MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart)

05 mrt 2013 08:39
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #16

Napoleon schreef : De prijzen rond deze wedstrijd zijn altijd hoger....volgens mij is een ticket in de BC normaal € 45,- en tijdens een derby € 65,

Ik weet niet of deze prijzen nu hoger liggen dan verleden jaar, supporters zullen wellicht zeker wanneer deze wedstrijd niets meer te betekenen heeft het massaal laten afweten.

Los van deze prijzen is het bijzonder jammer dat de wedstrijd op de laatste dag gespeeld wordt.... de kans op een climax in die ronde is erg klein.

Voor zover ik mij kan herinneren zijn de prijzen voor iedere wedstrijd altijd hetzelfde gebleven... ook tegen Fortuna.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 08:55
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #17
Ik zou bijna denken dat het een vergissing is.. deze prijzen. Vooral zo totaal zonder tekst en uitleg.
Wat me minder verbaast is de reactie van sommigen die enkel reageren als er iets negatiefs te melden is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 10:01 05 mrt 2013 10:01 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #18
1. Ik stel ook mijn vraagtekens bij deze prijsverhoging.

2. Een tegenbericht: Bij best wel wat thuiswedstrijden heeft MVV de kaartprijzen juist met korting aangeboden.
-Of je hoorde er geen hond over
-Of men begon te zeiken dat de seizoenkaarthouders benadeeld werden en dat daar nooit een actie voor was.

Het is dus sowieso nooit goed bij sommigen. Ik spoor wederom iedereen aan om een seizoenkaart te kopen volgend jaar.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 11:52 05 mrt 2013 11:52 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #19

jeoff schreef : Ik zou bijna denken dat het een vergissing is.. deze prijzen. Vooral zo totaal zonder tekst en uitleg.
Wat me minder verbaast is de reactie van sommigen die enkel reageren als er iets negatiefs te melden is


Ja en?? Maag dat daan neet? Mesjiens mooste d'ch 'ns aofvraoge veurwat lui allein meh reagere es d'r get te zeike vèlt.
D'r vèlt naomelek sumpelweeg steeds miejer te zeike.
't Kump lui gewoen de stroot oet tot alles meh in 't teike steit vaan dat maotsjappelek gezeiver, dat totaal aon 't doorsloon is.
En vervolgens weurt alles dat mèt voetbal te make heet, de kop in geduijd.
Door allerlei randzake -zoe wie noe dus de prijze- weure de supporters gewoen weggejaog oet de stadions.
Terech dus tot lui zeike.

Meh laot m'ch raoje wat 't volgende plan vaan MVV is tege Fortuna: In 't kader vaan de homo-acceptatie mage die zeker veur niks nao binne???



Iech wèl nondezju m'n voetbalclub trök!!!!! :sick:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 11:59
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #20

jeoff schreef : Ik zou bijna denken dat het een vergissing is.. deze prijzen. Vooral zo totaal zonder tekst en uitleg.
Wat me minder verbaast is de reactie van sommigen die enkel reageren als er iets negatiefs te melden is


Helaas Jeoff kloppe de prijze hub sjus MVVaon de lijn gehad en dat zien helaas de prijze die 't bestuur heet vas gelag veur deze wedstrijd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 12:10
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #21

MVVke schreef :

jeoff schreef : Ik zou bijna denken dat het een vergissing is.. deze prijzen. Vooral zo totaal zonder tekst en uitleg.
Wat me minder verbaast is de reactie van sommigen die enkel reageren als er iets negatiefs te melden is


Ja en?? Maag dat daan neet? Mesjiens mooste d'ch 'ns aofvraoge veurwat lui allein meh reagere es d'r get te zeike vèlt.
D'r vèlt naomelek sumpelweeg steeds miejer te zeike.


Iedereen mag zijn mening geven op dit forum. Helaas zijn er sommigen die alleen maar negatieve zaken posten, en daarbij vaak alles nog negatiever benaderen dan nodig. De hele sfeer op het forum wordt erdoor verziekt waardoor steeds meer mensen weg blijven. Het gevolg? Een groepje van 5 - 10 gebruikers die elke dag hun gal spuwen en ook nog denken dat ze overal gelijk in hebben omdat er weinig weerwoord is.

Bij positieve berichten hoor je ze NOOIT. Wint MVV? Geen bericht, of enkel nog even wat negatieve zaken rondom de wedstrijd aanhalen. Is er ook maar IETS negatiefs te melden, of zijn ze het niet eens met een nieuwe maatschappelijke activiteit dan branden ze los.. om te kotsen!

Deze mensen zorgen ervoor dat de negatieve sfeer rondom MVV vergroot wordt, en dat is heel kwalijk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 12:15
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #22

jeoff schreef : Bij positieve berichten hoor je ze NOOIT. Wint MVV? Geen bericht, of enkel nog even wat negatieve zaken rondom de wedstrijd aanhalen. Is er ook maar IETS negatiefs te melden, of zijn ze het niet eens met een nieuwe maatschappelijke activiteit dan branden ze los.. om te kotsen!

Deze mensen zorgen ervoor dat de negatieve sfeer rondom MVV vergroot wordt, en dat is heel kwalijk!


Draai dat maar om hoor Jeoff.
MVV zorgt voor de negatieve sfeer bij de mensen.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 12:20
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #23

marke schreef :

jeoff schreef : Ik zou bijna denken dat het een vergissing is.. deze prijzen. Vooral zo totaal zonder tekst en uitleg.
Wat me minder verbaast is de reactie van sommigen die enkel reageren als er iets negatiefs te melden is


Helaas Jeoff kloppe de prijze hub sjus MVVaon de lijn gehad en dat zien helaas de prijze die 't bestuur heet vas gelag veur deze wedstrijd!

In een woord: BELACHELIJK!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 12:25
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #24

Jean schreef :

jeoff schreef :
Draai dat maar om hoor Jeoff.
MVV zorgt voor de negatieve sfeer bij de mensen.


MVV maakt fouten en heeft nog een flinke inhaalslag te maken.
Door je enkel negatief uit te laten (en dan heb ik het niet over andere forum gebruikers die naast neutrale / positieve bericht OOK kritiek hebben) help je MVV NIET maar maak je het alleen maar erger. Dit forum wordt door veel mensen gelezen die nooit posten en nemen die sfeer over. Terwijl het helemaal niet zo erg is als sommigen het doen lijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 12:42
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #25
Twee jaar lang is alle kritiek van tafel geveegd met de woorden: 'we mogen blij zijn dat we nog bestaan'. Het omslag punt is echter bereikt de supporters hebben het gehad met het beleid, dit is duidelijk te zien aan de sfeer en toeschouwers aantallen. Ik begon weer een beetje positief te worden omdat ik het idee kreeg dat het bestuur dit ook door had. Vandaar ook het gesprek tussen Marcel, Huib en een supporters delegatie. Als ze dan vervolgens weer hier mee aan komen zetten vind ik het niet gek dat mensen negatief reageren. En het is logisch dat mensen eerder op negatieve zaken reageren, wat voor toegevoegde waarde heeft het voor het forum als na elke gewonnen wedstrijd 100 mensen erop zetten:' Ik ben blij met het resultaat'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 12:54
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #26
Jeoff, kun je ook andere positieve zaken benoemen dan gewonnen wedstrijden? Op het moment dat ik mijn club aan het verliezen ben, is een gewonnen wedstrijd (en zelfs een tweede plaats) slechts een druppel op de gloeiende plaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 13:00
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #27
Ik zal proberen uitleg te geven over het waarom:

Ook dit jaar proberen we weer financieel positief af te sluiten met andere woorden zonder verlies. Zoals bekend kampen we met wat tegenslagen oa het niet-doorgaan van de wedstrijd tegen AGOVV en achterblijvende sponsorinkomsten. Wij zijn van mening dat we als bestuur in dit soort situaties moeten handelen en niet lijdzaam kunnen achterover leunen. Immers als we een tekort presenteren is dat niet goed voor onze groeidoelstellingen en is bovendien slecht voor onze categorie indeling. Dus we moeten proberen scherp op de kosten te letten en de inkomsten te verhogen.

Zo staan er de komende tijd nog een aantal activiteiten gepland om de inkomsten aan te vullen.

Nu de wedstrijd Fortuna: al sinds jaar en dag de topwedstrijd in ons stadion. En sinds jaar en dag een wedstrijd die een aparte prijs kent voor de businessclub. Dat wil zeggen dat indien sponsoren gasten willen meenemen die wedstrijd er een opslag van toepassing is op de normale toegangsprijs. We praten dus ook daar over dagkaarten.

Voor de overige tribunes is dat nog nooit gebeurd. We hebben dit seizoen echter ook regelmatig commentaar gekregen over het feit dat we de losse kaartkoper te veel bevoordelen ten opzichte van de seizoenskaarthouder.

Dit alles heeft er dus in geresulteerd dat er besloten is om de prijs van de losse kaarten voor deze wedstrijd te verhogen. Dus nu moeten de losse dagkaarten meer betalen. Vaak dit seizoen mogelijkheden gehad om met acties goedkoper naar de Geusselt te komen, voor deze wedstrijd een keer andersom.
Echter voor de snelle beslisser is het mogelijk om een ticket te kopen op de tribune naar keuze voor de prijs zoals die normaal ook geldt (behoudens Noord). Daar zijn vakken voor gereserveerd. Hiermee hebben we gemeend toch een mogelijkheid te bieden om voor de normale prijs de wedstrijd te bezoeken.

Ik hoop hiermee iets meer duidelijkheid te hebben gegeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 13:24
Pater Vink
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #28
Heel wat jaren geleden in de Eredivisie werden er 5 top wedstrijden aangegeven en dan waren de kaarten 5 gulden duurder dan bij andere wedstrijden.
Dit betrof dan de wedstrijd tegen PSV, Ajax, Feyenoord en de 2 Limburgse Derby's.

