>
Ontvangen bedankjes 163
Voor zover ik mij kan herinneren zijn de prijzen voor iedere wedstrijd altijd hetzelfde gebleven... ook tegen Fortuna.Napoleon schreef : De prijzen rond deze wedstrijd zijn altijd hoger....volgens mij is een ticket in de BC normaal € 45,- en tijdens een derby € 65,
Ik weet niet of deze prijzen nu hoger liggen dan verleden jaar, supporters zullen wellicht zeker wanneer deze wedstrijd niets meer te betekenen heeft het massaal laten afweten.
Los van deze prijzen is het bijzonder jammer dat de wedstrijd op de laatste dag gespeeld wordt.... de kans op een climax in die ronde is erg klein.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : Ik zou bijna denken dat het een vergissing is.. deze prijzen. Vooral zo totaal zonder tekst en uitleg.
Wat me minder verbaast is de reactie van sommigen die enkel reageren als er iets negatiefs te melden is
jeoff schreef : Ik zou bijna denken dat het een vergissing is.. deze prijzen. Vooral zo totaal zonder tekst en uitleg.
Wat me minder verbaast is de reactie van sommigen die enkel reageren als er iets negatiefs te melden is
MVVke schreef :
Ja en?? Maag dat daan neet? Mesjiens mooste d'ch 'ns aofvraoge veurwat lui allein meh reagere es d'r get te zeike vèlt.
D'r vèlt naomelek sumpelweeg steeds miejer te zeike.
jeoff schreef : Bij positieve berichten hoor je ze NOOIT. Wint MVV? Geen bericht, of enkel nog even wat negatieve zaken rondom de wedstrijd aanhalen. Is er ook maar IETS negatiefs te melden, of zijn ze het niet eens met een nieuwe maatschappelijke activiteit dan branden ze los.. om te kotsen!
Deze mensen zorgen ervoor dat de negatieve sfeer rondom MVV vergroot wordt, en dat is heel kwalijk!
In een woord: BELACHELIJK!!!!!!!marke schreef :
Helaas Jeoff kloppe de prijze hub sjus MVVaon de lijn gehad en dat zien helaas de prijze die 't bestuur heet vas gelag veur deze wedstrijd!
Jean schreef :
jeoff schreef :
Draai dat maar om hoor Jeoff.
MVV zorgt voor de negatieve sfeer bij de mensen.
MVV maakt fouten en heeft nog een flinke inhaalslag te maken.
Door je enkel negatief uit te laten (en dan heb ik het niet over andere forum gebruikers die naast neutrale / positieve bericht OOK kritiek hebben) help je MVV NIET maar maak je het alleen maar erger. Dit forum wordt door veel mensen gelezen die nooit posten en nemen die sfeer over. Terwijl het helemaal niet zo erg is als sommigen het doen lijken.
Marcel Andrien schreef : Ik zal proberen uitleg te geven over het waarom:
Ook dit jaar proberen we weer financieel positief af te sluiten met andere woorden zonder verlies. Zoals bekend kampen we met wat tegenslagen oa het niet-doorgaan van de wedstrijd tegen AGOVV en achterblijvende sponsorinkomsten. Wij zijn van mening dat we als bestuur in dit soort situaties moeten handelen en niet lijdzaam kunnen achterover leunen. Immers als we een tekort presenteren is dat niet goed voor onze groeidoelstellingen en is bovendien slecht voor onze categorie indeling. Dus we moeten proberen scherp op de kosten te letten en de inkomsten te verhogen.
Zo staan er de komende tijd nog een aantal activiteiten gepland om de inkomsten aan te vullen.
Nu de wedstrijd Fortuna: al sinds jaar en dag de topwedstrijd in ons stadion. En sinds jaar en dag een wedstrijd die een aparte prijs kent voor de businessclub. Dat wil zeggen dat indien sponsoren gasten willen meenemen die wedstrijd er een opslag van toepassing is op de normale toegangsprijs. We praten dus ook daar over dagkaarten.
Voor de overige tribunes is dat nog nooit gebeurd. We hebben dit seizoen echter ook regelmatig commentaar gekregen over het feit dat we de losse kaartkoper te veel bevoordelen ten opzichte van de seizoenskaarthouder.
Dit alles heeft er dus in geresulteerd dat er besloten is om de prijs van de losse kaarten voor deze wedstrijd te verhogen. Dus nu moeten de losse dagkaarten meer betalen. Vaak dit seizoen mogelijkheden gehad om met acties goedkoper naar de Geusselt te komen, voor deze wedstrijd een keer andersom.
Echter voor de snelle beslisser is het mogelijk om een ticket te kopen op de tribune naar keuze voor de prijs zoals die normaal ook geldt (behoudens Noord). Daar zijn vakken voor gereserveerd. Hiermee hebben we gemeend toch een mogelijkheid te bieden om voor de normale prijs de wedstrijd te bezoeken.
Ik hoop hiermee iets meer duidelijkheid te hebben gegeven.