die de schijt beginnen te krijgen van dat gezeik op het bestuur en met dat spandoek van stadion verboden hebben jullie je punt nu wel gemaakt.
Ik weet ook dat het bestuur fouten heeft gemaakt, maar we staan door dit bestuur wel in Cat3, op de 2de plaats en een periode titel opzak, dus ga gewoon achter je club staan en hang die hekken weer vol met vlaggen of plaatsen jullie je ego's boven de club?

SFM, wat had je dan verwacht in Breda op de markt, dat je daar gewoon kon gaan zitten als MVV supporter.......... :pinch:

07 mrt 2013 18:11 07 mrt 2013 18:12 door wsly.
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #71

Vluuzak schreef : Ik houd helemaal niets voor me en geloof me maar, er zijn vele die de schijt beginnen te krijgen van dat gezeik op het bestuur en met dat spandoek van stadion verboden hebben jullie je punt nu wel gemaakt.
Ik weet ook dat het bestuur fouten heeft gemaakt, maar we staan door dit bestuur wel in Cat3, op de 2de plaats en een periode titel opzak, dus ga gewoon achter je club staan en hang die hekken weer vol met vlaggen of plaatsen jullie je ego's boven de club?

SFM, wat had je dan verwacht in Breda op de markt, dat je daar gewoon kon gaan zitten als MVV supporter.......... :pinch:

Was dan naar de Open Forum Avond gekomen die georganiseerd was door MVV4Life en had daar je ongenoegen geuit. Maarja anoniem liggen te zeiken op een forum is natuurlijk veel leuker en makkelijker.

Het leukste is dat er op dit forum misschien 4 of 5 man geregistreerd zijn die een sv hebben en tot dusver heeft daar 1 van gereageerd en dat is webmastersfm.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, De_Lange, marke

07 mrt 2013 18:34
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #72

Vluuzak schreef : Ik houd helemaal niets voor me en geloof me maar, er zijn vele die de schijt beginnen te krijgen van dat gezeik op het bestuur en met dat spandoek van stadion verboden hebben jullie je punt nu wel gemaakt.

:sick: anonieme misselijk maker :thumbsdown:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

07 mrt 2013 18:45
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #73

gozer, het gaat hier over de kaartverkoop van fortuna thuis en niet wat er in nbreda is gebeurd. Het is gewoon schandalig jouw reactie om in deze topic JOUW ongenoegen over de hele gang van zaken hier in deze topic te schrijven. Ik ben jou zowiezo geen reactie verschuldigd over wat ik van breda vond en wat mijn houding is ten opzichte van het bestuur. Ik wil namelijk vooruit met de club en niet achteruit. Als je mij kent, of met je grote mond die je hier had op 1 van de bijeenkomsten wasd geweest (want kennelijk zit het je hoog) dan heb ik respect voor je en was je erachter gekomen dat ik het tijd vind om de schouders eronder te zetten. Maar op deze manier... is nogmaals schandalig en houd je lekker zelf het vuur wakker tov de ultras. En ik ken genoeg mensen bij MVV, meer als jou en dat er een steeds grotere beweging is die er de schijt van heeft.... zucht. Ik ook van de stilte, maar dat heb je zelf in de hand. En voor de rest ONTOPIC weer het zou je sieren om je ongenoegen eens persoonlijk en in persoon te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, wsly, marke

07 mrt 2013 19:05
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #74

Vluuzak schreef : Wat een ophef en het vuurtje opstoken om helemaal niets, het zou me niets verbazen als dit Utras zijn met een stadion verbod, die alles aangrijpen om het bestuur in een kwaad daglicht te zetten. :thumbsdown:
Napoleon, voor de winterstop was je bijna niet actief op het forum, nu het ff wat minder gaat, heb je weer de grootste praatjes en weet je weer alles veel beter, maar er is nog steeds niemand geinteresseerd in jouw advies, ook dit nieuwe bestuur niet. Hoe gaat het met je actie om Ron Elsen weg te krijgen.......? :lachen: :daag: :lachen:

Vluuzak, inderdaad es diech op de ope forum aovend waors gewees dao hads diech dit kinne zegke. Geluif miech dao zow normaal gereageerd zien en gewoen de discussie gevoerd zien. Beij deze de oetnuudiging um de volgende kier aonwezig te zien!
Daan zals diech zien tot bv webmastersfm hielemaol geine verkierde is en sjus iemand is wat de boel wil verbetere. Heer zit noe ouch in ut euverlegk met ur bestuur en ich mot zegke tot heer mesjiens wel degene waor met de mieste opbouwende kritiek, op 'n zier nette en onderbouwde meneer.

Back on topic!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marke

07 mrt 2013 19:10
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #75
Inderdaad van zo'n reactie moet je bijna kotsen. maar laten we snel verder gaan en ook stoppen met reacties over de prijs van het losse kaartje. Ik weet dat vele supporters de economische malaise ook in hun beurs voelen, maar je hoeft natuurlijk niet het duurste kaartje te kopen om deze wedstrijd te beleven. MVV moet zorgen dat de wedstrijd z.s.m. is uitverkocht. Dat brengt geld in de kassa. Soms hebben kopers van losse kaartjes geluk omdat de kaartjes bij MVV best wel betaalbaar zijn en soms een keertje pech. Ga dan op Noord zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Danny1983

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden