>
Ontvangen bedankjes 233
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
les rouges blancs schreef : Ook ik vind het jammer dat er prijsverschillen zijn, maar ik vraag me af of al die klagers wel eens buiten Maastricht komen...
Zowel in binnen en buitenland heb je verschillende tarieven voor bepaalde wedstrijden. Met name toppers of derby's.
Kijk maar eens gewoon op de websites van die clubs naar de losse kaart prijzen.
Inderdaad is dat niet leuk en is dit een gevolg van het vrije markt mechanisme bij "modern football"....
Reden te meer om een seizoenskaart te halen ....als dat tenminste financieel kan of mogelijk is !
Mocht dat niet het geval zijn, dan zou het de club sieren om bijvoorbeeld deze mensen die zich alleen maar enkele losse kaartjes per jaar kunnen permitteren bijvoorbeeld korting te geven ( tegen het gewone tarief) ,
als ze bijvoorbeeld minimaal 5 kaarten kunnen overleggen.
Dan ben je als BVO ook en wel maatschappelijk correct naar je achterban bezig, beloon je hun trouw en laat je ze van deze derby ( waar vooral deze supporters ook naar uit kijken) genieten
Snuf schreef : Wij moeten het wegvallen van MVV - AGOVV gaan compenseren?
Wij zijn naar Apeldoorn afgereisd met een man of 120. Deze wedstrijd werd achteraf als niet gespeeld bestempeld. Het wegvallen van AGOVV heeft deze 120 supporters al veel geld gekost. Ik schat zo'n 70 euro gemiddeld. Wie gaat dit terugbetalen?
De seizoenskaarthouders hebben voor 17 thuiswedstrijden betaald en krijgen er maar 16. Op welke vergoeding mogen zij rekenen?
Dat wat betreft het wegvallen van AGOVV.
De snelle beslisser kan inderdaad kaarten kopen voor een normaal tarief, maar zal daardoor niet op zijn normale stek kunnen plaatsnemen. hierdoor worden de vaste bezoekers weggejaagd.
Er zijn inderdaad seizoenskaarthouders die van mening zijn dat de mensen die losse kaarten kopen te veel bevoordeeld worden. Doe dan iets extras voor de seizoenskaarthouders. Ik denk dat niemand wil dat de voordelen gecompenseerd worden met deze stevige benadeling.
De post van Pater Vink is zeer interessant. Als er vooraf zo'n maatregel wordt bekend gemaakt kan ik mij daar nog wel iets bij voorstellen. Ik vind het echter te grof voor worden dat wij nu moeten gaan bijleggen om tekorten te compenseren. Er wordt niet eens geprobeerd ons doen te geloven dat er een andere reden is dan flink cashen.
Klopt, dit soort prijzen is een schande en hier wordt de (potentiële toekomstige) supporter (of supporter zonder seizoenskaart) die men over probeert te halen om naar de Geusselt te komen juist door afgestoten...Snuf schreef : LRB, als MVV financieel gezond zou zijn, was deze afzetterij niet nodig geweest. Bijna 30 euro voor een voetbalwedstrijd in de Jupiler League..... Dit is een schande!