Echter was dit voor het seizoen bekend gemaakt en wist iedereen waar hij aan toe was.
Om nu met als reden meer geld te verdienen, de prijzen met soms met meer van 75% te verhogen, zou wel eens een heel ander effect kunnen gaan opleveren dan hiermee wordt beoogd.

Natuurlijk hoop ik op een wedstrijd tegen onze buren waarin we in een uitverkocht huis een prijs kunnen pakken, maar zoals we de laatste weken spelen zie ik dit nog niet zo snel gebeuren.

Zie maar weinig enthousiaste recacties hier en daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 13:32
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #29

Marcel Andrien schreef : Ik zal proberen uitleg te geven over het waarom:

Ook dit jaar proberen we weer financieel positief af te sluiten met andere woorden zonder verlies. Zoals bekend kampen we met wat tegenslagen oa het niet-doorgaan van de wedstrijd tegen AGOVV en achterblijvende sponsorinkomsten. Wij zijn van mening dat we als bestuur in dit soort situaties moeten handelen en niet lijdzaam kunnen achterover leunen. Immers als we een tekort presenteren is dat niet goed voor onze groeidoelstellingen en is bovendien slecht voor onze categorie indeling. Dus we moeten proberen scherp op de kosten te letten en de inkomsten te verhogen.

Zo staan er de komende tijd nog een aantal activiteiten gepland om de inkomsten aan te vullen.

Nu de wedstrijd Fortuna: al sinds jaar en dag de topwedstrijd in ons stadion. En sinds jaar en dag een wedstrijd die een aparte prijs kent voor de businessclub. Dat wil zeggen dat indien sponsoren gasten willen meenemen die wedstrijd er een opslag van toepassing is op de normale toegangsprijs. We praten dus ook daar over dagkaarten.

Voor de overige tribunes is dat nog nooit gebeurd. We hebben dit seizoen echter ook regelmatig commentaar gekregen over het feit dat we de losse kaartkoper te veel bevoordelen ten opzichte van de seizoenskaarthouder.

Dit alles heeft er dus in geresulteerd dat er besloten is om de prijs van de losse kaarten voor deze wedstrijd te verhogen. Dus nu moeten de losse dagkaarten meer betalen. Vaak dit seizoen mogelijkheden gehad om met acties goedkoper naar de Geusselt te komen, voor deze wedstrijd een keer andersom.
Echter voor de snelle beslisser is het mogelijk om een ticket te kopen op de tribune naar keuze voor de prijs zoals die normaal ook geldt (behoudens Noord). Daar zijn vakken voor gereserveerd. Hiermee hebben we gemeend toch een mogelijkheid te bieden om voor de normale prijs de wedstrijd te bezoeken.

Ik hoop hiermee iets meer duidelijkheid te hebben gegeven.


Bedankt voor de tekst en uitleg!
Maar het blijft onacceptabel. De supporters zijn geen melkkoeien waar even wat meer uitgeknepen kan worden omdat de sponsorinkomsten achterblijven?
Of omdat er mensen van mening zijn (sinds wanneer word het beleid aangepast aan de mening van enkele supporters?) dat de seizoenskaarthouders benadeeld worden, zouden nu ook mensen die losse kaarten kopen benadeeld moeten worden?

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 13:50
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV - Fortuna (Voorverkoop 4 maart) #30
Het is inderdaad jammer om op deze manier je begroting sluitend te maken. De consument heeft al steeds minder te verteren en nu gaat MVV er ook nog eens een paar euro extra op gooien. Dat is toch niet erg maatschappelijk bezig zijn.
Inderdaad je mist inkomsten door het wegvallen van een thusiwedstrijd en door sponsoren die helaas niet meer kunnen betalen maar ben je daar niet als club zelf voor verantwoordelijk. Vaak nemen bedrijven, instellingen toch een post op van 5% ofzo van onvoorziene kosten... hier zou je dus gederfde inkomsten mee kunnen opvangen.
Ik denk dat de pijn eerder zit in het gemis aan bezoekersinkomsten van de laatste thuiswedstrijden. Deze inkomsten waren ook al gebudgeteerd. In mijn opzicht slaat MVV de plank hier helemaal mis!

In plaats van nu een vol stadion te krijgen, zou het mij niets verbazen als het dadelijk nog leger is dan de laatste thuiswedstrijden in de afgelopen week, gewoonweg om dat de incidentele supporter zich bestolen voelt door de club.
Je krijgt hierdoor echt niet meer goodwill eerder weer de bekende wijzende vinger in Maastricht!

Zoek naar inkomsten op andere manieren. Wees creatief in deze en laat je niet belemmeren in grenzen. Of als je de prijzen wil verhogen, prima maar geef er iets voor terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden